Partyflock

Forumonderwerp · 879839
Waarschuw beheerder
Het grote 'Hoe om te gaan met Liefdesverdriet' heeft een metamorfose ondergaan..
Omdat ik geen zin meer heb om over liefdesverdriet te praten, is dit het nieuwe onderwerp van dit forum:

Heb je al eens het gevoel gehad dat je de ware gevonden had, maar bleek achteraf dat deze persoon toch niet je ware was?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Beest! op maandag 12 juni 2006 om 23:29:
Tjah, ik ken het.. Heb het vandaag ook een week uit, mooi klote, maar je komt erover heen. De eerste twee dagen waren het ergst, maar ga zo snel mogelijk iets doen wat je ontzettend gaaf vind. Naar een feest ofzo, het laatste wat indruk op je heeft gemaakt blijft je altijd het meest bij!

dat is waar ja.. maar ik ben nog aan bedenken waar ik me nu op ga storten, misschien een sport ofzow :P
Waarschuw beheerder
wat kut voor je dat je relatie over is!
maar er zal vast nog wel een meisje op je pad komen:)
tja liefdes verdriet is klote en iedereen gaat er met z,n eigen manier mee om ik denk dat je zelf het beste weet hoe je het een plekje kan geven en om weer door te gaan met je leven!:)
heel veel succes verder!
Waarschuw beheerder
het forum is bij deze aangepast mensen... praten over liefdesverdriet is toch ook gewoon een hopeloze zaak?! :P

Waarschuw beheerder
donateur
Gewoon verwerken... en je leventje gewoon op pakken. Het leven is nou eenmaal hard en shit happends all the time!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op maandag 12 juni 2006 om 15:17:
Accepteren dat het niet meer goed komt. Als je blijft hopen kom je er nooit overheen. Er zoveel over praten als je wilt, en als niemand wilt luisteren schrijf je het op. Huilen als je huilen moet. Zoveel mogelijk leuke dingen doen waardoor je erachter komt dat er meer dingen naast die ene persoon zijn. Durven door te gaan in je eentje.

Uitspraak van Da HaRdCoRe MaNiAc op maandag 12 juni 2006 om 15:24:
dat vind ik juist het kutste aan alles

Uitspraak van Project - X op maandag 12 juni 2006 om 17:49:
Ga dan je vrienden opzoeken... ben je ook niet meer alleen. serieus.. ga dingen doen. dat helpt ook...

Zo heb ik het ook gedaan
maarja ik heb gwn geweldige vrienden :D
Waarschuw beheerder
inderdaad ja.. gewoon het beste er van proberen te maken he O:)

Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 juni 2006 om 11:38:
shit happends all the time!

ik hoop alleen niet dat ik dit nog een keer mee moet maken :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Maaak op woensdag 14 juni 2006 om 11:56:
maarja ik heb gwn geweldige vrienden

Anders ik wel.. op zo'n momenten zie je wel ff wie je echte vrienden zijn
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Da HaRdCoRe MaNiAc op woensdag 14 juni 2006 om 12:23:
Anders ik wel.. op zo'n momenten zie je wel ff wie je echte vrienden zijn

Zoals zoals..??
Hihi... dat is op sown momenten!
Tis klote om sow erachter te komen wie je echte vrienden zijn.. want aan sommige heb je helemaal nx..!! :S

(K) (K) Voor Timmetje
Waarschuw beheerder
Uitspraak van »./ Zwiik.nl * op donderdag 15 juni 2006 om 18:45:
Zoals zoals..??

je weet best wie ik bedoel (onder andere) Nik ;)

Uitspraak van »./ Zwiik.nl * op donderdag 15 juni 2006 om 18:45:
Tis klote om sow erachter te komen wie je echte vrienden zijn.. want aan sommige heb je helemaal nx..!!

ach jah.. ik krijg meer dan genoeg steun, dus daar hoef ik me geen zorgen over te maken.. en ik leer weer eens wat mensen kennen ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Megan .x :banana: op donderdag 15 juni 2006 om 22:13:
gefeliciteerd

bedankt in naam van Nik ;)
Sorry meisje, ik was niet zo goed bij de les O:)
Niet boos op me zijn he, dat zijn al genoeg mensen op me :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik heb het aangepast sorry.. ik dacht dat je me met je liefdesverdiet wilde feliciteren :$
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Megan .x :banana: op donderdag 15 juni 2006 om 22:13:
gefeliciteerd

Dankjewel..:):$
Neej Timmetje, ik snapte gelijk dat ze mij feliciteerde:P
Hihi.. foutje kan beuren he:P

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Da HaRdCoRe MaNiAc op maandag 12 juni 2006 om 11:45:
Heb je al eens het gevoel gehad dat je de ware gevonden had, maar bleek achteraf dat deze persoon toch niet je ware was?

