Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Wat een ongeloofelijke domme vraag zeg
ik zou liever hebben dat die me slaat..
Dan gaatie maar lekker un ander neuken..dan kan ik hem slaan
ik ga trouwens altijd vreemd met een ander wijf , en als me vrouw er wat van zegt sla ik der in elkaar ...
ben jij moeilijk zeg!!!
Wat heb je liever Dat je vriend je inelkaar slaat.. of een ander wijf neukt?!
heuh?
wat een keuzemogelijkheden
iemand die van sm houd
Het is echt gebeurt allemaal.... Ik dach laat ik het eens met andere delen...
Ik weet niet hoeveel levenservaring jij inmiddels hebt opgedaan als je dit bizar vind....Blijkbaar nog niet genoeg...
Je moet niet zomaar iemand 'veroordelen' die je niet kent!!!!!!!!
gevoelige snaar geraakt meisje
Nee, hoor! maar je antwoord als een kip zonder kop...
misschien dacht je vriend bij jou wel bijna
hetzelfde....
Je neukt als een kip zonder kop
tja, dan zou ik ook 'schokjes' krijgen en in
huilen uitbarsten laatste aanpassing 18 juni 2006 21:35
nee, hij barste niet om die reden in huilen uit...DAt heb je verkeerd gelezen...
Is iemand wel eens in shock van jou geraakt???
Tis een belachelijke vraag, maar iedereen kan hier nu zeggen dat zij het nooit zullen pikken etc...maar het hangt toch echt van de situatie af.
vooral ervaring is erg belangrijk.....
Zijn dat de keuzes van tegenwoordig?
Ik heb laatst mijn vriendin in elkaar geslagen omdat ze boos werd toen ik vertelde dat ik een ander wijf had geneukt. Toen begon ze pas te janken.
een paar beuken op je tanden zou je niet misstaan,ZEVENAARSE&$%#@#$BOER!!!!3 kwatier maar ofzo.....je hoekt je wijfy.....wat ga je later dan wel nie met je kinder doen...?met je ziekegezicht,om op het topic terug terug te komen,jou uitmekaar hoeken,en dan heb ik sex met je meisje en gaat ze het waarschijnlijk voor het eerst genieten en eens un x klaarkomen.terwijl jij daar ligt te huilen en te bloeden.bah bah.khoop dat je iets overkomt.
FLOCK OFF!!!laatste aanpassing 19 juni 2006 12:07
Ik denk eerder dat je er niet bij bent geweest en dus helemaal niet weet waar het over gaat. Dat je graag had gewild dat je vriendje voor je ging huilen, maar dat het je nooit is overkomen...
Waarom plaats je die foto's niet met gezichten? Iets te vrezen? Dan kunnen we allemaal zien hoe geweldig je bent en hoe goed je kan pijpen....
wat een kansloze keuze...als "vriend" vind ik..dat als je 1 van beide dingen flikt..ben je gewoon lekker triest bezig
In beide gevallen is het fout natuurlijk...
maar voor me gevoel.. in elkaar slaan, dat is physieke pijn en bedonderd worden is geestelijke pijn en het eerste kan ik beter tegen.
Maar hoe kom je op zo'n vraag vraag ik me af...
Uitspraak van 0osnoesjeo0 op maandag 19 juni 2006 om 15:59:
maar dan ben je zelf de boosdoener
want dan ben jij begonnen
haha ja daar zit wat in,, maar ik weet cker dat ie der nie van trug heeft..
dat ie denkt zozo ik heb pittig wijffiej ..
tja helaas deze week zit ik volgeboekt
een beetje nadenkend mens met lef en eigenwaarde heeft er geen baat hij om degene waar hij een relatie mee heeft 1 van beide aan te doen.
soms wat hard op de reet slaan kan ook lekker zijn..
hmmm
oke we zijn weer op een ander niveau...
(niet verkeerd bedoeld!!!)
haha vond het wel gezellig worden
waar blijven de rest van de stoute mannen dan??
nope,wat lafjes met de platte hand..
Laat hij me dan maar in mekaar pompen. Dan kan hij zich later op het politie bureau melden
Idd ja Zodat je precies je handafdruk ziet op het achterwerk van je slachtoffer
ow aha...je bent dus online maar tog ook weer niet
doggy, in the ass,
als het nergens over gaat waarom reageren er dan nog zoveel mensen trouwens..?
geen van beide en mocht ie het doen 1 van de 2 dan kan hij gewoon z'n tas inpakken en oprotten!
Erg trieste topic!!!! WAt een onderwerp en wat een vraag En dan opent iemand een keer een serieuse topic met een serieuse vraag dan word er meteen gescholden en gezeken op zo'n iemand.... zucht
Die chica lijkt mij echt zo'n asociaal oud viswijf als ik haar teksten en haar reacties zo lees...Beetje kinderachtig persoontje...als je het mij vraagt
Of al zijn spullen thuis heeft liggen
Dan gaan we een liedje van Jannes zingen
Die chica lijkt mij echt zo'n asociaal oud viswijf als ik haar teksten en haar reacties zo lees...Beetje kinderachtig persoontje...als je het mij vraagt