32 volgers · 130664x bekeken
die releases van mauro alpha op gas records zijn erg dik! ik dacht bij defqon 2005 dan ook een vette set van hem te gaan horen maar dat viel erg tegen hij draaide toen al vrij laffe techno, en tegenwoordig zit hij zelfs in de minimal geloof ik.
op zeker, zo meteen weer ff draaien, lekkere nummers heeft die!
donateur
Ja je kunt best snel doormixen hoor maar er zijn ook zat nummers die je gewoon lekker lang moet laten lopen!
Ligt een beetje aan je platenkeus. Als je van snel doormixen houdt dan zijn er ook genoeg platen om een leuk setje te bouwen.
Ja dat klopt, maar ik ben juist een liefhebber van die oude scot project platen, en tja die vallen lastig door te mixen. Vandaar mijn opmerking
donateur
Ik knip ook veel stukken uit tracks, omdat veel oude platen me net iets te lang duren of mindere stukken bevatten. Of eigen edits maken, dat is wel echt een groot pluspunt..
ben ook van plan dat bij een aantal tracks te gaan doen...
ik ben nu ook rustig aan bezig om mn platen te rippen, zoveel hoef ik er gelukkig niet te doen want ik heb dr maar een stuk of 300/400 die ik graag/vaak draai
300/400 die ik graag/vaak draai
Hmm Sigma heeft der 800 geript
Ik heb der zelf maar 50 gedaan, en moet er nog 40 ofzo en dat vond ik al een hel haha
Reeloop RMP2
Ik zou er gewoon voor gaan Niels. Of anders ff doorsparen voor Pio's als je dan toch de club keuze wilt maken.
Over die zatox, eigenlijk stom dat zoals je zegt hij nu wel als held gezien word, zijn oude producties zijn beter dan wat ie nu vaak knutseld eerst met echte nu-sounds wat ie op een gegeven moment zelf beu was (stond op zijn myspace of weet ik veel waar) ging die weer "donker" producen maar nu doet ie het met kneiterharde hardcore kicks, ipv lekkere distorted reversed.
Oja over die tussendoorplaatjes, ik kan er maar 1 echte opnoemen van de laatste tijd en dat is In De Strieel van Southstylerz, 3,42 duurt ie ook maar ofzoiets. Daarnaast zie je ook vaker dat djs alleen de mid inmixen van bijvoorbeeld Black van showtek (de climax gaat ook nergens over...) wat ook een beetje "tussendoor" is. Verder zie ik ook dat de tracks steeds korter worden, kijk voor de gein is naar de DR EP of de NC EP
Oja over die tussendoorplaatjes, ik kan er maar 1 echte opnoemen van de laatste tijd en dat is In De Strieel van Southstylerz, 3,42 duurt ie ook maar ofzoiets. Daarnaast zie je ook vaker dat djs alleen de mid inmixen van bijvoorbeeld Black van showtek (de climax gaat ook nergens over...) wat ook een beetje "tussendoor" is. Verder zie ik ook dat de tracks steeds korter worden, kijk voor de gein is naar de DR EP of de NC EP
donateur
daarom vind ik t dr ook niet veel, zit nu op 1/3 dus ik denk dat ik uiteindelijk iets van 350 mp3's zal hebben....
ik kan er maar 1 echte opnoemen van de laatste tijd en dat is In De Strieel van Southstylerz, 3,42 duurt ie ook maar ofzoiets
dat heb niet echt met doormixen te maken, die is gewoon heel kort
wat meer bedoeld wordt met tussendoorplaatjes is plaatjes die je na een kort moment alweer uitmixed
One One One van Major Bryce, na de eerste "climax" bouwt ie nogmaals op naar dezelfde climax, das dubbelop...
of Airport van Armani & Ghost, na de eerste climax kan je die ook gewoon uitmixen
Mass Effect - Alphascan (Arome Remix) is na de break hetzelfde als voor de break, dus voor de break kan je die ook al in/uitmixen...
Daarnaast zie je ook vaker dat djs alleen de mid inmixen van bijvoorbeeld Black van showtek
ik mix ook regelmatig pas de mid's in van nu-hs platen
bijv Choir van Zatox & The R3b3ls, die mid is toch niet zo heel erg aanwezig qua geluidjes e.d. dus dan kan je sneller doormixen
ik heb er geen probleem mee om Geal - Losing My Feelin' (de bekende remix) voor de climax over te mixen in de bekende versie van Showtek - Save The Day om die vervolgens weer over te mixen voordat die irritante vocal begint in .. ehmz .. ja . Airport .. zodat daarna ook weer snel een andere plaat kan volgen .. goed idee opslag! 
