Partyflock

Forumonderwerp · 879839
Waarschuw beheerder
Het grote 'Hoe om te gaan met Liefdesverdriet' heeft een metamorfose ondergaan..
Omdat ik geen zin meer heb om over liefdesverdriet te praten, is dit het nieuwe onderwerp van dit forum:

Heb je al eens het gevoel gehad dat je de ware gevonden had, maar bleek achteraf dat deze persoon toch niet je ware was?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 augustus 2006 om 23:21:
ben blij voor je

ik neem me elke dag voor om geen contact op te nemen. word er zo f*cking deprie van. kan niet met en niet zonder. als ik er aan denk dat ik heb kwijt ben verscheerd mn hart maar kan zo echt niet meer. hij is gewoon niet goed voor me.

en geloof me.. zodra je zometeen een ander tegenkomt met wie het leuk klikt, ben je je ex zo goed als vergeten! dat heb ik altijd dan...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 augustus 2006 om 00:05:
en geloof me.. zodra je zometeen een ander tegenkomt met wie het leuk klikt, ben je je ex zo goed als vergeten! dat heb ik altijd dan...

ja maar probleem is een beetje dat ik geen ander hoef:(
vandaag heeft ie me weer laten zitten:s terwijl die gister zei dat ie zn best ging doen om het goed te maken. moest weer op stap enzo%)
en ik ben gewoon :looser: dat ik em nog wil

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 augustus 2006 om 00:15:
ja maar probleem is een beetje dat ik geen ander hoef
vandaag heeft ie me weer laten zitten terwijl die gister zei dat ie zn best ging doen om het goed te maken. moest weer op stap enzo
en ik ben gewoon dat ik em nog wil

Ben je niet, als je van iemand houd zie je automatisch heel veel door de vingers ik weet het k heb zelf zown relatie gehad met de oprichter van dit onderwerp. maar je moet wel hem laten zien dat je een bepaalde dingen niet pikt,want anders blijft hij het doen :)..najah sterkte(K)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 augustus 2006 om 17:35:
als je net als mij vanaf je geboorte zonder oog zit haal je gewoon je glazen oog eruit.zoniet,lepel je oog eruit met een vork.veel coke snuiven doet de rest

hehehe
dan moet ik me toch maar ff verontschuldigen voor die opmerking van toen, en ik zal eens nadenken of ik mijn eigen oog eruit zal lepelen.. heb er alleen nog veel plezier van, en ben hem absoluut nog niet moe :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 12 augustus 2006 om 13:39:
Ben je niet, als je van iemand houd zie je automatisch heel veel door de vingers ik weet het k heb zelf zown relatie gehad met de oprichter van dit onderwerp. maar je moet wel hem laten zien dat je een bepaalde dingen niet pikt,want anders blijft hij het doen ..najah sterkte

ja je ziet idd heel veel door de vingers. maar weet nu dat ik hem echt los moet laten. iig nu. misschien ooit komt het nog goed. maar voor nu moet het over zijn.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 augustus 2006 om 13:57:
maar weet nu dat ik hem echt los moet laten. iig nu. misschien ooit komt het nog goed. maar voor nu moet het over zijn.

los laten gaan is meestal het moeilijkste .. je zal altijd bij bepaalde dingen aan de herrinering denken

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 augustus 2006 om 18:40:
los laten gaan is meestal het moeilijkste .. je zal altijd bij bepaalde dingen aan de herrinering denken

ik vind het echt verschrikkelijk. ik mis hem verschrikkelijk en hij mij ook zegt ie.
maar als ik dan vraag of ie langs komt dan; regent het is zn fiets kapot is ie moe en doet de kat raar.(alleen die laatste heeft ie al een tijdje niet gebruikt)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 augustus 2006 om 22:49:
ik vind het echt verschrikkelijk. ik mis hem verschrikkelijk en hij mij ook zegt ie.
maar als ik dan vraag of ie langs komt dan; regent het is zn fiets kapot is ie moe en doet de kat raar.(alleen die laatste heeft ie al een tijdje niet gebruikt)

Nou speciale kat is het dan :D? geloof me praten maak het alleen nog en nog moeilijker.. dan blijf je weer een tijdje bij elkaar en dan vervolgens gaat het toch weer fout..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 augustus 2006 om 11:11:
Nou speciale kat is het dan ? geloof me praten maak het alleen nog en nog moeilijker.. dan blijf je weer een tijdje bij elkaar en dan vervolgens gaat het toch weer fout..