Ja, maar het kan wel heel lang blijven knagen....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 17 juni 2006 om 23:27:
Ja, maar het kan wel heel lang blijven knagen....

Helaas wel ja..:S

Waarschuw beheerder
der moeder een beurd geven, daarna der oma, der zusjes, der tantes, en als toetje de hond :respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Da HaRdCoRe MaNiAc op maandag 12 juni 2006 om 11:45:

Nee.
Ik heb wel 3 jaar een relatie gehad en toen het uit ging vond ik het ook vrij klote, maar ook al hield ik ontzettend veel van m, ik heb geen seconde gedacht dat hij de ware was.
Op deze leeftijd hou ik me nog echt niet bezig met de ware. Daar heb je straks nog tijd zat voor.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 18 juni 2006 om 20:24:
der moeder een beurd geven, daarna der oma, der zusjes, der tantes, en als toetje de hond

hahahaha... dat is de absoluut de origineelste oplossing :P
alleen heeft ze geen hond, en haar zusje was ook niet echt mijn smaak :x :P

Waarschuw beheerder
de ware bestaat volgens mij niet want niemand is perfect. je leert van misgelopen relaties wat je zoekt in een relatie en je zal een volgende meid uitzoeken die steeds beter bij dat beeld past. Bovendien als een relatie perfect is dus je hebt nooit ruzie dan heb je een zwakke realtie want iedere realtie gaat goed zolang er geen moeielijke tijden aanbreken. Je ziet pas hoe sterk een realtie is when the going gets't thuf dan moet je er voor elkaar zijn en elkaar begrijpe dat is het moeielijkste. in goede tijden gaat ook goed in je realtie. nou dat was mijn mening weer eens he tim. Veel sterkte mijn crimineel broertje

greetz E-town criminal
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Jah tim... dat is ook weer helemaal waar.. (Y)
Maar volges mij gaat ut alweer un stuk beter met hem:D:D

Waarschuw beheerder
Heel hard opzoek gaan naar een hoer genaamd jennifer
en dan afspreke met je ex en dan zegge da je nog ziels veel van der houd en dan boos op haar worden omdat ze der over heen probeert te kome en dan zelf bezig zijn met een hoer.....:S

PFFFFFFFFFFFF

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 juni 2006 om 22:04:
de ware bestaat volgens mij niet want niemand is perfect. je leert van misgelopen relaties wat je zoekt in een relatie en je zal een volgende meid uitzoeken die steeds beter bij dat beeld past. Bovendien als een relatie perfect is dus je hebt nooit ruzie dan heb je een zwakke realtie want iedere realtie gaat goed zolang er geen moeielijke tijden aanbreken. Je ziet pas hoe sterk een realtie is when the going gets't thuf dan moet je er voor elkaar zijn en elkaar begrijpe dat is het moeielijkste. in goede tijden gaat ook goed in je realtie. nou dat was mijn mening weer eens he tim. Veel sterkte mijn crimineel broertje

greetz E-town criminallaatste aanpassing 27 juni 2006 14:43

mee eens..

Waarschuw beheerder
liefdes verdriet oke ja dat kan en dat mag, maar te lang zeuren over liefdes verdriet, vind ik een teken van zwakte.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 juni 2006 om 22:04:
Je ziet pas hoe sterk een realtie is when the going gets't thuf dan moet je er voor elkaar zijn en elkaar begrijpe dat is het moeielijkste. in goede tijden gaat ook goed in je realtie. nou dat was mijn mening weer eens he tim. Veel sterkte mijn crimineel broertje

Als ik jou toch niet had kerel.. Je bent de beste (Y)
Zonder mijn criminele broertje ben ik nergens :respect:

Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 juni 2006 om 17:36:
mee eens..

wie is het nu niet eens met mijn brother ;)

Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 juni 2006 om 18:28:
maar te lang zeuren over liefdes verdriet, vind ik een teken van zwakte.

een zwakte? :vaag: Net zoals Homo's zeker :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 juni 2006 om 12:46:
Heel hard opzoek gaan naar een hoer genaamd jennifer
en dan afspreke met je ex en dan zegge da je nog ziels veel van der houd en dan boos op haar worden omdat ze der over heen probeert te kome en dan zelf bezig zijn met een hoer.....