heb dat trucje al vaker toegepast .. als je dan ook nog eens begint met Things To Come (Virtua's Mix) dan heb je zowat een complete opbouw
alleen de échte " hardstylers " kunnen dat niet echt waarderen .. doel bereikt dus 
heb dat trucje al vaker toegepast .. als je dan ook nog eens begint met Things To Come (Virtua's Mix) dan heb je zowat een complete opbouw
donateur
doel bereikt dus
ik vind 2x dezelfde opbouw behoorlijk onzinnig dus probeer ik zulke platen voor de 2de climax uit te mixen
Dumonde - God Music
Scot Project - F
Hennes & Cold - The Second Trip (SP Remix)
Titchy Bitch & Fallen Angel - Retribution (Hennes & Cold Remix)
etc
ken je ook meer platen in een uur draaien ipv dat je midden in de break van Hands Up alweer Overdrive moet inmixen
dat heb niet echt met doormixen te maken, die is gewoon heel kort
Heb je m geluisterd? vind dat niet echt een standaard climaxtrackje zoals tegenwoordig, maar meer een korte track om er ff tussen te zetten voor de afwisseling. Dat bedoelde ik
Ik ben juist niet zo'n dikke fan van die scot project platen
.
Dit omdat je die toch wel vrij vaak hoort langs komen. Zeker in de tijd dat Pila nog Q bookings had en Clive king deed het dan ook.
En dan zijn het vrijwel altijd: overdrive, hands up (die ik overigens haat
), listen to me mamma, second trip..
Terwijl ik dan juist Cosmic evolution nooit hoor...
Maar ik heb altijd al een soort aversie gehad tegen de meest gedraaide plaatjes ook draaien, hoe vet ze misschien dan ook waren.
Ik denk dat vooral jullie het wel met mij eens zijn als ik zeg dat er zoveel vette platen zijn uit de ouwe dagen die nooit iemand draait en dus de variatie veel en veel beter kan tussen de dj's onderling.
Maar dat vond ik in de "vroegere" tijd al... 16 of scream 5 keer voorbij horen komen op 1 feest in 2002 sloeg al nergens op, maar toch gebeurde het.
Maar mijn smaak ligt toch iets meer richting de hardere italiaanse sound terwijl ik hier jullie af en toe meer de duitste hardtrance kant op zie gaan in smaak. En ook dan weer mis ik de prachtige platen van Manuel Es en Piero Zeta van het gothic label oa.
Dit omdat je die toch wel vrij vaak hoort langs komen. Zeker in de tijd dat Pila nog Q bookings had en Clive king deed het dan ook.
En dan zijn het vrijwel altijd: overdrive, hands up (die ik overigens haat
Terwijl ik dan juist Cosmic evolution nooit hoor...
Maar ik heb altijd al een soort aversie gehad tegen de meest gedraaide plaatjes ook draaien, hoe vet ze misschien dan ook waren.
Ik denk dat vooral jullie het wel met mij eens zijn als ik zeg dat er zoveel vette platen zijn uit de ouwe dagen die nooit iemand draait en dus de variatie veel en veel beter kan tussen de dj's onderling.
Maar dat vond ik in de "vroegere" tijd al... 16 of scream 5 keer voorbij horen komen op 1 feest in 2002 sloeg al nergens op, maar toch gebeurde het.
Maar mijn smaak ligt toch iets meer richting de hardere italiaanse sound terwijl ik hier jullie af en toe meer de duitste hardtrance kant op zie gaan in smaak. En ook dan weer mis ik de prachtige platen van Manuel Es en Piero Zeta van het gothic label oa.
Morgenavond het stapeltje van sigma luisteren
geniale deal kerel ! kan me er nu al op verheugen 
Mani, wanneer komt er weer een geniale Act & Mani release
?
ik ben nu ook rustig aan bezig om mn platen te rippen, zoveel hoef ik er gelukkig niet te doen want ik heb dr maar een stuk of 300/400 die ik graag/vaak draai
haha... ohh dat is maar 40/50 uur werk
Ik zou uitgaan van 6 platen per uur. 400 x 10 min = 4000 min. Dat is 67 uur al. Ik neem altijd een dik uur op en knip ze daarna los. Dan ze voorzichtig zelf wat masteren met wat plugins zodat ze in de buurt komen qua hardheid van gekochte mp3s, en dan eventueel nog edits maken. Als je er een volle avond mee bezig bent heb je maximaal 30 tracks gedaan, althans ik..
Er van uitgaande dat je er 2 avonden doordeweeks aan wil of kan besteden, dan doe je 60 tracks per week ongeveer, en dan ben je 10 a 20 weken bezig misschien. Vreemd ik ben al een jaar bezig en nog niet klaar..maar heb in de warme maande ook weken lang geen enkele plaat geript trouwens. Maar goed met sommige edits werd het een flink knip- en plak werk en dan ben je gauw een half uur bezig om die ene track zo te krijgen als je zelf wil.
laatste aanpassing
Moet er wel bij zeggen dat 2/3 ongeveer Trance classics zijn, oude Atmoz stijl etc. en maar een paar honderd Hardstyle dingen. Alles wat op mp3 te krijgen is, en dat is eigenlijk al belachelijk veel, dat koop ik zo. Je krijgt een geripte plaat toch nooit zo opgepompt als zo'n gekochte mp3 of wav, en het scheelt een hoop tijd. Maar er is ook nog belachelijk veel niet te krijgen op mp3, dus dan koop ik gewoon via Discogs voor een paar euro per stuk deze plaatjes en rip ze. Seller LaCargo is goed bezig want die heeft bijna alles met soundsample. Zo heb ik het laatste jaar echt tientalle nieuwe toppers die ik toen gemist had leren kennen. En die koop je dan bij een andere seller voor 1/3 van de prijs van LaCargo..
