16923x bekeken
en hoelang heb je die baan nu al ???
acht jaar, maar als ik ergens anders anders aan de bak wil, kan ik het meteen regelen,
Maarja er worden er ook wel heel veel gevraagd hoor, dus dan kan je makkelijker eisen gaan stellen
hij is hier een poos terug stoer aan het doen over dat werk en niet ik
maarja, als ik zo bij jou kijk zie ik ook politiehondenpester staan, is dat dan niet stoerdoenerij???
acht jaar,
daar ga je al ... voor de econ val dus
maar als ik ergens anders anders aan de bak wil, kan ik het meteen regelen
als je beetje bekkie hebt en een goed stel hersens kan je jezelf idd overal binnen lullen
Maarja er worden er ook wel heel veel gevraagd hoor, dus dan kan je makkelijker eisen gaan stellen
wat doe je ???
laatste aanpassing
Ik ben directiesecr. in de IT, die worden behoorlijk veel gevraagd,
leek mij ook ooit geinig te doen idd ... maar toen zei iemand voor de lol .. ga jij maar kopjes koffie halen voor de baas ... ik was meteen genezen
daarbij heb mijn kont totaal gekeerd tegen het stropdassen leven ... hypocriet zooitje
belangrijke vergadering binnen lopen op gympen spijkerbroek en 2 vlechten
vonden ze leuk ...
politiehonden africhten en dan die mannen in een pak die zich laten bijten ???????
zie je, had ik het toch goed
vonden ze leuk ...
Je moet mij af en toe zien, hoe ik erbij loop,lekker mijn uggs, spijkerbroekie en shirtje aan,
daarbij heb mijn kont totaal gekeerd tegen het stropdassen leven ... hypocriet zooitje ... kan daar niet tegen ga ik rare dingen van doen ...
ik ben een ekster, daar ben ik eerlijk in.... waarom denk je dat ik dit wel aan kan of doe...
geld, geld, geld,
kijk maar op monsterboard, je kan op dit moment makkelijk een salaris van 3400-3700 vragen,
Ten eerste ziet het er niet uit en mag het hoog nodig gestreken worden,
dat zal best wel meevalen
en ten tweede is mijn mannetje heel moeilijk met delen....
ik wil ook niet delen, hooguit huren
donateur
zo dan ... doe jij ff vroeg zijn of zo
en morgenvroeg weer
ik wil ook niet delen, hooguit huren
nette voorstelen hoor volgens mij is er een naam voor die dames die je kan huren !!!!!
En volgens mij is Tanky dat niet hoor
mooiste stad van het land.
da's vragen om problemen hier
vrijthof, de maas, de st servaas en het onze lieve vrouwenplein
ja dat klinkt miss toch wel beter dan londen idd
doe niet aan shoppen
Deed ik maar een keertje niet aan shoppen
eentje gaat er dood
Ja want die heeft een sleutel in zijn buik en als die er niet uit gehaald wordt ontploft de boel en nu mag jij raden wie de sleutel draagt
die andere .... ik slik namelijk nooit iets in .. geen woorden ... en geen sleutels
heeft niks met slikken te maken, via een klein sneetje, wordt hij naar binnen gebracht,
offfffff
jullie zitten samen, de ene drukt op de afstandbediening en dan komt die boor, nou en dan weet je het wel,
Dan verlaat er maar eentje levend die toko,
ohja en dan loopt die zwaar irritante eekhoorn voorbij, (want die is steeds zijn nootjes aan het kwijt raken) *zucht* en dan schopt die kat hem van de stoel af, omdat hij alleen maar keek naar de lasagna, en toen kwam dat rare wijf uit de televisie, die echt dus wel met zo een kapsel en make-uppie mee mag doen met extreme make over