PFFFFFFFFFFFF

en wie heeft het hier dan over een ex lieve schat? ;)

dat was trouwes geen leuke opmerking van je Romy :P (L)
Het is toch allemaal uitgepraat schat, of niet dan..? O:)

(L)
Waarschuw beheerder
Ik dacht ooit ook dat ik de ware had gevonden, bleek niet zo te zijn.. achja. Kan gebeuren.

Waarschuw beheerder
erbij neerleggen

is zwaar .. maar goed

wat ik NU doe (ben gisteren gedumpt)
is veel afleiding zoeken.. en savonds
er niet meer over na te denken en lekker te gaan slapen!
en dat helpt zeker!!

(K)
Waarschuw beheerder
en dan gebeuren er van de een op de andere dag dingen waardoor je je er ineens een stuk beter bij neer kunt leggen
:@

Why do bad guys always deserve the BADDEST :vaag: O:)
Waarschuw beheerder
tijd heelt alles,het domste wat je kan doen is gelijk met de eerste de beste het bed in duiken,daar ga je je dus niet beter van voelen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van jelken op dinsdag 4 juli 2006 om 14:57:
tijd heelt alles,het domste wat je kan doen is gelijk met de eerste de beste het bed in duiken,daar ga je je dus niet beter van voelen.

dat is idd het laagste en het zieligste wat je kan doen.. maja, van de een op de andere dag ineens met allemaal jongens afspreken, en lieve pf berichtjes sturen die ik vervolgens te lezen krijg :vaag: gaat mij echt veel te ver :@

Ach jah, nu kan ik eindelijk verder met mijn leven, oude vrienden bezoeken, feesten O:)

:cheer:
Waarschuw beheerder
janken janken janken.. kijken of er echt geen kans meer is voor jullie.. janken janken janken net zolang totdat je inziet dat het wel weer goed komt en dat het leven best leuke dingen te bieden heeft

Waarschuw beheerder
zekers luister na de dames tim die hebben goed advies misschien dat ze het ons eens in het echt kunnen uitlegge dan hebben we meer grip op de stof hahaha. veel sterkte maar komt allemaal goed wij gaan limburg onveilig maken en genieten van het leven de feesten en de dames greetz your older criminal brother
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 juli 2006 om 22:16:
zekers luister na de dames tim die hebben goed advies misschien dat ze het ons eens in het echt kunnen uitlegge dan hebben we meer grip op de stof hahaha

hahaha.. draai er toch niet omheen broeder, vraag dan meteen of ze iets af wilt spreken met je :P

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 juli 2006 om 22:16:
veel sterkte maar komt allemaal goed wij gaan limburg onveilig maken en genieten van het leven de feesten en de dames greetz your older criminal brother

ach jah.. het komt allemaal wel goed met de criminele broertjes he :[
Waarschuw beheerder
gwoon niet lulle nie zeike doorgaan met je leventje :bier: zwemmen meer visse in de zee as 1 of hoe ging da gezegde ook alweer t is alweer te laat voor mij :bier:

slaap lekker en tim houw je taai :p en nie naar die ***** trug huppele 8)
Waarschuw beheerder
Sow Timmetje.. als dit tog niet allemaal goede adviezen zijn..
Wat is er nu weer gebeurd dan..?
Is het nu wel of niet goed tussen julliej??
Nou,, troost je!
Ik zit nu ook alleen.. mer niet voor altijd!!
Nino is met zun broer op vakantie naar Afrika.. super vet mer ik zit hier in Sittard:O
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ; Infinity © ; op woensdag 5 juli 2006 om 23:31:
gwoon niet lulle nie zeike doorgaan met je leventje zwemmen meer visse in de zee as 1 of hoe ging da gezegde ook alweer t is alweer te laat voor mij

was het niet: beter 1 vogel in de hand, dan 10 in de lucht..? Of was dat weer wat anders :P

