Partyflock

Forumonderwerp · 883411
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1916, 2460}
Waarschuw beheerder
De politieke partij Nieuw Rechts van de Rotterdammer Michiel Smit gaat samen met het activistische Platform de Krijger een zomerkamp organiseren voor extreemrechtse jongeren. Dat meldt het Algemeen Dagblad vandaag op basis van informatie van de AIVD (Algemene Inlichtingen- en Veiligheidsdienst). De jongeren leren op het kamp hoe ze zich ''actiever kunnen verzetten'' tegen de staat. Ook krijgen de cursisten een week lang trainingen in nationalisme, vaderlandse geschiedenis en hoe te demonstreren. Ook zal gepleit worden vóór wapenbezit en het recht op zelfverdediging.

Het kamp wordt volgende maand gehouden in Noord-Frankrijk. Volgens de AIVD grijpt Nieuw Rechts de onvrede onder rechtse jongeren aan om actief nieuwe leden te werven. Geworven zou worden in onder meer neo-nazistische kringen. De veiligheidsdienst wil niet zeggen of ze de deelnemers aan het kamp in de gaten zal houden. ''Het zijn natuurlijk geen frisse jongens, maar tot nu bewegen ze zich binnen de democratische grenzen. De vraag is: wanneer overschrijden ze die?'', aldus een woordvoerster.

'Politiek talent'
Michiel Smit verwacht zo'n twintig jonge deelnemers te kunnen klaarstomen in rechtsradicaal gedachtegoed: ''Na terugkomst in Nederland is het de bedoeling dat de cursisten gedreven onze ideeën gaan uitdragen.'' Hij hoopt op nieuw politiek talent.

Hoogleraar strafrecht Theo de Roos ziet in de kampen ''overeenkomsten'' met huiskamerbijeenkomsten van radicale moslims: ''We hebben het ook hier over fundamentalistisch gedachtegoed. Het groepsproces versterkt het gevaar. Deze jongens zien zichzelf als de uitverkorenen, de voorlopers. Zij zullen straks zelf willen rekruteren, precies zoals radicale moslims dat ook doen.'' Volgens Roos zouden de AIVD en justitie er goed aan dit scherp in de gaten te houden. Strafbaar is het echter niet om de bijeenkomsten te houden, want dan moet eerst worden aangetoond dat er wordt aangezet tot haat of opruiing.

Moet toch niet gekker worden:S
Waarschuw beheerder
donateur
mijn fucking god :s
zomerkampen voor extreem rechtsen :no:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 juni 2006 om 16:25:
Dat is echt lonsdale.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 juni 2006 om 16:25:
Dat is echt lonsdale.

Pff...wat een lompe opmerking! :S

Waarschuw beheerder
pfffffffffffff lach je je toch om kapot, die mensen hebben dus duidelijk geen leven :roflol:

Daar bereik je echt wat mee (y)

Waarschuw beheerder
donateur
ochtendgymnastiek:

allemaal in de HOUDING

rechterhandje OMHÓÓG

rechterhandje OMLÁÁG

rechterhandje OMHÓÓG

rechterhandje OMLÁÁG

rechterhandje OMHÓÓG

rechterhandje OMLÁÁG

rechterhandje OMHÓÓG

rechterhandje OMLÁÁG

rechterhandje OMHÓÓG

rechterhandje OMLÁÁG

rechterhandje OMHÓÓG

rechterhandje OMLÁÁG

sjo, klaar :cheer:
Waarschuw beheerder
de hele dag hollandia bier drinken. en bij het kampvuur verhalen vertellen over hoe stom de buitenlanders wel niet zijn b)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 28 juni 2006 om 18:14:
we hebben hier de eerste van de 20

nee ga neij met ze mee ;)
ook al was het wel zo dan was het toch echt neij jouw probleem of wel soms?
heb liever de NVU dan de partij van michiel smit want die weet nog niet precies hoe het allemaal gaat en moet :/
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van rollie op vrijdag 30 juni 2006 om 02:31:
de hele dag hollandia bier drinken. en bij het kampvuur verhalen vertellen over hoe stom de buitenlanders wel niet zijn

goed idee:p
Waarschuw beheerder
Snap (onder andere) niet waarom je voor het leren van Nederlands nationalisme naar Frankrijk moet.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Roel63 op vrijdag 30 juni 2006 om 15:02:
Snap (onder andere) niet waarom je voor het leren van Nederlands nationalisme naar Frankrijk moet.

