Partyflock

Forumonderwerp · 880379
Waarschuw beheerder
De politie heeft woensdagochtend vroeg in een woning in Purmerend de lichamen gevonen van twee jonge kinderen die door geweld om het leven zijn gebracht. Dat heeft de politie woensdag laten weten.

De politie kreeg de melding van de moeder kort voor 03.00 uur 's nachts. Het gaat om een jongetje van een half jaar en een meisje van bijna twee jaar. De 21-jarige moeder is aangehouden. Het gezin was niet bekend bij politie of jeugdzorg.

Waarschuw beheerder
het houd ook niet op!! :X
Waarschuw beheerder
je heb zo van die gestoorde mensen he.. tijd voor de doodstraf ;)
Waarschuw beheerder
getsie!! zoiets hoor je steeds vaker :@

Waarschuw beheerder
donateur
:(
Waarschuw beheerder
donateur
pffff :no:.

Waarschuw beheerder
het blijf maar door gaan hier zeg.
echt veel gestoorde mensen.
iedereen moet eigenlijk melden als ze zien dat iemand ze kind slaat of iets anders verdachts zien

Waarschuw beheerder
donateur
onmenselijk lijkt me ophangen dat wijf
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :cheer: Miss Angelique :cheer: op woensdag 14 juni 2006 om 11:47:
bron??
staat ook een typfout in

het staat ook gewoon op NOS teletekst, dus het zal wel echt gebeurd zijn.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van T-W op woensdag 14 juni 2006 om 11:42:
melding van de moeder kort voor 03.00 uur 's nachts.

3 uur snachts?

Tsja en dit soort dingen gebeuren zal wel niet zon oplettende ouder geweest zijn.
Waarschuw beheerder
donateur
Triest :(

Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 juni 2006 om 11:50:

IS zij de dader dan? waar staat dat? misschien is er nog een vriend in het spel?
donateur
*edit*

heb het net gelezen :/
wat een zielige mensen :[ hoe kan je kinderen dat aan doen
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 juni 2006 om 11:49:
iedereen moet eigenlijk melden als ze zien dat iemand ze kind slaat

Jij bent ook geschift als ik me kind wil slaan omdat ie iets flikt ben jij niet degene die mij ervan weerhoud om me kinderen op te voeden wel?

Tenzij iemand ze totaloss slaat dat is wat anders.
laatste aanpassing

Artiest Faz
Waarschuw beheerder
Sick.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Patrick Allen B) op woensdag 14 juni 2006 om 11:53:
IS zij de dader dan? waar staat dat? misschien is er nog een vriend in het spel?

euh...
De 21-jarige moeder is aangehouden

Neem aan dat ze haar niets voor niets aanhouden he O:)

Waarschuw beheerder
S zij de dader dan? waar staat dat? misschien is er nog een vriend in het spel?

ze is wel aan gehouden.
maar dan weet je nog niet of ze het is natuurlijk
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Industrial Sounds op woensdag 14 juni 2006 om 11:45:
tijd voor de doodstraf

Heb je niet veel aan. Iemand die dit haar eigen kinderen aan doet, als zij het gedaan heeft, wordt toch wel ontoerekingsvatbaar verklaard.

Uitspraak van Tanky op woensdag 14 juni 2006 om 11:55:
Neem aan dat ze haar niets voor niets aanhouden he

In de zaak Nathalie Holloway is die Joran ook al zo vaak aangehouden. Maar tot nu toe is hij nog steeds niet schuldig verklaard. Aangehouden zijn zegt niet meteen dat je schuldig bent.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 juni 2006 om 11:53:
Jij bent ook geschift als ik me kind wil slaan omdat ie iets flikt ben jij niet degene die mij ervan weerhoud om me kinderen op te voeden wel?

Tenzij iemand ze totaloss slaat dat is wat anders.

een normale klap geef iedereen ze kind wel ik bedoel echt extreem slaan.
klapje is anders dan slaan
laatste aanpassing
donateur
vliegen nu helikopters in overlanderstraat :/
allemaal politie :s
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 juni 2006 om 11:56:
een normale klap geef iedereen ze kind wel ik bedoel echt extreem slaan

Ja dat begreep ik al

Waarschuw beheerder
Neem aan dat ze haar niets voor niets aanhouden he O:)

Als ik word aangehouden ben ik dan meteen de dader? Klopt niet heh.
Waarschuw beheerder
donateur
heb wel een vermoeden wie dat is!
echt triest
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 juni 2006 om 11:57:
Ja dat begreep ik al

oke dan

Waarschuw beheerder
echt niet normaal.. sommige mensen zijn ook zo ziek!

Waarschuw beheerder
donateur
:O
Ik heb hier gewoon ff geen woroden voor... :no:
Waarschuw beheerder
Ik heb wel eens gehoord dat veel van dit soort familiedrama's komen doordat 1 of beiden ouders ernstig depressief zijn. Iemand die zwaar depressief is ziet de wereld als een hel, dat je je kinderen dan vermoord is een soort waanidee. Die mensen willen hun kinderen beschermen voor deze, in hun ogen, hel. Wat natuurlijk niet wil zeggen dat dit goed te praten is.

Waarschuw beheerder
Alweer? :/
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
niet normaal :nee:

Waarschuw beheerder
twee jonge kinderen die door geweld om het leven zijn gebracht

Ja, het is helemaal in tegenwoordig he.
Maar waarom?, ik snap het niet!

Waarschuw beheerder
ja lullig
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
:cry: R.I.P lieve kindjes :cry:

ik kan hier toch wel zo enorm verdrietig van worden!
wat bezielt een mens om een kind iets aan te doen :@:@

ik kan me het gewoon niet voorstellen dat iemand bewust een kind pijn doet :no: dan moet je zelf toch wel heel erg ver heen zijn :(
in en in triest weer dit :cry:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 juni 2006 om 11:58:
Als ik word aangehouden ben ik dan meteen de dader? Klopt niet heh.

Nee maar ze zullen het niet voor niks doen lijkt mij?? En denk je zelf ook niet dat als ze haar aanhouden wanneer ze melding heeft gedaan om 3.00 's nachts dat ze dan allang had verteld wat er gebeurd was om haar eigen onschuld te bewijzen??

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van partystoeipoes op woensdag 14 juni 2006 om 12:13:
ik kan me het gewoon niet voorstellen dat iemand bewust een kind pijn doet dan moet je zelf toch wel heel erg ver heen zijn

idd.. en al helemaal je eigen kinderen niet... (n)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van T-W op woensdag 14 juni 2006 om 12:01:
Iemand die zwaar depressief is ziet de wereld als een hel, dat je je kinderen dan vermoord is een soort waanidee. Die mensen willen hun kinderen beschermen voor deze, in hun ogen, hel. Wat natuurlijk niet wil zeggen dat dit goed te praten is.

ik stem voor het feit dat ze dat ongetwijfeld zal hebben gezegd :yes:

van mij mag ze opgesloten worden achter slot en grendel (y)

En ik zeg dat ze t wel heeft gedaan, want welke moeder doet pas om 03.00 uur in de nacht een melding dat ze haar kinderen dood heeft gevonden in de kamer :S
Zie de logica mensen...

hallo, 1 en 1 is 2
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 juni 2006 om 12:31:
hallo, 1 en 1 is 2

weer wat geleerd vandaag O:)
Waarschuw beheerder
En ik zeg dat ze t wel heeft gedaan, want welke moeder doet pas om 03.00 uur in de nacht een melding dat ze haar kinderen dood heeft gevonden in de kamer

wie zegt dat het eerder gebeurd is dan?
donateur
lichamen gevonen van twee jonge kinderen die door geweld

als je kinderen ineens dood zijn oke door een onbekende oorzaak...
maar met geweld :nee: zal ze wel zelf heben gedaan.... of de vader, je weet t nooit!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
pff echt niet leuk:(

Waarschuw beheerder
Tjonge jonge :no:
Waarschuw beheerder
:cry: Hier zijn geen woorden voor......................

Waarschuw beheerder
Pasgekochte invalidenwagen gaat in vlammen op
di 13 jun 2006
De invalidewagen van de 36-jarige Purmerender Erik Treffers, geparkeerd aan de Strandfontein in Weidevenne, is maandagnacht rond 02:00 uur volledig uitgebrand. Niet alleen het voertuig, ook de woning van Treffers liep schade op.

De aan een rolstoel gebonden Purmerender had de invalidewagen pas afgelopen donderdag aangeschaft. Veel plezier heeft hij er niet van gehad. "Ik wachtte nog op mijn verzekeringsplaatje", vertelt Treffers. "Ik had er nog helemaal niet in gereden."

Erik Treffers gaat uit van brandstichting en heeft vandaag bij de politie aangifte gedaan. Helaas dekt zijn WA-verzekering deze vorm van vandalisme niet.

dit stond ook bij die link eerder in het topic :/

weer zwaar triest als het brandstichting is (n)
Waarschuw beheerder
PURMEREND - De politie heeft woensdagochtend vroeg in een woning in Purmerend de lichamen gevonden van twee jonge kinderen die met geweld om het leven zijn gebracht. Het gaat om een jongen van een half jaar en een meisje van bijna twee jaar.

De politie ging tegen drie uur naar de woning aan de Overlanderstraat na een melding van de 21-jarige moeder. De vrouw woonde daar alleen met haar twee kinderen. Zij is aangehouden

Uitspraak van agk op woensdag 14 juni 2006 om 12:35:

Ik gok dat als iemand mijn kinderen aan het vermoorden is, dat ik dan de politie bel voor hulp en er zelf tussen zou springen.....

Want het lijkt mij stug dat zij haar kinderen om 3.uur 's nachts dood gevonden heeft,het lijkt mij nl niet dat je twee van zulke jongen kinderen alleen thuis laat en aangezien ze door geweld om het leven zijn gebracht moet ze wel iets gehoord hebben of nie??

Waarschuw beheerder
Allemaal van die dingen waar je zo pissig om kan worden he :[
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tanky op woensdag 14 juni 2006 om 12:52:
Ik gok dat als iemand mijn kinderen aan het vermoorden is, dat ik dan de politie bel voor hulp en er zelf tussen zou springen.....

dat is ook wel zo, maar misschien is haar ex het huis wel binnen gedrongen ´s nachts oid..

je kan niet oordelen voordat je iets meer weet.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Stylizzimo Insanity op woensdag 14 juni 2006 om 12:35:

Want het lijkt mij stug dat zij haar kinderen om 3.uur 's nachts dood gevonden heeft,het lijkt mij nl niet dat je twee van zulke jongen kinderen alleen thuis laat en aangezien ze door geweld om het leven zijn gebracht moet ze wel iets gehoord hebben of nie??

Hey vief, ik gok he, dat sommige mensen het verhaal niet helemaal begrijpen :roflol:

Uitspraak van agk op woensdag 14 juni 2006 om 12:54:
dat is ook wel zo, maar misschien is haar ex het huis wel binnen gedrongen ´s nachts oid..

je kan niet oordelen voordat je iets meer weet.

nee en daarom is het ook vast zo dat ze niks heeft gehoord toen ze in dr bed lag en ook haar kinderen niet heeft horen schreeuwen, want als je met geweld wordt vermoord, dan doe je dat natuurlijk in stilte O:)

dus nogmaals, 1 en 1 is 2 O:)
laatste aanpassing
donateur
De politie is een onderzoek gestart naar de gewelddadige dood van de twee kinderen. In de woning wordt door de afdeling forensische opsporing een uitgebreid sporenonderzoek verricht. Een rechercheteam is geformeerd om onderzoek te doen naar de toedracht.

http://waterland.webregio.nl//src/Nieuws/nieDefault.aspx?ThemaID=1&RefURL=/src/Nieuws/nieRegioDetail.aspx?NewsItemID=77090|SubArtikel=0|svID=|ThemaID=1&FrameNr=1&ThemaID=1
Waarschuw beheerder
Las het net in mn mail
Echt dit is toch niet menselijk meer
Zo jong nog Zijn van geen kwaad bewust
RIP!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder

En dan bel je niet, dat is logisch??

zal ze dan ook niet aan de politie gezegd hebben dat het haar ex was?? en hadden ze die dan niet opgepakt??

Nog een feit... als mensen hun geliefde gewond of dood vinden en ze hebben het zelf niet gedaan bellen ze de ambulance, al is die gene hardstikke dood,
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Want het lijkt mij stug dat zij haar kinderen om 3.uur 's nachts dood gevonden heeft,het lijkt mij nl niet dat je twee van zulke jongen kinderen alleen thuis laat quote]
dat weet je natuurlijk niet of ze haar kinderen al dan niet alleen thuis heeft gelaten...
gebeurt ook veel vaker dan wij denken nml!

[quote element=message id=24298926]{element is niet toegankelijk}en aangezien ze door geweld om het leven zijn gebracht moet ze wel iets gehoord hebben of nie??

ook dat hoeft natuurlijk niet :(
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tanky op woensdag 14 juni 2006 om 12:56:
En dan bel je niet, dat is logisch??

ze kan toch gelijk toen ze daarachter kwam gebeld hebben?

wat doet het er toe, die kinderen zijn dood. Dát is al erg genoeg.

Waarschuw beheerder
donateur
:no: Van mij mag de doodstraf terug komen, kots van dit soort mensen.

