Partyflock

Forumonderwerp · 881029

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Artiest {SHOWLIST artist 6573, 107048}
Waarschuw beheerder
16-6-2006
RAVING NIGHTMARE – Embrace the mystery
Net als vorig jaar zal in de eerste week van November de enige Nederlandse editie van Raving Nightmare plaats vinden. Op zaterdag 4 november 2006 zal het Mecc in Maastricht weer worden omgetoverd tot een Hardcore arena.

Het is alweer het derde jaar op rij dat UHM voor deze locatie, gelegen in Maastricht (het centrum van Europa) aan het grensgebied van Belgie, Nederland en Duitsland, gekozen heeft. En juist deze ligging maakt iedere editie weer tot een internationaal project op het gebied van muziek, artiesten en bezoekers. Nergens in Nederland is een Hardcore evenement van dit formaat zo internationaal georiënteerd waardoor het iedere keer weer opnieuw een uitdaging is voor zowel de bezoekers, artiesten en organisatie. Het thema “internationaal” zal dan ook de boventoon gaan voeren in de gehele productie! Zo zal er deze keer naast de gebruikelijke main area waar Hardcore, Early Hardcore en Darkcore te horen zullen zijn een 2e hal van het Mecc bij de productie betrokken worden. Deze area zal speciaal worden ingericht, zodat alle stijlen van Terror tot Industrial en van Speedcore tot Breakcore optimaal tot hun recht komen.
Vanaf 18 Augustus zal de line up en overige informatie bekend worden gemaakt. Tevens zal UHM dan als eerste organisatie een nieuw promotie middel inzetten ter vervanging van de “oude welbekende” flyer. Er zal een “special” rondom het evenement worden uitgebracht waarin veel leesvoer, duidelijke informatie over de locatie en de algemene info betreffende het evenement staat vermeld. Daarnaast kan iedereen die zo’n special in zijn bezit heeft voordeel halen d.m.v. de tientallen korting acties en voordeelbonnen die als bijlage in deze special zijn toegevoegd. Meer duidelijkheid hieromtrent zal vanzelfsprekend zijn zodra je een exemplaar van deze “special” in je bezit hebt!

:yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nick: op maandag 4 september 2006 om 11:30:
raar dat die zich laat boeken voor dit feest...laatste aanpassing 4 september 2006 11:30

hij wist dat ik kwam O:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Foltergeist op zondag 3 september 2006 om 23:46:
dat boekje toch?

Welk boekje?

Bezoekersaantal gaat ook al lekker:jaja:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nick: op maandag 4 september 2006 om 11:30:
raar dat die zich laat boeken voor dit feest...

ja zoiets had ik ook al hoorde het al voordat de line up bekend werd gemaakt en wist toen niet wat ik ervan moest geloven maar ben wel blij dat ie eindelijk weers een x optreed in Holland heb hier echt fucking veel zin an! :yes: :D
Waarschuw beheerder
ik heb een gewone flyer in mijn bezit lagen bij atomico zaterdag ... die waren marijn (sinister) en patrick (ravrunner) nog komen brengen toen ik nog daar was met opbouwen daar ... flyer is gewoon vierkant geen boekje ... maar kwamen die boekjes niet alleen in plate zaken ???

volgens mij hebben ze gewone flyers voor feesten ...
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 182, 681, 1669}
Artiest Dynamike
Waarschuw beheerder
donateur
je hebt ook nog zoiets als pre-vliegers ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van P-ter op donderdag 31 augustus 2006 om 10:07:
Mark N word rocken

line up van 2de zaal is sws erg vet B)

inderdaad :D die line-up van Zaal 2 :kwijl:

heen
Waarschuw beheerder
donateur
en niemeer terug :devil:
Waarschuw beheerder
donateur
ik wilde na afloop toch eigenlijk wel weer naar huis Mike :P
Waarschuw beheerder
donateur
wat is hier dan nie wat daar wél is :9
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dynamike op dinsdag 5 september 2006 om 02:38:
wat is hier dan nie wat daar wél is

en huis en een bed dat van hem zijn ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 september 2006 om 09:49:
Ah, dan blijf ik thuis !

dan kom ik ook niet (K)

Waarschuw beheerder
Loyaal B).
Waarschuw beheerder
zo ben ik dan ook nog wel ...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van D-SHOCK op maandag 28 augustus 2006 om 08:49:
nou dan kijk jij maar naar je gaten ... dan ga ik wel naar raving

whaha slimmerd.. weet sowieso wel dat het dik wordt maar ja zijn genoeg dikke feesten de laatste tijd.
Vind mn portemonnee minder :(
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1435, 4024}
Waarschuw beheerder
Alleen Mark N is wel heel erg bijzonder. Rest valt reuze mee vind ik, zie je toch regelmatig terug komen op line ups. Maar voor een een feest van deze grootte is het zeker niet mis B) UHM durft tenminste nog te experimenteren, meeste organisaties van grote feesten spelen maar wat op safe door alleen maar mainstream namen te pakken, die sowieso publiek zullen trekken.

