ik kon je ook wel vertellen dat re-charge al bestond want een maat van mij uit wijk had die naam ook en die heb hem toen veranderd in dis-charge omdat hij al bestond en hij toch verder dan alleen voor zeizterhaardcore draaien
Och die naam is al oud jeuh,
ik kon je ook wel vertellen dat re-charge al bestond want een maat van mij uit wijk had die naam ook en die heb hem toen veranderd in dis-charge omdat hij al bestond en hij toch verder dan alleen voor zeizterhaardcore draaien
haha en dat zeg je dan niet ff!! as ik erachter kom dat jij al weet dat noiko bestaat en jij me dat niet zegt he.. eet ik je op
maar wat bedoel e met zeizterhardcore
zeizterhaardcore
is zoiets als secrifice events zeg maar maar dan zijn dat dj's die daarvoor draaien zoals discharge re-enforce the exorcist dj taz mc noizecreator maar dat was 2 jaar geleden weet niet of er nu nog veel gedaan word zie wel dat mc noizecreator discharge en re-enforce bij de organisatie nog staan
en neefje van noiko weet ik het niet van re-charge wist ik het omdat het toen in zeist afspeelde waar ik toen heel veel kwam want je woonde daar tocht of kwam net uit zeist en had daar toen me contacten meer dan in maarssen en van jou naam heb ik het nog niet gehoord
is zoiets als secrifice events zeg maar maar dan zijn dat dj's die daarvoor draaien zoals discharge re-enforce the exorcist dj taz mc noizecreator maar dat was 2 jaar geleden weet niet of er nu nog veel gedaan word zie wel dat mc noizecreator discharge en re-enforce bij de organisatie nog staan
en neefje van noiko weet ik het niet van re-charge wist ik het omdat het toen in zeist afspeelde waar ik toen heel veel kwam want je woonde daar tocht of kwam net uit zeist en had daar toen me contacten meer dan in maarssen en van jou naam heb ik het nog niet gehoord
waar zijn je punten en komma+s jeuh,
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 juni 2006 om 11:15:Dit is dus het nieuwe topic?
Ik zit me eige een onsgans te zoeke man
welkom in het gezellige secrifice cafe! wij hopen op een goed en gezellig verblijf! mochten er narigheden zijn kunt u altijd contact opnemen met psychiater Noiko om zo uw problemen te kunnen oplossen!
en nu bier!baco! alcohol
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 juni 2006 om 11:21:Krijg nog geld van je...
Ik krijg geloof ik nog 300.000 van je dus zit niet zo te zeiken...
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 juni 2006 om 11:23:Ik krijg geloof ik nog 300.000 van je dus zit niet zo te zeiken...
Oooh oke.. geef je Rekeningnr maar..
Ik betaal je gelijk af.. niet zoals ANDERE mensen..
Die je eerst 2 euro geven..
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 juni 2006 om 11:25:Oooh oke.. geef je Rekeningnr maar..
Ik betaal je gelijk af.. niet zoals ANDERE mensen..
Die je eerst 2 euro geven..
nohhh ik heb je 20 gegeven hond!
die 2 euro was dus gewoon omda tje zo aardig was
zie maar weer hoe aardig ik ben joh!
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 juni 2006 om 11:36:Waar is me Rente dan??
hahaha jaa weetje wat i nou wou doen... een bon maken waarop stond een tegoed voor 10 bier! dat je kruisjes kon zetten en die mocht jij dan inleveren bij de bar!
jaa was ff filmpies kieken op de q-dance site!!! moeje kijken heey q-dance.nl aan de linkerkant en dan de onderste van die stunt!
jah echt he!

jamemr dattie die niet draaide op defqon
had wel wat nieuwe van zn cd verwacht!
touch of insanity is ook heerlijk en SPIT ON YOU WHOEEHOEEE

ragge!! moet ook maar weer op plaat komen! is wel nieuwe MOH uit met een van hem erop maar een onbekende shattered hope die ik zelf niet zo vindt! staat ook niet op zn cd!
jamemr dattie die niet draaide op defqon
touch of insanity is ook heerlijk en SPIT ON YOU WHOEEHOEEE
ragge!! moet ook maar weer op plaat komen! is wel nieuwe MOH uit met een van hem erop maar een onbekende shattered hope die ik zelf niet zo vindt! staat ook niet op zn cd!