Hoe kan je nou in godsnaam je eigen kinderen dood maken:/

Al krijst de mijne nog zo hard, geen haar op mijn hoofd die eraan denkt om Dayden wat aan te doen:no:
donateur
Uitspraak van Tanky op woensdag 14 juni 2006 om 12:56:
Nog een feit... als mensen hun geliefde gewond of dood vinden en ze hebben het zelf niet gedaan bellen ze de ambulance, al is die gene hardstikke dood

ben ik het niet mee eens!!!!!
ik zelf heb me oma dood gevonden, die is misschien wel al wat ouder, maar heb ook eerst de politie gebeld :/
je weet iig nooit wat je op zo een momend doet!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van agk op woensdag 14 juni 2006 om 13:00:
ze kan toch gelijk toen ze daarachter kwam gebeld hebben?

ja, ze liep toevallig om iets voor 3en de kamer in van die kids en zag plots dat ze vermoord waren O:)
niet echt logisch lijkt mij :/

Waarschuw beheerder
En ik zeg dat ze t wel heeft gedaan, want welke moeder doet pas om 03.00 uur in de nacht een melding dat ze haar kinderen dood heeft gevonden in de kamer
Zie de logica mensen...

hallo, 1 en 1 is 2

je kent de achtergronden helemaal niet dus om nu te roepen dat 1 en 1, 2 is vind ik echt wat voorbarig

ben het met je eens dat het ernstig riekt naar een doorgedraaide moeder die haar kinderen heeft vermoord. Er is vorig jaar iets soortgelijks hier in Hilversum gebeurd en het is afschuwelijk.

Maar voor hetzelfde geldt steekt het anders in elkaar en heeft iemand anders die kindjes vermoord. Wie zegt dat die kinderen hebben geschreeuwd ? Ik kan voldoende manieren van doden verzinnen waarbij het slachtoffer geen kick geeft, zeker niet als het kindjes zijn die diep in slaap zijn.

De ouders van de 8 dagen oude baby die door de hond is doodgebeten hebben dat ook niet gehoord of gemerkt.

Er heerst altijd zo'n sfeer van voorbarige conclusies trekken en meteen een dader aanwijzen. Enig idee hoeveel mensen op deze manier onterecht worden beschuldigd ?

Nogmaals, ik ben het met je eens dat de kans dat het de moeder was erg groot is, maar ik wacht liever de onderzoeken van politie en justiie af voordat ik zoiets heel stellig ga roepen. Denk ook ff aan de familie etc.

RIP voor de kindjes. Waarom toch altijd de kindjes.

Ellendige wereld !

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 juni 2006 om 13:12:
Nogmaals, ik ben het met je eens dat de kans dat het de moeder was erg groot is, maar ik wacht liever de onderzoeken van politie en justiie af voordat ik zoiets heel stellig ga roepen.

ja ok, dat doen wij ook hier, maar als je kijkt naar een aantal comments op dit onderwerp, dan snap je af en toe mijn manier van reageren wel, hoop ik O:)

en idd, niemand weet nog wie die kids heeft vermoord, maar degene die het heeft gedaan, die mag van mij opgesloten worden, levenslang nog t liefst :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :cheer: Miss Angelique :cheer: op woensdag 14 juni 2006 om 13:04:
ben ik het niet mee eens!!!!!
ik zelf heb me oma dood gevonden, die is misschien wel al wat ouder, maar heb ook eerst de politie gebeld

Tja ik verzin het ook niet hoor.....
donateur
Uitspraak van Tanky op woensdag 14 juni 2006 om 13:30:
Tja ik verzin het ook niet hoor.....

ik ook niet!
maar in zo een situatie, kan je van alles doen!
op dat momend weet je niet meer wat je doet als je iemand dood vindt...
ik gaf alleen maar een voorbeeld,!!!!!!
ik heb ook niet eerst de ambulance gebeld!
maar ook eerst de politie :/
we kunnen / mogen niet oordelen!
we weten ook niet eens wat er is gebeurd!
wie weet heeft de moeder het zelf niet eens gedaan :/
wie weet had ze wel een oppas voor dr kids,??
je weet t pas wanneer de politie de toedracht van het drama heeft onderzocht.
en als je gewoon 112 beld, sturen ze politie en ambulance erheen!
wie weet was de politie er wel eerder dan de ambulance????
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
je kent de achtergronden helemaal niet dus om nu te roepen dat 1 en 1, 2 is vind ik echt wat voorbarig

ben het met je eens dat het ernstig riekt naar een doorgedraaide moeder die haar kinderen heeft vermoord. Er is vorig jaar iets soortgelijks hier in Hilversum gebeurd en het is afschuwelijk.

Maar voor hetzelfde geldt steekt het anders in elkaar en heeft iemand anders die kindjes vermoord. Wie zegt dat die kinderen hebben geschreeuwd ? Ik kan voldoende manieren van doden verzinnen waarbij het slachtoffer geen kick geeft, zeker niet als het kindjes zijn die diep in slaap zijn.

De ouders van de 8 dagen oude baby die door de hond is doodgebeten hebben dat ook niet gehoord of gemerkt.

Er heerst altijd zo'n sfeer van voorbarige conclusies trekken en meteen een dader aanwijzen. Enig idee hoeveel mensen op deze manier onterecht worden beschuldigd ?

Kijk, dat bedoel ik :)
donateur
Voor later vanmiddag is een persconferentie aangekondigd.

kijken wat de oorzaak was.......
dan pas oordelen!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)

Nogmaals, ik ben het met je eens dat de kans dat het de moeder was erg groot is, maar ik wacht liever de onderzoeken van politie en justiie af voordat ik zoiets heel stellig ga roepen. Denk ook ff aan de familie etc.

RIP voor de kindjes. Waarom toch altijd de kindjes.

Ellendige wereld !

Heel goed gesproken! :respect:

Die Tanky is echt zo dom als een varken.

Dat het verdacht is ben ik ook van mening, maar je kan nooit naar haar wijzen voor het bewezen is.

Die moeder word zo en zo aangehouden voor verhoor. Dat is logisch. Ze kunnen haar moeilijk laten gaan, ookal zegt ze dat ze het niet gedaan heeft. Ze was tenslotte alleen in huis op het moment dat de politie arriveerde, maar of ze ook alleen was toen ze vermoord werden, dat staat er niet.

Misschien zijn de kinderen wel vermoord door de vader en kon ze niks doen, omdat de vader haar anders ook wat zou aandoen.

Misschien kwam ze wel thuis, nadat ze even weg was en de kinderen had laten slapen en ze ondertussen vermoord zijn door de vader of wie dan ook.

We weten het allemaal niet, want we waren er niet bij.

Dus ik wacht ook tot er uitslag over is voordat ik erover ga oordelen en de moeder ga uitmaken voor moordenaar.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van :cheer: Miss Angelique :cheer: op woensdag 14 juni 2006 om 11:57:
rijden nu helikopters in overlanderstraat
allemaal politie laatste aanpassing 14 juni 2006 12:02

Wel vet dat helikopters rijden.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 14 juni 2006 om 14:03:

Misschien zijn de kinderen wel vermoord door de vader en kon ze niks doen, omdat de vader haar anders ook wat zou aandoen.

Misschien kwam ze wel thuis, nadat ze even weg was en de kinderen had laten slapen en ze ondertussen vermoord zijn door de vader of wie dan ook.

We weten het allemaal niet, want we waren er niet bij.

hoor wie t zegt, kijk eerst s ff zelf goed in de spiegel fakert, aangezien jij exact t zelfde doet als alle anderen hier op het forum, alvast een bepaalde situatie neerzetten voordat je uberhaupt weet wat er gebeurd is, dus al met al eerst lezen voordat je iets kunt neerzetten.... :[

:looser:
Waarschuw beheerder

Omdat ik mijn mening geef???

Lekker simpel ben je (N)
Waarschuw beheerder
Je kan niet zomaar in het wilde weg gaan roepen dat de moeder het gedaan heeft. Goed, die kans zit er in. Maar er is verder niets bekend gemaakt. Hou dan ook gewoon je mond dicht.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 juni 2006 om 14:18:
alvast een bepaalde situatie neerzetten voordat je uberhaupt weet wat er gebeurd is, dus al met al eerst lezen voordat je iets kunt neerzetten....

Hahaha. Jij bent nog dommer.

Als je goed leest zeg ik ook daarom oordeel ik niet, want misschien........... en misschien.........

Wat een hoofd heb jij trouwens jeetje mina hahahaha.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Tanky op woensdag 14 juni 2006 om 14:18:
Omdat ik mijn mening geef???

Jouw mening is dus dat de moeder de kinderen vermoord heeft?

Hoe kan je zo'n mening hebben als je nog niet weet wat er gebeurt is.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van agk op woensdag 14 juni 2006 om 14:23:
Hou dan ook gewoon je mond dicht.

Sinds wanneer mag je in Nederland je mening niet meer geven??

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Tanky op woensdag 14 juni 2006 om 14:29:
Sinds wanneer mag je in Nederland je mening niet meer geven??

Mij hoor je niet zeggen dat het niet mag, daarom geef ik ook mijn mening. En dat is dat je zo dom bent als een varken, want jij wijst de moeder meteen aan als de schuldige terwijl er alleen staat dat ze aangehouden is. En er nog niet staat dat de politie ervan uitgaat dat ZIJ de kinderen vermoord heeft.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 14 juni 2006 om 14:29:
Jouw mening is dus dat de moeder de kinderen vermoord heeft?

Hoe kan je zo'n mening hebben als je nog niet weet wat er gebeurt is.

ik zou zeggen lees mijn posts en dan weet je het O:)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 14 juni 2006 om 14:23:
Als je goed leest zeg ik ook daarom oordeel ik niet,

nee? je oordeelt niet?
en daarom begin je gelijk rond te roepen dat mensen dom zijn hier???

hou toch op man, met je domme gelul, en haal dat fake profiel ff van PF af wil je?

Je kan niet zomaar in het wilde weg gaan roepen dat de moeder het gedaan heeft. Goed, die kans zit er in.

maar misschien is haar ex het huis wel binnen gedrongen ´s nachts oid..

dus:

Hou dan ook gewoon je mond dicht.

O:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 14 juni 2006 om 14:31:
Mij hoor je niet zeggen dat het niet mag, daarom geef ik ook mijn mening

Had ik het tegen jou dan??

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Tanky op woensdag 14 juni 2006 om 14:32:
ik zou zeggen lees mijn posts en dan weet je het

Neem aan dat ze haar niets voor niets aanhouden he

Uitspraak van Tanky op woensdag 14 juni 2006 om 12:13:
Nee maar ze zullen het niet voor niks doen lijkt mij?? En denk je zelf ook niet dat als ze haar aanhouden wanneer ze melding heeft gedaan om 3.00 's nachts dat ze dan allang had verteld wat er gebeurd was om haar eigen onschuld te bewijzen??

Dus met andere woorden. Zij heeft gedaan volgens jou.

[img width=15 height=20]https://partyflock.nl/images/light/smileys/hypocrite.gif[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 14 juni 2006 om 14:43:
Dus met andere woorden. Zij heeft gedaan volgens jou.

Ik acht de kans heel groot O:)

Buurt geschokt na drama in Purmerend
PURMEREND - Buurtbewoners reageren woensdag geschokt op het drama dat zich heeft afgespeeld aan de Overlanderstraat in Purmerend. Na een melding van de 21-jarige moeder vond de politie hier in de vroege ochtend de lichaampjes van twee kinderen, een jongetje van een half jaar oud en een meisje van bijna twee jaar oud. De moeder is aangehouden.

Foto: WFA

„Ik ben er misselijk van. Het is verschrikkelijk. Walgelijk. Ik heb er geen woorden voor”, zo zegt Jessica Oussoren. Zij heeft zich op straat verzameld met enkele tientallen buurtbewoners en omstanders. „Ik zag haar regelmatig lopen. Een leuke, normale, jonge meid”, zegt haar man Vincent Oussoren. Hij heeft het nieuws op de radio gehoord. „Het is verschrikkelijk. Wij hebben zelf twee kinderen. Ik kan er niet bij dat iemand zoiets doet.”

en zo te zien ben ik niet de enige,
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 14 juni 2006 om 14:40:
Daar hoor je mij ook niet over zeggen dat ik daar niet over oordeel. Dat de mensen dom zijn die de moeder meteen beschuldigen als ze horen dat deze aangehouden is. Dat is een feit, dus daar oordeel ik over, maar niet over de MOORD. Domkop, maar logisch dat je het niet begrijpt met zo'n hoofd.

Ik zeg daarom ook. Oordeel niet over die moeder voordat het bekend en bewezen is, want

misschien.........

en

misschien.........

Dat is geen oordelen!! Op welke school heb jij gezeten??? Heb je überhaupt wel op school gezeten??

pfffffffffffffffff

in een woord:

vermoeiend :gaap:

maar goed, je hebt je zegje gedaan in 2006, ga nu maar weer slapen en ontwaak maar weer een keer in 2007, goed?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Tanky op woensdag 14 juni 2006 om 14:48:
Ik acht de kans heel groot

Dat is heel wat anders, dat laat je niet uit je voorgaande posts blijken.......

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 juni 2006 om 14:49:
ga nu maar weer slapen en ontwaak maar weer een keer in 2007, goed?

Is goed zal ik doen.