vanmiddag komt ie wat spullen uitwisselen. en hij belde net om te vragen hoe het met me gaat:/ nou euh......... goed!!?? ik wel hem wel maar hij zal nooit zn best doen voor mij. en heb daar gisteren eens goed over nagedacht ik wil WEL dat een vent zn best doet voor mij.
ben gvd toch geen hoer die je kunt bezoeken of laten komen als jij daar zin in hebt.
maar ja ....... ik hou wel van em:s

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 augustus 2006 om 13:32:
vanmiddag komt ie wat spullen uitwisselen. en hij belde net om te vragen hoe het met me gaat nou euh......... goed!!?? ik wel hem wel maar hij zal nooit zn best doen voor mij. en heb daar gisteren eens goed over nagedacht ik wil WEL dat een vent zn best doet voor mij.
ben gvd toch geen hoer die je kunt bezoeken of laten komen als jij daar zin in hebt.
maar ja ....... ik hou wel van em

:( kut zekers,..ik heb toen het uit ging een dagboekje bij gehouden om toch er een beetje over heen te komen maar elke keer als k aan hem denk heb ktog wel zo van *zwijmel* maar heb je wel met um kunnen pratne?

Waarschuw beheerder
If you can't handle me at my worst, you don't deserve me at my best

das de zin die me der door heen heeft geholpen

:bah: tog nog altijd een plekje in mijn hart voor die jongen met blonde haren en blauwe ogen :bah:
Waarschuw beheerder
boh liefdesverdriet huilen denken niet slapen...
pff ja heb het meegemaakt na mn eerste relatie na mn 2de echte relatie was het makkelijker heb toen zoveel moeten doen... zo hard gevochten dat ik het vanzelf vergeten ben...

meh jeh wat neet geit, geit neet
t leeve get weijer

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Da HaRdCoRe MaNiAc op maandag 12 juni 2006 om 11:45:
Heb je al eens het gevoel gehad dat je de ware gevonden had, maar bleek achteraf dat deze persoon toch niet je ware was?

:jaja: dacht echt me maatje voor het leven gevonden te hebben maar dat was niet zo! heb me echt zo ziek gevoeld pfff echt niet normaal gewoon wat een kut tijd zeg :[ Maar nu is het goed en kan ik weer verder met me leven ;P :cheer:

Waarschuw beheerder
en ja die stomme kut hoer moet zich der weer eens mee bemoeien get a life stomme viese kut :@

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 augustus 2006 om 19:00:
kut zekers,..ik heb toen het uit ging een dagboekje bij gehouden om toch er een beetje over heen te komen maar elke keer als k aan hem denk heb ktog wel zo van *zwijmel* maar heb je wel met um kunnen pratne?

hebben weer ruzie gehad toen. gisteren een uur aan de foon gehangen. we hebben het er alle2 heel moeilijk mee:( houden heel veel van elkaar maar het kan nu niet. das echt heel frustrerend.
misschien in een volgend leven :(
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 augustus 2006 om 09:18:
en ja die stomme kut hoer moet zich der weer eens mee bemoeien get a life stomme viese kut

waarom zo boos???

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 augustus 2006 om 11:54:
waarom zo boos???

omdat dat het meisje is dat altijd een stoorfasctor is geweest in de relatie met mijn ex :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 augustus 2006 om 19:18:
omdat dat het meisje is dat altijd een stoorfasctor is geweest in de relatie met mijn ex

aha. maar ik denk altijd maar zo zij had geen verrandwoordelijkheid tegenover jou. hij wel.

vind het ook altijd heel vreemd als "de andere vrouw" de schuld krijgt. is toch niet haar verrandwoording. zij heeft niks met jou temaken eigelijk.

maar als er een griet achter je vent aan zit is dat nooit leuk en dat horen ze niet te doen uit goed fatsoen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 augustus 2006 om 19:29:
maar als er een griet achter je vent aan zit is dat nooit leuk en dat horen ze niet te doen uit goed fatsoen.

precies ,
maar jah heb het helemaal met em gehad :S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 augustus 2006 om 19:59:
maar jah heb het helemaal met em gehad

was ie vreemd gegaan of ging het ergens anders niet meer door?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 augustus 2006 om 20:07:
was ie vreemd gegaan of ging het ergens anders niet meer door?

