donateur
het is toch gek dat je na een paar handbewegingen er gewoon iets uit krijgt
vinden jullie ook nie
vinden jullie ook nie
weet je dat ik hier nou serieus helemaal niks op te zeggen heb?
ik eerlijk gezegd ook nie maar ik dacht er in een keer aan en ik wilde dat aan de mede flockers vragen
ben er helemaal overstuur van
Heb minimaal 20 minuten nodig
Uitspraak van Kenanus op woensdag 21 juni 2006 om 18:45:
partyflock is voor grote mensen die er na een paar handbewegingen gewoon iets uit krijgen
One minute man?
het is toch gek dat je na een paar handbewegingen er gewoon iets uit krijgt
vinden jullie ook nie
ik vindt het gekker als je zit te rukken en er komt helemaal niets uit
ik vindt het gekker als je zit te rukken en er komt helemaal niets uit
Ja ik kijk elke keer met open mond
loopt wat ongemakkelijk volgens mij!
hahahahja daar zeg je geen nee tegen als je 2 handen nodig hebt, heb je heel wat in huis
doet da geen pijn dan
keb wel eens gehoord .......
bende alleen daar bang voor![]()
Ow natuurlijk! Doen we.
Als je klaarkomt moet je hard onder je ballen drukken...
Wel het gevoel, niet de lozing
ik zorg voor de taart lieverd! gaan we dan nu neuken?
nog nooit meegemaakt
nou voor de rest haal ik wel 6 potten
vaseline in huis
dan maak je met recht een slippertje
ik zorg voor de taart lieverd! gaan we dan nu neuken?
Uitspraak van SchranZzZ vs. PunKop donderdag 22 juni 2006 om 13:56:
Als je klaarkomt moet je hard onder je ballen drukken...
Wel het gevoel, niet de lozing
net of je daar aan denkt op dat moment
hahahahha wat een topic
hoe ging dat nummer nou ookal weer ....
... f*ck on cocain...
das lekker
ik had eerst een mooie vriendin en daar deed ik dat wel eens mee
snap te
sja onze bezigheden toenertijd
nee dat gaat niemand wat aan toch ?
of ik pijp niet goed
en als ze nou lelijk had geweest
JAWEL![]()
wil alles weten
![[img width=20 height=20]http://forum.phono.nl/modules/PNphpBB2/images/smiles/unsure.gif[/img]](http://forum.phono.nl/modules/PNphpBB2/images/smiles/unsure.gif)
Aftrekken
Het artikel:
(Artikel geschreven vanuit hetero meisje perspectief)
Begin maar met wat zachtjes aaien en kriebelen daar zo. Zijn ballen, de binnenkant van zijn dijen, zijn buik. Leg hem op zijn rug, en ga er zelf op je knieën naast zitten, dan kun je twee handen gebruiken.
Geef hem zacht vlinderlichte aaitjes, leg je hand er heel licht omheen en maak de trekbeweging, maar dan zo dat je hem nauwelijks aanraakt. Dan streel je hem om zijn hele piemel heen, namelijk, en dat kriebelt lekker. Ik kan me niet voorstellen dat hij daar niet van gaat kreunen en lachen, en stijf worden.
Let op zijn reacties, en ga de druk langzaam wat opvoeren. Aai met je andere hand zijn ballen, zijn benen, leg die hand er zacht omheen, en masseer een beetje. Heel voorzichtig, want ballen doen snel pijn. Als hij wat verder komt in zijn opwinding, merk je dat ze strakker tegen zijn buik aan gaan liggen, en dan mag het allemaal wat steviger. Er is een ritssluitinkje van achter naar voor, waar geen haartjes groeien, het is lekker als je hem daar met je vingertoppen streelt. Er is een plekje tussen zijn anus en zijn ballen, waar je hem kunt strelen. Sommige jongens vliegen daar acuut van tegen het plafond. Ik bedoel niet dat je je vinger in zijn kont moet stoppen, het gaat om het stukje huis ervoor. Daar zit de kringspier, en druk daarop kan bijzonder prettig aanvoelen. Beetje wiebelen. En rustigjes met die andere hand op en neer, niet te hard knijpen, niet te snel, en uitkijken met de eikel.
