Partyflock

Forumonderwerp · 879579
32 volgers · 132753x bekeken
Waarschuw beheerder
+3-1
donateur
hier is nog volgens mij nog geen topic over!
drop hier alles over early hardstyle :)

het gaat hier over de periode 1998 -2002
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van de JVR // Symbiotic op zaterdag 31 juli 2010 om 12:57:
2000 al

oww je hebt gelijk, k bedoelde natuurlijk Save The Day Again, die blauwe Q-dance hoes met die remix van de Trance Generators erop...
Werkzaam bij ITSOTC Events
Artiest {SHOWLIST artist 23969, 25565}
Waarschuw beheerder
donateur
Top 5:
01] Russenmafia - Go!
02] Inside - Fly to my arms (TG RMX)
03] Mauro Picotto - Komodo (ja mag toch wel?)
04] Tom X - Cocaine
05] Analogic Disturbance - Dusky Noise
Waarschuw beheerder
Goede top 5, alleen Cocaine snap ik niet helemaal :9

Ik weet al dat mocht het zo ver komen er een zeker iemand hoogstwaarschijnlijk S.H.O.K.K. - Folie À Deux gaat draaien.

Waarschuw beheerder
die kans is redelijk aanwezig!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Das de enige zekerheid in mijn set. ;p

Uitspraak van DrumDJ op zondag 1 augustus 2010 om 00:03:
Analogic Disturbance - Dusky Noise

Apart plaatje dat, maar erg vet.
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 182, 681, 1669}
Artiest Dynamike
Waarschuw beheerder
donateur
en de 2e trip dan :o

Waarschuw beheerder
moeten we al niet een soort plan hebben mocht ons concept dond op de site verschijnen?

willen we zieltjes gaan winnen zullen we snel moeten reageren.
Waarschuw beheerder
Welke opties zijn er? De meeste liefhebbers checken dit topic al wel, enige wat je kan doen is vrienden/kennisen/collega's mobiliseren denk ik.
Waarschuw beheerder
Als hondstrouwe meelezer van dit topic beloof ik jullie mijn stem...;)
Waarschuw beheerder
ik heb een hekel aan polls. Te makkelijk beinvloedbaar en ik vertrouw niet in de werking ervan.

Een poll is geen zekerheid voor kwaliteit terwijl wij dat wel bieden. Misschien moeten we er zelfs wel een mailtje over sturen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dr. Spana op zaterdag 31 juli 2010 om 08:44:
Mochten jullie tot de uitverkorenen behoren, dan 100% hier aanwezig

En anders ik wel! B)B)

Ik weet natuurlijk niet precies wat alle inzendingen zijn, maar ik geef jullie een goede kans.
Het is ook maar net wat Q graag wil zien. Geloven ze in een early HS bunker of geven ze de voorkeur aan andere stijlen of gewoon nieuw spul, buitenlandse gasten, etc.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Djazper op maandag 2 augustus 2010 om 00:12:
buitenlandse gasten, etc.

ik had het er vanmiddag nog met x-ception over;

in hoeverre maken inzendingen uit het buitenland eigenlijk een kans? uiteindelijk moet een aantal finalisten z'n concept presenteren op het kantoor van q-dance. ik vraag me af of men bereid is voor een presentatie vanuit 't buitenland naar Nederland te komen :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
ik stuitte net toevallig op een plaatje uit 2010 die wel goed te doen is. geen happy melodietje, stoer vocaltje of kick die meeflowt met de melodie... maar gewoon lekker doorknallen!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pieter Lepelaars op zondag 1 augustus 2010 om 22:12:
ik heb een hekel aan polls. Te makkelijk beinvloedbaar en ik vertrouw niet in de werking ervan.