Ga jij maar weer effe wat eten. Kan er nog wel bij..[img width=15 height=20]https://partyflock.nl/images/light/smileys/hypocrite.gif[/img]
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 14 juni 2006 om 14:50:
Dat is heel wat anders, dat laat je niet uit je voorgaande posts blijken.......

Dat ik de kans groot achtte, was sarcastisch bedoelt,

Misschien weet ik wel al iets meer dan wat er op internet staat :O

of misschien ook niet O:)

Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 14 juni 2006 om 14:52:
Ga jij maar weer effe wat eten. Kan er nog wel bij..

erg jammer,mensen die oordelen over iemand anders zijn of haar uiterlijk die zelf geen foto op pf hebben staan, vind je niet??? :/ ???
Waarschuw beheerder
Uitspraak van agk op woensdag 14 juni 2006 om 12:35:

wie zegt dat?? misschien was ze op stap geweest en heeft de babyzitter ze om zeep geholpe.. niet te snel oordelen;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Flowers. op woensdag 14 juni 2006 om 14:55:
en heeft de babyzitter ze om zeep geholpe

Maar waarom houden ze de moeder aan dan en niet de "babyzitter" :/ ???

Dan zouden ze toch zeggen ze ondervragen de moeder??
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Tanky op woensdag 14 juni 2006 om 14:48:
en zo te zien ben ik niet de enige,laatste aanpassing 14 juni 2006 14:53

Je bent nog dommer dat ik dacht hahahahahahahaha.

Die vrouw en man vinden het verschrikkelijk en walgelijk en hebben er geen woorden voor. Net als ik, maar WAAR staat dat hun zeggen dat de moeder het gedaan heeft??

Er staat nog een stukje van een andere buurman bij en dat vermeld je niet:

Rob Bouman woont een stukje verderop in de straat. Hij las het nieuws op internet. "Dit is dieptragisch. Je hoort wel vaker van dergelijke drama's, maar dit is wel heel dichtbij. Ik kan me niet voorstellen dat iemand kinderen ombrengt. Maar je weet nooit wat er in iemands hoofd omgaat." Volgens hem heeft de partner van de vrouw haar vorig jaar verlaten. "Je weet nooit in welke positie iemand verkeert. Ik veroordeel niemand."

Met de nadruk op:

Ik veroordeel niemand.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Tanky op woensdag 14 juni 2006 om 14:58:
Maar waarom houden ze de moeder aan dan en niet de "babyzitter" ???

Die zou als zoiets gebeurt zou zijn al allang gevlucht zijn ofzo??

Dan zouden ze toch zeggen ze ondervragen de moeder??laatste aanpassing 14 juni 2006 14:59

Staat er dan wel dat ze denken dat de moeder het gedaan heeft. Ze is aangehouden, wat logisch is als er twee vermoorde kinderen bij je in huis gevonden worden.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Tanky op woensdag 14 juni 2006 om 14:55:
erg jammer,mensen die oordelen over iemand anders zijn of haar uiterlijk die zelf geen foto op pf hebben staan, vind je niet??? ???

Daar heb je 100% gelijk in. Maar wie de bal kaatst, kan hem terug verwachten.

Waarschuw beheerder
donateur

Joh, ga niet gelijk roepen dat ze dom is man:S Ik denk dat 99% hier op flock denkt, dat de moeder het heeft gedaan. Ik ook!!!! Dat is een logische reactie!!!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 juni 2006 om 15:06:
Joh, ga niet gelijk roepen dat ze dom is man Ik denk dat 99% hier op flock denkt, dat de moeder het heeft gedaan. Ik ook!!!! Dat is een logische reactie!!!!

DENKT, maar niet meteen beschuldigen.

Ik vind het ook een vreemd verhaal. Ze belt zelf de politie om te melden dat er twee vermoorde kinderen in haar huis liggen.

Wie weet is er heel wat anders gebeurt, dus ga niet roepen dat de moeder het GEDAAN heeft. Want dat is helemaal niet zeker. Misschien is ze wel zo bang, dat ze niet durft te vertellen wat er gebeurt is.

Het zal niet de eerste x zijn dat er iets heel anders gebeurt is dan mensen beweren.

Je bent er toch niet bijgeweest?

Nee!

Nou dan!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 14 juni 2006 om 15:09:
Je bent er toch niet bijgeweest?

Nee!

Nou dan!laatste aanpassing 14 juni 2006 15:11

Nee, was het maar dat ik erbij was geweest, dan hadden die kindertjes nog geleefd:[

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 14 juni 2006 om 14:52:
Ga jij maar weer effe wat eten. Kan er nog wel bij..

oh jezus, gaat ie persoonlijk worden hahaha :roflol:

jongen, als je daar beter van kunt slapen, prima, want mij interesseert t geen hol hahahaha....
donateur
we zullen het zien,
om 16:30 is er een persconferentie op tv
kunnen we ontoppic blijven ??
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 juni 2006 om 15:14:
oh jezus, gaat ie persoonlijk worden hahaha

Zielig persoontje he!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 juni 2006 om 15:19:
Zielig persoontje he!

ja man, weet niet wat voor kick ie krijgt om mensen af te zeiken, maarja, als ie daar een harde van krijgt dan moet ie dat ff lekker ergens anders gaan doen, ja toch?

t is al erg genoeg en dan heb je ook nog zo'n fakert die een poging doet om mensen op de kast te jagen, oh oh oh, get a life zou ik dan zeggen, toch?

Uitspraak van :cheer: Miss Angelique :cheer: op woensdag 14 juni 2006 om 15:19:
kunnen we ontoppic blijven ??

misschien dat je dat even tegen een bepaald persoon kan zeggen??
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 juni 2006 om 15:22:
misschien dat je dat even tegen een bepaald persoon kan zeggen??

ik zeg het in het algemeen!
het si al erg genoeg dat het gebeurd is, dan gaan er hier nog mensen ruzie maken om uiterlijk etc... :/
beetje :respect: mag ook wel!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 juni 2006 om 15:19:
Zielig persoontje he!

ja man

Goed gezegd! Hahaha.

als ie daar een harde van krijgt dan moet ie dat ff lekker ergens anders gaan doen

Nou niet echt. Hij krimpt meer als ik naar je kijk.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van :cheer: Miss Angelique :cheer: op woensdag 14 juni 2006 om 15:24:
beetje:respect:mag ook wel!laatste aanpassing 14 juni 2006 15:25

Ben ik helemaal met je eens. Maar men moet ook een beetje:respect:hebben voor de moeder, voor er bewezen is dat zij het gedaan heeft of niet.

Weet je hoe erg dit soort beschuldigingen zijn voor de moeder als zij het niet gedaan heeft.

En dat is de reden dat ik zo reageer, want ik heb een hekel aan mensen die oordelen en veroordelen voor iets duidelijk en bewezen is.
laatste aanpassing
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 14 juni 2006 om 15:28:
En dat is de reden dat ik zo reageer, want ik heb een hekel aan mensen die oordelen en veroordelen voor iets duidelijk en bewezen is

helemaal mee eens!

Waarschuw beheerder
donateur
En dat is de reden dat ik zo reageer, want ik heb een hekel aan mensen die oordelen en veroordelen voor iets duidelijk en bewezen is.laatste aanpassing 14 juni 2006 15:34

:frusty: Nee, over iemand's uiterlijk gaan zaniken in een topic over vermoorde kindertjes dat is wel normaal:/

Jij lult net zo dom, als iemand die een oordeel heeft over anderen(Y)voordat iets bewezen is!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Maar waarom houden ze de moeder aan dan en niet de "babyzitter" ???

Dan zouden ze toch zeggen ze ondervragen de moeder??laatste aanpassing 14 juni 2006 14:59

personen die op plaats delict aanwezig zijn worden ten alle tijden mee genomen voor verder verhoor.....

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 juni 2006 om 15:38:
Nee, over iemand's uiterlijk gaan zaniken in een topic over vermoorde kindertjes dat is wel normaal

Nee de moeder meteen beschuldigen voor je wat weet dat is normaal?

Misschien heeft ze het helemaal niet gedaan en is nu haar hele leven verneukt, omdat haar kindertje vermoord zijn.

Uitspraak van partystoeipoes op woensdag 14 juni 2006 om 15:38:
personen die op plaats delict aanwezig zijn worden ten alle tijden mee genomen voor verder verhoor.....

Juistem!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 14 juni 2006 om 15:25:
Hij krimpt meer als ik naar je kijk

godzijdank wel ja, ben ik ff blij :cheer:

Uitspraak van :cheer: Miss Angelique :cheer: op woensdag 14 juni 2006 om 15:24:
beetje :respect: mag ook wel!

wil je zeggen dat wij dat dan niet hebben hier???

Uitspraak van :cheer: Miss Angelique :cheer: op woensdag 14 juni 2006 om 15:37:
Uitspraak van ‹^›‹(•¿•)›‹^› op woensdag 14 juni 2006 om 15:28:
En dat is de reden dat ik zo reageer, want ik heb een hekel aan mensen die oordelen en veroordelen voor iets duidelijk en bewezen is

zegt de persoon die andere mensen even belachelijk zit te maken, alleen maar om het feit dat zij hun mening geven...

Uitspraak van :cheer: Miss Angelique :cheer: op woensdag 14 juni 2006 om 15:37:
helemaal mee eens!

en dat jij het met zo iemand eens bent, snap ik echt niet (n)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 juni 2006 om 15:43:
zegt de persoon die andere mensen even belachelijk zit te maken, alleen maar om het feit dat zij hun mening geven...

Je vriendin begon met beschuldigen, waarop ik reageer. Dan kom jij het opnemen voor je vriendinnetje en daar reageer ik ook op. Dus wie begon er nou?

Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 juni 2006 om 15:43:
en dat jij het met zo iemand eens bent, snap ik echt niet

Ze zal het heus niet met me eens zijn dat ik zo tegen jullie doe (wat jullie wel verdiend hebben), maar ze zal het wel met me eens zijn dat je de moeder niet zomaar kan beschuldigen. En dat is wat jullie doen.

Tenminste wel die vriendin van je, waar je het voor opneemt, dus jij beschuldigd de moeder ook. Anders neem je het niet voor haar op, maar dan zou je zeggen:

Dat ik belachelijk reageer en je vriendin niet meteen de moeder als dader aan moet wijzen. Maar dat doe je niet, dus je deelt dezelfde gedachten blijkbaar. En dat is belachelijk, omdat je er niet bij was en dus helemaal niks weet.

Niet meteen je vooroordeel klaar hebben, maar wachten tot er duidelijkheid over de zaak is. En doe je dat niet. Dan reageer ik..

Adios!
laatste aanpassing
donateur
fucking hell :'(
ik ken de moeder :S waar het om gaat
heb vroeger in de klas bij haar gezeten :'(
krijg net te horen om wie het gaat :S
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 14 juni 2006 om 15:48:
Je vriendin begon met beschuldigen, waarop ik reageer. Dan kom jij het opnemen voor je vriendinnetje en daar reageer ik ook op. Dus wie begon er nou?

zij beschuldigde niemand, ze gaf alleen haar mening en daarop begin jij gelijk te zeggen dat iemand dom is :S

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 juni 2006 om 15:54:
zij beschuldigde niemand, ze gaf alleen haar mening en daarop begin jij gelijk te zeggen dat iemand dom is

En haar mening was dat de moeder het gedaan heeft. En dat houd dus in dat ZIJ de moeder er al van beschuldigd. En dan ben je dom.

En als jij het dan voor haar opneemt, ben je nog dommer!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 14 juni 2006 om 15:55:
En haar mening was dat de moeder het gedaan heeft. En dat houd dus in dat ze de moeder ook beschuldigd.

en goh, laat zij nou net niet de enige zijn die dat heeft gezegd, maar nog eens tig anderen hier op t forum, dus waarom richt jij je commentaar dan gelijk naar een persoon toe???

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van :cheer: Miss Angelique :cheer: op woensdag 14 juni 2006 om 15:51:
fucking hell
ik ken de moeder waar het om gaat

:/

Ik las dat er een persconferentie komt? Weet iemand hoe laat?

Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 14 juni 2006 om 15:48:

Blaaaaaaaaaaaaaaaat!!!!!!!!!! Nu weten we het allemaal wel denk ik of niet??!!

Jezus Christus zeg:S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :cheer: Miss Angelique :cheer: op woensdag 14 juni 2006 om 15:51:
ik ken de moeder waar het om gaat
heb vroeger in de klas bij haar gezeten
krijg net te horen om wie het gaat

Wat voor iemand was/is ze dan ?

Gebruikte ze drugs ? / Had ze psychische problemen?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 juni 2006 om 15:59:
en goh, laat zij nou net niet de enige zijn die dat heeft gezegd, maar nog eens tig anderen hier op t forum, dus waarom richt jij je commentaar dan gelijk naar een persoon toe???

Er is precies één dom wijf die haar beschuldigd op jullie drie (Kinky Indo, Tanky en die Belle het MONSTER) na en dat is:

Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 juni 2006 om 11:50:

Jij met je tig andere die dat beweren? Je kan goed tellen zo te zien. Oh ja:

hallo, 1 en 1 is 2

Ongeloofelijk. Wat goed!!!!!!!! Dat is zeker het enige wat je geleerd hebt, want posts tellen kan je niet.

En jij zegt dit:

Zie de logica mensen...

