4677x bekeken
woon op de bovenste verdieping van een flat en het is er afschuwelijk heet! ´s avonds zetten we alle ramen en deuren tegen elkaar open zodat het een beetje doortocht. afgelopen nacht heb ik redelijk geslapen maar ben bang dat het vanavond een stuk moeilijker wordt, het blijft tot middernacht in ieder geval boven de 20 graden 
Lang leve de jointjes!
Lang leve de jointjes!
Mijn kamer staat vanaf 12 uur in de zon maar gelukkig sinds vorig jaar ook rolluiken. Alleen het is nu nog steeds gewoon te heet binnen, ik denk dat het nu hier rond de 23 graden.
Kheb nu hele dag rolluiken dicht en ventilator aan, buiten is het ook echt fucking warm, in de auto stappen is gewoon echt niet normaal meer...
Kheb nu hele dag rolluiken dicht en ventilator aan, buiten is het ook echt fucking warm, in de auto stappen is gewoon echt niet normaal meer...
op dit moment 30.5 graden, snachts koelt het in mijn slaapkamer gelukkig af naar 29
bhoehoe.
achja, wij nederlanders klagen vaak dat we klote weer hebben, dan is het mooi is het ook weer niet goed
correctie
![[img width=640 height=480]http://85.144.120.11/DSCF1884.JPG[/img]](http://85.144.120.11/DSCF1884.JPG)
achja, wij nederlanders klagen vaak dat we klote weer hebben, dan is het mooi is het ook weer niet goed
correctie
laatste aanpassing
Hier ook achterlijk heet, zon staat vol op de ramen (over de hele lengte van de kamer) en woon in een flat. Niet te doen dus
same here
De thermostaat geeft 28 aan maar volgens mij geeft die altijd iets hoger aan. In de winter staat de verwarming hier ook op 24 en dan is het echt niet heet ofzo.
Dus ik vermoed een graadje of 26. Wel warm, maar straks lekker een natte handdoek om de voetjes, ventilator aan en dan kan ik wel slapen
Dus ik vermoed een graadje of 26. Wel warm, maar straks lekker een natte handdoek om de voetjes, ventilator aan en dan kan ik wel slapen
Té warm. Slaap ook nog is op zolder, dus die zon lekker de hele dag op t dak
idd veel te warm..! ga straks gewoon mijn tentje opzetten ofzo achterhuis
Een graadje of 100 schat ik. Ventilator helpt niet, maar met dit weer heb ik ook niet veel slaap nodig.
Goed idee
ga straks gewoon mijn tentje opzetten ofzo achterhuis
Goed idee

![[WBS] Joker.one](/images/user/105079_1882340.jpg)