Wel beter dat Triax en Pita in zaal 2 opstaan, k ga eigenlijk meer daarvoor dan voor namen als Tieum, NZM X, of Stormtrooper ofzo. NZM X vind ik zelf sowieso maar een aanfluiting, maar goed, kan er ook door komen dat die keren dat ik dat gezien heb respectievelijk Hamunaptra & Nosferatu, en Endymion achter de tafels stonden. Nosferatu @ D4L 1, en Endymion @ Tellurik hadden nog een dikkere platenkeuze dan onder NZM X. Hopelijk staan op Raving Mindustries achter de tafels, of Ophidian met een schranz georiënteerde set. Protocast:K En die oude Black LTD'tjes zou ik ook wel eens voorbij willen horen komen eigenlijkO:)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
hmm als er gezeurd mag worden vind ik het wel jammer dat Kotzaak Klan en Obscurity live zijn.
(de laatste ken ik niet, maar goed)

Ik wil de vis nog eens live horen
Mark N ook maar misschien vraag ik nu wel teveel :$
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Nasenbluten B)

K hoop eigenlijk meer op een dj set hier:jaja: Liefste ene van 1,5 uur ofzo:K Veel oude BF herrie.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 september 2006 om 15:51:
hmm als er gezeurd mag worden vind ik het wel jammer dat Kotzaak Klan en Obscurity live zijn.
(de laatste ken ik niet, maar goed)

Obscurity wil ik juist heel graag eens zien :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Budburner op dinsdag 5 september 2006 om 15:56:
Nasenbluten

K hoop eigenlijk meer op een dj set hier Liefste ene van 1,5

komt KLAAG VAAK ook weer aan
Waarschuw beheerder
Mag toch aan nemen dat ze die gast niet voor 3 kwartier helemaal van down under hierheen halen he:lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Budburner op dinsdag 5 september 2006 om 15:45:
Wel beter dat Triax en Pita in zaal 2 opstaan, k ga eigenlijk meer daarvoor dan voor namen als Tieum, NZM X, of Stormtrooper ofzo

Stormtrooper is echt wel kicken hoor :jaja:
goeie terror(L)
Waarschuw beheerder
Terror hou ik juist niet van. Maar zijn platenkeuze is iig wel een stuk beter dan bijvoorbeeld plague.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Budburner op dinsdag 5 september 2006 om 18:58:
Terror hou ik juist niet van

jij niet ??? ik niet !!! maar andere maby wel hahahaha :P:P:P
Waarschuw beheerder
Hou meer van Uk/French spul, qua snelheid doet dat vaak echt niet onder voor terror. Heb terror er daarom toch maar bij staan, aangezien pf die stijlen niet accepteerd he 8)
Waarschuw beheerder
vind het een beetje jammer tot er geen aparte early hardcore area is maar is wel begreipelijk en gelukkig word er tog nog een beetje early gedraaid dus ga er zowiezo heen:bounce:

ben zeer benieuwd naar de set van mark N:cheer:

mja duurt nog ff:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van dj mello-die op dinsdag 5 september 2006 om 22:49:
mja duurt nog ff

FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FFFF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF ... dat is idd nog ff ja :P;):P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van dj mello-die op dinsdag 5 september 2006 om 22:49:
vind het een beetje jammer tot er geen aparte early hardcore area is maar is wel begreipelijk en gelukkig word er tog nog een beetje early gedraaid dus ga er zowiezo heen

ben zeer benieuwd naar de set van mark N

mja duurt nog ff

Blij toe, dat spul heeft normaal altijd al een hele eigen zaal. Nu is het allemaal tenminste eens chille in gedeeld. En de early wat gedraait word, is goeie early. Delerium B) In 2004 was de grote area ook de oldskool geloof ik, stond geen hond toen. Maar goed, t was toen sowieso al niet druk dus.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Budburner op dinsdag 5 september 2006 om 23:40:
Blij toe, dat spul heeft normaal altijd al een hele eigen zaal. Nu is het allemaal tenminste eens chille in gedeeld. En de early wat gedraait word, is goeie early. Delerium B) In 2004 was de grote area ook de oldskool geloof ik, stond geen hond toen. Maar goed, t was toen sowieso al niet druk dus.