Dat is volgens mij meteen beschuldigen?? Of niet?? Domkop!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 juni 2006 om 16:02:
Ik las dat er een persconferentie komt? Weet iemand hoe laat?

dacht om 16.30 maar weet het niet zeker

Waarschuw beheerder
jah Voor vanmiddag 16:30 uur heeft de politie een persconferentie aangekondigd.

ze stonden nog steeds bij dat huis.

alleen vind ik vreemd 3:00 vannacht gevonden
vanochtend om 5:55 toen ik daaro langs reed stond er maar 1 politie auto voor de deur
donateur
ik ken de moeder:/ ze was ooit een goede vriendin van mij.
heb bij haar in de klas gezeten etc...
ik weet bijna wel zeker dat ze er niets mee te maken heeft...
ze was altijd heel stil...
en sja Sorry sla even dicht :S
ik kan wel me mening geven, maar er is nog niets duidelijk helaas, dus ik hou me woorden voor me !
het komt om 16:30 op tv hoe of wat
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :cheer: Miss Angelique :cheer: op woensdag 14 juni 2006 om 16:14:
en sja Sorry sla even dicht :S

denk niet dat je daar sorry voor hoeft te zeggen hoor, lijkt me een vrij logische reactie ;)

Waarschuw beheerder
schizo :roflol:

btw, ik zou als k jou was nu maar even kappen met dat achterlijke gelul van je, en hou t even ONtopic (y)

Uitspraak van :cheer: Miss Angelique :cheer: op woensdag 14 juni 2006 om 16:14:
ik ken de moeder ze was ooit een goede vriendin van mij.
heb bij haar in de klas gezeten etc...
ik weet bijna wel zeker dat ze er niets mee te maken heeft...
ik kan wel me mening geven, maar er is nog niets duidelijk helaas, dus ik hou me woorden voor me !
het komt om 16:30 op tv hoe of wat

my god, dat ga je niet menen man!!!! wat erg!!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :cheer: Miss Angelique :cheer: op woensdag 14 juni 2006 om 16:23:
Waarom ??

maar hoe lang kende je haar dan al? En wist je dat ze 2 kids had dan?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 juni 2006 om 16:21:
ok achterlijke teringmongool

Hahaha. Een beetje gefrustreerd Bolle?? Hahahaha

Dan ben je helemaal een rare kip! Een beetje teveel pillen geslikt ofzo???

Eerst zeggen:

Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 14 juni 2006 om 16:07:
Zie de logica mensen...

hallo, 1 en 1 is 2

En dan:

Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 juni 2006 om 16:21:
en idd, niemand weet nog wie die kids heeft vermoord, maar degene die het heeft gedaan, die mag van mij opgesloten worden, levenslang nog t liefst

Je was eerst zo zeker van je zaak, maar toch kwam je erachter dat je gewoon dom bent.
laatste aanpassing
donateur
ik kan haar al vanaf dat ik op de basisschool zat!
we zaten in 1 klas... jaren lang!
en ik heb haar nu al 3 jaar niet gezien om het feit dat mijn oma in haar straat woond die is overleden!
was een nare ervaring van me oma!
dus in die 3 jaar ben ik haar uit het oog verloren!
kreeg net van een vriendin van mij te horen dat het om haar gaat.
ik ben inmiddels ook verhuisd!
wat ik wel weet via me vriendin is dat ze altijd zo trots op dr kids was.....
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 14 juni 2006 om 16:07:
Er is precies één dom wijf die haar beschuldigd op jullie drie (Kinky Indo, Tanky en die Belle het MONSTER) na en dat is:

*zucht* wat een manneke ben je ook he(L)

Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 14 juni 2006 om 16:27:

Je mag nu wel ophouden met je beledigingen:) Het is nu niet leuk meer:no: heb liever dat je dit soort dingen in iemand's gezicht zegt(Y)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 juni 2006 om 16:33:
heb liever dat je dit soort dingen in iemand's gezicht zegt

Als ik er ooit tegen kom. Ben ik de eerste die het doet.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 14 juni 2006 om 16:27:

heb je t weer tegen jezelf in de spiegel? :flower:

Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 juni 2006 om 16:33:
*zucht* wat een manneke ben je ook he

ah joh, die gozert vind ons zo leuk, dat ie ons alleen maar loopt af te zeiken, want ze zeggen toch, meisjes plagen, kusjes vragen??
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 14 juni 2006 om 16:34:

flikker even een eind op achterbakse mongool, internet-hooligan....oprotten !!
donateur
kunnen we ontoppic blijven :[
waar jullie jullie wel niet druk om maken zeg!
het is al zulk erg nieuws :S
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van T-W op woensdag 14 juni 2006 om 16:38:
flikker even een eind op achterbakse mongool, internet-hooligan....oprotten !

Ik ga zo wel effe naar je moeder. Geil dat ze is.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 14 juni 2006 om 16:34:

En wat ga jij dan zeggen hoolie:D Dat jij net zoals ons bent? Dat je ook een oordeel over ons hebt, terwijl je ons niet kent!!

Man man, waar maak jij je in godsnaam druk over zeg:S

Waarschuw beheerder
donateur
weg!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :cheer: Miss Angelique :cheer: op woensdag 14 juni 2006 om 16:39:
kunnen we ontoppic blijven
waar jullie jullie wel niet druk om maken zeg!
het is al zulk erg nieuws laatste aanpassing 14 juni 2006 16:45

nou,ja inderdaad, je hebt gelijk.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van :cheer: Miss Angelique :cheer: op woensdag 14 juni 2006 om 16:45:
wat zijn jullie erg

Sorry voor het verlagen tot zijn niveau!
Waarschuw beheerder
En dat is de reden dat ik zo reageer, want ik heb een hekel aan mensen die oordelen en veroordelen voor iets duidelijk en bewezen is.laatste aanpassing 14 juni 2006 15:34

Gelukkig zie je dat ook terug in je foto comments, NOT 8)
Waarschuw beheerder
de 21 jarige moeder stond wel bekend bij jeugdzorg
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
heeft er al iemand iets gezien van die persconferentie??
donateur
ze stond iig wel bekend bij jeugdzorg, maar waarom ??
dat weet ik niet :S
heb haar tenslotte al 3 jaar niet gezien!

Waarschuw beheerder
wat erg zeg allemaal..pff
donateur
Moeder verdacht

De politie vermoedt dat de twee jonge kinderen door de moeder om het leven zijn gebracht. De vrouw is vastgenomen op verdenking van doodslag dan wel moord op de kinderen. Dat liet de politie woensdag op een persconferentie weten. Volgens Chris Konland, unithoofd regionale recherche, was de 21-jarige vrouw bekend bij de jeugdzorg. Eerder liet de politie weten dat dit niet het geval was.

De politie verricht in de woning een uitgebreid sporenonderzoek. Een rechercheteam bekijkt de toedracht. De politie kan verder nog geen mededelingen doen over de zaak.

kan het niet geloven dat zij dat ooit zo doen :'(
geloof het niet!
zo is zij echt niet :S
het onderzoek maar afwachten.......
Waarschuw beheerder
Sommige mensen nemen veel te vroeg en snel kinderen gaat nergens over..... vaak zijn de relaties ook maar op weinig gebaseerd.
Wil niet zeggen dat dit geval daarmee wat van doen heeft of ergens op slaat maar ik zie om heen dat mensen snel kinderen nemen niet nadenken en nog veel met andere dingen bezig zijn.
Een combinatie van factoren kan dan leiden tot dit soort dingen of geweld dat weet ik zker.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :cheer: Miss Angelique :cheer: op woensdag 14 juni 2006 om 17:47:
kan het niet geloven dat zij dat ooit zo doen
geloof het niet!
zo is zij echt niet
het onderzoek maar afwachten.......

Ja, maar zoals ik al eerder zei, misschien heeft ze ernstige psychische problemen. Als iemand heel depressief is of psychotisch, dan kan het gebeuren dat je echt helemaal niet meer weet wat je doet. Zeker als je ook drugs of alcohol gebruikt. Dat word een lange gevangenisstraf met TBS,op de longstay waarschijnlijk, kortom zij komt nooit meer vrij.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van T-W op woensdag 14 juni 2006 om 18:08:
Dat word een lange gevangenisstraf met TBS,op de longstay waarschijnlijk, kortom zij komt nooit meer vrij.laatste aanpassing 14 juni 2006 18:10

is dat nu niet een beetje te voorbarig?
donateur
als iemand wordt verdacht,hoeft het toch niet te betekenen dat diegene het echt heeft gedaan???
zoals me eerdere post, geloof het gewoon niet :/
en dan kunnen mensen wel zeggen van :
misschien heeft ze ernstige psychische problemen?
Als iemand heel depressief is of psychotisch, dan kan het gebeuren dat je echt helemaal niet meer weet wat je doet. Zeker als je ook drugs of alcohol gebruikt.

je weet t niet klaar!
oordeel niet zo snel :/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van partystoeipoes op woensdag 14 juni 2006 om 18:42:
is dat nu niet een beetje te voorbarig?

misschien wel, maar als de moeder echt de dader is, dan gaat het wel zo. steeds meer moordenaars/verkrachters etc. komen in de longstay terecht van een tbs kliniek. Hier in nijmegen hebben ze bij de tbs "Pompe kliniek" de longstay ontzettend veel groter gemaakt. mensen die daar zitten zijn afgeschreven voor de maatschappij en komen daar pas weer uit als ze overleden zijn.

dit is ook omdat tbs klinieken niet meer in het nieuws willen komen met verhalen over ontsnapte of niet terug gekeerde patienten op verlof, die vervolgens een ernstig delict plegen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :cheer: Miss Angelique :cheer: op woensdag 14 juni 2006 om 18:45:
je weet t niet klaar!
oordeel niet zo snel

inderdaad, een verdachte is pas de dader als dat door de rechter zo word benoemd. Ik oordeel dus ook niet over haar, dat doet de rechter.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Getver hoorde het ook net.... Vraag me af of ik de moeder ken. Mijn leeftijd en mijn woonplaats....

Tragisch :(
donateur
Uitspraak van T-W op woensdag 14 juni 2006 om 18:54:
inderdaad, een verdachte is pas de dader als dat door de rechter zo word benoemd. Ik oordeel dus ook niet over haar, dat doet de rechter

maar als mensen zeggen ''verdacht'' krijg je meteen van die uitspraken dat diegene het daardwerkeijk ook echt heeft gedaan...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Is er al wat bekend?
donateur
nou ja, ze weten niet wat de leefomstandig heden van hun was :S
ik geloof niet dat zij het heeft gedaan!!!!!
en er zijn meerdere die dat denken die haar kennen!
Waarschuw beheerder
Nee, net op journaal werd verteld dat ze vader hebben kunnen opsporen en inlichten. Verder is alles nog in onderzoek.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :cheer: Miss Angelique :cheer: op woensdag 14 juni 2006 om 19:39:
nou ja, ze weten niet wat de leefomstandig heden van hun was

Vind dat daar ook snel conclusies over worden getrokken. "geïsoleerd leven" kan snel in Purmerend en zeker in die buurt

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van :cheer: Miss Angelique :cheer: op woensdag 14 juni 2006 om 19:39:
ze weten niet wat de leefomstandig heden van hun was

Sorry hoor maar dat zal iedereen worst wezen, doe dan jezelf wat aan maar geen 2 onschuldige kinderen :(

Waarschuw beheerder
OP www.telegraaf.nl is nu ook een filmpje

http://www.telegraaf.nl/binnenland/44657671/Moeder_verdacht_van_doden_kinderen.html
Waarschuw beheerder
Uitspraak van T-W op woensdag 14 juni 2006 om 18:53:
de longstay ontzettend veel groter gemaakt. mensen die daar zitten zijn afgeschreven voor de maatschappij en komen daar pas weer uit als ze overleden zijn.

is toch raar omdat ze bij een tbs instelling toch de intentie hebben om de mensen of zoals hun ze noemen de patienten klaar te stomen voor hun terugkeer in de maatschappij.......vandaar ook dat ze op een end onbegleid verlof krijgen....
maar goed ik kan het mis hebben natuurlijk....
donateur
Uitspraak van Flirt op woensdag 14 juni 2006 om 19:40:
Vind dat daar ook snel conclusies over worden getrokken. "geïsoleerd leven" kan snel in Purmerend en zeker in die buurt

daar heb je gelijk in!
ze woonde in een flat waar veel bejaarde woonde!
en in die buurt is het best stil....
laatste aanpassing
donateur
Moeder verdacht van doden kinderen
PURMEREND - De politie vermoedt dat de twee jonge kinderen die woensdagochtend dood in een woning in Purmerend werden gevonden door de moeder om het leven zijn gebracht. De vrouw zit vast op verdenking van doodslag dan wel moord op de kinderen. Dat liet de politie woensdag op een persconferentie weten.
Volgens Chris Konland, unithoofd regionale recherche, was de 21-jarige vrouw bekend bij de jeugdzorg. Eerder liet de politie nog weten dat dit niet het geval was. Volgens burgemeester Leen Verbeek van Purmerend wil de gemeente meer weten over de rol van jeugdzorg. „De wethouder jeugd en jongeren onderzoekt momenteel of er van onze kant zaken spelen. We laten het niet alleen aan politie en justitie over, ook de sociale kant hiervan onderzoeken we”, aldus de burgemeester.

