Partyflock

Forumonderwerp · 879579
32 volgers · 140421x bekeken
Waarschuw beheerder
+3-1
donateur
hier is nog volgens mij nog geen topic over!
drop hier alles over early hardstyle :)

het gaat hier over de periode 1998 -2002
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Partycrasher :bounce: op zaterdag 29 november 2008 om 16:51:
Hahahah bij een "Early" Hardstyle FEEST zie je vooral FEESTgangers HELAAS hahahaha. Ik snap het ook niet waarom ik HELAAS feestgangers zie op een FEEST???!!!

Als je echt niet wil storen aan een plaatje wat een hit is geworden , of een plaatje waarvan het jaartal net 1 jaartje hoger ligt dan dat de absolute grens ligt voor dat feest ga je toch lekker je eigen cd-tje downloaden of je eigen feestje organiseren zonder feestgangers hahaha

ben jij nu zo dom of?

als je promotie maakt voor een feest waarin duidelijk gezegd wordt dat iedereen zich aan het concept houdt en dit achteraf gewoon niet klopt? dan vinden een aantal FEEST gangers dat niet relax, ze kopen namelijk een ticket om muziek te horen voor een bepaalde tijd zoals ook beloofd en afgesproken was.

Als jij die duidelijke grens niet kunt zien, tussen nieuwe en oude hardstyle dan houdt deze discussie ook vrij snel op verder.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dynamike op donderdag 27 november 2008 om 18:48:
we komen de échte early straks nog een andere naam aan het geven want mensen die de HS van nu kennen vinden dat van 2004 en 2005 al early ..

early hardstyle classics ofzo

eigenlijk zou je het niet eens Hardstyle moeten noemen, aangezien de meesten van ons alleen de sound vet vinden van voor het echt de gehypte naam 'Hardstyle' had. De naam Hardstyle in de titel van het feest zorgt er al voor dat het gros van de bezoekers de verwachtigng heeft dat er iets wordt gedraaid, waar wij dan weer niet op hopen.

Early Hardstyle is dus ook niet echt een heel goede naam voor wat wij goed vinden, aangezien het eingelijk een betere naam is voor de sound '03+'04+'05, dus de echte reverse bass tijd zeg maar. Dat vind ik persoonlijk ook niet echt vet meer, liever van wat er nog voooor zat. Maar toen was het een verzamelbak van verschillende soorten stijlen, waardoor er heel moeilijk 1 goede naam voor te verzinnen is vind ik. Het was toen nog een stijl in wording, en geen echte stijl met duidelijke grenzen. Maar die sound heeft eigenlijk totaal niks meer te maken met wat er nu Hardstyle genoemd word. Op zich is het dus logisch dat de DJ's en het volk wat er op af komt, op een EARLY hardstyle feest, de sound wil horen van toen het bekend werd, vanaf 2003 zeg maar. 99% van de mensen kent de muziek van ervoor niet en voor hun is een plaat als Sex of Shizzle my dizzle ook echt early. Je kunt het ze ook niet kwalijk namen, want ook die sound is heel anders als die van nu. Er zijn eigenlijk dus 3 periode's onder te verdelen, en geen 2. Schiet me eigenlijk ook pas ineens te binnen.

Beter is om het gewoon Hardtrance te noemen (of oldskool hardstyle;)). Daar komen Hardstylers niet op af, omdat die zich er vaak voor zullen schamen om naar een feest te gaan met 'Trance' in de titel. Zag de commentaren op Mark Sherry zijn set op Qlimax namelijk ook weer, en dat onderstreept wat ik hier zojuist zei ook weer eens.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
vind ik niet...oude italiaanse platen waren kneiterhard..reversed bass is niet iets van 2003 en later.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van WesselW op donderdag 27 november 2008 om 20:31:
Ik vond't wel meevallen met de hitjesparade en mij maakt het eigenlijk niet uit als er soms naar een iets nieuwer trackje gegrepen word (aangezien ik eigenlijk die early hardstyle periode niet echt heb meegemaakt, enkel van oude livesetjes) ik kan me voorstellen dat sommigen echt alleen to 03 willen horen, maar over een paar trackjes zeuren van een hele avond vind ik toch wel zuur. Bij dit feest hebben eigenlijk alleen de Alpha Twins zich er echt "schuldig" aan gemaakt.

