Partyflock

Forumonderwerp · 883411
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1916, 2460}
Waarschuw beheerder
De politieke partij Nieuw Rechts van de Rotterdammer Michiel Smit gaat samen met het activistische Platform de Krijger een zomerkamp organiseren voor extreemrechtse jongeren. Dat meldt het Algemeen Dagblad vandaag op basis van informatie van de AIVD (Algemene Inlichtingen- en Veiligheidsdienst). De jongeren leren op het kamp hoe ze zich ''actiever kunnen verzetten'' tegen de staat. Ook krijgen de cursisten een week lang trainingen in nationalisme, vaderlandse geschiedenis en hoe te demonstreren. Ook zal gepleit worden vóór wapenbezit en het recht op zelfverdediging.

Het kamp wordt volgende maand gehouden in Noord-Frankrijk. Volgens de AIVD grijpt Nieuw Rechts de onvrede onder rechtse jongeren aan om actief nieuwe leden te werven. Geworven zou worden in onder meer neo-nazistische kringen. De veiligheidsdienst wil niet zeggen of ze de deelnemers aan het kamp in de gaten zal houden. ''Het zijn natuurlijk geen frisse jongens, maar tot nu bewegen ze zich binnen de democratische grenzen. De vraag is: wanneer overschrijden ze die?'', aldus een woordvoerster.

'Politiek talent'
Michiel Smit verwacht zo'n twintig jonge deelnemers te kunnen klaarstomen in rechtsradicaal gedachtegoed: ''Na terugkomst in Nederland is het de bedoeling dat de cursisten gedreven onze ideeën gaan uitdragen.'' Hij hoopt op nieuw politiek talent.

Hoogleraar strafrecht Theo de Roos ziet in de kampen ''overeenkomsten'' met huiskamerbijeenkomsten van radicale moslims: ''We hebben het ook hier over fundamentalistisch gedachtegoed. Het groepsproces versterkt het gevaar. Deze jongens zien zichzelf als de uitverkorenen, de voorlopers. Zij zullen straks zelf willen rekruteren, precies zoals radicale moslims dat ook doen.'' Volgens Roos zouden de AIVD en justitie er goed aan dit scherp in de gaten te houden. Strafbaar is het echter niet om de bijeenkomsten te houden, want dan moet eerst worden aangetoond dat er wordt aangezet tot haat of opruiing.

Moet toch niet gekker worden:S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Waggel 070# op dinsdag 27 juni 2006 om 12:09:
Maarre spreek je uit ervaring?? Ben je al eens op zo'n kamp mee geweest hehe

Ik weet waar ik het over heb :)

En jongens hou eens op met moddersmijten, wie begint er een normale discussie :)
Waarschuw beheerder
donateur
Doe eens gezellig!:D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Waggel 070# op dinsdag 27 juni 2006 om 12:20:
Je interpretatievermogen is ook niet al te best he

Neen? Het was toch een zeer scherpe analyse dacht ik zo.

Uitspraak van Waggel 070# op dinsdag 27 juni 2006 om 12:20:
maar goed ik hoop voor je dat als je straks ook uit je tienerjaren bent dat voldoende hebt ontwikkeld om een goed oordeel te kunnen vellen..

Waar valt er een oordeel over te vellen? En wat heeft dat met mijn leeftijd te maken, ben ik omdat ik 6 jaar jonger ben dan jouw niet in staat een goed en objectief beeld van jouw te schetsen? Helaas dat ben ik wel.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 juni 2006 om 12:24:
En jongens hou eens op met moddersmijten, wie begint er een normale discussie

:$ :( ik wil best de dicussie aangaan.. maar als je antwoorden geeft als:
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 juni 2006 om 09:48:
Dat is echt lonsdale.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 juni 2006 om 10:05:
vind ik niet, ik vind dat de geciteerde gelijk heeft

dan vraag je om een bepaalde (ok ik geef toe, niet altijd even intelligente) tegenreactie..

Dan valt er weinig meer te discussieren..

en met modder smijten he.. o:) je brengt me op ideeen 8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Waggel 070# op dinsdag 27 juni 2006 om 12:16:
Kruip jij anders nog iets verder z'n h0l in, misschien kriebelt het nog niet genoeg..

Ik zeg dat je niet zo gefrustreerd moet reageren als iemand het niet met je eens is. Je bent vast een hele aardige jongen maar.... zo gefrustreerd :nee:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 juni 2006 om 09:48:
Dat is echt lonsdale.

lonsdale heeft er nisk mee te maken hoor :S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 juni 2006 om 12:31:
maar.... zo gefrustreerd

Inderdaad, het druipt eraf.