„We onderzoeken welke informatie al beschikbaar was en kijken daarbij zorgvuldig of er eerder had moeten worden ingegrepen”, aldus wethouder jeugd en jongeren, Berent Daan. „Er is op dit moment nog geen aanleidig dat te veronderstellen maar wij houden nog een slag om de arm.”

De jeugdzorg in Purmerend was woensdagavond niet voor commentaar bereikbaar. Volgens het consultatiebureau Evean in Purmerend kwam de vrouw altijd tijdig langs voor de reguliere onderzoeken van de kinderen.

De vrouw woonde alleen met haar twee kinderen in de woning. De rol die de vader van de kinderen in het gezin speelde, is niet duidelijk. Volgens de politie is de man inmiddels geïnformeerd over het drama.

Volgens burgemeester Verbeek heeft het drama de gemeenschap in Purmerend ernstig geschokt. „Dit heeft ons persoonlijk geraakt”, aldus Verbeek. „Het gaat om twee van onze jonge inwoners die van het leven zijn beroofd. Dit brengt de gemeenschap in beroering. Ik ben er zeer bezorgd over dat dit kan gebeuren.” De gemeente bekijkt momenteel wat het voor de zwaar geschokte buurtbewoners kan doen.

Hij omschrijft de buurt, Purmerend-Noord, als een „hele gewone buurt die voor een groot gedeelte wordt bewoond door mensen die zijn verhuisd vanuit Amsterdam.”

Volgens de politie verrichten zestien rechercheurs onderzoek naar het drama. Woensdag zijn er meerdere mensen gehoord.

ze is ooit in het verleden bij jeugdzorg geweest!
vóór dat ze kinderen had :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :cheer: Miss Angelique :cheer: op woensdag 14 juni 2006 om 19:45:
daar heb je gelijk in!
ze woonde in een flat waar veel bejaarde woonde!
en in die buurt is het best stil....laatste aanpassing 14 juni 2006 19:47

Mja, ik woon ook al 6 jaar in hetzelfde huis en ik weet niet eens wie er 5 huizen verderop woont, laat staan dat ik weet hoe ze leven.

Kijk als je met leeftijdgenoten woont die ook allemaal kindjes hebben, is het een andere zaak. Maar wanneer je tussen mensen woont met wie je niets hebt, zoek je toch je eigen vriendinnen op en ga je niet op de koffie bij je buren.

Anyway. Ik ken haar niet, ik ga geen oordeel vellen. Ik wacht het wel af.

T is en blijft een doodzonde, wie het ook gedaan heeft.
→ als beheerder
Waarschuw beheerder
Ok, vanaf hier weer OT, anders slotje en strafpunten

Waarschuw beheerder
wat ik wel weet via me vriendin is dat ze altijd zo trots op dr kids was

ja naar de buitenwereld toe dat zul je nooit zo snel merken ,het is altijd de buitenkant die je ziet .

stel dat ze het wel gedaan heeft , mischien was ze wel manisch depresief lijkt me zwaar hoor ..2 kinderen van onder de 2 jaar in je eentje opvoeden ....altijd maar alles alleen moeten doen ..geen tijd voor jezelf ..geen nacht door kunnen slapen ...mischien zijn de stopppen wel op een gegeven moment doorgeslagen .....maarjha dan is het nog geen exuus om je kinderen te vermoorden .....

vind het zo sneu voor die kleintjes
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
De politie heeft woensdagochtend vroeg in een woning in Purmerend de lichamen gevonen van twee jonge kinderen die door geweld om het leven zijn gebracht. Dat heeft de politie woensdag laten weten.

De politie kreeg de melding van de moeder kort voor 03.00 uur 's nachts. Het gaat om een jongetje van een half jaar en een meisje van bijna twee jaar. De 21-jarige moeder is aangehouden. Het gezin was niet bekend bij politie of jeugdzorg.

tering heey :| het moet niet gekker worden

Waarschuw beheerder
Hoorde het vanmiddag. Een vriendin van mij die woont er gewoon precies tegenover :/
Echt bizar hoor.

Uitspraak van :cheer: Miss Angelique :cheer: op woensdag 14 juni 2006 om 11:57:
rijden nu helikopters in overlanderstraat :/

:lol: :roflol:

Waarschuw beheerder
Ze zeiden net OOk idd Op het nieuws dat er een jOngen bij was geweest he!?

Daar ga je OOk wel wat van denken!!
donateur
sja......
begrijp t niet :'(
ze was gisteren nog gezien met dr kids bij t bankje, een ijsje waren ze aan het eten :S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :cheer: Miss Angelique :cheer: op donderdag 15 juni 2006 om 00:08:
ze was gisteren nog gezien met dr kids bij t bankje, een ijsje waren ze aan het eten

Ja, daarOm gelOOf ik OOk niet dat de mOeder het gedaan heeft! :S
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 juni 2006 om 00:11:
Ja, daarOm gelOOf ik OOk niet dat de mOeder het gedaan heeft!

ik ook niet :S
ken dr alleen maar als een stil meissie :S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :cheer: Miss Angelique :cheer: op donderdag 15 juni 2006 om 00:14:
ik ook niet
ken dr alleen maar als een stil meissie

Ik hOOp vOOr haar dat de werkelijke dader wOrdt achterhaald!!
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 juni 2006 om 00:18:

sja
en mocht ze het wel hebben gedaan, dan heb ik er geen woorden voor :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :cheer: Miss Angelique :cheer: op donderdag 15 juni 2006 om 00:20:
en mocht ze het wel hebben gedaan, dan heb ik er geen woorden voor

Ja precies... dan heb ik er OOk geen wOOrden vOOr!! :s

Waarschuw beheerder
ik las net op www.telegraaf.nl dat ze heeft bekend...

Waarschuw beheerder
en dan bij binnenland kijken
donateur
waarom :S ik snap het echt niet :'(
why ?? :S
dit had ik nooit van haar verwacht :S
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ja hoorde al van iemand dat ze zo heete ging in de vooravond nog naar de plek om een kaarsjes te branden echt erg...moet er niet aan denken zeg, heb zelf ook een zoon!
Waarschuw beheerder
zag het op het nieuws. erg hoor :s

Waarschuw beheerder
echt geen woorden voor...R.I.P kleintjes...

Waarschuw beheerder
:| Heb er geen wOOrden vOOr echt niet!! :s

De wereld is hard... verdOmde hard!
WaarOm...
WaarOm... dOet iemand zOiets??
Kleintjes R.I.P (f)
donateur
De alleenstaande Kim biechtte haar daad gisternacht telefonisch op aan de politie, die de vrouw onmiddellijk arresteerde. De vrouw heeft een verklaring afgelegd en wordt verdacht van moord dan wel doodslag. Geruchten dat er nog iemand is gearresteerd kon de politie gistermiddag niet bevestigen.

De moeder, die van Nederlandse afkomst is, was al bekend bij jeugdzorg. Op wat voor wijze de kinderen zijn gedood, is niet bekendgemaakt. De tragedie heeft voor grote opschudding in de buurt gezorgd. Vol ongeloof over wat er gebeurd is, stroomden buurtbewoners en belangstellenden naar de woning aan de Overlanderstraat.

Zombie
"Dit hou je toch niet voor mogelijk. Je moet wel heel erg ver heen zijn wil je tot zoiets gruwelijks in staat zijn om je bloedeigen kindjes te vermoorden", zegt buurvrouw Couwenberg. "Ik kende haar van het voorbijgaan en vond het een zeer teruggetrokken en schuwe vrouw die ieder contact probeerde te vermijden. Ik noemde haar gekscherend altijd 'zombie'..." "Eind 2004 heeft ze mijn oude woning betrokken. Ik weet nog dat ze hier langskwam om te kijken of de woning iets voor haar was. En ook dat ze razend enthousiast was om hier een nieuwe start te maken", zegt de heer S. van Meer.

Als de lichaampjes van de baby en peuter het huis worden uitgedragen wordt het een aantal mensen te veel en laten hun tranen de vrije loop. "Ik ben een paar weken geleden van Amsterdam hiernaartoe verhuisd om de ellende van de grote stad te ontvluchten", zegt een overbuurvrouw. "Onvoorstelbaar, ik sta gewoon te trillen op mijn benen."

Verhuist
In haar verpleegsteruniform komt mevrouw Hasselbaink uit de flat lopen. Ze is haar lunchpauze even wezen kijken bij haar oom die haar appartement aan het schilderen is. Het drama heeft in de flat boven haar eigen woning plaatsgevonden. "Binnenkort zou ik hier komen wonen. Op dit moment voel ik er niets voor om te verhuizen. Ik zit zelf in de zorg. Waarom heeft die moeder haar kinderen niet aan mij gegeven als zij het zelf niet meer aan kon. Dit doe je toch niet?" zegt mevrouw Hasselbaink, een nicht van voetballer Jimmy Floyd.

De vader van de vermoorde kinderen is door de politie op de hoogte gesteld. De man werd volgens buren regelmatig bij de flat gezien.
Waarschuw beheerder
wat erg!!!!!

maar sorry, vind je het gepast om een foto van dat meisje te plaatsen?

heel veel sterkte voor alle nabestaanden! :lief:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van agk op donderdag 15 juni 2006 om 07:13:
wat erg!!!!!

Dat kan echt niet nee :(

Waarschuw beheerder
Moeder belde zelf na doden baby en peuter
door Eric van Staten en Gijsbert Termaat
PURMEREND - Bij een ongekend drama in een etagewoning in Purmerend zijn een half jaar oud jongetje en een bijna twee jaar oud meisje op gruwelijke wijze om het leven gebracht door hun 21-jarige moeder.

De alleenstaande Kim biechtte haar daad gisternacht telefonisch op aan de politie, die de vrouw onmiddellijk arresteerde. De vrouw heeft een verklaring afgelegd en wordt verdacht van moord dan wel doodslag. Geruchten dat er nog iemand is gearresteerd kon de politie gistermiddag niet bevestigen.

De moeder, die van Nederlandse afkomst is, was al bekend bij jeugdzorg. Op wat voor wijze de kinderen zijn gedood, is niet bekendgemaakt. De tragedie heeft voor grote opschudding in de buurt gezorgd. Vol ongeloof over wat er gebeurd is, stroomden buurtbewoners en belangstellenden naar de woning aan de Overlanderstraat.

Zombie
"Dit hou je toch niet voor mogelijk. Je moet wel heel erg ver heen zijn wil je tot zoiets gruwelijks in staat zijn om je bloedeigen kindjes te vermoorden", zegt buurvrouw Couwenberg. "Ik kende haar van het voorbijgaan en vond het een zeer teruggetrokken en schuwe vrouw die ieder contact probeerde te vermijden. Ik noemde haar gekscherend altijd 'zombie'..." "Eind 2004 heeft ze mijn oude woning betrokken. Ik weet nog dat ze hier langskwam om te kijken of de woning iets voor haar was. En ook dat ze razend enthousiast was om hier een nieuwe start te maken", zegt de heer S. van Meer.

Als de lichaampjes van de baby en peuter het huis worden uitgedragen wordt het een aantal mensen te veel en laten hun tranen de vrije loop. "Ik ben een paar weken geleden van Amsterdam hiernaartoe verhuisd om de ellende van de grote stad te ontvluchten", zegt een overbuurvrouw. "Onvoorstelbaar, ik sta gewoon te trillen op mijn benen."

Verhuist
In haar verpleegsteruniform komt mevrouw Hasselbaink uit de flat lopen. Ze is haar lunchpauze even wezen kijken bij haar oom die haar appartement aan het schilderen is. Het drama heeft in de flat boven haar eigen woning plaatsgevonden. "Binnenkort zou ik hier komen wonen. Op dit moment voel ik er niets voor om te verhuizen. Ik zit zelf in de zorg. Waarom heeft die moeder haar kinderen niet aan mij gegeven als zij het zelf niet meer aan kon. Dit doe je toch niet?" zegt mevrouw Hasselbaink, een nicht van voetballer Jimmy Floyd.

De vader van de vermoorde kinderen is door de politie op de hoogte gesteld. De man werd volgens buren regelmatig bij de flat gezien.

Bron: www.telegraaf.nl
Waarschuw beheerder
Uitspraak van agk op donderdag 15 juni 2006 om 07:13:

waar zie je die foto dan, op de site van de telegraaf?

ik kan er met me hoofd nog steeds niet bij hoor :(
dat meisje is zelf ook nog zo jong :cry:
ik heb wel 100 duizend vragen die ik zou wel vragen....
maar ach.... boos worden, verdrietig zijn het maakt allemaal niet uit, je krijgt er die twee lieve kleine kindjes toch niet mee terug :cry: :cry:

RUST ZACHT LIEVE KLEINE ENGELTJES :lief:
Waarschuw beheerder
echt niet normaal :(. Kan me niet voorstellen dat kindjes van die leeftijd iets fout hebben gedaan

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :cheer: Miss Angelique :cheer: op woensdag 14 juni 2006 om 17:47:
kan het niet geloven dat zij dat ooit zo doen

Meid ik weet PRECIES hoe je je voelt.

Ik heb hetzelfde meegemaakt.
Ik had alleen nog steeds contact met degene die zijn eigen kind vermoorde.

