echt een sbs nummer
kut dus
kut dus
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 juni 2006 om 16:32:ik wil dat er niet 1000 kuttopics over het wk worden geopend.
waarom reageer je er dan op als het WK of voetbal je nix interesseerd??? en ik maak zelf wel uit wat voor topic ik open......
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 juni 2006 om 16:32:ik wil
ik wil ik wil ik wil..... denk toch ns niet altijd alleen aan jezelf!!! denk ook ns aan anderen???
haha Bijvoorbeeld onze helden van Oranje
ik wil DAT ONS LAND JUICHT!!!
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 juni 2006 om 16:37:waarom reageer je er dan op als het WK of voetbal je nix interesseerd???
Het boeit me allebei wel.
Maar al die suffe topics niet.
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 juni 2006 om 16:12:Ruudje van Nistelrooy & Guus meeuwis???
kut, zeker met reclame van SBS6
Uitspraak van afwazig!!! op maandag 12 juni 2006 om 16:24:hiet zijn de hoes van dat kutnummer:
denk dat je hier genept bent afwazig, want ik zie duidelijk witte puntjes in het rood
Uitspraak van FC Ultrajectum op maandag 12 juni 2006 om 21:54:k wil dat ons land snuift
liedje van de gypsykings en maradonna
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 12 juni 2006 om 22:45:liedje van de gypsykings en maradonna
bamla he ha bamla snuif snuif
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 12 juni 2006 om 22:56:nik nak ?
hehehe kraai een leuk petje voor jouw in die andere topic
jij spoort niet gekke boi
Uitspraak van FC Ultrajectum op maandag 12 juni 2006 om 23:00:ij spoort niet gekke boi
zo hebbeng we allemaal wat . klap met de moleng gehad iek
ik ben gewoon electrische koffiemolen gewend ja tok ...
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 12 juni 2006 om 23:04:zo hebbeng we allemaal wat . klap met de moleng gehad iek ik wist niet dat die ding ging draaien ofzo met wind , sta ik gewoon dr onder breek storm uit toch . was ekt lauw .
ik ben gewoon electrische koffiemolen gewend ja tok ...