Ik snap je punt, en in principe onderstreept dat wat ik net zei. 95% van de bezoekers is pas naar hardstyle gaan luisteren toen het die naam al had, terwijl voor de meeste 'die-hards' in dit topic eigenlijk de stijl toen al minder interessant begon te worden. Qlimax 2003 en de 1e Defqon ook in 2003 hebben van de naam Hardstyle pas echt een naam gemaakt in het hoofd van het gehele Nederlandse volk zeg maar. In 2001 was de naam Hardstyle dacht ik verzonnen, maar dat was eigenlijk alleen in Noord-Holland nog maar gaande. De naam Hardstyle is pas later dus, toen Nederland klaar was voor de nieuwe Hype in de hardere stijlen muziek, 2003, echt bekend geworden. Dat was dus voor de meeste mensen de begintijd van de Hardstyle.

En zoals het met alle oude muziek is, blijven vaak bij diezelfde 95% van de mensen alleen de hitjes hangen. Misschien dus zelfs ook alleen bij de DJ's ook die dat toen al draaiden. Die kijken erop een andere manier tegen aan als ons denk ik. De platen die toen een grote uitwerking hadden op het publiek, die blijven ze nu nog draaien als zijnde early hardstyle. Het klopt in principe, maar de liefhebbers die al in 1999 zagen dat er iets aan het gebeuren was in de stijlen Hardtrance, Hardhouse en nog wat kleinere stijlen, die komen niet aan hun trekken. Dit omdat voor hun idee er alleen maar spul gedraaid wordt, die ze OF al veels te vaak gehoord hebben (omdat ze toen al naar al die feesten gingen en iedereen ze draaide) OF omdat er alleen maar spul gedraaid wordt vanaf de hype periode.

Er kan dus niemand de schuld gegeven worden, omdat in principe de DJ's voor een groot deel doen wat van ze gevraagd wordt. Nouja, de meeste platen komen uit 2002, 2003 en 2004 die ik in de tracklists zie. Dat is in principe early hardstyle, aangezien het totaal anders is als wat nu Hardstye is. Maar de beginperiode 1998 t/m 2001 wordt echt TOTAAL overgeslagen. En de liefhebbers van het 1e uur, ook al is het maar een klein %, die zouden naar zo'n feest komen om verrast te worden met net DIE platen. En als dat niet gebeurd dan mag je van mijn part kritisch zijn. De DJ's doen goed hun werk, maar zoals in elke stijl wordt er wel heel erg op safe gespeeld. Er wordt altijd uit de 5% populairse platen van die jaar geput, terwijl er zo veel meer gemaakt is.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 29 november 2008 om 19:37:
vind ik niet...oude italiaanse platen waren kneiterhard..reversed bass is niet iets van 2003 en later.

Nee, maar daarvoor bepaalde het niet heel de stijl, en vanaf 2003 wel...

De Italianen zijn het ook aleen maar Hardstyle gaan noemen omdat dat hier in Nederland zo genoemd werd. Hun noemden het altijd 'Techno' of zo. Maar goed, dat is in bijna elk land weer anders, die benaming. Dat boeit ook niet zo.

Maar ik zie het zo dat in 2002 de reverse bass echt in populairiteit op kwam, en in 2003 was het echt voort genre bepalend. En Tracid Traxx deed het al in 2001, maar dan wel met hun bepaalde sound.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van d'un tableau historique op donderdag 27 november 2008 om 17:52:
Ik vind van Deepack eigenlijk niks Early's bijzonder. Alleen Carambola - Blue Horizons (Deepack Remix) is vet.

ik vind de remix van 140 bpm het vetste.

Ze hebben ook wel wat aardige Trance plaatjes gemaakt, nog voor hun Deepack tijd trouwens.
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 182, 681, 1669}
Artiest Dynamike
Waarschuw beheerder
donateur
moraal van het verhaal .. het is gewoon één en al kut :p
volgens mij hoor je nog eerder dat spul wat wij willen horen op een trance-classics feest waar de laatste dj's iets harder mogen draaien :/
maar ook dan zal er al snel op safe worden gespeeld ja .. want de " grote " massa bepaalt (n)

Artiest Storage
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 29 november 2008 om 19:08:
Early Hardstyle is dus ook niet echt een heel goede naam voor wat wij goed vinden

ik denk dat je het meer hardtrance/hardhouse kan/moet noemen ;) :D
Artiest {SHOWLIST artist 45388, 24849}
Waarschuw beheerder
ik denk dat we dit topic wel kunnen opdoeken O:)

Waarschuw beheerder
donateur
8) hehe

Ach ik vermaak me wel in mn kamertje 8)
Gooi net zins weer een tijdje Essential Dj Team - Bad Boyz erop :D
volgensmij niet heel bekend, maar knalt wel lekker! heeft melodie van The Prodigy - No Good als ik me niet vergis.... :9
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 29 november 2008 om 20:58:
Ach ik vermaak me wel in mn kamertje