Waarschuw beheerder
Bleegh.... hey maar jongens kunnen wij niet zoiets doen? Het Partyflock-zomerkamp?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Waggel 070# op dinsdag 27 juni 2006 om 12:30:
dan vraag je om een bepaalde (ok ik geef toe, niet altijd even intelligente) tegenreactie..

Dan valt er weinig meer te discussieren..

als iedereen dit onwijs loopt af te zeiken valt er moeilijk te discussieren voor de mense die t wel willen...
als dit een ultra links zomerkamp was, dan Denk ik dat je er geen flikker over zou horen..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 juni 2006 om 12:26:
Neen? Het was toch een zeer scherpe analyse dacht ik zo.

Denk jij dat maar lekker knullie.. blijf in die waan, gaan wij verder met de realiteit. :bye:
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 juni 2006 om 12:26:
Waar valt er een oordeel over te vellen? En wat heeft dat met mijn leeftijd te maken, ben ik omdat ik 6 jaar jonger ben dan jouw niet in staat een goed en objectief beeld van jouw te schetsen? Helaas dat ben ik wel.

Best knap van je dat je objectief kunt zijn met een paar woordjes op internet over iemand die je nog nooit irl hebt gezien / gesproken (y).. En het feit dat je 6 jaar jonger bent en jezelf afschildert als iemand met "mensenkennis" met je 18 jaar :roflol: jung je komt net kijken :aai:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 juni 2006 om 12:34:
als dit een ultra links zomerkamp was, dan Denk ik dat je er geen flikker over zou horen

Klopt, rechts-extremistische jeugd-zomerkampen liggen dan ook net iets gevoeliger.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 juni 2006 om 12:31:
Ik zeg dat je niet zo gefrustreerd moet reageren als iemand het niet met je eens is. Je bent vast een hele aardige jongen maar.... zo gefrustreerd

Ik wordt gefrustreerd door de kortzichtige reacties van bepaalde mensen die op jonge leeftijd denken het wiel uitgevonden te hebben.. soms moeten die mensen even teruggezet worden in de realiteit..
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 juni 2006 om 12:33:
Bleegh.... hey maar jongens kunnen wij niet zoiets doen? Het Partyflock-zomerkamp?

Mag ik bij jou in de tent?? o:) :$

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Waggel 070# op dinsdag 27 juni 2006 om 12:35:
gaan wij verder met de realiteit.

Welke realiteit? De jouwe, dat zal me een realiteit zijn.

Uitspraak van Waggel 070# op dinsdag 27 juni 2006 om 12:35:
Best knap van je dat je objectief kunt zijn met een paar woordjes op internet over iemand die je nog nooit irl hebt gezien / gesproken .. En het feit dat je 6 jaar jonger bent en jezelf afschildert als iemand met "mensenkennis" met je 18 jaar jung je komt net kijken

*zucht*
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 juni 2006 om 12:40:
Welke realiteit? De jouwe, dat zal me een realiteit zijn.

Welkom in mijn wondere wereld.. :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 juni 2006 om 12:36:
Klopt, rechts-extremistische jeugd-zomerkampen liggen dan ook net iets gevoeliger.

ja maajah ik vind dat het dan ook zo bij de linkse moet zijn wrom is rechts altijd fout en links altijd goed :S
Waarschuw beheerder
extreem is zoiezo fout.. links of rechts boeit niet allebei de kanten zijn sick0ws :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 juni 2006 om 12:45:
wrom is rechts altijd fout en links altijd goed

Dat is zeker niet het geval, alleen heeft Nederland nooit onder het juk van een communistisch regime geleeft, daarom is de aandacht voor ultra-linkse wreedheden hier minder dan die van het rechts-extremisme, maar ik kan je verzekeren dat dat in oost-europa zeker niet het geval is.

Beide ideologiën zijn naar mijn mening gelijkwaardig in hun verderfelijkheid.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 juni 2006 om 12:45:
ja maajah ik vind dat het dan ook zo bij de linkse moet zijn wrom is rechts altijd fout en links altijd goed

Ik denk niet dat dat de algemene mening is hier. Zeker als je je in bepaalde topics enigszins relativerend uitspreekt krijg je al gauw het etiketje "links" en dat wordt dan meestal gebruikt alsof het een SOA is of zo.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sid The Smoker op dinsdag 27 juni 2006 om 09:15:
De jongeren leren op het kamp hoe ze zich ''actiever kunnen verzetten'' tegen de staat. Ook krijgen de cursisten een week lang trainingen in nationalisme, vaderlandse geschiedenis en hoe te demonstreren.

