Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Lijk me sterk heel Mechelen deraan, zijn wel meer als met doe 500 man die ullie kennen brengen.
Een voetbal forum? Praten wel over vortbal he niet over een club als Veendam die nog niets nooit bereik heb en dat nooit zal doen, so sweat dreaming... ullie komen noit in den ere Divisie....whaha lach me echt verrot
NSBer? Bedankt voor het compliment
nie dom en ja Mechelen wel":
-Kampioen van België: 1942-1943
-Kampioen van België: 1945-1946
-Kampioen van België: 1947-1948
-Kampioen van België: 1988-1989
-Bekerwinnaar 1986-1987
-Winnaar Europese Beker der Bekerwinnaars 1987-1988 (Europa Cup 2)
-Winnaar Europese Supercup 1988-1989
-Kampioen 3e Klasse A 2004- 2005
31 JULI 2002
In Mechelen kregen veertien Vitesse-supporters proces-verbaal na gewelddadigheden.
In de avond bleef het rustig in Mechelen. Groepjes allochtone jongeren verzamelden zich inderdaad op straat, maar de Arnhemse veroorzakers van de trammelant hadden de stad inmiddels verlaten.
De veertien opgepakte Nederlanders zijn in de nacht van zaterdag op zondag naar huis gestuurd met een proces-verbaal. Zij kunnen vervolging van de Belgische justitie verwachten. Walschaerts: 'Degenen die bij de vechtpartij in de Pizza Hut betrokken waren, zijn later bij een confrontatie herkend door de slachtoffers en neutrale getuigen. Een van de gewonden kan voorlopig niet werken. Dat geldt in de Belgische wet als een verzwarende omstandigheid.'
Uitspraak van Veendam Hooligan op woensdag 28 juni 2006 om 00:51:
Een van de gewonden kan voorlopig niet werken. Dat geldt in de Belgische wet als een verzwarende omstandigheid
YellowredArmy heb een trauma zo te horen
31 JULI 2002
In Mechelen kregen veertien Vitesse-supporters proces-verbaal na gewelddadigheden.
In de avond bleef het rustig in Mechelen. Groepjes allochtone jongeren verzamelden zich inderdaad op straat, maar de Arnhemse veroorzakers van de trammelant hadden de stad inmiddels verlaten.
De veertien opgepakte Nederlanders zijn in de nacht van zaterdag op zondag naar huis gestuurd met een proces-verbaal. Zij kunnen vervolging van de Belgische justitie verwachten. Walschaerts: 'Degenen die bij de vechtpartij in de Pizza Hut betrokken waren, zijn later bij een confrontatie herkend door de slachtoffers en neutrale getuigen. Een van de gewonden kan voorlopig niet werken. Dat geldt in de Belgische wet als een verzwarende omstandigheid.'
k leuk....
Internet Hool?? Nope verdedig men club....
Ken je beter zeggen van die pannekoeken waar ik de grootste lol om heb zeggen..whaha
En ben geen Belg ben een Nederlander, voor de moiste club van Belgie aangezien het Nederlandse vietbal me nie aansta...
Friet? Typisch Belgisch alleen jammer dat er uit Nederlands onderzoek is gebleken dat een Nederlander meer friet eet als een Belg...
Jambers een hoerenjong? Nope maakt reportages, je kent hem blijkbaar gied...je wil je ergens mee identificeren maar het luk je nie nou ja je heb het woord al gezegt he, gefeliciteerd was wel moeilijk he met die woordenkennis van je?
mooi, dan kom je nl ook en ken ik je een kanker trap voor je kut haagse smoel geven...gezellig. hoe laat was je vanm plan te komen?
gaat lekker hier heren
gaat lekker hier heren
zie ik al waar dat oor kom he junkie
je wak dak
goe
dermee
mss zekf wek
aks
overzezelf.
at
ennkel
Nope = voor APEN
draag geen kisten en geen houthakkersblouse..
YellowredArmy get a life wanker.
maar ik profileer je even snel ok . anti drugs ? in de steek gelaten door je vader ,moeder aan de drugs en drank . geld bijverdienen met dr kut . jij zo lelijk als de nacht ,kalkoen nek steenpuisten op je neus , nooit geen vriendjes gehad .hekel aan mensheid en hekel aan drugs omdat je mamie je nooit liefde gaf omdat ze met dr dope bezig was .
Wanker?? Welke film heb je gezien Green Street of The Football Factory??? Je ken me echt nie wijsmaken dat die prutsers waar jij vandaan kom at gebruiken, je ben uberhaupt al mega zielig om in je naam hooligan te ztten maar goed als ik je in het echt eens tegen kom en ik fluit ren zo hard mogelijk weg wat je wss wel zult doen, succes der nog mee en ik hoop dat je der oot es een foto opzet weet ik van hoe en waaraf... ( snap je hem, of iets te VLAAMS? JANNETEKKE?
goeiengdag wad eeng gesellig topik
ag wad eeng gesellig topik
zijn jullie nog bezig
wel aan verplichte abortussen
geev :boeksie:
auto? trein?
Hahaha goed dat ik om jullie moet lachen
Hahaha goed dat ik om jullie moet lachen