Partyflock
 
Forumonderwerp · 881655
Vier jaar geëist tegen bestormer supportershome ADO

Uitgegeven: 19 juni 2006 12:53
Laatst gewijzigd: 19 juni 2006 13:03

DEN HAAG - De officier van justitie heeft maandag vier jaar cel en een jaar voorwaardelijk geëist tegen een minderjarige verdachte van de bestorming van het ADO-supportershome in februari. De minderjarige was de eerste van zeventien verdachten die deze week bij de rechtbank in Den Haag terechtstaan. Het Openbaar Ministerie (OM) verdenkt hen onder meer van poging tot moord of doodslag op supporters van ADO Den Haag en brandstichting.

Ajax-aanhangers gebruikten bij hun verrassingsaanval op het clubhuis van ADO-fans, op 10 februari, onder meer knuppels en messen. Ze gooiden volgens het OM met molotovcocktails, waardoor een heftige brand ontstond in het clubhuis. In het honk waren ongeveer tien ADO-fans aanwezig, die vrijwel allemaal gewond raakten, sommigen ernstig.

Het OM hoopt voor de rechtbank te kunnen bewijzen dat de bestormers, waarvan er inmiddels 52 als verdachte zijn gehoord en 42 aangehouden, een criminele organisatie vormen. Ook gaat het om de vraag wie als medeplegers van de misdaden kunnen worden gezien.

De rechtbank heeft maandag diverse veiligheidsmaatregelen getroffen om ADO en Ajax-aanhangers die de rechtszaken willen bijwonen uit elkaar te houden. Het hek bij de ingang van het paleis van justitie is dicht en politiemensen zijn in en rond het gebouw aanwezig. Maandag staan behalve de minderjarige verdachte nog vier Ajax-aanhangers terecht. De andere zaken hebben dinsdag (5 verdachten), woensdag (4 verdachten) en donderdag (3 verdachten) plaats.
 
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 2 juli 2006 om 21:40:
Daar hebben ze ook partyflock hoor:D

als je een dictator bent en een eigen vleugel krijgt op scheveningen ,en gesponserd word door yugo tribunaal :D
Uitspraak van Goudlokjebianca op maandag 19 juni 2006 om 17:02:
Het OM hoopt voor de rechtbank te kunnen bewijzen dat de bestormers, waarvan er inmiddels 52 als verdachte zijn gehoord en 42 aangehouden, een criminele organisatie vormen

:vaag:

mwah mwah dit is dus de grootste bull shit
 
Uitspraak van CHEDDAR op zondag 2 juli 2006 om 23:25:
mwah mwah dit is dus de grootste bull shit

nie mee eens
 
Uitspraak van verwijderd op zondag 2 juli 2006 om 23:31:
nie mee eens
ze zijn gewoon geen criminele organisatie punt

ik ben 200% tegen de actie die gemaakt is echt waar, doe dan een actie zoals de a10 rellen ofzo of spreek ergens af met mensen die er ook voor willen gaan en lekker knokken!

maar veel van de gasten zijn gewoon normale hooligans die gewoon een fout hebben gemaakt om mee te gaan, maar criminele organisatie nee dat niet!!
Tegen de muur met die lafaards.
goed zo straffen die gozer
kunnen ze niet gewoon er een typfoutje van maken en ze gelijk voor 40 jaar vastzetten.......misschien bedenken dat soort mensen zich dan wel een 2e keer voordat ze een daggie synagoge overstaan
 
Uitspraak van CHEDDAR op maandag 3 juli 2006 om 11:44:
ze zijn gewoon geen criminele organisatie punt

ik ben 200% tegen de actie die gemaakt is echt waar, doe dan een actie zoals de a10 rellen ofzo of spreek ergens af met mensen die er ook voor willen gaan en lekker knokken!

maar veel van de gasten zijn gewoon normale hooligans die gewoon een fout hebben gemaakt om mee te gaan, maar criminele organisatie nee dat niet!!