Hoelang had je haar neit gezien ? Er kan veel gebeurt zijn sinds die tijd.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van partystoeipoes op donderdag 15 juni 2006 om 08:46:
waar zie je die foto dan, op de site van de telegraaf?

nee hier op de site.

ik stel voor dat ie dr af wordt gehaald?
edit: is al gebeurd zie ik :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
wel vet vaag ik ken de dat meisje van vroeger zat bij me in de klas en had onwijze kapsones maar ja wat er nu gebeurt is is te erg voor woorden !!

ik werk in een cafe daar om de hoek en heb al heel wat gehoord... dat ze die nacht net voor 2 uur nog peuken ging halen in 1 van de 2 cafe's di er zitten en dat der kinderen al dood waren :S ik weet niet wat waar is ik was er niet bij maar je eigen vlees en bloed dood maken ??? brrrr krijg het er koud van

owja de purmer noord staat als slechtse buurt van purmerend het stadje is hierin uitgezondert omdat het een woon/werk en uitgaansbuurt is

maar als je gaat kijken in straten staat die straat juist niet bekend als rare straat

niet te geloven :(

Waarschuw beheerder
Uitspraak van crisjecris op donderdag 15 juni 2006 om 09:33:
ik ken de dat meisje van vroeger zat bij me in de klas en had onwijze kapsones

En de ander vond haar een heel stil type :S

Je weet gewoon niet wat er in iemands anders hoofd afspeelt.

Zonde dat de kinderen ( die zich niet kunnen verweren ) daar altijd de dupe van worden.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Vreselijk Nieuws!
Hoe sommige mensen tot bepaalde daden kunnen komen......:S
Je eigen vlees en bloed.....wat je grootste trots zou moeten zijn......

Rust Zacht Kleintjes:flower:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
mijn god in wat voor wereld leven we toch :/

hoe ziek in je hoofd moet je zijn om dit te kunnen doen :cry:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 juni 2006 om 09:56:
hoe ziek in je hoofd moet je zijn om dit te kunnen doen :cry:

NOu blijkbaar heel ziek dus!
Ik snap niet dat een mOeder dat kan dOen bij haar eigen kinderen! :\ :|
Maar gOed ze kOn wel een pOstnatale depressie hebben!
Of hOe je nOem je dat!?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 juni 2006 om 10:31:
Of hOe je nOem je dat!?

dan denk ik eerder aan schisofreen(?) ofzo.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 juni 2006 om 10:34:
dan denk ik eerder aan schisofreen(?) ofzo.

Ja dat is OOk weer waar! :jaja: ;)
Maar ja, dan nOg heeft ze dat aangedaan met haar eigen kinderen!! :s
Ik zOu het niet kunnen!! :s :no:
Waarschuw beheerder
Mensen die zo ver heen zijn in hun gedachten gang.......Kunnen niet meer helder denken,en overzien hun daden niet meer!
Erg spijtig voor die kinderen dat Niemand dit heeft zien aankomen!
R.I.P Kids
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
sneu dat de kids er onderdoor moesten gaan...
R.I.P.
Waarschuw beheerder
sorry maar ik zie dit als pure egoisme, wil je geen kinderen meer om wat voor reden dan ook, wees dan zo mans om ze naar een tehuis brengen waar ze welkom zijn,

Dat wijf mag je van mij levenslang opsluiten,

Het irritante vind ik, dat je overal leest dan mensen jeugdzorg de schuld aan het geven is, dat mens is altijd zelf nog degene geweest die het gedaan heeft,
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Dat tyfuswijf mag van mij gestenigd worden:[ Je eigen bloed doodmaken:no:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tanky op donderdag 15 juni 2006 om 11:26:
sorry maar ik zie dit als pure egoisme, wil je geen kinderen meer om wat voor reden dan ook, wees dan zo mans om ze naar een tehuis brengen waar ze welkom zijn,

Dat wijf mag je van mij levenslang opsluiten,

Het irritante vind ik, dat je overal leest dan mensen jeugdzorg de schuld aan het geven is, dat mens is altijd zelf nog degene geweest die het gedaan heeft,

:respect: helemaal mee eens!!

Waarschuw beheerder
donateur
Het irritante vind ik, dat je overal leest dan mensen jeugdzorg de schuld aan het geven is, dat mens is altijd zelf nog degene geweest die het gedaan heeft,laatste aanpassing 15 juni 2006 11:26

Precies!!

Bah, waar gaat het heen met de wereld:/ Kan hier echt zo verdrietig om worden:(

Zou Dayden echt nooit van me leven wat aan doen, ik maak nog liever mezelf van kant!

Waarschuw beheerder
En ze is bij jeugdzorg geweest nog voordat ze zelf moeder was. En ze hebben wel geprobeerd contact met haar te zoeken. En daarbij weet je niet waarom ze bij jeugdzorg zat. Althans, ik weet het niet.
Waarschuw beheerder
!ophangen aan de hoogste boom die er bestaat!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 juni 2006 om 11:47:
Althans, ik weet het niet.

ik OOk niet! :no:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 juni 2006 om 00:06:
Ze zeiden net OOk idd Op het nieuws dat er een jOngen bij was geweest he!?

Daar ga je OOk wel wat van denken!!

Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 juni 2006 om 00:11:
Ja, daarOm gelOOf ik OOk niet dat de mOeder het gedaan heeft!

Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 juni 2006 om 00:18:

Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 juni 2006 om 00:29:
Ja precies... dan heb ik er OOk geen wOOrden vOOr!!

Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 juni 2006 om 11:48:
ik OOk niet!

Tik eens normaal :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 juni 2006 om 12:06:
Tik eens normaal

hehe ik was niet de enige die het opviel
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 juni 2006 om 12:06:
Tik eens normaal

Uitspraak van agk op donderdag 15 juni 2006 om 12:07:

Oke... dank u... ik blijf lekker zO tikken!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 juni 2006 om 11:38:
ik maak nog liever mezelf van kant!

daar zou je ook je kind een heleboel verdriet mee doen, en voor de rest van zijn leven een k*** gevoel mee geven!!

* weer terug OT *

Waarschuw beheerder
donateur
geen woorden voor R.I.P

Waarschuw beheerder
R.I.P Kleine Kinderen!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van agk op donderdag 15 juni 2006 om 12:07:

;)

Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 juni 2006 om 12:15:
Oke... dank u... ik blijf lekker zO tikken!!

Kneus! :looser:

Leest echt zwaar irritant. Slaat ook helemaal nergens op om voor elke o een hoofdletter te gebruiken.
Net als dat Br3EzAH gedoe (n)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 juni 2006 om 12:22:
Kneus! :looser:

Ja nOu!!
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 juni 2006 om 12:22:
Leest echt zwaar irritant. Slaat ook helemaal nergens op om voor elke o een hoofdletter te gebruiken.
Net als dat Br3EzAH gedoe (N)

Ja en nu weer OT!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van crisjecris op donderdag 15 juni 2006 om 09:33:
maar als je gaat kijken in straten staat die straat juist niet bekend als rare straat

Opzich valt dat wel mee hoor. Vorige maand is nog een meisje uit deze straat door haar ex met een mes bedreigd. Maar tis ook de langste/grootste straat van Purmerend met veel van die vage flatwoningen.
Waarschuw beheerder
.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 juni 2006 om 10:31:
NOu blijkbaar heel ziek dus!
Ik snap niet dat een mOeder dat kan dOen bij haar eigen kinderen!

ook al had ze een depressie, dan had ze nog geen reden om dat haar kinderen aan te doen (n)

en idd, het is het meest egoistische wat je kunt doen om zelf snel ergens vanaf te zijn :no:
onbegrijpelijk gewoon...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 juni 2006 om 11:38:
Zou Dayden echt nooit van me leven wat aan doen, ik maak nog liever mezelf van kant!

Het is gewoon ronduit zwak iemand die het even niet ziet zitten en denkt het op te lossen door het vermoorden van een kind,
omdat er staat "gruwelijke wijze om het leven gebracht" wat heeft ze ingodsnaam gedaan, dit klinkt NIET als even een kussentje erop gedrukt of zo :/??
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ook al had ze een depressie, dan had ze nog geen reden om dat haar kinderen aan te doen

ok ik praat het niet goed en vind het verschrikkelijk wat ze heeft gedaan ...maar ze zal er wel een reden voor hebben dat ze dit heeft gedaan ..

en je weet nooit wat depressies met je doen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 juni 2006 om 15:53:

Wat ik dan niet snap: Je weet zelf ook dat er iets mis met je is als je depressief bent, dat zul je zelf toch wel het beste merken. Waarom ga je dan niet uit voorzorg naar 1 of andere instantie?!
Het is toch algemeen bekend dat als je depressief bent je niet tot jezelf in staat bent!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tanky op donderdag 15 juni 2006 om 14:02:
omdat er staat "gruwelijke wijze om het leven gebracht" wat heeft ze ingodsnaam gedaan, dit klinkt NIET als even een kussentje erop gedrukt of zo ??

Daar wil ik helemaal niet over nadenken, hoe ze het gedaan heeft!
Ik snap uberhaupt niet dat je het kunt!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 juni 2006 om 16:11:
Waarom ga je dan niet uit voorzorg naar 1 of andere instantie?!

wie zegt dat ze dat niet heeft gedaan dan :(
wie weet heeft ze wel hulp gevraagd maar niet gekregen?

Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 juni 2006 om 16:13:
Daar wil ik helemaal niet over nadenken, hoe ze het gedaan heeft!

:no: ik wil het niet eens weten idd :cry:
donateur
Onderzoek Purmerend levert niets op
PURMEREND - Het onderzoek van de gemeente Purmerend of instanties zorgvuldig hebben gehandeld rond het gezin waarvan twee kinderen dood in hun huis werden aangetroffen, heeft niets bijzonders opgeleverd. Dit heeft een woordvoerder van Purmerend donderdag gezegd. „Er staan geen conclusies in die ons zorgen baren.”

De kinderen werden woensdagochtend dood aangetroffen in de ouderlijke woning aan de Overlanderstraat in Purmerend. De politie heeft de 21-jarige moeder aangehouden op verdenking van moord of doodslag.

De kinderen zijn een jongetje van een half jaar en een bijna 2-jarig meisje. Wethouder Jeugd en jongeren Berent Daan heeft gekeken of het gezin bekend was bij organisaties en of niet eerder had moeten worden ingegrepen. „Hier is niets van gebleken. Het gezin is niet bekend bij de organisaties”, aldus de woordvoerder.

Bron: http://www.telegraaf.nl/binnenland/44731211/Onderzoek_Purmerend_levert_niets_op.html
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :cheer: Miss Angelique :cheer: op donderdag 15 juni 2006 om 16:41:
Dit heeft een woordvoerder van Purmerend donderdag gezegd. „Er staan geen conclusies in die ons zorgen baren.”

ok zover was ik nog niet op de hoogte.....

Waarschuw beheerder
Wat ik dan niet snap: Je weet zelf ook dat er iets mis met je is als je depressief bent,

denken dat het wel weer oevr gaat , denken dat ze niemand nodig hebben en het zelf wel kunnen ...
donateur
De zegsman geeft verder aan dat de gemeente donderdagavond een besloten bijeenkomst houdt voor omwonenden en ouders. „We hebben omwonenden uitgenodigd, maar we hebben ook de kinderen van de scholen in de directe omgeving een brief gestuurd met een uitnodiging.” Op de bijeenkomst spreekt de burgemeester de mensen toe en vertelt een hulpverlener over de mogelijkheden om hulp te zoeken.

:'( snap t niet :'( kim en dat doen :nee:
Waarschuw beheerder
Het irritante vind ik, dat je overal leest dan mensen jeugdzorg de schuld aan het geven is, dat mens is altijd zelf nog degene geweest die het gedaan heeft

jeugdzorg houd geen toezicht meer op mensen vanaf 18 jaar en ze kreeg de eerste kind pas op der 19e ( of al )

Uitspraak van Danx op donderdag 15 juni 2006 om 12:48:
Opzich valt dat wel mee hoor. Vorige maand is nog een meisje uit deze straat door haar ex met een mes bedreigd. Maar tis ook de langste/grootste straat van Purmerend met veel van die vage flatwoningen.

nou ja vage flatwoningen dat klopt wel maar het is niet de langste straat maar om daar een discussie over te gaan beginnen hahahah
(flevostraat is de langste loopt vanaf de koog busstation tot de stad)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van crisjecris op donderdag 15 juni 2006 om 22:22:
jeugdzorg houd geen toezicht meer op mensen vanaf 18 jaar en ze kreeg de eerste kind pas op der 19e ( of al )

Dat bedoel ik dus....

Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 juni 2006 om 15:53:

je weet nooit of ze dat had, er zijn ook zat vrouwen geweest die hun kinderen vermoorden omdat ze tot last zijn of een nieuwe persoon in hun leven hebben ontmoet die niet van kinderen houdt, (bv dat wijf in USA die haar kinderen in een auto liet zitten en dan de auto een rivier in liet rijden) ook voor een nieuw vlam,

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van partystoeipoes op donderdag 15 juni 2006 om 12:19:
daar zou je ook je kind een heleboel verdriet mee doen, en voor de rest van zijn leven een k*** gevoel mee geven!!

