32 volgers · 130630x bekeken
door wie was dat F1rst match uiteindelijk georganiseerd?
https://partyflock.nl/party/135738:F1rst_Match
Voor degenen die mijn Early Hardstyle mixje van een maand of 3 geleden gemist hadden. Nog eens geupload, na het leuke dagje Rememberen op dB 
https://partyflock.nl/topic/1070915:EARLY_Hardstyle_mixje_platen_van_99_05
Voor degenen die mijn Early Hardstyle mixje van een maand of 3 geleden gemist hadden. Nog eens geupload, na het leuke dagje Rememberen op dB https://partyflock.nl/topic/1070915:EARLY_Hardstyle_mixje_platen_van_99_05
Probleem is eigenlijk dat je grote namen moet neerzetten om meer volk te trekken, maar dan krijg je juist wel weer de standaard plaatjes en dat is zonde.
Maar grotere namen kunnen weer gecreeerd worden door de grote organisaties, gewoon om meer ouwe hardstyle aan te bieden op de vroege uurtjes op de grote feesten. Er zijn genoeg jongens die een hele mooie pot kunnen mixen en de beter plaatjes draaien uit die tijd. Nu staan er op de vroege uurtjes heel vaak jongens die veel te hard draaien voor dat tijdstip omdat ze hun eigen ding willen doen (en terecht natuurlijk).
gewoon lekker opbouwen van rustig naar hard is toch het vetste imo 
Trouwens misschien ook interessant voor jullie! Junodownload.com heeft me benaderd voor een leuke promotieactie omdat blijkbaar Theracords een van hun topselling labels is
Helemaal super om te horen! Maar wat betekent dit nou:
Ik mag een emaillijst samenstellen en iedereen van die lijst krijgt dan volgende week een mailtje van mij met een code waarmee je voor 5 pond (dus ook ong. 5 euro haha) gratis Theracords tracks op junodownload mag uitkiezen!
Als je geïnteresseerd bent, laat me je email adres weten (via PB bijv.) want dit is natuurlijk een superleuke actie die nix kost maar dus wel legaal een paar trackjes rijker
en je support mij en mn label er GIGANTISCH mee

Alvast bedankt!
Trouwens misschien ook interessant voor jullie! Junodownload.com heeft me benaderd voor een leuke promotieactie omdat blijkbaar Theracords een van hun topselling labels is
Ik mag een emaillijst samenstellen en iedereen van die lijst krijgt dan volgende week een mailtje van mij met een code waarmee je voor 5 pond (dus ook ong. 5 euro haha) gratis Theracords tracks op junodownload mag uitkiezen!
Als je geïnteresseerd bent, laat me je email adres weten (via PB bijv.) want dit is natuurlijk een superleuke actie die nix kost maar dus wel legaal een paar trackjes rijker
Alvast bedankt!
Veel DJ's die Early draaien, draaien ook zo hard mogelijk om maar niet als 'softie' gezien te worden denk ik. Veel oud spul wordt sowieso niet door een groot deel van het publiek geaccepteerd omdat het te soft is vergeleken met de huidige platen..
De laatste keer dat ik early hardstyle draaide voor publiek kwam iemand me vertellen dat trance voor homo's was
early hardstyle zoals we die hier kennen hoort inmiddels thuis (lees: wordt alleen gewaardeerd) op een hardtrance feest .. niet op een hardstyle feest .. maar aangezien die er nauwelijks meer zijn ben je zo klaar (n) zodra er nu nog ergens early staat aangegeven weet je dat het 9 v.d. 10 keer toch al na 2003 is wat je krijgt te horen anders klikt het niet met de rest .. conclusie > kunnen beter naar het buitenland gaan .. want een retro avond in België biedt nog meer perspectief 
damned hoe lang blijven we die understatements eigenlijk nog maken
tot vervelens toe 
damned hoe lang blijven we die understatements eigenlijk nog maken
De laatste keer dat ik early hardstyle draaide voor publiek kwam iemand me vertellen dat trance voor homo's was
Pfff haha was zeker 15 ofzo?
