Partyflock

Forumonderwerp · 883480

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Zit ik godverdomme naar Italië-Australië en Oekraïne-Zwitserland te kijken, hoor je constant: Ohne Holland fahre wir nach Berlin.
Daar wordt iedereen toch doodziek van of niet soms. Zelfs Willem van Hanegem werd er gek van.

Wat moeten wij als liederen tegen de Duitsers zingen in de toekomst of bij een uitschakeling. Geef hieronder je tekst weer.

Die van mij:

Eins, zwei, drei, vier, fünf, sechs, sieben,
Wo ist der Jurgen Klinsmann geblieben,
Er is nicht hier, er is nicht da,
Er sitzt wieder in Amerika.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Anwan op zaterdag 1 juli 2006 om 07:33:
joellie . joellie hebbeng verliesd med dad kk doitslaangd.

Hahahahaha FOUT!

Duitsland is nog altijd 2de!!
Kun je niet hebben zeker!!
En waarom voel jij je aangesproken, je bent niet eens Nederlands...:vaag:

Lompe analfabeet!!(Maar ja, zo zijn ze állemaal) Kotzen!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 1 juli 2006 om 07:35:
En waarom voel jij je aangesproken, je bent niet eens Nederlands

iek lierde aan deng schol dad joellie doitserz allengmal sleechteng mensjeng sein. eng well die kaaz hat geleik
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 1 juli 2006 om 07:29:
kutkaaskoppen

Je ken beter je muil houden met al die poeppraat van je ..
Kenau!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Anwan op zaterdag 1 juli 2006 om 07:37:
iek lierde aan deng schol dad joellie doitserz allengmal sleechteng mensjeng sein. eng well die kaaz hat geleik

Wat een school dan, zeg!!

En weet je, jij veroordeelt iedereen die Duits is, en tegelijkertijd vangen jullie Ausländer allemaal kinderbijslag(!!!)

Wie denk je dat dát bedacht heeft?
Dat heb je toch echt aan Ome Adolf te danken!!
En het is nog wel, naast uitkeringen, jullie grootste bron van inkomsten!!

Dus leer je eerst eens op feiten te baseren en kom dan maar weer met de grote mensen meepraten!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 1 juli 2006 om 07:41:
En het is nog wel, naast uitkeringen, jullie grootste bron van inkomsten

gaa toeg spelleng. me seing onderneemer mekkinnetje. mar me seing naar deng merkud. kruideng verseleng aang kazeng. viel eervoolg

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 1 juli 2006 om 07:41:
Wat een school dan, zeg!!

En weet je, jij veroordeelt iedereen die Duits is, en tegelijkertijd vangen jullie Ausländer allemaal kinderbijslag(!!!)

En het is nog wel, naast uitkeringen, jullie grootste bron van inkomsten!!

Dus leer je eerst eens op feiten te baseren en kom dan maar weer met de grote mensen meepraten!

Loop niet zo bij de hand te doen mevrouwtje.Als wij duitsers willen haten dan haten wij duitsers,Daar zal jij niks aan veranderen;).En ga nou maar weer lekker afwassen ofzo,Dan doe je ook es wat nuttigs.:vaag:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 1 juli 2006 om 07:51:
Als wij duitsers willen haten dan haten wij duitsers

Daar gaat het niet om....kneusje!

Weer zo iemand die komt met kortzichtige meningen omdat aan hem toevallig dingetjes opgedrongen zijn (inclusief vertekend beeld van...) waar hij zélf niet eens in geparticipeerd heeft!!!

Waarom het "lijden" van 60 jaar terug trachten over te nemen, terwijl je de feiten niet eens kent?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 1 juli 2006 om 08:00:
Daar gaat het niet om....kneusje!

Weer zo iemand die komt met kortzichtige meningen omdat aan hem toevallig dingetjes opgedrongen zijn (inclusief vertekend beeld van...) waar hij zélf niet eens in geparticipeerd heeft!!!

Waarom het "lijden" van 60 jaar terug trachten over te nemen, terwijl je de feiten niet eens kent?

Daar haat ik ze niet alleen om,Ze kenne maar 1 taal daar gaat het me ook om.Ze beginne nou eindelijk es wat andere tralene te leren.Kijk hun tv zenders een amerikaanse film en hun spreken duits:vaag:.Fuck dat.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 1 juli 2006 om 08:13:
Ze kenne maar 1 taal daar gaat het me ook om.Ze beginne nou eindelijk es wat andere tralene te leren.Kijk hun tv zenders een amerikaanse film en hun spreken duits.Fuck dat.

Ik vind het vreemd, dat je echt álle Duitsers over één kam scheert...Hier wonen net zo goed ook buitenlanders van oudere generaties, die óók enkel en alleen maar hun eigen taal willen spreken!!
Er zitten overal rotte appels tussen, maar om nou gelijk elke Duitser maar slecht te vinden, dat vind ik een beetje ongenuanceerd!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 1 juli 2006 om 08:00:

Omdat wij dat zelf wel lekker uitmaken!