Je moet wel de zin goed lezen he;) Ik maak mezelf nog liever van kant, dan dat ik me kind wat aan zou doen!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 juni 2006 om 09:33:
Je moet wel de zin goed lezen he Ik maak mezelf nog liever van kant, dan dat ik me kind wat aan zou doen!

ik had de zin goed gelezen ;) stelde alleen een voorbeeld omdat ik zelf te goed weet wat je voelt als 1 van je ouders zelfmoord pleegt ;)

Waarschuw beheerder
Die zal wel goed ziek in der kop zijn :[

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van partystoeipoes op vrijdag 16 juni 2006 om 10:26:
ik had de zin goed gelezen stelde alleen een voorbeeld omdat ik zelf te goed weet wat je voelt als 1 van je ouders zelfmoord pleegt

Ooh:(

:knuffel:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 juni 2006 om 12:28:
Ooh:(

:knuffel:

;) thx

:knuffel: terug
laatste aanpassing
donateur
vandaag wordt kim voorgeleid.....
mijn benieuwen wat er uit komt!
hoop dat ze gewoon naar huis mag en dat ze er niets mee te maken heeft!
dan kan ze het misschien rustig verwerken......
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik hoop het ook voor jou, maar ze heeft wel alle schijn tegen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 juni 2006 om 23:12:
Ik hoop het ook voor jou, maar ze heeft wel alle schijn tegen.

Inderdaad...

Had het er vandaag nog over met een vriendin, alles wijst toch naar haar.
donateur
de media liegt ook een hoop :@
ze was geen zombie!,
als ze dat wel was, waarom hebben 'die mensen die dat vonden niet ingegrepen ??:/
en ga zomaar door!
er wordt meteen naar haar gewezen, waarom?
omdat ze alleen woonde?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :cheer: Miss Angelique :cheer: op zaterdag 17 juni 2006 om 11:54:
er wordt meteen naar haar gewezen, waarom?

Omdat er in de krant stond dat ze direct had bekend dat zij het gedaan had.

Maar wat je zegt. De media krijgt ook weleens verkeerde informatie door.

Afwachten maar ...........
donateur
klopt!
media zegt veel dingen wat gewoon niet waar is!!!!
de fam heeft gisteren pas gehoord waar de 2 kleine engeltjes zijn!
en van de media moest de fam horen dat zij als hoofdverdachte wordt gezien :/
er stond idd dat ze had bekend!
maar dat is er naar een paar uur weer afgehaald :looser:
Waarschuw beheerder
is er onder tussen al iets meer duidelijkheid nu?

Uitspraak van :cheer: Miss Angelique :cheer: op vrijdag 16 juni 2006 om 17:18:
hoop dat ze gewoon naar huis mag en dat ze er niets mee te maken heeft!
dan kan ze het misschien rustig verwerken......laatste aanpassing 16 juni 2006 17:19

als je zoiets zowieso al kan verwerken :cry:
lijkt mij dat als alle twee je kindjes iets aangedaan wordt en je daar ook nog is vals van beschuldigt wordt je het niet kan bolwerken zelf :(
Waarschuw beheerder
VErschrikkelijk! Arme kindjes. :cry:
Waarschuw beheerder
donateur
Het gezin was niet bekend bij politie of jeugdzorg.

Dat is altijd hetzelfde verhaal. De buurt reageert ook altijd in de trant van 'het waren zulke aardige mensen, nooit last gehad van ze'. Onderhuidse problemen exploderen op een gegeven moment waardoor je het euvel te laat doorhebt. Zeer betreurenswaardig, elke keer weer. Die kinderen...:no:

Waarschuw beheerder
donateur
Precies !!

Maar dat ging wel snel de ronde zeg was nog maar net een uur gebeurt en heel purry wist het al ..
Heftig iets was het wel .. :no:

Waarschuw beheerder
donateur

voor deze menneer nog even ,,
ze pakken haar niet zomaar op lijkt me !!!
Ze was al ontspoord volgends de berichten !!
en is zei het niet bedoel ik dan de persoon
Die het wel had gedaan ..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 juni 2006 om 12:48:

even voor jou dan nog
iedereen die op het moment dat de politie arriveert op de plaats delict is, wordt meegenomen al dan niet voor verhoor!!
donateur
Uitspraak van partystoeipoes op dinsdag 20 juni 2006 om 16:12:
even voor jou dan nog
iedereen die op het moment dat de politie arriveert op de plaats delict is, wordt meegenomen al dan niet voor verhoor!!

(y) dat is ook een feit!
Waarschuw beheerder
ze is volgens de verhalen om kwart voor 2 ng peuken gaan halen dus het kan ook iemand anders zijn geweest....

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van crisjecris op dinsdag 20 juni 2006 om 20:59:
ze is volgens de verhalen om kwart voor 2 ng peuken gaan halen dus het kan ook iemand anders zijn geweest....

Kinderen zijn om 3 uur door haar gevonden, lijkt me niet dat ze een uur onderweg is om peuken te halen. En als het waar is dat ze dat heeft gedaan, je laat je kids toch niet midden in de nacht alleen achter om peuken te halen:/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 juni 2006 om 21:26:
Kinderen zijn om 3 uur door haar gevonden, lijkt me niet dat ze een uur onderweg is om peuken te halen.

het kan zijn dat ze niet is gaan kijken of haar kinderen dood waren als ik slaap sta ik ook niet lek uur op om te kijken of me ventje nog leeft

Waarschuw beheerder
Zijn ze nog steeds dood? :vaag:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 juni 2006 om 00:56:
Zijn ze nog steeds dood?

tsjonge hey hoe bedoel je ik ben zielig :[
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Het feit is dat het gebeurd is... en het is erg!!
Maar je kunt het niet meer terugdraaien!!
donateur
Stoffelijke overschotten vrijgegeven

Purmerend, 21 juni 2006.

Naar aanleiding van de gewelddadige dood van de twee kinderen in de Overlanderstraat in Purmerend op 14 juni jongstleden deelt de politie mede dat de stoffelijke overschotten zijn vrijgegeven. De moeder, die nog steeds vast zit, zal in de gelegenheid worden gesteld afscheid te nemen. Over de uitvaart en het verder verloop van het onderzoek worden door de politie nog geen mededelingen gedaan.

Bron : www.politie.nl

lijkt mij dat als je echt de dader bent en echt verdacht wordt dat je niet eens afscheid mag nemen van je kids! :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :cheer: Miss Angelique :cheer: op woensdag 21 juni 2006 om 16:45:
lijkt mij dat als je echt de dader bent en echt verdacht wordt dat je niet eens afscheid mag nemen van je kids! :/

Het zal wel mOgen met verzachtende Omstandigheden! ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 juni 2006 om 17:00:
Het zal wel mOgen met verzachtende Omstandigheden!;)

nee niet als je verdacht wordt van een dubbele moord cq doodslag op 2 kinderen....
en zeer zeker niet als je nog in voorarrest zit ;)
donateur
Uitspraak van partystoeipoes op woensdag 21 juni 2006 om 20:05:
nee niet als je verdacht wordt van een dubbele moord cq doodslag op 2 kinderen....
en zeer zeker niet als je nog in voorarrest zit

het is toch echt de waarheid dat ze bij de begravenis mag zijn van dr twee engeltjes!
Als je echt zo verdacht bent,lijkt mij dat je dan niet naar de begravenis mag????
Kim, heel veel sterkte bij het verlies van je twee kruimeltjes :flower:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
:O
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :cheer: Miss Angelique :cheer: op woensdag 21 juni 2006 om 22:16:
het is toch echt de waarheid dat ze bij de begravenis mag zijn van dr twee engeltjes!

het was ook niet aan jou gericht (F)

Als je echt zo verdacht bent,lijkt mij dat je dan niet naar de begravenis mag????

dat bedoelde ik dus ook ;)

Kim, heel veel sterkte bij het verlies van je twee kruimeltjes laatste aanpassing 21 juni 2006 22:16

:yes: idd R.I.P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van partystoeipoes op woensdag 21 juni 2006 om 20:05:
en zeer zeker niet als je nog in voorarrest zit ;)

Ja... daar heb je OOk je weer gelijk aan! ;)(f)
Kim, heel veel sterkte bij het verlies van je twee kruimeltjes (f)

Ja... R.I.P (f)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van partystoeipoes op dinsdag 20 juni 2006 om 16:12:
even voor jou dan nog

dat weet ik ook wel or !!!

maar ik ken het verhaal ..
drom zei ik het
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 09:00:
drom zei ik het

je kent het verhaal??? in de zin van???
ik bedoel heel nederland kent zo'n beetje het verhaal!!!!!
donateur
Uitspraak van partystoeipoes op donderdag 22 juni 2006 om 09:49:

idd ieder1 kent het verhaal :/
wat weet jij meer dan Kim haar eigen vrienden en fam??

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van partystoeipoes op donderdag 22 juni 2006 om 09:49:

ik bedoelde der mee te zegge dat het dus bekent is wat de situatie is niet meteen zo katten ja !!!!!!
Waarschuw beheerder
Bij deze doe ik een serieuze oproep aan iedereen die zijn kind om zeep wil helpen !!!

ER zijn heel wat (ongewild) kinderloze gezinnen, als je je kind niet meer wilt, breng t maar naar mij, en ik regel verder alles, want dit gaat mij zo aan t hart, ik krijg er werkelijk geen hap meer van door mijn keel!

Die griet dit dit gedaan heeft was zelf nog een kind...een ontspoort kind dat wel.... :'(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 13:23:
ik bedoelde der mee te zegge dat het dus bekent is wat de situatie is niet meteen zo katten ja !!!!!!

ik kat niet hoor, vraag je alleen wat omdat je over doet komen dat je meer weet dan wie dan ook ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Cipres (L) Noosphere op donderdag 22 juni 2006 om 13:38:
ER zijn heel wat (ongewild) kinderloze gezinnen, als je je kind niet meer wilt, breng t maar naar mij, en ik regel verder alles, want dit gaat mij zo aan t hart, ik krijg er werkelijk geen hap meer van door mijn keel!

Die griet dit dit gedaan heeft was zelf nog een kind...een ontspoort kind dat wel....

(y)
Uitspraak van :cheer: Miss Angelique :cheer: op donderdag 22 juni 2006 om 15:52:
wie zegt dat Kim het heeft gedaan ??
er is niets bekend

Sorry hoor maar ze zit niet voor niets nog vast :(
Haal dat bord eens voor je kop weg!!!!!!
In en in triest wat er is gebeurd, zich wel oud genoeg vinden om 2 kinderen op deze wereld te zetten maar totaal geen verantwoording er voor nemen.
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 15:59:
Sorry hoor maar ze zit niet voor niets nog vast
In en in triest wat er is gebeurd, zich wel oud genoeg vinden om 2 kinderen op deze wereld te zetten maar totaal geen verantwoording er voor nemen.

:/
daarom mag ze naar de begravenis toe
en daarom is er nog iemand aangehouden :/

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van :cheer: Miss Angelique :cheer: op donderdag 22 juni 2006 om 19:20:
daarom mag ze naar de begravenis toe

Ik lees nergens dat ze naar de begravenis gaat, alleen dat ze in de gelegenheid wordt gesteld afscheid te nemen en dat kan ook op een andere manier.
Uitspraak van :cheer: Miss Angelique :cheer: op donderdag 22 juni 2006 om 19:20:
en daarom is er nog iemand aangehouden

Blijkbaar is ze nog steeds verdacht anders zit je niet vast, dus valt er weinig aan te houden.
donateur
ik heb van een fam lid gehoord van haar, dat ze naar de begravenis toe gaat!!!!
en er is nog iemand aangehouden!
maar dat verteld die klote media niet :[

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van partystoeipoes op donderdag 22 juni 2006 om 14:51:
ik kat niet hoor, vraag je alleen wat omdat je over doet komen dat je meer weet dan wie dan ook

hahahaha
nou jij kan wel overdrijven ,,
dat doe ik beslist niet hoor ..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 juni 2006 om 12:48:
Ze was al ontspoord volgends de berichten !!
en is zei het niet bedoel ik dan de persoon
Die het wel had gedaan ..

Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 09:00:
drom zei ik het

kijk dit bedoel ik jij zegt duidelijk dat je het verhaal kent!!!
zonder daarbij te vermelden dat je alleen het gedeelte kent wat heel nederland kent vanuit de media!!!!!\
dus wat overdrijf ik???
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :cheer: Miss Angelique :cheer: op donderdag 22 juni 2006 om 22:02:
en er is nog iemand aangehouden!
maar dat verteld die klote media niet

Tja dat is echt de media he :no:

Ik vind het echt zielig voor die kinderen en ook voor die moeder als ze niks ermee te maken heeft..

Het is echt erg als er zo iets gebeurd..Zoiets grijpt je echt aan je hart..Niet normaal gewoon.. tegenwoordig gebeuren er echt veel van zulke dingen :S

Waarschuw beheerder
Wat ik sOms niet snap van de media, is;
Stel dat die moeder die kindjes heeft vermoord, met welke reden dan? HEeft ze een bepaalde achtergrond? Een bepaald patroon?
Je hoort altijd maar de helft van het verhaal, ik vind dat je dan moeilijk kan oordelen.. Over die moeder bijv. ;)

Maar tuurlijk is het erg, die kindjes hadden nog een heel leven voor zich...:(:(
Waarschuw beheerder
Er staat nu op teletekst dat ze bekend heeft. :(
Waarschuw beheerder
donateur
De 21-jarige moeder is aangehouden. Het gezin was niet bekend bij politie of jeugdzorg.

