8048x bekeken
Wat denken jullie..
als je voor de eerste x sex gaat hebben..
en je kent die jonge pas een maand.. is dat een goed idee.. als je zeker weet dat je van hem houd.. maar eigl. niet zeker weet of ie wel van jou houd..?( )laatste aanpassing 23 juni 2006 09:26
Als hij aan loopt te dringen, niet doen!
Jij moet er aan toe zijn en niet omdat hij dat zo nodig wil
Ik vind dat je na een maand best van iemand kan houden, daar is niks mis mee...
Laat je niet pushen want dat is het niet waard
Mijn eerste keer moest ook speciaal zijn...maar was het niet
Moet ik even gevoelig met je doen dan?
rescue rangers
jij vind t allemaal leuk en grappig....t is nie leuk hoor
Als je dr over wilt praten ben ik d wel voor je, kan ik wat kwijt over mn trauma's dat ik elke keer maar weer gebruikt wordt enzo
ja ik snap neit waarom vrouwen ons dit allemaal aan doen...
ik ga er nog aan ten onder
Wij mannen hebben de natuurlijke drang om ons voort te planten...
Als er een geschikt vrouwtje in de buurt is...zal het voortplantingsproces op de eerste plaats komen....
d.w.z. Vóór gevoelens en schoonouders...en andere factoren waarmee rekening gehouden zou moeten worden...
Met andere woorden...Don't think sex...think love...én wordt weer genaaid...!!

Als er een geschikt vrouwtje in de buurt is...zal het voortplantingsproces op de eerste plaats komen....
d.w.z. Vóór gevoelens en schoonouders...en andere factoren waarmee rekening gehouden zou moeten worden...
Met andere woorden...Don't think sex...think love...én wordt weer genaaid...!!
en je kent die jonge pas een maand.. is dat een goed idee..
Yup..
als je zeker weet dat je van hem houd.. maar eigl. niet zeker weet of ie wel van jou houd..?
Ik zie 't al, die jongen zit logischer in elkaar dan jij
ja misschien denken ze beter na als ik er neitmeer ben, ik ben het gewoon zat, ik ben psychisch op, ik trek het gewoon neitmeer!!!!!
Zullen we t klooster ingaan? Misschien dat die nonnen nog wel zo degelijk zijn om niet met onze gevoelens te spelen
hahahahhahahahahhahah
wat lach je nou? t is gewoon zo
Als het goed voelt, zie ik geen reden waarom niet
volgens mij zijn die nonnen van tegenwoordig ook niet meer te vertrouwen hoor
Nee, die sluiten maagdelijkheidsverzekeringen af
https://partyflock.nl/topic/882511
Zullen we t klooster ingaan? Misschien dat die nonnen nog wel zo degelijk zijn om niet met onze gevoelens te spelen
ja misschien kan ik mijn leven herpakken, en kan mijn innerlijke geestelijke wond helen, want het gaat nu heel snel bergafwaarts
als die ook neit meer te vertrouwen zijn, dna geef ik het op en kom ik tevoorschijn met mijn witte vlag, dan stop ik met leven
Julio en ik zijn nog een van de 2 weinige emotionele mannen die eerlijkheid en vertrouwen vooropstellen
ja misschien kan ik mijn leven herpakken, en kan mijn innerlijke geestelijke wond helen, want het gaat nu heel snel bergafwaarts
Dat heb ik n paar maanden geleden al geprobeerd met n tibetaans gebed.. Ben getekend voor t leven en nog heeft t niet geholpen
Julio en ik zijn nog een van de 2 weinige emotionele mannen die eerlijkheid en vertrouwen vooropstellen
ja ik kan het gewoon neit vatten waaron de wereld zo hard kan zijn, wij zijn gebroken, kapot, verneukt, geestelijk verkracht , en toch blijven ze misbruik maken
Dat heb ik n paar maanden geleden al geprobeerd met n tibetaans gebed.. Ben getekend voor t leven en nog heeft t niet geholpen
nu word ik nog hopelozer, ikw eet het gewoon neitmeer
ja ik kan het gewoon neit vatten waaron de wereld zo hard kan zijn, wij zijn gebroken, kapot, verneukt, geestelijk verkracht , en toch blijven ze misbruik maken
je vergeet afgedankt, vernederd en emotioneel een wrak
nu word ik nog hopelozer, ikw eet het gewoon neitmeer
Wordt homo
Ja dennis
nou zeg doe ik n keer serieus geloof je me nog niet
(permanent verbannen)
Wat denken jullie..
en je kent die jonge pas een maand.. is dat een goed idee.. als je zeker weet dat je van hem houd.. maar eigl. niet zeker weet of ie wel van jou houd..?( )laatste aanpassing 23 juni 2006 09:26
Een gemiddeld sletje laat zich na 1 avond tegenwoordig volblaffen. Leef je nog in de tijd van de Romeinen??!
Ik wist wel dat het weer over sex ging
oplichter
dat heb k nie geschreven
je vergeet afgedankt, vernederd en emotioneel een wrak
ja zo kan ik nog doorgaan, conclusie we zijn verneukt....
letterlijk en figuurlijk...
Als ie niet te strak zit, ga er voor!
nounou....waar gaat t heen tegenwoordig , dit kan toch nietmeer!!
maar wat bedoeld ze nou, ze heeft net 1 maand verkering of ze heeft net verkering en ként hem een maand.
Ik bedoel als je al 1 maand een relatie hebt lijkt neuken me vrij normaal, of ben ik nou zo'n slet
Als je iemand pas 4 weken kent zou ik het niet doen...
je bent gewoon een sletje
nou zeg doe ik n keer serieus geloof je me nog niet
Het zit ook allemaal niet mee hé..
oplichter
dat heb k nie geschreven
Wel waar gek
verneukt
neuk
Hehehe..
Nee hoor is juist best lekker om es een sletje te nemen
goh
pijpen slet