ik zie het allemaal vanzelf wel:yes:

mischien mis k meer early maar mischien ook niet:)

kan k als het afgelopen is pas zeggen dus:)
Waarschuw beheerder
donateur
[img width=500 height=375 cacheid=0013a20a002366922d2326a91a018f8907]http://www.mijnalbum.nl/Foto=NVZ6NAPF[/img]
Zit ander genoeg vis hier in de haven B)
Uitspraak van * Annie * :cheer: op donderdag 4 mei 2006 om 13:56:
Bepaal jij niet ouwe

Ouwe!!!!....Kom je uit A´dam ofzo??

Uitspraak van * Annie * :cheer: op donderdag 4 mei 2006 om 13:56:
Doe maar een bod

50 euri voor een uurtje??

Waarschuw beheerder
Uitspraak van [SF] Trip_O B) op woensdag 6 september 2006 om 11:39:
ik vind jou ook relaxed Bas

Biertje drinken daar :$?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Budburner op dinsdag 5 september 2006 om 15:45:
Hopelijk staan op Raving Mindustries achter de tafels, of Ophidian

helaas odiug hun hebben samen gedraaid op cityrave ;)

Artiest {SHOWLIST artist 17148, 32373}
Waarschuw beheerder
donateur
denk niet dat het veel uitmaakt wie der achter staat, vette set zal het zoiezo wel worden :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Budburner op dinsdag 5 september 2006 om 23:40:
In 2004 was de grote area ook de oldskool geloof ik

:no:

present hakke was toen de main :yes:
Waarschuw beheerder
heej wie heeft der al en uhm folder en wat voor voordelen kun je er uit halen voor raving nightmare???
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1435, 2296}
Artiest Foltergeist
Waarschuw beheerder
Uitspraak van stan_renkens op woensdag 6 september 2006 om 23:32:
heej wie heeft der al en uhm folder en wat voor voordelen kun je er uit halen voor raving nightmare???

De line-up staat erin ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
oee zeker weer aanwezig:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [TB]Break 'n schranz op woensdag 6 september 2006 om 17:49:
helaas odiug hun hebben samen gedraaid op cityrave

Platenkeuze? Lijkt me overigens sterk dat ze er allebei hebben gestaan, Mindustries zijn sowieso al 2, en voor zover ik weet hebben die geen samenwerking met Ophidian. Sowieso zou ik zelfs daarvoor Megarave niet hebben opgegegen, pure nostalgie man. + Dat Razor Edge zelfs als dat nog 10 keer dikker is:jaja:

Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 september 2006 om 19:00:
present hakke was toen de main

Volgens mij toch niet hoor... Present was in dat kleine hok links van de main, met dat dikke geluid:jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van stan_renkens op woensdag 6 september 2006 om 23:32:

Volgens mij bedoel jij een bonnenboekje van de McDonalds :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 september 2006 om 14:49:
Volgens mij bedoel jij een bonnenboekje van de McDonalds :D

:roflol:

B)

(k)
Waarschuw beheerder

ZORGEN dat je daar komt ...

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Budburner op donderdag 7 september 2006 om 14:24:
Present was in dat kleine hok links van de main, met dat dikke geluid

kleine hok :O

du hubs echt unne plaat veur d'n kop he :9
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 september 2006 om 16:18:
du hubs echt unne plaat veur d'n kop he

dich ouch en doa bin ich bliej om ouch :P;):P

woarste zaat op atomico bojan ??? :P:P:P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Volgens mij bedoel jij een bonnenboekje van de McDonalds

hahahaha :p :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 7 september 2006 om 16:21:
hahahaha

hihihihihi ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van D-SHOCK op donderdag 7 september 2006 om 16:20:
woarste zaat op atomico bojan ???

gein commentaar....:9
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 september 2006 om 16:18:
kleine hok

du hubs echt unne plaat veur d'n kop he

In vergelijking tot die andere hal gaf dat me toch maar het gevoel van een hok:lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 september 2006 om 16:24:
gein commentaar....

doch ouch maar neet ... toen ik je op de bar zag ligge in de kleine zaal wist ik alweer genoeg ...

ALCOHOLLIST :P;):P :respect: ik kon weer niet ik moest rijden gvd ...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van D-SHOCK op donderdag 7 september 2006 om 16:24:
hihihihihi

Nog even en het is kerst :p
hohohohoh :p