Die kampen bestaan inderdaad al tijden.

Daarbij zie ik het probleem niet. De cursisten krijgen worden niet geindoctrineerd, ze worden onderwezen. Voor de meeste extreem rechtse knullies is het echt niet slecht om informatie op te doen over het nationalisme en de geschiedenis. Misschien gaan de meesten dan eens beseffen waar ze altijd zo hard voor pleiten en hoe men zichzelf kan profileren in een democratie.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 juni 2006 om 13:14:
Daarbij zie ik het probleem niet. De cursisten krijgen worden niet geindoctrineerd, ze worden onderwezen. Voor de meeste extreem rechtse knullies is het echt niet slecht om informatie op te doen over het nationalisme en de geschiedenis. Misschien gaan de meesten dan eens beseffen waar ze altijd zo hard voor pleiten en hoe men zichzelf kan profileren in een democratie.

Inderdaad. Het grootste probleem met extreem rechts is dat het vooral een schreeuwende troep pubertjes is die geen idee hebben waar ze over praten. Geschiedenis les en het een en ander over politiek kunnen ze wel gebruiken, worden ze in ieder geval een stuk minder irritant.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Roel63 op dinsdag 27 juni 2006 om 13:11:
Ik denk niet dat dat de algemene mening is hier. Zeker als je je in bepaalde topics enigszins relativerend uitspreekt krijg je al gauw het etiketje "links" en dat wordt dan meestal gebruikt alsof het een SOA is of zo.

en in andere topics is dat weer zo met rechts.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 juni 2006 om 13:22:
en in andere topics is dat weer zo met rechts

Die heb ik dan helaas gemist.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 juni 2006 om 13:22:
Inderdaad. Het grootste probleem met extreem rechts is dat het vooral een schreeuwende troep pubertjes is die geen idee hebben waar ze over praten. Geschiedenis les en het een en ander over politiek kunnen ze wel gebruiken, worden ze in ieder geval een stuk minder irritant.

Zijn kinderen met een complex en dat wilt men afreageren op een deel van de maatschappij, zodat men ook het gevoel heeft om ergens bij te horen. Oeverloos kuddegedrag is het. Die mensen kunnen zo'n kamp wel gebruiken.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 juni 2006 om 13:30:
Zijn kinderen met een complex en dat wilt men afreageren op een deel van de maatschappij, zodat men ook het gevoel heeft om ergens bij te horen. Oeverloos kuddegedrag is het. Die mensen kunnen zo'n kamp wel gebruiken.

Maar wie zijn dan de onderwijzers op zo'n kamp?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Waggel 070# op dinsdag 27 juni 2006 om 13:29:
We gaan op Partyflock Zomerkamp met z'n allen

Precies. Maar ik heb geen zin in politiek gelul hoor. Wat gaan we dan doen? (behalve naaktzwemmen...)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Roel63 op dinsdag 27 juni 2006 om 13:33:

Michiel Smit 8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Roel63 op dinsdag 27 juni 2006 om 13:33:

Wat maakt het uit? Het zal toch strak gemonitord worden door het AIVD en als men alsnof opruiend blijkt bezig te zijn, dan zal men heus wel ingrijpen. Als je dergelijke dingen gaat verbieden dan kun je ook een hoop moskees sluiten.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 juni 2006 om 13:35:
Wat gaan we dan doen? (behalve naaktzwemmen...)

Doen, durven of de waarheid is een optie.. o:)

En natuurlijk een nachtelijk uitstapje in het bos 8)

Waarschuw beheerder
MAar ik ga niet gangbangen tussen de dennebomen hoor :no: ik ben altijd de lul met die naalden **** 8)
Waarschuw beheerder
:( dat was nou juist hetgene waar ik me op verheugd had.. die dennenaalden zijn juist de stimulerende factor, zeg zelf nbtjuh pijn is fijn ;p
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Waggel 070# op dinsdag 27 juni 2006 om 13:29:
Uitspraak van *.. † ..* Viva La Joyce *..†..* op dinsdag 27 juni 2006 om 13:24:
here we go again

Where are we going??
Ik weet het wel hoor..
We gaan op Partyflock Zomerkamp met z'n allen

Weetje dat me dat serieus wel vet lijkt! :O :O

Ergens groot camping terrein, heleboel tentjes enzo, en een paar dikke areas voor goede muziek! Donateurs krijgen VIP ticket, gewone leden korting, en introducees gaan we uitmelken! :) (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Welluk...?! op dinsdag 27 juni 2006 om 13:45:
Ergens groot camping terrein, heleboel tentjes enzo, en een paar dikke areas voor goede muziek! Donateurs krijgen VIP ticket, gewone leden korting, en introducees gaan we uitmelken!