ik begrijp dat punt van je helemaal :yes:
maar vergeet niet dat ze het zelf zo gemaakt hebben dat ze die aanklacht tegen zich hebben horen eisen . ik bedoel al een jaar bezig met t plannen zoals word gezegd .ze vinden cd roms met de routes etc etc .wapens niet te vergeten. grootste fout is dat ze mensen meenemen die lullen. kijk t is geen maffia praktijk . maar iets wat zo georganiseerd is , en afloopt in zon laffe actie /daad. en dan mensen die namen noemen van die regelt dit en die dat .en die heb al van te voreg gezegd ik steek dr 1 ,en die zeg ik steek dr 1 in de fik ,op t cocktail feestje. dan kan je dr donder op zeggen dat O.M die aanklacht probeert door te drukken .haast alles met voorbedachte rade .
t was zoveel heissa minder geweest als je gewoon wat klappen had uitgedeeld .. dus dit hebben ze over zichzelf afgeroepen vind ik .. laat t een les zijn /voorbeeld ..
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 juli 2006 om 16:18:
ik begrijp dat punt van je helemaal :yes:
maar vergeet niet dat ze het zelf zo gemaakt hebben dat ze die aanklacht tegen zich hebben horen eisen . ik bedoel al een jaar bezig met t plannen zoals word gezegd .ze vinden cd roms met de routes etc etc .wapens niet te vergeten. grootste fout is dat ze mensen meenemen die lullen. kijk t is geen maffia praktijk . maar iets wat zo georganiseerd is , en afloopt in zon laffe actie /daad. en dan mensen die namen noemen van die regelt dit en die dat .en die heb al van te voreg gezegd ik steek dr 1 ,en die zeg ik steek dr 1 in de fik ,op t cocktail feestje. dan kan je dr donder op zeggen dat O.M die aanklacht probeert door te drukken .haast alles met voorbedachte rade .
t was zoveel heissa minder geweest als je gewoon wat klappen had uitgedeeld .. dus dit hebben ze over zichzelf afgeroepen vind ik .. laat t een les zijn /voorbeeld ..

:respect:

beter had je t nie kunnen verwoorden

gewoon je eigen mening zonder te schelden kk jood dit of kk jood dat..

zoals het bij 9 vd 10 op pf wel gaat

(Y)
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 juli 2006 om 16:24:
gewoon je eigen mening zonder te schelden kk jood dit of kk jood dat..

zoals het bij 9 vd 10 op pf wel gaat

alleen als ze me wakker bellen :[
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 juli 2006 om 16:25:
alleen als ze me wakker bellen :[

:x


hahaha
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 juli 2006 om 16:25:
alleen als ze me wakker bellen

Kan je geen nummers laten blokkeren dan?
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 juli 2006 om 16:18:
ik begrijp dat punt van je helemaal
maar vergeet niet dat ze het zelf zo gemaakt hebben dat ze die aanklacht tegen zich hebben horen eisen . ik bedoel al een jaar bezig met t plannen zoals word gezegd .ze vinden cd roms met de routes etc etc .wapens niet te vergeten. grootste fout is dat ze mensen meenemen die lullen. kijk t is geen maffia praktijk . maar iets wat zo georganiseerd is , en afloopt in zon laffe actie /daad. en dan mensen die namen noemen van die regelt dit en die dat .en die heb al van te voreg gezegd ik steek dr 1 ,en die zeg ik steek dr 1 in de fik ,op t cocktail feestje. dan kan je dr donder op zeggen dat O.M die aanklacht probeert door te drukken .haast alles met voorbedachte rade .
t was zoveel heissa minder geweest als je gewoon wat klappen had uitgedeeld .. dus dit hebben ze over zichzelf afgeroepen vind ik .. laat t een les zijn /voorbeeld ..

tuurlijk dat is waar absoluut helemaal de mensen die namen gaan noemen, maar dat komt ook mede doordat ze gewoon gek zijn gemaakt tijdens al die verhoringen, je trekt het op een gegeven moment niet meer en dan ga je lullen. en er zijn ook mensen die gewoon keiharde matennaaiers zijn. de mensen die gewoon hier mensen keihard kapot hebben willen maken bah bah bah heel goor vindt ik dat, gelukkig zijn ze niet allemaal zo, en dat weet ik dat er ook zooi bij waren die dit helemaal niet zo gewild hebben die hebben er nu ook gelukkig heel veel spijt van het is natuurlijk geen excuse maar dat geeft wel aan dat niet iedereen van die groep zo crimineel is zoals ze willen hardmaken.

en ik kom ook helemaal niet voor ze op want ik blijf het gore laffe actie vinden, maar de eisen vindt ik wel overdreven als je ziet wat andere criminele doen en wat voor straffen ze krijgen en bij deze zaak vindt ik het wel heel erg overdreven!

we wachten het gewoon af wat er gaat gebeuren.
 
Uitspraak van CHEDDAR op maandag 3 juli 2006 om 16:35:
je trekt het op een gegeven moment niet meer en dan ga je lullen.