Andere Discogs tip is om je favoriete labels als favoriet aan te vinken en dan naar de pagina te gaan waar ze alle platen die van dat label in de verkoop staan te gaan, en dan de link naar 'soundsamples' aan te klikken. Geen mens kent bijv. alle releases die ooit op een label als Technoclub uitgekomen zijn, en zo kun je ook de onbekendere releases leren kennen. Er komen ook steeds meer soundsamples bij, die naar mijn weten nergens anders op internet te luisteren zijn..
Als iedereen ze draait dan draai ik ze meestal juist niet, heb in dat opzicht wel dezelfde mentaliteit als jij. Een plaat die vroeger bij Recess in de top selling list stond die kocht ik uberhaupt niet, of eventueel voor een B2 of zo, die dan niet door iedereen gedraaid werd. Het zijn juist de verrassende plaatjes die een DJ op doen laten vallen denk ik.. Hitjes draaien kan iedereen wel.
Ik ben juist niet zo'n dikke fan van die scot project platen
Het zijn de beste platen uit die jaren, maar de lengte staat me ook wat tegen ja. Hoor ze anderen erg graag draaien, maar de meesten zal ik zelf niet snel draaien.
laatste aanpassing
verrassende plaatjes die een DJ op doen laten vallen denk ik
Nu niet meer want nu zijn de dj's alleen maar producers en die draaien (zetten de cd speler op play) vrijwel alleen maar eigen werk..
Mani, wanneer komt er weer een geniale Act & Mani release ?
Phoe
donateur
Heldenplaat idd
Nee joh, I Got Tonight
donateur
ook
zelfde introotje he
Mis Qlubtempo
Om ook even te spammen, heb afgelopen weekend mijn 1e festival georganiseerd
Check hier de foto's. Ik ben er trots op
https://partyflock.nl/gallery/3957
Ongeveer 1000 bezoekers gehad en heb geen negatieve reactie gehoord
Ongeveer 1000 bezoekers gehad en heb geen negatieve reactie gehoord
Ziet er gezellig uit!
Ook mooie dames daar in Eersel
Ziet er goed uit Leep. Was ook nog bijna gegaan maar had verplichtingen waar ik niet onder uit kwam.. Savonds was het goed fris, maar smiddags ook perfect weer gehad. Sowieso een perfect festivalseizoen geweest wat het weer betreft...
nou Mikel wanneer heb je die meeting we wachten op nieuws
in principe is alles goed bevonden maar er is 1 probleem .. en geloof me .. dit is écht akelig zo toevallig is het
typisch
heb afgelopen weekend mijn 1e festival georganiseerd
ziet er goed uit! en zo te lezen dus genoeg voldoening .. altijd belangrijk
Ook mooie dames daar in Eersel
dat er in Brabant lekkere wijven rondrennen is al jaren bekend
Gelukkig komen de slimsten allemaal in Nijmegen studeren
Behalve die Technische tutjes die er toch al niet uit zien
afgelopen week is de enige betaalde kracht v.d. Azijnfabriek ontslagen
oi, Bureaucratische regeltjes waar je dan in terecht komt.
Uitspraak van Dynamike op dinsdag 1 september 2009 om 00:37:
Gelukkig komen de slimsten allemaal in Nijmegen studeren
Behalve die Technische tutjes die er toch al niet uit zien
Amen! Leuke dames vaak die brabanders
laatste aanpassing
Dat is waar, maar hier in nijmegen kan ik er nog wel tegen, in eindhoven was het veeeeel erger 
Topding! Heb hem zelf ook. Kan nergens mee vergelijken maar ik ben er dik tevreden mee!
Ik verwacht ze morgen binnen, dus dat wordt spelen dit weekend. Had tot nu toe prehistorische JB systems cd spelers, gekocht in '99 dacht ik. Dus ja, dat wordt een hele verbetering.. Vooral de effecten zie ik naar uit, aangezien een Pioneer cd speler buiten mijn budget lag / ligt.
![[img width=443 height=111]http://www.audiotec.it/cd300.jpg[/img]](http://www.audiotec.it/cd300.jpg)
laatste aanpassing
Vooral de effecten zie ik naar uit, aangezien een Pioneer cd speler buiten mijn budget lag / ligt.
Op dat ding zitten wel effecten dus?
Op de Pioneers eigenlijk niet eens echt.. De effecten kun je volgens mij het beste uit de mixer halen dan.
laatste aanpassing
Vooral de effecten zie ik naar uit
Gok dat je die niet eens zo vaak gaat gebruiken. Heb ze ook op mijn mixer zitten (Synq SMX-3) en je doet er eigenlijk vrij weinig mee (tenminste ik in de praktijk). Maar daar kom je denk vanzelf wel achter