Partyflock

Forumonderwerp · 880124

Artiest Sinclair
Zaterdag 30 September

Simplon Groningen

NRG Flash vs I Love Hardhouse

Southern Forest zal voor deze editie van NRG Flash een samenwerkingsverband aangaan met I Love Hardhouse, DE Harddance organisatie uit Amsterdam, die haar sporen ruimschoots heeft verdiend.

Voor de editie van 30 September zal er een spectactulaire line up verzorgd worden met minimaal 1 buitenlandse dj als gast en tevens zal de bovenzaal van de Simplon muzikaal worden opgevuld.

Zodra de line up comfirmed is zal deze bekend gemaakt worden in dit topic en op de website van NRG Flash.

Ook zal er voor de bezoekers uit het westen een aangename reis georganiseerd worden, houd ook hiervoor het topic in de gaten!

Link agenda NRG Flash 30 September: NRG Flash vs I Love Hardhouse

www.nrg-flash.nl
www.southerforest.nl

Get Flashed @ NRG Flash vs I Love Hardhouse
laatste aanpassing
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op zondag 1 oktober 2006 om 17:28:
Ik wil dat het gewoon weer gisteravond is

Jaaa !

Uitspraak van verwijderd op zondag 1 oktober 2006 om 19:29:
verder was het echt te belachelijk voor woorden dat er geen zoete witte wijn was en als je dan safari bestelde je echt 2 druppels kreeg..

:looser:

Uitspraak van Lauwtjuh op zondag 1 oktober 2006 om 19:55:
Vond de sfeer grotendeels super! Geen opstootje of niks gezien!

Precies :D

zo sorry dat ik mijn echte mening geef hoor :nocheer:

ik bedoelde niet opstootjes maar meer het beledigende verbale wat sommige mensen uitkraamden. was gelukkig maar een klein groepje hoor! verder supermensen.
ik vond dat er best goed gedraaid werd, maar door het gebruik van bepaalde middelen door een deel van de menigte ontstonden er situaties die ik liever niet meemaak als ik lekker wil feesten

zeker nix gewend daar in Groningen ofso :s

verder was het echt te belachelijk voor woorden dat er geen zoete witte wijn was en als je dan safari bestelde je echt 2 druppels kreeg..zeer slecht geregeld in Simplon

Je gaat naar een feest ( niet kroeg! ) om de muziek en BOEIE! als ze geen ZOETE WITTE WIJN hebben, dan drink je tog lekker wat anders :s. Ga asjeblieft in de 3 gezusters staan met je zoete witte wijn ofso volgens mij hoor je daar meer thuis.

Uitspraak van verwijderd op zondag 1 oktober 2006 om 20:10:
maar meer het beledigende verbale wat sommige mensen uitkraamden

tegenover jou? ken ik wel begrijpen ;)
laatste aanpassing
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op zondag 1 oktober 2006 om 17:28:
Ik wil dat het gewoon weer gisteravond is

of vrijdagavond......kunnen we het hele weekend weer over doen! wat een geweldig weekend was het toch (L)

ik vond dat er best goed gedraaid werd, maar door het gebruik van bepaalde middelen door een deel van de menigte ontstonden er situaties die ik liever niet meemaak als ik lekker wil feesten

ja die safari hakt erin :S

Uitspraak van verwijderd op zondag 1 oktober 2006 om 20:10:
ik bedoelde niet opstootjes maar meer het beledigende verbale wat sommige mensen uitkraamden. was gelukkig maar een klein groepje hoor! verder supermensen.

dat was ook weer een reactie op andere mensen, had ook anders kunnen gaan!
Uitspraak van Bumblebee (L) op maandag 2 oktober 2006 om 08:50:
of vrijdagavond......kunnen we het hele weekend weer over doen! wat een geweldig weekend was het toch

:yes: :yes:
Eigenlijk wil ik alleen maar van dit soort weekenden nog :lief: :lief: :lief:

Heb maar van 1 ding spijt......

Dat ik niet eerder naar de NRG Flash feestjes heb kunnen gaan :yes:
Uitspraak van Lauwtjuh op maandag 2 oktober 2006 om 10:07:
Maar gelukkig komen er nog genoeg!

:D:D Gelukkig wel!!

Uitspraak van Lauwtjuh op maandag 2 oktober 2006 om 10:07:
Tot 25 november dan maar?

