hij moest er op het einde zelf ook even van huilen idd
http://www.discogs.com/label/Tracid+Traxxx
je twijfels bij 99 kun je dus weer weghalen
Ik merk dat de meeste mensen <2006 als Early klasseren.
dat zullen dan vast de jongeren zijn
kun je zo'n feest afsluiten ga je Prednison Attack op het einde draaien gevolgd door weer een hardstyle plaat omdat er nog wat tijd over isniks overigens tegen die eerste plaat maar schoenmaker blijf bij je leest
hij moest er op het einde zelf ook even van huilen idd
want ik heb genoeg mensen gezien die het een erg dikke set vonden!
feit is dat een hele generatie de early sound echt niet kent, en wat de boer niet kent dat luistert ie niet.. ( in dit geval ben je denk ik niet stoer als je niet net als je schoolklasje naar die draaiorgel kak luistert )
Of je houdt ook zowiezo van apre ski dan kan ik je begrijpen
Apres skihut volk en mensen die zweren bij nieuwe hardstyle zijn niet zo heel verschillend. Alleen de apres-ski fans gebruiken wat minder dope en meer drank
Ik zou eerder mn twijfels bij '98 '99 leggen gezien het toen nog gewoon "hardhouse" of soms zelfs "trance" genoemd werd. pas rond eind 2001 begon de term hardstyle gebruikt te worden en tot en met 2003 kreeg de stijl steeds meer zijn eigen ingredienten die typisch voor "hardstyle" waren.
kun je zo'n feest afsluiten ga je Prednison Attack op het einde draaien gevolgd door weer een hardstyle plaat omdat er nog wat tijd over is
Ratty - Sunrise (Here I Am)
15.the Raiders - Disk Warrior (warrior mix)
Toch vind ik dat er een nieuwe naam moet komen voor ofwel de Hardstyle van 1998-2002 of de Hardstyle van 2003-2006.
Beiden kunnen onder de categorie Early vallen omdat ze niks meer met de huidige Hardstyle hebben te maken.
Ik merk dat de meeste mensen <2006 als Early klasseren.
Uitspraak van Storage aka Opslagop zaterdag 20 juni 2009 om 14:08:
Ratty - Sunrise (Here I Am)
Dezelfde producers achter het beste en het slechtste uit de scene, onbegrijpelijk...
Yesterdays part 2 - dj the Forgotten!
En dit vind ik de aller vetste 'nieuwe hardstyle' track die er maar is. De vetste track na 2004 zeg maar.. Die kick is echt heel erg naar...
Maar om het hardtrance te noemen, of hardhouse, dan doe je het toch iets te kort omdat het breder is dan 1 van die stijlen.
Ondanks dat wij een hele hoop commerciele zooi kut vinden ofzo blijft het wel een geniaal iets om als producer hit na hit te scoren... Doe het maar eens na, blijft een knap staaltje werk. Gepikt en geplakt of niet .+
Je zou haast elke muziek wel af kunnen kraken op de manier zoals jullie doen.
Bow c bow bow
01.Mass Effect - Alphascan (arome rmx)
02.dj Arne L II & Mirko Milano - Astral Shock (euro rmx)
03.K.A.M. - Frequency (direct mix)
04.Ramirez - El Ritmo Barbaro (moratto rmx)
Dreigementen ben ik niet bang voor aangezien ik de discussie ook niet aan ga, omdat het toch smaakverschil is...
Is dat erg?
mensen die zich achter een mening of 'smaak' gaan verschuilen dat vind ik altijd zo intens triest. Er zijn tientalle goede concrete redenenen gegeven in dit topic waarom men zo denkt en waarom men hier zo veel stevige dingen durft en imo ook kan zeggen. Ik forum zo ongeveer vanaf 2001 dagelijks en ben msschien wel 1000 keer iemand tegen gekomen die zich als een flauwe zak achter een 'smaak' verschool, maar echte muzikale discussies worden toch zeker niet op dat niveau gestreden, toch....?