Een poll is geen zekerheid voor kwaliteit terwijl wij dat wel bieden. Misschien moeten we er zelfs wel een mailtje over sturen

idd, achteraf zou ik dan nog zelfs de inzending willen terugtrekken maja nu we zover zijn moeten we gewoon gas blijven geven en geloven dat we het echt kunnen halen.

wat ik ook geloof btw:)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Pieter Lepelaars op zondag 1 augustus 2010 om 22:12:

Een poll is geen zekerheid voor kwaliteit terwijl wij dat wel bieden. Misschien moeten we er zelfs wel een mailtje over sturen.

ik heb tot nu toe ook alleen nog maar negatieve reacties gelezen n.a.v. de nieuwe opzet.

q-dance heeft uiteraard baat bij deze opzet omdat ze bij al die stemmers het evenement nog even onder de aandacht kunnen brengen (wat hun goed recht is), maar ze hadden hier natuurlijk allang melding van kunnen maken in die 2e oproep, toen al duidelijk was dat er veel respons op de actie kwam. de nodige mensen zouden dan niet eens begonnen zijn, of hadden dan op tijd kunnen stoppen...

ik ben wel benieuwd naar hun reactie hierop maar vraag me af in hoeverre hierover te communiceren valt zonder dat je hiermee je eigen glazen ingooit...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van warezguy op maandag 2 augustus 2010 om 06:31:
hierover te communiceren valt zonder dat je hiermee je eigen glazen ingooit...

Misschien oogst je wel respect?
Waarschuw beheerder
donateur
of toch eerst maar eens wachten op de selectie en dan pas weer energie erin steken ..
een mailtje opstellen en die naar al je vrienden en bekenden sturen is zo gedaan
daarnaast hier en daar nog wat digitale reclame maken .. meer kun je toch niet doen
mochten we het tot de presentatie schoppen kunnen we altijd nog iets zeggen over dat stemmen toch?
al ligt het er dan natuurlijk wel aan wat het resultaat is geworden
Artiest {SHOWLIST artist 45388, 24849}
Waarschuw beheerder
Als je iets over de gang van zaken wilt zeggen dan moet je dat vóór de eerste selectie doen en niet daarna.

Bovendien denk ik niet dat je je eigen glazen in gooit als je gewoon netjes aangeeft dat je gang van zaken liever anders had gezien. Misschien zijn ze wel vatbaar voor kritiek en zijn er nog meer inzenders die het er niet mee eens zijn.

Misschien kun je die zelfs wel even contacteren om te vragen hoe zij er over denken... ;)
Waarschuw beheerder
donateur
ik ga geen mail sturen :no:
dus dat mag dan iemand anders doen :)

Waarschuw beheerder
ik zou ook geen mail sturen, ik zie er geen toegevoegde waarde in, Q zal zijn redenen gehad hebben om het zo te veranderen en op de site te zetten. Een mail sturen zal dit niet veranderen, daarbij denk ik dat ze gewoon meelezen en onze reactie allang kennen.

In eerste instantie was ik ook negatief over het stemmen en het op de site plaatsen van het concept, maar aan de andere kant ze creeren zo natuurlijk wel bewustwording, het publiek kan zo een beter beeld krijgen van wat er uiteindelijk in de bunker komt, dit kan meer mensen trekken en misschien ook wel in ons voordeel werken.

Zonder dit zou er anders een concept in een bunker komen maar het merendeel eigenlijk helemaal geen weet van heeft.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 31 juli 2010 om 09:28:
we fixen het gewoon

Als dat zo is dan moet ik gewoon komen kijken, al moet ik om 5.30 vliegen naar Gran canaria :o
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 30 juli 2010 om 22:50:
genaaid:

Op 9 juli is de ‘Drop Your Own area contest’ van start gegaan via Q-dance.nl. Het aantal aanmeldingen is overweldigend en het wordt nog een zware dobber om de beste inzendingen te selecteren. Omdat Q-dance dit niet alleen wil doen, verschijnt volgende week donderdag een selectie op de website waarop jullie als bezoekers ook je stem uit kunnen brengen.