NOOIT
 
Uitspraak van CHEDDAR op maandag 3 juli 2006 om 16:35:
maar dat geeft wel aan dat niet iedereen van die groep zo crimineel is zoals ze willen hardmaken.

nee het zijn een paar individuele acties die echt niet door de beugel kunnen . maar dan heb t OM natuurlijk weer zoiets van dat de rest van de groep die niet zo denkt en wil doen .hun in t gareel hadden moeten houden . ik geloof best dat niet iedreen moordneigingen had maar gewoon een potje wou gaan knokken . maar als je in groepsverband weggaat en dr gebeurd zoiets dan kan je dr rekening mee houden dat je dat soort eissen kan verwachten .. en vooraal wneer ze niet de mensen hebben die ze willen hebben in principe .

Uitspraak van CHEDDAR op maandag 3 juli 2006 om 16:35:
we wachten het gewoon af wat er gaat gebeuren.

ik ben echt benieuwd ook hoe t eindigd
heel veel mensen zeggen dat ik zal nooit doen namen noemen en heel veel mensen doen dat wel!

ik heb in het leger gezeten en moest daar voor de militaire rechtbank komen voor bepaalde zaak, je wordt gewoon knettergek gemaakt, midden in de nacht wakker gemaakt worden uren overhoord te worden en het blijft zo maar doorgaan totdat je eindelijk de waarheid zegt!

bij mij ging het dan over iets minder ergs dan dit maar toch, veel mensen gaan dan toch lullen of je het nou gelooft of niet!!

ik zou persoonlijk ook nooit een maat verlullen, maar toch veel mensen trekken het niet licht er helemaal aan hoe sterk je ben in je hoofd bent!
 
Uitspraak van CHEDDAR op maandag 3 juli 2006 om 16:42:
heel veel mensen zeggen dat ik zal nooit doen namen noemen en heel veel mensen doen dat wel!

NOOIT, en ja de verhoren zijn hard, je word snachts aangepakt enz enz

je staat dr toch voor je vrienden, no matter what
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 juli 2006 om 16:41:
nee het zijn een paar individuele acties die echt niet door de beugel kunnen . maar dan heb t OM natuurlijk weer zoiets van dat de rest van de groep die niet zo denkt en wil doen .hun in t gareel hadden moeten houden . ik geloof best dat niet iedreen moordneigingen had maar gewoon een potje wou gaan knokken . maar als je in groepsverband weggaat en dr gebeurd zoiets dan kan je dr rekening mee houden dat je dat soort eissen kan verwachten .. en vooraal wneer ze niet de mensen hebben die ze willen hebben in principe .

je bent idd medeplichtig je bent erbij geweest en daar hebben ze geen pardon voor of je er idd heen ging om iemand af te maken of idd om lekker een potje te knokken!

maar met dit soort actie's in groepsverband wordt je idd opgenaaid door de rest, als je idd niet mee gaat ben je mischien een mietje of wordt je uit de groep gezet, ik weet idd jammer genoeg niet het fijna allemaal van dit hele gebeuren. maar dan ga je idd mee en dan zie je wat er gebeurd en dan heb je idd spijt naderhand!

je bent sowieso verkeerd bezig geweest om mee te gaan daaro, ik ben helemaal niet vies van een vechtpartijtje graag zelfs, maar dit soort actie's vindt ik zelf niet kunnen! ben blij dat bepaalde mensen hier spijt van hebben en als dit achter de rug is alles op zei te zetten en gewoon lekker andere dingen gaan doen!
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 juli 2006 om 16:44:
NOOIT, en ja de verhoren zijn hard, je word snachts aangepakt enz enz

je staat dr toch voor je vrienden, no matter what

tuurlijk me echte maten zal ik nooit verlinken maar in zo actie wat er gebeurd is met ajax ado kan je toch allemaal geen echte vrienden meer noemen als je ziet hoeveel mensen er zijn bijgelapt door andere ajaxieden is toch niet normaal meer!

ik zou me schamen voor de ajaxieden idd die me verlinkt zouden hebben, ik zou niet weten wat ik gedaan zou hebben als ik er achter kwam wie!

maar het gaat erom dat er wel mensen bij zijn die daar niet tegen kunnen tegen zulke verhoringen! het ligt er maar net aan hoe sterk je in je schoenen staat en hoeveel je kan hebben in zulke situatie's!!

maar gelukkig ben ik geen ajaxied :D en dat hou ik zo :D
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 juli 2006 om 16:18:
ik begrijp dat punt van je helemaal
maar vergeet niet dat ze het zelf zo gemaakt hebben dat ze die aanklacht tegen zich hebben horen eisen . ik bedoel al een jaar bezig met t plannen zoals word gezegd .ze vinden cd roms met de routes etc etc .wapens niet te vergeten. grootste fout is dat ze mensen meenemen die lullen. kijk t is geen maffia praktijk . maar iets wat zo georganiseerd is , en afloopt in zon laffe actie /daad. en dan mensen die namen noemen van die regelt dit en die dat .en die heb al van te voreg gezegd ik steek dr 1 ,en die zeg ik steek dr 1 in de fik ,op t cocktail feestje. dan kan je dr donder op zeggen dat O.M die aanklacht probeert door te drukken .haast alles met voorbedachte rade .
t was zoveel heissa minder geweest als je gewoon wat klappen had uitgedeeld .. dus dit hebben ze over zichzelf afgeroepen vind ik .. laat t een les zijn /voorbeeld ..