Is wel de bedoeling, moet wel vervoer dan hebben ook, maar ga binnenkort aan mijn rijbewijs beginnen en dan kan ik gewoon altijd komen wanneer ik wil :cheer:
Ik geloof dat ik een wit T-shirt aan had van Marc Newson...
Ik geloof wel meer ;)
Ik geloof vooral in HQ like UK HH!!

En ik weet dat er High Quality Hard Dance was afgelopen zaterdag in de Simplon! Who needs X when there's HQ and cheap lager?

Heerlijk feestje... lang geleden zo'n goed feest in Groningen. Eentje voor de boeken!

Oh ja... thnx 4 the playlist Nocturnus!
zo sorry dat ik mijn echte mening geef hoor

gewoon je mening geven en niets aantrekken van de opmerkingen van sommige stumperds hier. als je het maar naar je zin hebt gehad en wat anderen ervan vinden en denken daar moet je boven staan.

onder het motto: GEZELLIGHEID in Groningen
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op maandag 2 oktober 2006 om 09:44:
Dat ik niet eerder naar de NRG Flash feestjes heb kunnen gaan

ze mogen dat Groningen wel wat dichter bij bouwen alleen :lol:

misschien volgende keer een NRG Flash in Amsterdam? dat samenwerken met ILHH is me zeer goed bevallen......

alleen die autorit terug :roflol: gelukkig waren er genoeg benzinepomps onderweg
Uitspraak van Boelkloedug op maandag 2 oktober 2006 om 10:14:
Ik geloof dat ik een wit T-shirt aan had van Marc Newson...

stond jij vooraan aan de linkerkant bij de Organ Donors?
Hi Every one after a very long saturday night/sunday morning i have finaly made it out of bed.

I would to say very big thank you to Martijn and Sinclair (loved ur set) for putting so much work in to satuday night & for having ilove at the extremly cosy venue. which i would highly recomend, one of the nicest venues i been to in along time.
I loved it, i wished i could of stayed longer, but due to gig in lexion i had to leave a lot earlier than i wanted, in stead of staying till the end like a true raver .
The Donors and Protues had a great a time, with the donors passing out before we even got to back to the lexion..
Big respect goes out to lars and floris as they rocked it... thanks guys
Also a big thanks to Cill & Cojan for driving all of us to groingen and back, you saved the day big time... thank you so much.
also to the prople that turned up, where ever your from thank you.

i hope we get i love in groingen again soon... i loved that venue... i want club like that in amsterdam.

more news about the next ilove hard house soon...... bring it on

.
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op maandag 2 oktober 2006 om 10:14:
Is wel de bedoeling, moet wel vervoer dan hebben ook, maar ga binnenkort aan mijn rijbewijs beginnen en dan kan ik gewoon altijd komen wanneer ik wil

Dat kan nu ook wel hoor. Rij gewoon met ons mee tot je je rijbewijs hebt. Rick en Fab zijn ook gezellig met ons meegereden. :cheer:

Uitspraak van Bumblebee (L) op maandag 2 oktober 2006 om 11:44:
ze mogen dat Groningen wel wat dichter bij bouwen alleen

Ppfff..inderdaad.

Verder wil ik alleen nog kwijt dat Proteus (as usual) SUPER draaide :respect:
laatste aanpassing
Uitspraak van Sietje op maandag 2 oktober 2006 om 14:28:
Rick en Fab zijn ook gezellig met ons meegereden

het was zeker gezellig...vertelde net nog het verhaal over de goeiemorgen enzo.......buikspierpijn van het lachen :roflol:
Artiest Raven
Lekker feestje was het iig :) Gezelligheid B)

Wat betreft de foto's, Die komen nog online op pf... Ben er mee bezig :jaja: :)
Uitspraak van ®aven op maandag 2 oktober 2006 om 19:24:
Wat betreft de foto's, Die komen nog online op pf... Ben er mee bezig

will the piss for life photos make it?
Uitspraak van Danny D op maandag 2 oktober 2006 om 20:24:
will the piss for life photos make it?

If you want I can put yours online as well :roflol:

I left them all out :P
Echt heel goed om te lezen dat het zo'n geslaagde avond was zaterdag, jongens (Y) De reacties bij het feest in de agenda zijn ook heel positief. Jullie kunnen trots op jezelf zijn :respect:

Ga zo door!
mate i brave! put mine up with the others it will be to funny....
Uitspraak van Danny D op maandag 2 oktober 2006 om 20:35:
mate i brave! put mine up with the others it will be to funny....