Uitspraak van ; Infinity © ; op woensdag 5 juli 2006 om 23:31:
slaap lekker en tim houw je taai en nie naar die ***** trug huppele

wat betekende dat ook alweer, lekker slapen? Dat kennen we niet :nee: :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van »./ Zwiik.nl * op donderdag 6 juli 2006 om 10:18:
Wat is er nu weer gebeurd dan..?
Is het nu wel of niet goed tussen julliej??
Nou,, troost je!
Ik zit nu ook alleen.. mer niet voor altijd!!
Nino is met zun broer op vakantie naar Afrika.. super vet mer ik zit hier in Sittard

wat er gebeurt is? weet je daar nog nix van dan nik? het zit dus zo: romy heeft een nieuwe vriend, iemand die ik ook nog eens ken ook :vaag: Will uit Beek, 21 jaar.. Romy zelf kent hem niet eens, maar ze hebben wel wat :S:S ..
ik heb de laatste tijd ram veel moeite voor haar gedaan, echt ziek veel.. en dan is dit uiteindelijk mijn dank..

maar ik moet het toegeven: het is allemaal mijn eigen schuld

Waarschuw beheerder
donateur
Liefdesverdriet is het ergste wat er is....

Om er over heen te komen kun je iets leuks gaan doen met je vrienden/vriendinnen...

Succes :flower:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ; Infinity © ; op donderdag 6 juli 2006 om 13:40:
ow dude move ooon!!

ohw girl.. how do i do that???

Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 juli 2006 om 13:48:
Liefdesverdriet is het ergste wat er is....

Om er over heen te komen kun je iets leuks gaan doen met je vrienden/vriendinnen...

Succes

thanQ O:) .. ach jah.. ik wil maar 1 ding op deze wereld, voor de rest ben ik blij met wat ik heb ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Da HaRdCoRe MaNiAc op donderdag 6 juli 2006 om 15:06:
ohw girl.. how do i do that???

Niet zo zeike...Leuke dingen gaan doen heb je nog niet gedaan voor zover ik weet!
Geen medelijde met jezelf hebben en voor zoveel mogelijk afleiding zorgen.

zoals ze wel uns zeggen: Zorgen moet je doen niet maken!
Waarschuw beheerder
heb er heel veel moeite mee gehad..maar nu na paar maanden der eindelijk over heen..:)
ben in die maanden niet veel thuis geweest dat scheelt ook..want dan zit je niet als maar te denken van wat had ik beter kunnen doen enz.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ; Infinity © ; op donderdag 6 juli 2006 om 22:44:
Niet zo zeike...Leuke dingen gaan doen heb je nog niet gedaan voor zover ik weet!
Geen medelijde met jezelf hebben en voor zoveel mogelijk afleiding zorgen.

zoals ze wel uns zeggen: Zorgen moet je doen niet maken!

eindelijk weer eens wat wijze woorden van Hanneke.. :P
Ik moet het toegeven; je hebt een heel sterk punt ;)

Uitspraak van [renate] op donderdag 6 juli 2006 om 22:57:
heb er heel veel moeite mee gehad..maar nu na paar maanden der eindelijk over heen..
ben in die maanden niet veel thuis geweest dat scheelt ook..want dan zit je niet als maar te denken van wat had ik beter kunnen doen enz.

waar hong je dan altijd uit dan? ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Da HaRdCoRe MaNiAc op donderdag 6 juli 2006 om 10:48:
maar ik moet het toegeven: het is allemaal mijn eigen schuld

Timm...je moet echt uns ophouden met jezelf de schuld te blijven geven want ik ken je en ik weet dat je niet veel fout doet, vooral bij Romy niet!!
Ik vind dit dus ook weer un kut actie van haar..!!
Dus als ik nog 1 keer hoor van: Ik ben het zelf schuld, dan krijg je ruziej met me!!

(K)(K) Voor Jouw!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van »./ Zwiik.nl * op zondag 9 juli 2006 om 15:46:
Ik vind dit dus ook weer un kut actie van haar..!!

Jullie moeten gewoon ff gaan realiseren dat t gwoon un dom nutteloos laaggezakt wijf is 8)
Echt dat je er nog energie in duwt :x
laatste aanpassing