38030x bekeken
dan had zr dat idd al eerder moeten hebben denk ik
intolerant voor de kleurstof kanje idd wel zijn
maar zij heeft ze al zo lang
lijkt me sterk dat dat nu nog op komt zetten.
dat merk je meteen.
zal dus wel de warmte zijn
aangezien iedereen dezelfde klachten heeft
lijkt me sterk dat niemand hier er tegen kan
intolerant voor de kleurstof kanje idd wel zijn
maar zij heeft ze al zo lang
lijkt me sterk dat dat nu nog op komt zetten.
dat merk je meteen.
zal dus wel de warmte zijn
aangezien iedereen dezelfde klachten heeft
lijkt me sterk dat niemand hier er tegen kan
Dat lijkt me raar, dat je niet tegen de kleustof kunt?
dat is ook raar daarom moet je eigenlijk altijd voordat je een tatoo laat zeten ff kijken of je tegen die kleur kan
ik heb het vaker gezien hoor dat mensen een bepaalde kleur niet kunnen gebruiken
laatste aanpassing
ik heb er alleen last van bij me tattoo die tussen me schouderbladen in zit 
dat is de enige zonder andere kleurtjes er in verwerkt, dus misschien dat het daar aan ligt in combinatie met het warme weer ofzo......
dat is de enige zonder andere kleurtjes er in verwerkt, dus misschien dat het daar aan ligt in combinatie met het warme weer ofzo......
ik heb t ook... althans... geen jeuk... maar je kan m wel voelen... heb nu 3 tattoo's en je kan maar bij 1 van hen de lijntjes voelen... mjah, zijn ook wel erg dikke ingekleurde lijnen
is dat het? Heb het in de winter ook.. en verzorg het goed!
Ik heb er ook wel last van en dan maakt het ook niet uit of het nou warm of kouder is.... ik heb dus ook het idee dat de tattoo bovenop mijn huid ligt. Ik kan de lijntjes duidelijk voelen en soms jeukt het ook best wel erg
laatste aanpassing
Heb het in de winter ook.. en verzorg het goed!
dan is het te diep gezet..heb ik ook..ik voel um altijd..
ik heb dus ook het idee dat de tattoo bovenop mijn huis ligt. Kan de lijntjes duidelijk voelen en soms jeukt het ook best wel
ja ook te diep gezet dan
Een litteken gaat ook jeuken
wat vaag.. te diep gezet...
tja dan zit er veel littekenweefsel bij als die te diep is gezet..als je hem normaal ook gewoon kan voelen dan is die te diep gezet..en dan komt tie op de huid te liggen,want een tattoo hoor je niet te kunnen voelen..het is wel normaal wat ik al zei dat het door het warme weer komt..maar als je um altijd kan voelen niet
Als je het echt niet vertrouwt ff naar je tattooshop..
idd
Ik ook 
Mijn rug tattoo zet wel eens op maar die op mijn enkel niet...
Mijn rug tattoo zet wel eens op maar die op mijn enkel niet...