Partyflock

Forumonderwerp · 881582
38034x bekeken

Waarschuw beheerder
donateur
Mijn tattoo doet de laatste tijd noal vreemd.. de inkt lijkt omhoog te komen, en het jeukt. Ik voel zeg maar de tattoo OP de huid zitten, in plaats van eronder.. na een uurtje of zo gaat het weer weg.

Wie heeft hier nog meer last van, en wat is het? :S
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Sascha (F) op vrijdag 23 juni 2006 om 13:53:
te diep gezet ? wat moet ik me daar bij voorstellen ?

tja een tattoo hoor je normaal niet te kunnen voelen..dus het voelt als gewone huid..als het te diep is gezet (Een tattoo wordt geplaatst tussen de huidlagen, als dat dus dieper gebeurt)
dan komt er littekenweefsel terug en dan voel je um altijd:/ je voelt als het ware alsof die op je huid zit(dat tie dik is)ik heb het ook en een vriendin van me ook die het bij dezelfde shop heeft laten doen..dus het ligt aan de tattoeerder..:/
Waarschuw beheerder
donateur
heb trouwens een berichtje geplaatst in het gastenboek van de tattoobond..mischien dat ze het dan beter uitleggen 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Als een tattoo te diep wordt gezet en gaat verlittekenen, blijf je deze voelen. Maar ook wanneer een tattoo niet is verlittekent, voel je deze bij temperatuurwisselingen. Er is pigment aangebracht tussen de huidlagen en dat wordt ingekapseld. Dus wordt op die plaats de huid soms iets dikker. Maar dat hoeft niet altijd zo te zijn.Slechte tatoeëerders steken vaak veel te diep. Dan ontstaat littekenweefsel op de tattoo-plaats.Ik weet niet waar jij geweest bent en of dit bij jou ook het geval is. Ook allergische reactisch laten de tattoo opzetten. Iets speciaals gegeten of iets op de huid gesmeerd waarop het lichaam reageert. Het kan dus van alles zijn. Groet van Theo
Waarschuw beheerder
donateur
ahaaa oke !
ben je mooi klaar mee dus
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 juni 2006 om 11:31:
Mijn tattoo doet de laatste tijd noal vreemd.. de inkt lijkt omhoog te komen, en het jeukt. Ik voel zeg maar de tattoo OP de huid zitten, in plaats van eronder.. na een uurtje of zo gaat het weer weg.

Gewoon even terug langs de shop gaan.. Ik denk dat hun je wel verder kunnen helpen en hun zullen het waarschijnlijk wel vaker zien :jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
Die van mij doet het alleen als het warm is geweest.. dus er is vast geen sprake van littekenweefsel. :X Hoop ik.

De tattoeerder waar ik m heb laten zetten, staat als heel goed bekend.
Waarschuw beheerder
Even opschuren, met een grof schuurpapiertje (y)

Nee gewoon even rustig laten genezen en invetten. En anders teruggaan. Sperti helpt ook goed. Aambeienzalf ja.