Wat denken jullie..
als je voor de eerste x sex gaat hebben..
en je kent die jonge pas een maand.. is dat een goed idee.. als je zeker weet dat je van hem houd.. maar eigl. niet zeker weet of ie wel van jou houd..?( )laatste aanpassing 23 juni 2006 09:26
Moet ik even gevoelig met je doen dan?
rescue rangers
Als je dr over wilt praten ben ik d wel voor je, kan ik wat kwijt over mn trauma's dat ik elke keer maar weer gebruikt wordt enzo
en je kent die jonge pas een maand.. is dat een goed idee..
als je zeker weet dat je van hem houd.. maar eigl. niet zeker weet of ie wel van jou houd..?
ja misschien denken ze beter na als ik er neitmeer ben, ik ben het gewoon zat, ik ben psychisch op, ik trek het gewoon neitmeer!!!!!
hahahahhahahahahhahah
volgens mij zijn die nonnen van tegenwoordig ook niet meer te vertrouwen hoor
Zullen we t klooster ingaan? Misschien dat die nonnen nog wel zo degelijk zijn om niet met onze gevoelens te spelen
ja misschien kan ik mijn leven herpakken, en kan mijn innerlijke geestelijke wond helen, want het gaat nu heel snel bergafwaarts
Julio en ik zijn nog een van de 2 weinige emotionele mannen die eerlijkheid en vertrouwen vooropstellen
Dat heb ik n paar maanden geleden al geprobeerd met n tibetaans gebed.. Ben getekend voor t leven en nog heeft t niet geholpen
ja ik kan het gewoon neit vatten waaron de wereld zo hard kan zijn, wij zijn gebroken, kapot, verneukt, geestelijk verkracht , en toch blijven ze misbruik maken
nu word ik nog hopelozer, ikw eet het gewoon neitmeer
Ja dennis
Wat denken jullie..
en je kent die jonge pas een maand.. is dat een goed idee.. als je zeker weet dat je van hem houd.. maar eigl. niet zeker weet of ie wel van jou houd..?( )laatste aanpassing 23 juni 2006 09:26
Ik wist wel dat het weer over sex ging
je vergeet afgedankt, vernederd en emotioneel een wrak
Als ie niet te strak zit, ga er voor!
maar wat bedoeld ze nou, ze heeft net 1 maand verkering of ze heeft net verkering en ként hem een maand.
Ik bedoel als je al 1 maand een relatie hebt lijkt neuken me vrij normaal, of ben ik nou zo'n slet
Als je iemand pas 4 weken kent zou ik het niet doen...
nou zeg doe ik n keer serieus geloof je me nog niet
oplichter
dat heb k nie geschreven
verneukt
neuk
Nee hoor is juist best lekker om es een sletje te nemen