Klein.. Vond je jezelf klein toen je 15 was?
ik weet niet wat jij denkt..
dat 15-jarige nog niks weten..
Maar ik denk dat sommige 15-Jarige meer van het leven af weten dan jij..laatste aanpassing 23 juni 2006 20:26
Wat denken jullie..
als je voor de eerste x sex gaat hebben..
en je kent die jonge pas een maand.. is dat een goed idee.. ( )laatste aanpassing 23 juni 2006 19:01
De jongetjes en meisjes van tegenwoordig liggen al na 3 witte wijntjes, 2 grapjes en 4 leuke opmerkingen met elkaar in bed.
De jongetjes en meisjes van tegenwoordig liggen al na 3 witte wijntjes, 2 grapjes en 4 leuke opmerkingen met elkaar in bed.
en je kent die jonge pas een maand.. is dat een goed idee..
als het goed voelt, boeit het tog geen reet wanneer je het doet? Als je er klaar voor bent ben je er klaar voor, en of dat nou na een week of un jaar is...dat bepaalt iedereen voor zich!
Ze is wel 15...
Ennuh ik heb een zusje van 15 moet dr niet aan denken dat zo'n stoere boy van 16
die denkt t alleen maar doet om stoer te doen...
maare hoezo stoere boy dan? is die dat? of vind jij dat?
als je zusje er nou klaar voor is? en ze het allebij willen?
ik was zelf ook 15 en heb er egt geen spijt van. zolang je er zelf maar 8ter staat!
ik denk dat dat het hele probleem is, ze denken dat ze stoer zijn als ze sex hebben, ik denk dat je veel stoerder ebnt als je gewoon w8, want un ontmaagding moet tog wel heel speciaal zijn en niet met de eerste de beste (vind ik dan he)
maar iid als je er al een topic over opent denk ik nie dat je er klaar voor bent!
Precies... Als jij je daar blij mee voelt.. En cker weet dat je het goed hebt gedaan is het toch een fijne terugblik naar de eerste keer! Ken zat meisjes die de eerste keer echt letterlijk en figuurlijk hebben verneukt... Mijn eerste x was ik net 17 ennuh heb daarna 4 jaar relatie met dr gehad.. Denk dat dat moment speciaal voor een meisje een hilarisch moment is om ontmaagd te worden..
Ghehe, ze is 15 en vind alle jongens leuk.. Ze moet de ware maar even vinden...
Ken zat meisjes die de eerste keer echt letterlijk en figuurlijk hebben verneukt
En het niet voor hem doen ofzo iets vaags