En dan komt het, je vraagt dan aan hem of hij het bij zijn piemel even wil overnemen. Jazeker, jullie zijn dan allebei helemaal into the act, en dan is de drempel niet meer zo hoog. Jij speelt met zijn ballen, en hij met zijn piemel. Jij mag het ook af en toe even overnemen, doe het samen. Luister naar zijn aanwijzingen, ietsje harder, ietsje zachter, nee zo( en dan doet hij het even voor)Dat kan nog wel eens een hele intieme en heerlijke trekpartij worden, schat ik zo in. Opletten en leren.
nee, maar die klote natte dromen!
wat moet je weten dan
dan had ik nooit gevraagd of ze toen der tijd bij mij kwam zitten
Of kijk naar de show van Theo Maassen (Ruwe Pit)
Vrouwen en aftrekken... het zal nooit samengaan.
Vrouwen en aftrekken... het zal nooit samengaan
Vrouwen en aftrekken... het zal nooit samengaan. Het is gewoon een bezigheid voor de mannen zelf.
Vrouwen en aftrekken... het zal nooit samengaan. Het is gewoon een bezigheid voor de mannen zelf.
ik denk dat je nog nooit de juiste bent tegengekomen
Wat heeft Theo Maassen met klaarkomen te maken?
heb je daar geen filmpje van
gewoon goed leren
als zijn ze langzame leerlingen
Rukken is voor wanhopige nerds
Zoek een vrouw
Dat heeft echt helemaal NIKS met elkaar te maken.
Stoere praat... Alsof meneer bij zijn eerste stijve meteen een vrouw tot zijn beschikking had die zijn plassertje wel even wilde legen.
I masturbate, you masturbate, we all masturbate!
ik ruk nooit
Zou het ook geen prettig idee vinden als mn vriend het zou doen..
Alleen als er een mooie mevrouw op haar knieeen en met haar mond open wacht tot ik kom
Wetenschappelijk bewezen dat dit iedere drie dagen moet gebeuren,
Stoere praat... Alsof meneer bij zijn eerste stijve meteen een vrouw tot zijn beschikking had die zijn plassertje wel even wilde legen.
Stoere praatNou kerel, ik ruk nooit. En als ik niet neuken kan, neuk ik maar niet. Zo simpel is t...
Je bent niet goed jij
Ik ken ook genoeg jongens die het niet doen hoor...
Ow jawel. Je hebt gelijk. Ik trek inderdaad... Alleen als er een mooie mevrouw op haar knieeen en met haar mond open wacht tot ik kom.... Maar dat valt niet echt onder zelfbevrediging... of wel?
Hij blijft wel ervan in geode conditie Het systee moet toch regelmatig worden doorgespoeld , anders komt het in de voorm van een natte droom, dat vindt ik dus veel goorder dan dat je het zaakje zelf gecontoleerd leegt als de vriendin "het weekje" niet zo veel zin heeft
Als je iemand wilt verbeteren, doe het dan goed
Ik ken ook genoeg jongens die het niet doen hoor...
Laat je dan op z'n minst rukken door je vriendin
ja toch ,ik gaat m eff uit t raam hangen vandaag .staan rukwinden
en waar kom het kwakkie dan terecht? op de ramen?
wel met je mond open toch![]()
denk dat veel vrouwen je met liefde
oraal willen bevredigen
Ja, maar bij de meeste moet je dan eerst lief doen en praten en gezever met schoonouders aanhoren en leuke dingen doen en bloemen kopen en .... pfff
Tenminste, dat zeggen ze van tevoren.
moet je toch eens uitleggen...
hij heb maar een klein lulletje en die past in haar neus dus als ze dan een paar keer haar neus ophaalt is dat hetzelfde effect als pijpen
en daarom kan ze haar "bek" dicht houden
partyflock is voor grote mensen die er na een paar handbewegingen gewoon iets uit krijgen
ik ruk mij meerdere keren perdag zowat
doofstomme??
Er was vast een vrouw die had en man en ze hadden slechte sex..
Die man sloeg de hand aan zichzelf en de vrouw voelde zich daardoor tekort gedaan..
Dus zei ze maar snel dat je van trekken doof word.. Zodat haar man weer aan haar zou zitten
Ik heb 'gehoord van de vriend van een nicht van m'n neef', dat zijn broer het ook gewoon doet als hij een vriendin heeft.
Ik heb 'gehoord van de vriend van een nicht van m'n neef', dat zijn broer het ook gewoon doet als hij een vriendin heeft.