Als je geïnteresseerd bent, laat me je email adres weten (via PB bijv.) want dit is natuurlijk een superleuke actie die nix kost maar dus wel legaal een paar trackjes rijkeren je support mij en mn label er GIGANTISCH mee
![]()
Oooh altijd interessant
Voor degenen die mijn Early Hardstyle mixje van een maand of 3 geleden gemist hadden. Nog eens geupload, na het leuke dagje Rememberen op dB
ff downen treklist ziet er goed uit iig
Maar grotere namen kunnen weer gecreeerd worden door de grote organisaties, gewoon om meer ouwe hardstyle aan te bieden op de vroege uurtjes op de grote feesten. Er zijn genoeg jongens die een hele mooie pot kunnen mixen en de beter plaatjes draaien uit die tijd. Nu staan er op de vroege uurtjes heel vaak jongens die veel te hard draaien voor dat tijdstip omdat ze hun eigen ding willen doen (en terecht natuurlijk).
ik heb laatst in de zenith geopend op een feestje (per toeval was er 1 ziek) ik heb wel lekker opgebouwd, maar ben toch ook nog wel redelijk hard gegaan voor "early / 2002-2006" . Echter ging mijn hele opbouw de lucht in door een koekenbakker die na mij met laptop op 156,6 bpm ging draaien en begon met headhunterz - Scrap attack. En die gast moest dan al 10 jaar club draai ervaring hebben...
1.Zenith vs Avex – Im Your Deejay
2.Julian DJ & Davide Sonar - Techno Noise
3.Speedwave – Junior (Hardstyle masterz remix)
4.ZX - Scream
5.Hardstyle Masterz – Age Of Reverse Bass
6.Deepack – The Prophecy
7.DJ Duro – Cocaine MF (Al Pacino rmx)
8.DJ Zany - Pure
9.High Voltage – Bombs Away
10.Donkey Rollers – Followers
11.Scope DJ - Lockdown
12.VA – Subsonic Edit Mashup
dit was de tracklist zon beetje, geen lockdown en junior wel skleroxx en sexbusters gedraait
http://lsdb.nl/set/22846/Wally_DJ_-_Discotheek_Zenith_Hard_vs_Hot_home_practice_01-08-2009.html
echte early is het niet zoals hier vaak bedoeld word, maar toch wel aardig dacht ik zo
2.Julian DJ & Davide Sonar - Techno Noise
3.Speedwave – Junior (Hardstyle masterz remix)
4.ZX - Scream
5.Hardstyle Masterz – Age Of Reverse Bass
6.Deepack – The Prophecy
7.DJ Duro – Cocaine MF (Al Pacino rmx)
8.DJ Zany - Pure
9.High Voltage – Bombs Away
10.Donkey Rollers – Followers
11.Scope DJ - Lockdown
12.VA – Subsonic Edit Mashup
dit was de tracklist zon beetje, geen lockdown en junior wel skleroxx en sexbusters gedraait
http://lsdb.nl/set/22846/Wally_DJ_-_Discotheek_Zenith_Hard_vs_Hot_home_practice_01-08-2009.html
echte early is het niet zoals hier vaak bedoeld word, maar toch wel aardig dacht ik zo
ik heb laatst in de zenith geopend op een feestje (per toeval was er 1 ziek) ik heb wel lekker opgebouwd, maar ben toch ook nog wel redelijk hard gegaan voor "early / 2002-2006" . Echter ging mijn hele opbouw de lucht in door een koekenbakker die na mij met laptop op 156,6 bpm ging draaien en begon met headhunterz - Scrap attack. En die gast moest dan al 10 jaar club draai ervaring hebben...
Komen er nog mensen naar de Zenith dan?
Nog nooit zo'n setje gehoord daar, wel relax dat je dat daar draait
Maja Zenith is toch aflopende zaak...
En die gast moest dan al 10 jaar club draai ervaring hebben...
discotheek deejays doen ook maar wat
althans dat is mijn ervaring uit de periode dat ik nog wel eens in een discotheek kwam (in een ver verleden)
toen kon je ook nog gewoon een plaatje aanvragen (ook al was het een totaal andere stijl als wat je op dat moment hoorde)
moet je nu eens proberen op een Defqon / Decibel etc.
