Partyflock

Forumonderwerp · 880286
1872x bekeken
Waarschuw beheerder
donateur
afgelopen weekend, op vrijdag en zaterdagnacht, vlogen er vette ufo's over de piet (veerse meer) en over middelburg
ik heb ze ook gefilmd, en vroeg me af of er meer mensen zijn die ze hebben zien vliegen, want t waren echt duidelijk geen vliegtuigen of sateliten ofzo
een fel licht wat veel groter was als een ster, en t knipperde niet
ze hingen eerst stil en begonnen toen te vliegen, niet in een rechte baan, en ook geen constante snelheid
t maakte ook geen geluid
we zagen er wel meer zaterdag, maar 1 was echt vet goed te zien

wie ziet ze ook steeds vaker vliegen ?

*edit*

[AltijdHerrie !!] t een beetje gelukt met de filmpjes
http://video.google.com/videoplay?docid=622612729492537270
dit was op de piet
jammer dat ik mn camera pas had toen hij al bijna weg was
hij hing eerst recht boven ons

http://video.google.com/videoplay?docid=-2704443360820332133
dit was de volgende nacht in mn tuin
reeferman dacht dat hij vet snel rond draaide, maar hij had te ver ingezoemd met de camera in zn hand,
maar hij zag er echt vet uit
ik denk dat ze naar mn vlammen kwamen kijken
http://video.google.com/videoplay?docid=65151604497622090
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van alinea1tm8 op dinsdag 3 oktober 2006 om 14:24:
overal is een logische verklaring voor

precies
net als dat verhaal van de bijbel
dat god ons heeft gemaakt zoals hij er uit zag
maar god was niet alleen, t waren aliëns
die er dus waarschijnlijk ongeveer zoals ons uitzien
maar niet van hier kwamen
ik vind dat behoorlijk lochisch
Waarschuw beheerder
Jaahaa vette shit!! Ik heb ook vaak rare dingen tijdens het buiten zijn gezien.. en nee ik was niet aan de paddos ofzo.. ook gefilmt meerdere xe.. Sterren die vliegen dan stoppen en maar minuten later weer door vliegen en dan opeens plijte.. Ik had dan wel eens wat opgezocht daarover dus ik wist er wel wat van af, maar maten van mij die dr bij waren stonden egt met hun ogen uit hun kop te kijke en iedereen kippevel.. "Dat kan niet!" en ik had nog nooit het woord ufo laten vallen. haha :D Ik vind dit mooi om beetje uit te zoeken hoe en wat, maar meerderheid van de mensen willen dr gewoon niets van weten. Of het nou geheime Amerikaanse projecten zijn of "buitenaardsen" of w/e..
maja wel vet dat dr meer mense zijn zich dr mee bezig houden

Waarschuw beheerder
Ik vind het ook interessant, zie ook wel eens vage dingen s nachts in de lucht, wat zéker geen vliegtuigen zijn of sterren.

Maar goed, vraag me wel af wie ooit met het idee is gekomen dat er aliens zouden bestaan.. vast wel weer een Amerikaan.
Ksnap alleen niet waarom de mens altijd verder moet zoeken, en niks neemt voor wat het is. Wie weet zijn we wél het enige leven in heel het heelal.

Artiest Mono
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 oktober 2006 om 18:16:
Ksnap alleen niet waarom de mens altijd verder moet zoeken, en niks neemt voor wat het is. Wie weet zijn we wél het enige leven in heel het heelal

Nou, misschien omdat veel mensen beseffen dat we nog lang niet aan de top van onze kennis zitten. Daarnaast zijn er miljarden planeten, die in miljarden melkwegen zitten, waardoor het bijna onmogelijk is dat wij niet de enige planeet hebben waar leven op mogelijk is.