I'll put yours online, But the others I cannot :P
Uitspraak van ®aven op maandag 2 oktober 2006 om 20:40:
I'll put yours online, But the others I cannot

it all of us or nothing mate, thats it or i am out... sorry dude. we where all in the same drunk mood.... other wise i will settle for the photos as deco for my toilet.
I don't have everybody... Just you and our mexican eating friend :D
Uitspraak van ®aven op maandag 2 oktober 2006 om 20:51:
I don't have everybody... Just you and our mexican eating friend

haha thats to funny seems that every body lost some thing on sat, i lost my head phones, and some one lost a lot weight...
:roflol:

Bummer about the headphones though...
We zijn nu wel heel nieuwsgierig hoor ;)
Ik niet hoor:nee: Wil alleen graag alles wetenO:)
Uitspraak van Dj Nocturnus op maandag 2 oktober 2006 om 21:21:
Wasn't it "shit" for life Danny?

dam that was it, sounds more my style. but before people get the wrong idea, we are not having a go at dance for life, it just a refrence to some photos from den, that people would pay not to see.
Artiest {SHOWLIST artist 13109, 55359, 47652}
Uitspraak van Danny D op maandag 2 oktober 2006 om 21:25:
that people would pay not to see

My offer is 100 euros not to see, afraid to loose my sight after seeing what I think I would see :p
misschien volgende keer een NRG Flash in Amsterdam? dat samenwerken met ILHH is me zeer goed bevallen......

Dat lijkt me een (y) plan (wel met de formule van een cultureel podium :) ). Ik weet zeker dat er dan meer bezoekers zijn die het allemaal 100% waarderen en er een vaste prik van maken, net als bij HQ.

Maar een verre rit heb ik er altijd voor over. Dit was zeker de moeite waard. Al produceerde mijn lijf een Tsunami tijdens het springen en dansen, ik kreeg kippevel van de muziek.
Uitspraak van *Stardust* op dinsdag 3 oktober 2006 om 01:36:
Ik weet zeker dat er dan meer bezoekers zijn die het allemaal 100% waarderen en er een vaste prik van maken, net als bij HQ.

:cry: We moeten al zoveel reizen voor een feestje, laat maar lekker in Grunnen.... :devil: (af en toe een uitzondering is mogelijk) ;-)
Uitspraak van *Stardust* op dinsdag 3 oktober 2006 om 01:36:
Maar een verre rit heb ik er altijd voor over. Dit was zeker de moeite waard.

Definetely en sowieso die twee uurtjes rijden waren ook zo voorbij :yes:

Maar het is inderdaad ook wel gewoon cool voor de mensen die meer in het noorden van Holland wonen dat ze ook een keer max een uurtje hoeven te rijden om naar een Harddance feest te gaan, wat dat betreft heb (had op het moment een beetje) je echt mazzel als je in Amsterdam woont

Ben erg benieuwd naar de volgende I Love Hardhouse ook, vraag me af hoe soon, soon zal zijn :9
of je gaat gewoon in de bewoonde wereld wonen ;P
laatste aanpassing
Ben heel benieuwd naar de foto's heb er zaterdag al een paar gezien en er zaten een paar goede tussen hoor. Raven al enig idee?
Uitspraak van Dj Nocturnus op dinsdag 3 oktober 2006 om 15:13:
Ben heel benieuwd naar de foto's heb er zaterdag al een paar gezien en er zaten een paar goede tussen hoor. Raven al enig idee?

Timing heb je hoor... Ze staan net online ;)

Btw... Voor de dj's,het heeft geen zin om je eigen naam erbij te zetten. Dat doe ik wel voor jullie ;) Just in case...

Voor de "partypeeps" wel handig als ze hun namen erbij zetten ( ik sta op de foto, je weet wel :P ) obviously...
laatste aanpassing
Ja ja het was een zeer geslaagd feestje!! Zoals Boelkloedug al zei... beetje a la HQ van vroeger in de melkweg :)...

En t is zeker wel ff lekker dat we nu niet eerst 1.5 uur in de auto hoeven te zitten van Grunn naar Adam (ja zo snel kan t ook ;))

Beetje jammer dat t geluid wat zacht stond in t begin.... maar dikke dikke duim voor Nocturnus en Lars Vegas voor hun set en natuurlijk het volume open gooien!!!

up

Artiest {SHOWLIST artist 48220, 6267}
Misschien voor sommigen weer een reisje naar groningen :)

https://partyflock.nl/party/60849

NRG Flash Classics, met een HQ Classic sets van Fausto, Danny D en Sinclair :)
Artiest {SHOWLIST artist 62105, 11259}
Had m zien staan, ga m in overweging nemen :)