Partyflock

Forumonderwerp · 879839
Waarschuw beheerder
Het grote 'Hoe om te gaan met Liefdesverdriet' heeft een metamorfose ondergaan..
Omdat ik geen zin meer heb om over liefdesverdriet te praten, is dit het nieuwe onderwerp van dit forum:

Heb je al eens het gevoel gehad dat je de ware gevonden had, maar bleek achteraf dat deze persoon toch niet je ware was?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van The DJ Assassin aka The Don op zaterdag 4 augustus 2007 om 20:54:
vandaag half jaar geleden en nog steeds denk ik elke dag aan der
stomme ervan is ook nog als ze mij tegekomt reageerd ze alsof ze niet weet wat ze moet zegge enzo

mja moet ooit overgaan

dat is kut zeg
het zal overgaan ..het kost mischien wat tijd
bij de 1 wat langer dan de ander
maar ik ga dat mezelf niet aandoen haha
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ga leuke dingen doen met vriendinnen
shoppen
uitgaan en jOngens checkenuhh

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 5 augustus 2007 om 10:50:
Yep en in het begin is het dan heel moeilijk om het te verwerken, waarschijnlijk heeft het ook te maken dat je dan behoorlijk teleurgesteld ben in die persoon. Maar het is beter om vooruit kijken en te leren van de fouten die je gemaakt heb.

:jaja: klopt ook je moet er uit eindelijk sterker uitkomen
het zal een tijdje rot met je gaan maar uiteindelijk word je alleen ma sterker en sterker.
ik denk haast nooit meer aan mijn ex ik denk alleen aan het wondertje wat er uiteindelijk zou uitzijn gekomen als we samen waren gebleven maar dat kan ik hem niet verwijten en mezelf niet.ik zal der alleen altijd een plaatsje geven in mijn hart en ik hoop dat hij zijn dochtertje ook nooit zal vergeten.Belle :bah: ik zal denk ik nooit meer met hem om kunnen gaan als vrienden maar daar is veelste veel door gebeurt en gezegt. ik heb op een dag me er overheen gezet ik vond het geen nut meer om te rouwen en verdriet te hebben.

Waarschuw beheerder
:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ Arnoldi op zondag 5 augustus 2007 om 10:44:
Ik zal nog wel kriebels krijgen als ik haar weer zie, weet alleen niet wat ik moet zeggen tegen haar. Negeren is ook zo dom

Sowiets zal altijd blijven..!
Uitspraak van verwijderd op zondag 5 augustus 2007 om 10:50:
Maar het is beter om vooruit kijken en te leren van de fouten die je gemaakt heb.

Nu begint het ergens op te lijken ja:D Dit is wat de mensen nodig hebben!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 5 augustus 2007 om 11:33:
Ik geloof niet in Mister Right

Alleen in Mister Right-Now !

Dat is wel een goede ja (y)

Soms zijn relaties idd kut, ik ben nu ook een tijdje alleen en heb gelukkig geen ervaring met echte liefdesverdriet. Wel ben ik paar maanden terug met iemand omgegaan die echt een klootzak bleek te zijn. dat was echt klote, maar ben gelukkig realistisch en ga echt niet bij de pakken neer zitten. De goede kom ik vanzelf wel tegen iemand de me wel waard is (Y)

Waarschuw beheerder
ja liefdes verdriet is idd kut ja,heb het nu zelf ook voel me er helemaal niet goed bij, een relatie na 6 jaar is net uitgegaan. een helehoop leuke dingen gedaan maar ook een helehoop eigenlijk meer slechte dingen meegemaakt maar ja kon eigenlijk nooit echt bij hem vandaan komen. en nu na 6 jaar is hij me zat en dumpt die me gelukkig nog niet samenwonend maar is echt kut, hopelijk kom ik snel over hem heen. en heb ik snel weer een eigen leventje opgebouwd.

want in die 6 jaar ben ik een helehoop mensen verloren jammer genoeg...