Dat valt dan weer mee he :/
Waarschuw beheerder
ze heeft donderdag avond bekend dat ze haar kindjes zelf heeft vermoord. Op www.nu.nl en op telegraaf staat het.
donateur
:'(
waarom? niemand had dit Nooit kunnen bedenken dat zij er daardwerkelijk wat mee te maken zou hebben :'(
Kim, ik geloof me oren en me ogen niet :'( :S :/
hoe had je dit ooit kunnen doen :@
niemand had dit verwacht :S
ben er helemaal van slag van :'(
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
wow echt triest hoor..dacht niet dat zei het gedaan kon hebben..geen woorden voor!!!
R.I.P kleintjes
Waarschuw beheerder
ik hoorde vandaag in het cafe waar ik werk( dat er 2 min vandaan zit) dat het oudste kind 47 mssteken had en dat het jongtje ook lek gerpikt was maar ook zijn keel is doorgesneden

:S walgelijk als dat waar is
Waarschuw beheerder
Uitspraak van crisjecris op vrijdag 23 juni 2006 om 22:54:
ik hoorde vandaag in het cafe waar ik werk( dat er 2 min vandaan zit) dat het oudste kind 47 mssteken had en dat het jongtje ook lek gerpikt was maar ook zijn keel is doorgesneden

walgelijk als dat waar is

:O :O
in en in triest :cry:
arme arme kindjes.....
wat bezielt zo'n iemand dan toch op zo'n moment :cry:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ach jezus!!! :O Hoop dat dat niet waar is! Dan heeft dat kindje misschien ook wel veel pijn gehad... :cry:

Waarschuw beheerder
Heb het ook gehoord dat ze bekent heeft.
Was er al een beetje bang voor eerlijk gezegd.

De rest van de familie, en vrienden, zullen het hier echt heel moeilijk mee krijgen. Kinderen verliezen is sowieso al erg. Maar op deze manier is het heel moeilijk om te accepteren.

Misschien moesten we de socialecontrole eens aanpassen.
Die vrouw woonde daar een jaar en niemand kon haar.

Het lijkt wel een rage te worden om je eigen kinderen dood te maken. Misschien een idee om een officiele aanvraag in te dienen bij een therapeut voordat je aan kinderen begint :/ ( zou wel erg ver gaan, ik weet het, meen het ook niet echt maar het maakt me zo verdrietig :cry: )
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Ik hoop dat ze bij dat monster der eierstokken voorgoed verwijderen zodat ze nooit meer een kind op de wereld kan zetten.
Waarschuw beheerder
Ik hoop dat ze bij dat monster der eierstokken voorgoed verwijderen zodat ze nooit meer een kind op de wereld kan zetten.

kan ik het alleen maar mee eens zijn, en zo zijn er nog wel een paar honderd mannen /vrouwen die ze van mij chemisch totaal onvruchtbaar mogen maken..

:'( Kleintjes, ik hoop dat jullie nu samen op een wolkje zitten te spelen.
:'( Waarom gebeuren er nou steeds meer nare dingen op deze aardkloot?
21 jaar, en je eigen vlees en bloed om zeep helpen :no: Hoe ziek ben je dan?!

Er werd op de radio verteld dat de moeder afscheid mag nemen van dr kids onder begeleiding van de politie :@ Kutwijf!
Waarschuw beheerder
donateur
Eén woord : ZIEK !

Waarschuw beheerder
donateur
Nou dat bedoel ik nou ..

waren de verhalen toch juist !!!

Uitspraak van Shameless-C op zondag 25 juni 2006 om 22:02:
ZIEK !

idd(Y)

geef dat wijf maar een behoorlijke straf !!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 juni 2006 om 13:56:
geef dat wijf maar een behoorlijke straf !!

zo ie zo :@ zoiets doe je niet
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 24 juni 2006 om 20:24:

ja eigenlijk wel he!!!
vind ook dat ze zulke dingen moeten gaan verplichten.

je ziet soms zelf al ouders die al bij 1 kind de fout in gaan er gerust nog 1 2 3 krijgen.

tja en dan steeds de schuld schuiven op jeugdzorg of wat dan ook , ze moeten de oorsprong aan gaan pakken.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 juni 2006 om 16:22:
zo ie zo zoiets doe je niet

precies
Waarschuw beheerder
Pff, zulke dingen gebeuren veel te vaak, en dat terwijl het helemaal niet zou moeten gebeuren.
Ophangen die lui, voorbeelden stellen :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van The One :smoke: op dinsdag 27 juni 2006 om 13:32:
voorbeelden stellen

Heeft geen nut denk ik.
Die mensen die zoiets doen denken namelijk niet over de gevolgen na wanneer ze zoiets doen.
Er zit namelijk een steekje los.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 juni 2006 om 16:31:
Er zit namelijk een steekje los

meerdere denk ik ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :cheer: Miss Angelique :cheer: op woensdag 21 juni 2006 om 16:45:
mij dat als je echt de dader bent en echt verdacht wordt dat je niet eens afscheid mag nemen van je kids!

Vergeet het maar, er zijn zat mensen die moeten toe kijken dat hun ex afscheid mag nemen op de begravenis terwijl ze zelf hun kind hebben vermoord,
Waarschuw beheerder
waarschijnlijk is dat verhaal van die messteken waar

gister vertelde een buurtbewoner dat zelfs de smeris helemaal over stuur waren zo gruwelijk zag het er uit

Waarschuw beheerder
donateur
oowh ik dacht dat je gewurgt waren !!

wat afschuwlijk zeg !!:@
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van crisjecris op vrijdag 23 juni 2006 om 22:54:

:-/

Waarschuw beheerder
donateur
het cafe zit togh in het stadje of bedoel je gewoon een cafe die daar zit !!
Waarschuw beheerder
nee ik bedoel in dit geval het cafe waar ik werk en niet het cafe in het stadje hahah

ik werk in swing cafe op tilburyplein

Waarschuw beheerder
donateur
oow oke

Waarschuw beheerder
Echt ontzettend triest! Vraag me af waarom een moeder zo ver gaat.
Waarschuw beheerder
donateur
Regionaal nieuws - woensdag 2 augustus 2006
Purmerendse ontkent moord kinderen
AMSTERDAM - De 21-jarige vrouw uit Purmerend die ervan wordt verdacht haar twee kinderen te hebben gedood, heeft haar aanvankelijke bekentenis weer ingetrokken. De dode lichamen van de kinderen, een halfjaar en twee jaar oud, werden op 14 juni in een woning ontdekt. Beiden zijn door een misdrijf om het leven gekomen, zo heeft de politie vastgesteld. De verdachte wacht momenteel op opname in het Pieter Baancentrum in Utrecht, waar haar geestelijke gesteldheid nader zal worden onderzocht. (Uit: Telegraaf)

Bron : www.webregio.nl
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
in 1 woord: verschrikkelijk!

Waarschuw beheerder
echt verschrikkelijk

Waarschuw beheerder
donateur
Dat mens is zo schuldig als wat.

Denkt ze nu echt dat het zin heeft haar verklaring in te trekken om zo strafvermindering ofzo te krijgen? :s

Waarschuw beheerder
Ziek zeg. Kan me echt niet voorstellen dat een moeder zoiets zou doen?
Waarschuw beheerder
donateur
zal wel aan haar advocaat liggen!
een advocaat beslist wat je zegt of wat je niet mag zeggen!
wat ik heb gehoord is : als je bekend mag je naar de begravenis, als je blijft ontkennen, dan mag je er niet heen :/
ik weet ook niet wat allemaal waar is!
maar ik hoop voor Kim, dat ze er niets mee te maken heeft !!!!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :cheer: Miss Angelique :cheer: op zaterdag 5 augustus 2006 om 23:55:

dat is niet helemaal waar meis ;)
een advocaat mag niet beslissen wat jij zegt, hij mag je alleen adviseren over wat je beter wel of niet kan zeggen (Y)

Waarschuw beheerder
echt te ziek voor woorden!!
Waarschuw beheerder
lekker dan :S
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van partystoeipoes op zondag 6 augustus 2006 om 10:11:
dat is niet helemaal waar meis
een advocaat mag niet beslissen wat jij zegt, hij mag je alleen adviseren over wat je beter wel of niet kan zeggen

sorry had het een beetje verkeerd geformuleerd :$
dat bedoelde ik ook
Waarschuw beheerder
ik kreeg net een bericht van ene smurf.. haar nicht mischien kan ze hier op pf vertellen wat er nou wel en niet waar is... ipv mensen aan te vallen via pb
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :cheer: Miss Angelique :cheer: op zaterdag 5 augustus 2006 om 23:55:

waarom voor haar???

Ik had eerder voor gehoopt voor haar kinderen, dat ze er niks mee te maken had, hoe denk je dat het voor de kids geweest moet zijn, vermoord worden door je bloed eigen moeder,
Dat het je moeder is, die je tig keer aan het steken is,
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Nog meer mensen die van het zusje van die moeder een boze pb hebben gehad?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 augustus 2006 om 17:11:

:o nee ik niet, jij dus wel begrijp ik :o
Waarschuw beheerder
Waarom zijn er zoveel van die gekken die vrij rond lopen :S:o

Waarschuw beheerder

vertel??

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van partystoeipoes op dinsdag 8 augustus 2006 om 17:23:
nee ik niet, jij dus wel begrijp ik

Ja, aanleiding was blijbaar mijn volgende opmerking:

Sorry hoor maar ze zit niet voor niets nog vast

Waarschuw beheerder
donateur

Whaha ja prachtig, ik kreeg ze ook al. :/

Ipv dat ze hier in het topic reageert :x
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 augustus 2006 om 20:30:
Ipv dat ze hier in het topic reageert :x

ja precies....
daar is dit topic toch voor O:)

Waarschuw beheerder
donateur
Sommige mensen snappen het nou eenmaal niet :9
Waarschuw beheerder
ja ik zei het net ook al... maar wel grappig zover ik weet had kim het ooit een x gehad over dat ze alleen een broer had en dit "zusje" woont in hoogkarspel ...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van crisjecris op dinsdag 8 augustus 2006 om 21:09:
zover ik weet had kim het ooit een x gehad over dat ze alleen een broer had en dit "zusje" woont in hoogkarspel ...

heel apart weer O:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Sommige mensen verdienen het echt niet om kinderen te hebben :no:..

Waarschuw beheerder
wat ik heb gehoord is : als je bekend mag je naar de begravenis, als je blijft ontkennen, dan mag je er niet heen
ik weet ook niet wat allemaal waar is!

wat zit jij t nou steeds voor haar op te nemen :[
wijf is gewoon ziek in dr hoofd en moet zwaar opgenomen worden en idd nooit meer voor nakomelingen zorgen :yes:

van mij mag zo iemand dr hele leven opgesloten blijven zitten in een kamertje :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Pas maar op straks krijg je zielige pb-s van dr zielige zogenaamde zusje :D

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 9 augustus 2006 om 13:38:
zielige pb-s van dr zielige zogenaamde zusje

Join the club ;)
Waarschuw beheerder
Ze heeft ook een zusje in Saendelft of Zaandam wonen, tenminste, die schreef op het forum van ZaanZone.nl dat het haar zus was en dat ze het niet gedaan kon hebben en dat er nog iemand was opgepakt. Maar dat laatste is volgens mij nooit gebeurd.

krijg ik nu PB-tjes van haar??? ;-)

Waarschuw beheerder
Pas maar op straks krijg je zielige pb-s van dr zielige zogenaamde zusje

ach joh, zal mij aan mn reet roesten of k een pb van diegene krijg....
ten eerste zal t wel weer een fakert zijn die doet alsof en ten tweede zal er niet slechter op slapen O:)
Waarschuw beheerder
Pas maar op straks krijg je zielige pb-s van dr zielige zogenaamde zusje

Huh hallo als er eentje in deze topic fanmail hoort te krijgen ben ik het wel :@
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 20:59:
Blijkbaar is ze nog steeds verdacht anders zit je niet vast, dus valt er weinig aan te houden.

no offence maar verdacht is wat anders als veroordeeld :)

Dus ze is nog onschuldig tot de rechter anders verklaart.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tanky op woensdag 9 augustus 2006 om 14:45:
Huh hallo als er eentje in deze topic fanmail hoort te krijgen ben ik het wel :@

:roflol:
Uitspraak van Rafa op woensdag 9 augustus 2006 om 14:48:
no offence maar verdacht is wat anders als veroordeeld :)

ja dat is dan ook wel weer waar....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 9 augustus 2006 om 14:43:
ten tweede zal er niet slechter op slapen

precies mijn mokkel heeft gewoon overal schijt aan ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Rafa op woensdag 9 augustus 2006 om 14:48:
no offence maar verdacht is wat anders als veroordeeld

Klopt helemaal.

Waarschuw beheerder
maar dan nog
je eigen kinderen vermoorden zieker dan ziek!!!!
en ja ik denk toch ook wel dat ze het heeft gedaan dus levens lang opsluiten die doos en zorgen dat ze het nooit meer ken doen:@:@

snap dat niet hoor je eigen kindjes het mooiste wat er is en dan maak je het dood:S:S
Waarschuw beheerder
beetje ziek,, ksnap niet hoe mensen zoeits bij kinderen kunnen doen.