Luister, absoluut niet persoonlijk tegen jou gericht hoor (want jij weet wel hoe de vork in de steel zit), maar mensen die zich achter een mening of 'smaak' gaan verschuilen dat vind ik altijd zo intens triest. Er zijn tientalle goede concrete redenenen gegeven in dit topic waarom men zo denkt en waarom men hier zo veel stevige dingen durft en imo ook kan zeggen. Ik forum zo ongeveer vanaf 2001 dagelijks en ben msschien wel 1000 keer iemand tegen gekomen die zich als een flauwe zak achter een 'smaak' verschool, maar echte muzikale discussies worden toch zeker niet op dat niveau gestreden, toch....?
Dan maak je een heel verhaal, en maakt de ander er zich gemakkelijk van af door alleen te zeggen 'smaken verschillen, en daarom heb ik ook gelijk' Dat vind ik zo triest, nogmaals. Natuurlijk verschillen smaken binnen de muziek, maar dat doet er absoluut niets aan af als er argumenten gemaakt worden waarin feiten verwerkt zitten. Het feit dat de Hardstyle van tegenwoordig 1 grote saaie eentonige stroom dezelfde platen is, is absoluut niet te weerleggen. Ik heb op de afgelopen Defqon een groot deel van de dag op de Main gestaan en echt iedere DJ draaide (zo goed als) hetzelfde. 90% van de platen hebben dezelfde kick en nog erger, dezelfde opbouw. Als muziekliefhebber is zo'n dag eigenlijk een regelrechte belediging. 100 keer op 1 dag eenzelfde soort track horen, en dat er dan nog mensen zijn die zeggen dat bepaade DJ's echt een eigen stijl hebben, daar zakt je broek gewoon echt van af... De DJ die de avond afsloot draaide zo goed als alleen maar platen die al 1 of meerdere keren eerder op de Main gedraaid waren die dag. Is dat erg? Nee, dat is niet persé erg, maar het onderstreept het argument 'hardstyle is voort 1 grote eentonige 13 in een dozijn stijl' wel erg goed, niet dan?
En als iemand het er niet mee eens is dat dit een feit is, maar het puur een mening vindt, dan moet deze persoon hier een goed argument tegen wat ik zeg voor geven. Ik zou willen dat ik ongelijk had, maar goede argumenten tegen wat in dit topic allemaal gezegd wordt, al een jaar of 3 lang, ben ik nog nooit tegen gekomen eigenlijk. Er worden hier meer feiten dan meningen gegeven, en daarom zijn die ook zo moeilijk te weerleggen denk ik. En eigenlijk zouden alle kopstukken uit de Hardstyle scene zich zelfs in deze discussie moeten mengen. Ik ben altijd wel benieuwd geweest hoe hun visie ten opzichte van dit alles is geweest. Zij zijn tenslotte degenen die de scene al net zo lang volgen als de meeste mensen hier, en die alles van een totaal andere kant bekijken als ons, namelijk vanuit de podium-kant. Hoe zouden zij nou de 'ontwikkeling' van de Hardstyle de afgelopen 6 a 8 jaar hebben ervaren, dat vraag ik me echt af.
Want ze lezen dit allemaal wel, en op andere forums ook, maar er wordt eigenlijk nooit gereageerd. En dat zou misschien juist wel heel interessant kunnen zijn...
dus je kunt er goed naar luisteren maar helemaal bevredigend is het toch niet echt ?
is absoluut niet te weerleggen
DJ's echt een eigen stijl hebben
En als iemand het er niet mee eens is dat dit een feit is, maar het puur een mening vindt, dan moet deze persoon hier een goed argument tegen wat ik zeg voor geven.
crypsis
mijn reactie: hij maakt een showtje voor t publiek
The prophet, wildstylez en headhunterz
Die kick is echt heel erg naar...
voor de rest een mix met hoogte en dieptepunten
leuke tracklist man!
alleen Astral Shock ken ik nog niet
jammer dat je bij el ritmo die bass er niet in laat komen na de climax, vind ik juiste dikste aan die plaat