Je hebt hier helemaal gelijk in. En ik hoop in ieder geval niet dat het OM deze aanklacht rond krijgt want dan denk ik dat er dalijk bij ieder willekeurig incident van iedere willekeurige club zon aanklacht als deze komt, en dan zijn we ver van huis denk ik. Want als ze dat kunnen bewijzen gaat de lol er snel vanaf. Denk bijv niet dat je veroordeeld wil worden voor leider van criminele organisatie ofzo.

:bier:
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 juli 2006 om 16:41:
en vooraal wneer ze niet de mensen hebben die ze willen hebben in principe .

dat mag en kan natuurlijk nooit mee spelen in een rechtzaak...
 
Uitspraak van Johan says: op maandag 3 juli 2006 om 17:23:
dat mag en kan natuurlijk nooit mee spelen in een rechtzaak...

medeplichtigheid kan wel altijd .
 
Uitspraak van rotterdamzuid op maandag 19 juni 2006 om 19:43:
tis wat.....

met vuur spelen is gevaarlijk

Is die kale manke kakkerlak de leider van de kidsclub on tour ofzo...

Met ze eeuwige vato´s loco gebaar



:looser:
laatste aanpassing
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 juli 2006 om 16:44:
NOOIT

Jij ms niet, maar die meelopers lullen gewoon....
 
Ben jij die oelewapper in dat stukje over b'wijk we hebben met 50 man tegen 350 man gevochten en die slissende chinees hahahahahahahahahahahahahahahahahaahahaha zie ze rennen!!!
 
wie zijn billen brand, moet ( 4 jaar ) op de blaren zitten :yes:
laatste aanpassing
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 juli 2006 om 18:08:
Ben jij die oelewapper in dat stukje over b'wijk we hebben met 50 man tegen 350 man gevochten en die slissende chinees hahahahahahahahahahahahahahahahahaahahaha zie ze rennen!!!

Heb je het tegen mij ?
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 juli 2006 om 16:44:
NOOIT, en ja de verhoren zijn hard, je word snachts aangepakt enz enz

je staat dr toch voor je vrienden, no matter what

precies, gewoon je muil houden, laat hunnie maar praten :)
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 juli 2006 om 16:53:
Je hebt hier helemaal gelijk in. En ik hoop in ieder geval niet dat het OM deze aanklacht rond krijgt want dan denk ik dat er dalijk bij ieder willekeurig incident van iedere willekeurige club zon aanklacht als deze komt, en dan zijn we ver van huis denk ik. Want als ze dat kunnen bewijzen gaat de lol er snel vanaf. Denk bijv niet dat je veroordeeld wil worden voor leider van criminele organisatie ofzo.

Precies, en dat schijnen sommige niet te begrijpen.
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 juli 2006 om 16:53:
En ik hoop in ieder geval niet dat het OM deze aanklacht rond krijgt want dan denk ik dat er dalijk bij ieder willekeurig incident van iedere willekeurige club zon aanklacht als deze komt, en dan zijn we ver van huis denk ik. Want als ze dat kunnen bewijzen gaat de lol er snel vanaf. Denk bijv niet dat je veroordeeld wil worden voor leider van criminele organisatie ofzo.

Uitspraak van verwijderd op maandag 3 juli 2006 om 18:20:
Precies, en dat schijnen sommige niet te begrijpen.

ik ben het ook hier niet mee eens :no:
 
je kan toch wel bedenken dat wneer dr niet gestoken was en geen brand gesticht was ,dat de aanklachten heel anders uitgepakt hadden ?
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 juli 2006 om 18:26:
voor leider van criminele organisatie ofzo.

Vraag het Willem (y)
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 juli 2006 om 18:29:
Vraag het Willem (y)

ik heb t nie echt tegen jou (y)je moet eff mensen van t zelfde level aanspreken in dit topic
zoals
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 juli 2006 om 18:08:
Ben jij die oelewapper in dat stukje over b'wijk we hebben met 50 man tegen 350 man gevochten en die slissende chinees hahahahahahahahahahahahahahahahahaahahaha zie ze rennen!!!