Na deze ronde krijgen een aantal finalisten de kans om hun plannen te presenteren voor Q-dance in Amsterdam. Op basis van deze presentatie neemt Q-dance een besluit over welke finalist de AMMO bunker op Q-BASE invulling zal geven.

Ben bang dat je weer van die top 25 feestfabriek praktijken krijgt :(
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 9727, 6675, 9726}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 augustus 2010 om 14:45:
ik zou ook geen mail sturen, ik zie er geen toegevoegde waarde in, Q zal zijn redenen gehad hebben om het zo te veranderen en op de site te zetten. Een mail sturen zal dit niet veranderen, daarbij denk ik dat ze gewoon meelezen en onze reactie allang kennen.

In eerste instantie was ik ook negatief over het stemmen en het op de site plaatsen van het concept, maar aan de andere kant ze creeren zo natuurlijk wel bewustwording, het publiek kan zo een beter beeld krijgen van wat er uiteindelijk in de bunker komt, dit kan meer mensen trekken en misschien ook wel in ons voordeel werken.

Zonder dit zou er anders een concept in een bunker komen maar het merendeel eigenlijk helemaal geen weet van heeft.

Niets aan toe te voegen.
Waarschuw beheerder
Ik ben iig altijd graag heel eerlijk, dat werkt tot nu toe in mijn voordeel. Ook al lezen ze het soms niet graag, dan nog wil dat niet zeggen dat ze er niet voor open staan.
Waarschuw beheerder
Je krijgt nu een "populariteits-wedstrijd" i.p.v. een "kwaliteits-wedstrijd" ben ik bang voor, een minder concept kan gewoon meer stemmen krijgen vanwege een grotere achterban. Het probleem is dat er ook mensen zullen stemmen die niet op een concept stemmen, maar op de persoon die ze kennen die er onderdeel van uitmaakt. Want paps, mams, broers en zussen zullen ook gaan stemmen, terwijl die niet eens naar het feest zullen komen. Nou hebben we uiteraard allemaal mensen in onze omgeving maar de ene meer dan de ander. Bijkomend probleem is "slijm-stemmen" er zullen ook dj's tussen zitten die al enigzins naam hebben gemaakt, en er zijn nog altijd mensen die dj's verafgoden. Ik ben bang dus dat dit niet in ons voordeel zal werken, aangezien de meeste van ons alleen bekend zijn bij een klein clubje liefhebbers.
Aan de andere kant snap ik Q-Dance wel, aangezien het een voorselectie betreft, ze willen gewoon zeker weten dat al de finalisten i.i.g. ook bij het publiek in goede aarde vallen, en dat kunnen ze nooit weten als ze puur op eigen gronden selecteren.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
de kwaliteit komt toch op de website. Ze zullen alleen concepten plaatsen waar voldoende kwaliteit in zit lijkt me? Daarnaast zullen ze kijken hoe groot de animo voor een bepaald concept is, natuurlijk zitten hier stemmers bij die voor de populariteit gaan, maar zo wordt wel bekend bij een (groot) publiek wat voor concept in die bunker zou kunnen verschijnen, dus ik zie het als meer algemene bekendheid.

Uiteindelijk bepaald de presentatie toch of je de bunker mag hosten. Ik denk dat we bij zoiets wel kans maken, dus we moeten gewoon zorgen dat we zover komen;) In een presentatie gaat het er gewoon om hoe je je concept zo goed mogelijk over kan brengen en waarom Q juist ons zou moeten kiezen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 augustus 2010 om 19:22:
Ze zullen alleen concepten plaatsen waar voldoende kwaliteit in zit lijkt me?

Wat is kwaliteit? Een hoop bezoekers of een goed concept?