Maja Zenith is toch aflopende zaak...
behalve op 23 oktober a.s.
https://partyflock.nl/party/158502:Hard_versus_Hot
was dat feest er was max 30 a 40 man bij mijn set waarschijnlijk, niet zo gek als op hetzelfde moment Wildstylez op de kermis in venray draait
paar maten van mij gaan miss vanavond naar de zenith, 50 cent jwt xD
was dat feest er was max 30 a 40 man bij mijn set waarschijnlijk, niet zo gek als op hetzelfde moment Wildstylez op de kermis in venray draait
paar maten van mij gaan miss vanavond naar de zenith, 50 cent jwt xD
hmz .. misschien dat er iets te regelen valt .. hoe zou de animo zijn voor een 2e editie van RTF in Roermond ? openingstijden: 21:00-03:00
het gaat om www.azijnfabriek.nl en ligt in de buurt van het centrum .. tevens naast een koffieshop
ben er laatst eens geweest en heb daar inmiddels ook wat connecties
aangezien hun subsidie krijgen van de gemeente is het financieel ook interessant (geen risico dus)
geluid is prima (mits het goed is afgesteld)
platenspelers staan er / cd spelers staan er / mixer ook alleen komt er dan toch een Pioneer DJM te staan want nu staat er zo'n vreemd merk / monitoren waren volgens mij redelijk maar als er Mackie's geregeld kunnen worden dan komen die er ook te staan
op de site staat dat er 275 mensen in kunnen maar dat is echt een maximum .. als er minder als 100 zijn is het evengoed nog gezellig druk
bier is Jupiler uit de fles
verder staan er ook nog wat banken en is er een zitgedeelte in een rustigere ruimte
zoals al vaker gezegd de animo voor early hardstyle / hardtrance in Limburg is gewoon ruk dus als er geen animo is vanuit elders zie ik er weinig in .. maar aangezien hun toch meerdere malen per jaar iets met dance willen doen (weliswaar gericht op de hardere stijlen zoals hardcore / early rave / drum 'n bass) kan zoiets misschien ook eens worden ingepland ..
datum zal denk ik wel f op zich moeten laten wachten want er is best veel te doen .. maar polsen kan geen kwaad
het gaat om www.azijnfabriek.nl en ligt in de buurt van het centrum .. tevens naast een koffieshop
ben er laatst eens geweest en heb daar inmiddels ook wat connecties
aangezien hun subsidie krijgen van de gemeente is het financieel ook interessant (geen risico dus)
geluid is prima (mits het goed is afgesteld)
platenspelers staan er / cd spelers staan er / mixer ook alleen komt er dan toch een Pioneer DJM te staan want nu staat er zo'n vreemd merk / monitoren waren volgens mij redelijk maar als er Mackie's geregeld kunnen worden dan komen die er ook te staan
op de site staat dat er 275 mensen in kunnen maar dat is echt een maximum .. als er minder als 100 zijn is het evengoed nog gezellig druk
bier is Jupiler uit de fles
zoals al vaker gezegd de animo voor early hardstyle / hardtrance in Limburg is gewoon ruk dus als er geen animo is vanuit elders zie ik er weinig in .. maar aangezien hun toch meerdere malen per jaar iets met dance willen doen (weliswaar gericht op de hardere stijlen zoals hardcore / early rave / drum 'n bass) kan zoiets misschien ook eens worden ingepland ..
datum zal denk ik wel f op zich moeten laten wachten want er is best veel te doen .. maar polsen kan geen kwaad
bedoelde met " geregeld kunnen worden " eik dat de toco er geen probleem van maakt als ik m'n eigen leverancier daarvoor kan vragen (kost ook niet veel) .. het is dus niet zo dat we net zoals de vorige keer zelf spullen moeten meenemen 
Ozzeris met z'n wereldreis en niet weten waar die zat
apparatuur hoort er gewoon te staan en natuurlijk in goeie staat
Ozzeris met z'n wereldreis en niet weten waar die zat
apparatuur hoort er gewoon te staan en natuurlijk in goeie staat
after?
klinkt beter dan 5 uur moeten verkleumen op n stationnetje
tips om de juiste doelgroep te bereiken zijn natuurlijk altijd welkom maar ik ken de regio hier als de achtertuin die ik niet heb dus dat is niet zo'n probleem
ligt ook aan het budget wat er beschikbaar wordt gesteld want een promobericht versturen hier op PF vind ik zelf nog altijd het meest interessant (is immers ook doelgericht)
maar eerst maar eens afwachten hoe en wat .. er bestaat namelijk de mogelijkheid dat ik daar de programmering voor dance feesten kan gaan doen dus 1+1 is dan 2
het moet alleen niet in de weg komen te zitten met al die andere dingen die ik al doe dus daar moet nog over gesproken worden
het is afgelopen weekend pas voor het eerst ter sprake gekomen
de rest kan natuurlijk ook gewoon blijven nadenken over een locatie hè!