.
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 juli 2006 om 18:33:
zelfde level

:aai:

Ga je nou ook al zitten piepen tegen mij?


Omdat jou citeer wil nog niet zeggen dat ik het tegen jou heb.... Hekel aan scrollen !!

Met je holland united, stoere jongens :aai:
laatste aanpassing
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 juli 2006 om 18:35:
Met je holland united, stoere jongens :aai:

serieus je citeerd mij toch en moet em niet aangevallen voelen :d
holland united ? jongen ......... zo triest laa maar weer :bye: : bye:
:negeer:
laatste aanpassing
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 juli 2006 om 18:37:
holland united ? jongen

Waren jullie o zo gekke hoppies niet op zoek ?

Overal suppies aanspreken of ze uit Mokum komen ?

Jankerds :cry:
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 juli 2006 om 18:39:
Waren jullie o zo gekke hoppies niet op zoek ?

Overal suppies aanspreken of ze uit Mokum komen ?

ben je nie goed , alwetende dat jullie de ballen niet hadden te gaan , dan nog de dag verpesten om over jullie zelfs maar na te denken :d arrogantie :aai:
waren wel wat van jullie aanwezig ,heel onopvallend . maar wij zijn jullie niet heh ,vergeet dat niet
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 juli 2006 om 18:41:
maar wij zijn jullie niet heh ,vergeet dat niet

Jullie denken dat je heel wat bent, dat is arrogantie....

Gaat toch weg man, toen met utreg durfden jullie het ook niet aan :aai:


Daarom Holland United :roflol:

Stelletje kansloze Haagse Sjonnies

Ergens met 20 man naar toe dat durfen ze niet, haagse kakkerlakken :aai:
laatste aanpassing
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 juli 2006 om 18:43:
Gaat toch weg man, toen met utreg durfden jullie het ook niet aan :aai:


Daarom Holland United :roflol:

Stelletje kansloze Haagse Sjonnies

jij weet duidelijk niet waar je het allemaal over hebt :d
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 juli 2006 om 18:44:
jij weet duidelijk niet waar je het allemaal over hebt

Ik weet wel dat jullie niet kwamen toen wij er zaten, maar daar was je vast niet bij :aai:
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 juli 2006 om 18:45:
k weet wel dat jullie niet kwamen toen wij er zaten, maar daar was je vast niet bij :aai:

ik ben nergens bij :no: ik heb hier geen statement te maken ik heb t over een rechtszaak. en zon binkie als jij laat t weer tot dit komen , wou soms dat ik jou was (y)
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 juli 2006 om 18:47:
ik ben nergens bij ik heb hier geen statement te maken ik heb t over een rechtszaak. en zon binkie als jij laat t weer tot dit komen , wou soms dat ik jou was

Waar moet je nog over lullen dan ?


Dat jullie nooit zouden lullen ?
Of wil je je intelligentie tentoonspreiden door te gaan speculeren over het strafonderzoek....

Binkie :roflol: Ben jij toch ? Oh nee, anders had je wel het lef gehad om die fles te brengen ;-)
 
kijk nu zijn we een stap verder :D
ze zeggen zowiezo jou nie serieus te nemen :d
en dat blijk maar weer uit je speculaties :d
fijne dag nog :bier:
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 juli 2006 om 18:52:
ze zeggen

Dat moet je serieus nemen ?
laatste aanpassing
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 juli 2006 om 19:03:
Dat moet je serieus nemen ?

wat jij zeg wel ?
zo kan je aan de gang blijven
:D
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 juli 2006 om 19:08:
wat jij zeg wel ?

ook niet, ik lul altijd uit me nek of ik provoceer, meer is dat PF ook niet waard :)
 
Uitspraak van CHEDDAR op maandag 3 juli 2006 om 11:44:
ze zijn gewoon geen criminele organisatie punt

ik ben 200% tegen de actie die gemaakt is echt waar, doe dan een actie zoals de a10 rellen ofzo of spreek ergens af met mensen die er ook voor willen gaan en lekker knokken!

maar veel van de gasten zijn gewoon normale hooligans die gewoon een fout hebben gemaakt om mee te gaan, maar criminele organisatie nee dat niet!!

goet gesegt
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 juli 2006 om 19:12:
ik lul altijd uit me nek of ik provoceer, meer is dat PF ook niet waard

ook goet gesegt

bois iedereeng sonnesteek so weis sijng we fangdaag
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 juli 2006 om 18:44:
Gaat toch weg man, toen met utreg durfden jullie het ook niet aan

wie wie wie