Nou hij was wel vaker boos op mij da k met andere jongens bezig zou zijn en de dag dat k speciaal 16 km voor em had gefiets kreeg hij een smsje van een meisje waar die schijnbaar langer mee bezig zou zijn & ook doormeer dingen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Da HaRdCoRe MaNiAc op donderdag 17 augustus 2006 om 21:37:
Uitspraak van loontjes-power op donderdag 17 augustus 2006 om 17:56:
meh jeh wat neet geit, geit neet
t leeve get weijer

dat hubse sjoen gezag

trouwes he.. ben jij niet de ex van freddy (frank)?

uhm ex? haha ja is maar hoe je het noemen wil :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 augustus 2006 om 20:09:
Nou hij was wel vaker boos op mij da k met andere jongens bezig zou zijn en de dag dat k speciaal 16 km voor em had gefiets kreeg hij een smsje van een meisje waar die schijnbaar langer mee bezig zou zijn & ook doormeer dingen

lastig:/ en nu? helemaal voorbij? of heb je nog wel gevoelens voor hem?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 19 augustus 2006 om 13:02:
lastig en nu? helemaal voorbij? of heb je nog wel gevoelens voor hem?

njah gevoelens...het zijn de herrineringen..en k zal altijd wel van hem blijven houden,..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 19 augustus 2006 om 13:45:
njah gevoelens...het zijn de herrineringen..en k zal altijd wel van hem blijven houden,..

ja dat blijft denk ik he:/ als je echt van iemand gehouden hebt gaat het nooit helemaal over. en fijne herrineringen zijn niet rg toch?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 19 augustus 2006 om 14:06:
en fijne herrineringen zijn niet rg toch?

Nope maar aventoe tog wel dan mis je het tog wel..de vastigheid ect.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 19 augustus 2006 om 14:07:
Nope maar aventoe tog wel dan mis je het tog wel..de vastigheid ect

ja dat heb ik ook. ik mis ook wel andere dingen;)

vanavond komt ie langs. ff het een en ander verhelpen ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 19 augustus 2006 om 16:59:
ja dat heb ik ook. ik mis ook wel andere dingen

vanavond komt ie langs. ff het een en ander verhelpen

veel sucses :)

Waarschuw beheerder
Liefdes verdriet...doe ik geen zaken mee!! heb nu 2 wk geleden het uitgemaakt met m'n vriendin! 1 grote opluchting... voor mij voorlopig niets vast meer!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 19 augustus 2006 om 18:47:
Liefdes verdriet...doe ik geen zaken mee!! heb nu 2 wk geleden het uitgemaakt met m'n vriendin! 1 grote opluchting... voor mij voorlopig niets vast meer!

liefdes verdriet kan ook alleen maar als er spraken was van liefde;-)
Waarschuw beheerder
whuahahahah

ja hoor.. mij's avonds opbellen met pappies telefoon, en me voor de zoveelste keer in de problemen brengen he :S

en dan ook nog zeggen dat ze van me houdt :vaag:
Waarschuw beheerder
ohw ja.. en vriendinnen van mij hoeren noemen, terwijl ze ze niet eens kent..
en vooral terwijl ze in de tussentijd dat het uit is al voor de 6e keer een nieuwe heeft :vaag: :vaag:

ohw ja.. ik vergeet bijna dat ze me dood wilt hebben, en wilt dat ik eenzaam en alleen wilt sterven..

dus zeg nu zelf elfje, geloof jij wat de bitch allemaal zegt??
Waarschuw beheerder
tjah ik zit er al weer 2 weken mee... wordt ook niet beter of zo :S

het is gewoon K*T

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Da HaRdCoRe MaNiAc op zaterdag 19 augustus 2006 om 21:11:
ohw ja.. en vriendinnen van mij hoeren noemen, terwijl ze ze niet eens kent..
en vooral terwijl ze in de tussentijd dat het uit is al voor de 6e keer een nieuwe heeft

ohw ja.. ik vergeet bijna dat ze me dood wilt hebben, en wilt dat ik eenzaam en alleen wilt sterven..

dus zeg nu zelf elfje, geloof jij wat de bitch allemaal zegt??

enige wat je kunt doen is er boven staan.

sterkte (K)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Da HaRdCoRe MaNiAc op zaterdag 19 augustus 2006 om 21:08:
whuahahahah

ja hoor.. mij's avonds opbellen met pappies telefoon, en me voor de zoveelste keer in de problemen brengen he

en dan ook nog zeggen dat ze van me houdt

jij heb een aanklacht tegen mij INGEDIENT:S
je wist dat het mijn pa zijn nummer is
wie is hier nou de rotte
voor de6e keer het is niet waar en je kan niet tellen
dus hou JIJ alsjblieft je bek
en als je het wilt zegge doe je het maar via je ouders
want alleen kan je het niet!
Waarschuw beheerder
IK HEB GEEN FUCKING AANKLACHT TEGEN JOU INGEDIENT, WAAROM ZOU IK MAN :VAAG: JOU OUDERS HEBBEN JOU DAT WIJSGEMAAKT, EN JIJ BENT ZO DOM OM DAT TE GELOVEN :s