Waarschuw beheerder
om die hoop bezoekers zal het niet alleen gaan, de bunker is zo mini, daar passen geen 100den mensen in.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Edutainment op maandag 2 augustus 2010 om 19:00:
Je krijgt nu een "populariteits-wedstrijd" i.p.v. een "kwaliteits-wedstrijd"

Ik vraag me af hoeveel invloed die poll gaat krijgen. Natuurlijk gaat het om zieltjes winnen en dat is absoluut verkeerd. Maar het is denk ik vooral de bedoeling om het publiek er bekend mee te maken en te laten zien wat er allemaal in de aanbieding is. Uiteindelijk nodigt Q gewoon de mensen uit die zij in die bunker zouden zien staan, denk ik.

Waar ik juist moeite mee heb is die presentatie. Gaat het nou om een goed concept hebben, of om je presentatie-kwaliteiten? Stel, je hebt een zeer goed concept, waar Q wat in ziet, maar ze vinden je presentatie niks.. Waar gaat het dan om? Q gaat er dan imo teveel randzaken bijbedenken. Ik vind dat je het moet houden bij waar het allemaal om draait; je concept.

De vraag daarna blijft, wat wil Q zien..? Wat hiervoor ook gezegd is, gaat het om een hoop bezoekers genereren of om een kwalitatief goed concept neerzetten?

Als ik dan kijk naar dit concept, wat ik zelf uiteraard zeer vet vind, ben ik bang dat er genoeg andere concepten zijn waar veel meer bezoekers mee gegenereerd kunnen worden en die populairder zijn.
Waarschuw beheerder
Voor de presentatie heb ik al een aantal goede ideeen die zeker in goede aarde zullen vallen. Daar ben ik ook niet bang voor. Alleen nog even werken aan mijn ABN ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Djazper op maandag 2 augustus 2010 om 21:04:
Als ik dan kijk naar dit concept, wat ik zelf uiteraard zeer vet vind, ben ik bang dat er genoeg andere concepten zijn waar veel meer bezoekers mee gegenereerd kunnen worden en die populairder zijn.

miss wel maar het geval blijft die bunker is gewoon heel klein, ik denk dat elk concept de bunker wel gevuld krijgt.

ik denk juist dat ons concept wel een redelijke kans maakt, we laten namelijk andere muziek horen voor een ander publiek, het haalt misschien mensen over om toch te gaan.

stop je er nieuwe hardstyle in, dan zal dat geen ander of extra volk aan trekken, denk ik.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Waar ik juist moeite mee heb is die presentatie. Gaat het nou om een goed concept hebben, of om je presentatie-kwaliteiten? Stel, je hebt een zeer goed concept, waar Q wat in ziet, maar ze vinden je presentatie niks.. Waar gaat het dan om? Q gaat er dan imo teveel randzaken bijbedenken. Ik vind dat je het moet houden bij waar het allemaal om draait; je concept.

heb je een goed punt idd
Waarschuw beheerder
donateur
en dan te bedenken dat alles wat aangeleverd is al een behoorlijke presentatie is
Waarschuw beheerder
Dat bedoel ik. En daar stoor ik mij aan.

Uiteraard moet je een gesprek voeren met de kandidaten over de daadwerkelijke invulling en persoonlijk contact, maar het moet niet nogmaals een te beoordelen punt zijn middels een-wie-heeft-de-beste-en-mooiste presentatie. Je moet tot elkaar komen middels een informeel gesprek. Nadere toelichting, ideeen, kortsluiten, etc.

Kortom: ik vind gewoon dat Q een stuk of wat concepten moet uitlichten, dat bekend maken op hun site, gesprekken voeren met de betrokken partijen en er dan 1 kiezen waar zij het meeste in zien.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur

das een test :P indien je vlekkeloos een presentatie kunt uitvoeren, dan word je ook in staat geacht zonder problemen een bunkertje te kunnen versieren :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Bullshit :9
Artiest Mani
Waarschuw beheerder
Wellicht vatten jullie het woord "presentatie" wel veel te zwaar op. Het kan ook een milde toelichting zijn op je concept, zo van: vertel ons nou maar eens duidelijk hoe jij het nou precies in elkaar vindt zitten en hoe je dat verder ziet allemaal.