Omdat ze daar niet worden uitgelachen als ze in het openbaar discussieren, die Fransen verstaan er toch geen snars van.. :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Waggel 070# op vrijdag 30 juni 2006 om 15:04:
Omdat ze daar niet worden uitgelachen als ze in het openbaar discussieren, die Fransen verstaan er toch geen snars van..

:roflol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Roel63 op vrijdag 30 juni 2006 om 15:02:

nee ik ook niet, het is NEDERLANDS en niet frans ofzo...
weer een foutje van michiel smit ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Omdat ze daar niet worden uitgelachen als ze in het openbaar discussieren, die Fransen verstaan er toch geen snars van.

Daar heb ik zo'n trauma aan over gehouden, door te denken dat iemand in de metro in Parijs ons (ik en 2 klasgenoten) niet verstond...zeer beschamend. Details zal ik besparen.:p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Audionysos op vrijdag 30 juni 2006 om 15:07:
Daar heb ik zo'n trauma aan over gehouden, door te denken dat iemand in de metro in Parijs ons (ik en 2 klasgenoten) niet verstond...zeer beschamend. Details zal ik besparen.

Hahaha nu maak je me nieuwsgierig 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 30 juni 2006 om 15:06:
weer een foutje van michiel smit

Michiel S. is één groot foutje :yes: de :looser:
Waarschuw beheerder
M.S. te R.

M.s.teR.

Master?! :o

:respect:

O:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bennykuh op donderdag 29 juni 2006 om 15:29:
Had de discussie op 538 gehoord, die vent had wel lef

nou ga gezellig mee dan
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tourette op vrijdag 30 juni 2006 om 16:01:
Master?!

There is only one master here.. :respect: teh Sjizzle put your hands up for my Bizzle b)

Waarschuw beheerder
donateur
oke als we toch offtopic gaan...

wie weet hoe het nieuwe nr van RHCP heet? :$

edit: ik weet het al: "Tell me Baby"
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Waggel 070# op vrijdag 30 juni 2006 om 16:06:
teh Sjizzle put your hands up for my Bizzle

teh Bizzle speak no Shizzle, kiss the floor for my Wiggle Wiggle! :respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 30 juni 2006 om 16:07:
wie weet hoe het nieuwe nr van RHCP heet?

Tell me baby

Tell me baby, how about some hot sex with a shaved head and a hairy ass? :$
Waarschuw beheerder
Omdat ze daar niet worden uitgelachen als ze in het openbaar discussieren, die Fransen verstaan er toch geen snars van..

Die zullen denken dat het een dagje uit is van de Nederlandse Kankerbestrijdingsfonds ...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tourette op vrijdag 30 juni 2006 om 16:15:
Tell me baby

Ik probeer 'm te luisteren maar zie 'm alleen maar op de 3fm site staan en m'n plugin werkt niet :[

Maar hij moet goed zijn he? Ik heb hem nog niet gehoord :$
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rafa op vrijdag 30 juni 2006 om 16:22:
Die zullen denk dat het een uitje is van de Nederlandse Kankerbestrijdingsfonds is...

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Audionysos op vrijdag 30 juni 2006 om 15:07:
Daar heb ik zo'n trauma aan over gehouden, door te denken dat iemand in de metro in Parijs ons (ik en 2 klasgenoten) niet verstond...zeer beschamend. Details zal ik besparen.

:o herkenbaar....
wij net zo:P zo'n meid dik af zitten kraken met heel de klas stapt ze uit blijkt ze nederlandse te zijn :o
vet erg :x
Waarschuw beheerder
donateur
echt zielige reacties hier..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
fiese ransisten

Waarschuw beheerder
donateur
Bartcore.NL citeer 1 juli 2006 17:20

donateur! echt zielige reacties hier..