:no: Ik ben toch meer voor de eerder geopperde ideeën gangbangen in het bos, naaktzwemmen enzo die muziek is alleen maar een stoorzender in het geluid wat wij gaan produceren b)
Waarschuw beheerder
donateur
Nee, maar daar maken we dan aparte areas voor. Het grote neuk in het bos area. Het grote naaktzwem area.

edit

ergens ook een boksring, en van die veels te grote sumo worstel pakken, voor alle meningsverschillen die ooit ontstaan zijn hier!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Welluk...?! op dinsdag 27 juni 2006 om 13:55:
ergens ook een boksring, en van die veels te grote sumo worstel pakken, voor alle meningsverschillen die ooit ontstaan zijn hier!laatste aanpassing 27 juni 2006 13:56

Hmmzz.. kan je er dan niet beter nog een area aan vast plakken "Make love, not war.." beter neuken i.p.v. vechten :D (aangezien mijn meeste meningsverschillen met het andere geslacht zijn / waren)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Leip gewoon langsgaan met een pistool en dan schieten :O
Waarschuw beheerder
Uitspraak van sachin..B) op dinsdag 27 juni 2006 om 13:59:
Leip gewoon langsgaan met een pistool en dan schieten

Dit vraagt weer om een bepaalde reactie, maar het moddergooien bewaar ik wel voor een andere keer.. :x

Denk je nou echt dat ze schrikken van je klappertjespistool?? :|
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van sachin..B) op dinsdag 27 juni 2006 om 13:59:
Leip gewoon langsgaan met een pistool en dan schieten

Denk dat jij eerder overhoop geschoten wordt. Goede oefening ook. (Y).
Waarschuw beheerder
Sommigen moeten ook helemaal naar Frankrijk reizen om anale sex te vinden.. :aai:

Waggel en ik doen het gewoon thuis! b) :$
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 juni 2006 om 14:03:
Denk dat jij eerder overhoop geschoten wordt. Goede oefening ook. (Y).

Of neem het serieus
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Goed idee(Y) (partyflock zomerkamp)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tourette op dinsdag 27 juni 2006 om 14:04:
Waggel en ik doen het gewoon thuis!

Muahuahua :roflol: Bizzzieeeeeeeee :D jij slaapt bij mij in de tent op kamp.. :lief:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :bier:Thomas:bier: op dinsdag 27 juni 2006 om 14:05:
Goed idee(Y) (partyflock zomerkamp)

Ik ben jullie Akela he!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 juni 2006 om 14:38:
Ik ben jullie Akela he!

Wel een beetje strenge Akela hoor o:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Waggel 070# op dinsdag 27 juni 2006 om 14:43:
Wel een beetje strenge Akela hoor

Ja, met elektrische speeltjes en zo, het moet wel een beetje pijn doen, anders blijf ik liever thuis in mijn kelder met Waggel en mijn 15 verhuurbare Thaise jongetjes.. :$
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 juni 2006 om 13:38:
Het zal toch strak gemonitord worden door het AIVD

Terwijl...

Uitspraak van Sid The Smoker op dinsdag 27 juni 2006 om 09:15:
De veiligheidsdienst wil niet zeggen of ze de deelnemers aan het kamp in de gaten zal houden.

Het zijn er waarschijnlijk niet genoeg (deelnemers) om ECHT gewicht in de schaal te leggen. Hoop ik...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Roel63 op dinsdag 27 juni 2006 om 14:58:
Het zijn er waarschijnlijk niet genoeg (deelnemers) om ECHT gewicht in de schaal te leggen. Hoop ik...

Waarschijnlijk... ik weet het wel zeker. Kunnen er nooit meer dan 20 zijn.
Waarschuw beheerder
Michiel Smit hoopt op politiek talent, maar krijgt een bende pepjunks :p