Risico is wel dat er een andere groep FLINK dik werk van maakt met een keigoede gelikte presentatie en daar ook geld in steekt en dan sta je daar...

Maar dan ook weer (:|) hoe dik je je presentatie maakt geeft ook weer aan hoe gedreven je bent en die willen ze natuurlijk ook.

Tja.. t is moeilijk.

Uitspraak van warezguy op maandag 2 augustus 2010 om 22:32:
das een test

Alles in het leven is een test :P
Artiest {SHOWLIST artist 59448, 60688, 114861, 26509}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mani op dinsdag 3 augustus 2010 om 18:57:
Wellicht vatten jullie het woord "presentatie" wel veel te zwaar op

ik denk dat t ook zal meevallen, iig geen afstudeerzitting :P

ik denk dat je met een mondelinge toelichting wel erg ver zal komen (Y)

Waarschuw beheerder
Het valt we wel op dat iedereen stil is over de q-base contest :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 augustus 2010 om 19:40:
Het valt we wel op dat iedereen stil is over de q-base contest

aangezien de concurrentie hier meeleest;)

Waarschuw beheerder
jammer dat Scot nu ook al van tracks gaat jatten, begin is gewoon gejat:(
Waarschuw beheerder
Ja van Len Faki.

Maar vind het geen kutplaat.
Waarschuw beheerder
donateur
dat 'melodietje' in het eerste gedeelte van Vizions of Paradise komt ook van een oldschool plaat
zit overigens ook in Cisco Kid - Pizzaman :p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pieter Lepelaars op woensdag 4 augustus 2010 om 20:02:
Ja van Len Faki.

Maar vind het geen kutplaat.

het stuk zit ook al in gaga culture en in nog een plaat, beetje overdone helaas.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dynamike op woensdag 4 augustus 2010 om 20:19:
dat 'melodietje' in het eerste gedeelte van Vizions of Paradise komt ook van een oldschool plaat
zit overigens ook in Cisco Kid - Pizzaman

idd, nu je t zegt

die vocals van pizzaman :roflol: blijft humor

Waarschuw beheerder
moet wel lachen om die replies op GHF ( het forum van Scul notabene, ironisch)deze van de mod die het concept gemaakt heeft van GHF:

well, if there will be a selection up for display at first, I really expect us to be in between, else Q is really crooked.

And even then, if we send out a couple of mailings on here and mic to ask everyone to vote and ask everyone they know to vote as well, we still have a chance to get into the final rounds.

And since I'm one of the best presenters at my school and I basically learn to sell shit at school, we have a pretty good chance to win again in the final round.

don't forget that nustyle babies from countries like NL, Germany, Denmark and Australia will vote for the nustyl0 area's, but also forget that basically the rest of the world is on our side, PLUS the hardtrance and industrial peepz.

iedereen denkt daar al dat GHF zeker die bunker gaat hosten. qua stemmen zullen ze wel ver komen idd, kunnen 3 hele fora gaan gebruiken.

vertrouwen is goed maar omslaan in arrogantie kan nooit de bedoeling zijn:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 5 augustus 2010 om 18:05:
well, if there will be a selection up for display at first, I really expect us to be in between, else Q is really crooked.

I really expect us to be in between?

Bedoelt hij nou echt met die zin dat ze tussen diegene gaan zitten die in die ronde zitten? :D :roflol: :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mani op donderdag 5 augustus 2010 om 18:09:
I really expect us to be in between?

Bedoelt hij nou echt met die zin dat ze tussen diegene gaan zitten die in die ronde zitten?

hehe, maarrr hij is wel de beste in presenteren, dus waarom doen we nog mee:(