(reactie van zo'n zomerkamp-ganger) :X

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
mensen moeten niet kijken naar mnr smit en consorten maar naar de oorzaak van het probleem (dus waarom die mensen dit soort ideeen hebben) neej ik ben het niet eens met zijn ideeen maar als je heel eerlijk bent zit er wel een kern van waarheid in ik bedoel als die buitenlanders niks verkeerd deden dan waren er ook niet van dit soort zielige mensen zoals oa. mnr smit en mnr janmaat

oja ff voor de duidelijkheid 110% anti fascism

s2than
Waarschuw beheerder
donateur
Misschien kan Auschwitz even open voor die jongens. Laat ze even een paar weken leven onder de omstandigheden die in WO2 heersten. Kijken hoeveel er na 4 weken overblijven en wie dan nog nazi zal zijn.

Even alle nazi's onder de douche na een avondje dwangwerk. Kijken of je alle luizen met cyclon B wegkrijgt.

Waarschuw beheerder
donateur
EUhm, jullie zijn diegene die hun als nazi/skinhead zien.

Als er iemand geen nazi/skinhead is zijn het die stumperdjes van michiel smit en aanhang wel.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
er staat toch duidelijk :
Geworven zou worden in onder meer neo-nazistische kringen

Daar hoeven ze geen pand te kraken om een bijeenkomst te kunnen organiseren.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 4 juli 2006 om 13:56:
ik bedoel als die buitenlanders niks verkeerd deden dan waren er ook niet van dit soort zielige mensen zoals oa. mnr smit en mnr janmaat

Mogen buitenlanders nou echt nix verkeerds doen..?
Dus ze moeten perfect zijn?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ze komen hier als gast (vroeger waren het tog gastarbeiders) en dan vind ik dat je je moet gedragen ik bedoel ik ben 1x naar turkeye geweest 1x opgekomen voor men mattie die door 3man inmekaar werdt geslagen en toen werdt ik linea recta terug naar nderland gestuurd (ok ik was ook niet helemaal onsguldig) .... en ik heb het ookniet over 1 ding verkeerd doen maar bij buitenlanders zijn het vaak dezelfde dingen die ze verkeerd doen en komt het vaaak weer terug
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 juli 2006 om 16:09:
Daar hoeven ze geen pand te kraken om een bijeenkomst te kunnen organiseren.

Extreem rechtse krakers???? :o

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Roel63 op woensdag 5 juli 2006 om 00:07:
Extreem rechtse krakers????

Op het forum van de Nationale Alliantie staat zelfs een krakershandleiding :P

Waarschuw beheerder
aaahh gossie
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 juli 2006 om 00:16:
Op het forum van de Nationale Alliantie staat zelfs een krakershandleiding

Goh in mijn tijd waren krakers nog links.. watskeburt??

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Roel63 op woensdag 5 juli 2006 om 00:34:
Goh in mijn tijd waren krakers nog links.. watskeburt??

Je loopt achter ;P
Waarschuw beheerder
in eindhoven was zo een leger kazerne gekraakt door extreem rechts geloof ik

maar dat was het dan ook wel...

uitzondering op de regel :P

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van rollie op woensdag 5 juli 2006 om 00:51:
in eindhoven was zo een leger kazerne gekraakt door extreem rechts geloof ik

Dat stond in het nieuws.

Het was een leegstaande hangar op de militaire basis van Veldhoven en daar gaven ze best wel vette feestjes ;P :P :x

Waarschuw beheerder
donateur
Dit zomerkamp is echt extreem lonsdale.

Waarschuw beheerder
donateur

Waarschuw beheerder
Prachtig..;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Sid The Smoker op dinsdag 27 juni 2006 om 09:15:
Michiel Smit verwacht zo'n twintig jonge deelnemers te kunnen klaarstomen in rechtsradicaal gedachtegoed

Ik weet nog wel dat ie toen zo boos was dat men foto's in de openbaarheid had gemaakt dat hij bij een stelletje pauperbier zuipende wazi:Looser:s zat...
Want hij was helemaal niet extreem-rechts en hij wilde gewoon luisteren naar de jeugd :S