Of zijn de juten weer bij je aan de deur geweest :x

en dan nog iets: ik wist niet dat het je pa's nummer is, heb weken geleden al al jou nummers en je pa's nummer uit mijn telefoon gewist :S

Uitspraak van verwijderd op zondag 20 augustus 2006 om 10:21:

whuahahahaha.. wie's pa moest weer zielig contact opnemen met die van mij?? :vaag: :vaag:

ohw ja, je krijgt de groeten van die vieze slet :X:X
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik heb nu erg veel liefdes verdriet.. Wil godverdomme mn ex terug!

Waarschuw beheerder
Had ik vorige maand maar ja gezegt tegen mn ex.. Dan was ik nu de gelukkigste man op aarde
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Da HaRdCoRe MaNiAc op zondag 20 augustus 2006 om 15:39:
jij moet je bek eens een keer gaan houden meisje, je ziet niet in dat je alles voor jezelf bent aant verspelen..

en dan voor de 1000e keer: IK HEB GEEN FUCKING AANDACHT TEGEN JOU INGEDIENT, WAAROM ZOU IK MAN JOU OUDERS HEBBEN JOU DAT WIJSGEMAAKT, EN JIJ BENT ZO DOM OM DAT TE GELOVEN

Of zijn de juten weer bij je aan de deur geweest

en dan nog iets: ik wist niet dat het je pa's nummer is, heb weken geleden al al jou nummers en je pa's nummer uit mijn telefoon gewist

Uitspraak van [Nl]__Rellendengeltje__[Nl] op zondag 20 augustus 2006 om 10:21:

whuahahahaha.. wie's pa moest weer zielig contact opnemen met die van mij??

ohw ja, je krijgt de groeten van die vieze slet

Ga ff lekker rellen via pbtjes ofzo :looser:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Prinses Anne™ (L) op zondag 20 augustus 2006 om 16:33:
Ga ff lekker rellen via pbtjes ofzo

dat is eigelijk totaal mijn stijl niet, in tegendeel zelfs..

alleen wordt ik fucking para als mensen me wat gaan beschuldigen van dingen waar ik nix mee te maken heb :vaag:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 20 augustus 2006 om 15:41:
ik heb nu erg veel liefdes verdriet.. Wil godverdomme mn ex terug!

ik ook:(

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Da HaRdCoRe MaNiAc op zondag 20 augustus 2006 om 16:51:
dat is eigelijk totaal mijn stijl niet, in tegendeel zelfs..

alleen wordt ik fucking para als mensen me wat gaan beschuldigen van dingen waar ik nix mee te maken heb

waarom zetten jullie mekaar niet op negeren. zie je elkaars berichtjes niet. kan een heleboel schelen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Da HaRdCoRe MaNiAc op maandag 12 juni 2006 om 11:45:
Heb je al eens het gevoel gehad dat je de ware gevonden had, maar bleek achteraf dat deze persoon toch niet je ware was?laatste aanpassing 14 juni 2006 11:35

tja life's a bitch.....
Waarschuw beheerder
weet je wat het is? als je voor de eerste keer een 'echte' relatie hebt, vergeet je dat nooit van je leven meer..

er is veel gebeurt, en vooral veeeeeeeel teveel gezegt door haar.. alleen is het zo fucking moeilijk om alles zomaar te vergeten he

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Da HaRdCoRe MaNiAc op maandag 21 augustus 2006 om 09:42:
weet je wat het is? als je voor de eerste keer een 'echte' relatie hebt, vergeet je dat nooit van je leven meer..

er is veel gebeurt, en vooral veeeeeeeel teveel gezegt door haar.. alleen is het zo fucking moeilijk om alles zomaar te vergeten he

dat is ook zo. vergeten hoeft misschien niet maar elkaar de rust geven om weer op adem tekomen is wel goed.

en waar 2 vechten 2 schuld:/
Waarschuw beheerder
3 maanden uit na 7 jaar, mis haar nog elke dag

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Duracell op maandag 21 augustus 2006 om 10:59:
3 maanden uit na 7 jaar, mis haar nog elke dag

:( das heftig.
bij mij 8dagen uit na 1jaar en 2maanden.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 augustus 2006 om 11:03:
:( das heftig.
bij mij 8dagen uit na 1jaar en 2maanden.

das ook heftig :( Ben druk bezig mijn "ëigen leven" op te bouwen, maar het lijkt vaak zo doelloos :(

Waarschuw beheerder
Ja vooral met die batterijen he :d