*fapfap*

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Marcell. op zaterdag 29 november 2008 om 21:04:
*fapfap*

:bloos:

Ben maar gestopt :9 woont nog een klein kindje naast me en volgensmij zit die niet op die teringherrie te wachten :P
Afgesloten met Thomas Trouble - Echoes (Michael Fusseder Remix) (L)

Waarschuw beheerder
Is iemand van jullie bekend met de DJ Dean remix van Hunter, Lauks & Paris - What's up?
Waarschuw beheerder
Als je echt niet wil storen aan een plaatje wat een hit is geworden , of een plaatje waarvan het jaartal net 1 jaartje hoger ligt dan dat de absolute grens ligt voor dat feest ga je toch lekker je eigen cd-tje downloaden of je eigen feestje organiseren zonder feestgangers hahaha

:gaap:

Volgens mij ben jij nou juist degene die loopt te cijferneuken (met je jaartallen) terwijl er in de topic juist gerefereerd wordt naar een bepaalde sound, en die is niet per defintie afhankelijk van het releasejaar. (Maar het kan er wel een hoop over zeggen.)

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 29 november 2008 om 21:33:
Is iemand van jullie bekend met de DJ Dean remix van Hunter, Lauks & Paris - What's up?

Nope, maar HL&P hebben wel leuke plaatjes en DJ Dean ook, dus ben wel benieuwd. Is het iets ouds of nieuws?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
2002, heb m net besteld staat ook nog n remix op van Jay Walker, die heb k als set rip en vind k wel vet... maar k zie dus net dat dr ook n mix van Dean op staat...
Waarschuw beheerder
Hahahah bij een "Early" Hardstyle FEEST zie je vooral FEESTgangers HELAAS hahahaha. Ik snap het ook niet waarom ik HELAAS feestgangers zie op een FEEST???!!!

Daar zit hem nu juist de fout. Ik zie het niet als een feest, dan ga ik wel naar één of andere goedkope tent of de sociëteit van mijn vereniging. Ik zit het als hetzelfde als een concert in een concertzaal of iets dergelijks. Ik ga erheen voor de muziek, en niet alle bullshit er omheen. Dat dat leuk is meegenomen ten opzichte van stil zitten in een stoeltje prima.
Dus inderdaad HELAAS dat ik niet een simpele ziel bel die alleen wil feesten, maar ook nog een eisen stel aan de kwaliteit van de muziek, want daarom ben ik altijd de sjaak, omdat aan de feestgangers nu eenmaal meer te verdienen is, omdat er nu eenmaal meer van zijn.

Waarschuw beheerder
Sowieso gaat die gast zn post nergens over :rot:

Je hoort niemand klagen als ik stiekem de Steve Hill vs D10 remix van DJ Wag - Life On Mars draai. Die is uit eind 2005...

het gaat puur om de sound en mensen moeten gewoon naar n feest gaan omdat ze de muziek vet vinden niet omdat hun buurmeisje of paar vrienden van Hyves ook gaat...

Zou ik trouwens nooit doen, met mn buurmeisje naar n feest. Laatst haddne 2 zussen dat wél gedaan, bij I Love Techno, en we weten allemaal waar die auto geëindigd is, tegen een brugpijler. Daaruit kunnen we wel concluderen dat t niet slim is, met je buurmeisje naar n feest gaan.

Maar dat ff terzijde :vaag:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 29 november 2008 om 22:13:
Je hoort niemand klagen als ik stiekem de Steve Hill vs D10 remix van DJ Wag - Life On Mars draai.

Mij wel

Waarschuw beheerder
ja oké, maar je snapt wat k bedoel, die plaat had zo in 2002 uit gebracht kunnen worden ;)
Waarschuw beheerder
Jamaar da was nié
Waarschuw beheerder
Ik zeg trouwens:
Renato Tankis & DJ Savietto - Octopus (Da Brain Remix)
Vind ik persoonlijk vetter dan de Lost In Case Remix, die zou ik ook nog wel eens willen horen ergens.
Misschien nog wel één van de betere van Andreas Schmidt.
Waarschuw beheerder
ga je toch lekker je eigen cd-tje downloaden

Downloaden is illegaal. Als je dat doet, verdienen de artiesten niets meer en moeten ze ander werk gaan zoeken en kan jij HELAAS niet meer naar je FEEST toe.

Maargoed, dat terzijde. Misschien kunnen ze t voortaan Early Hardstyle bijeenkomst noemen. Kunnen de lui die op de term "feest" afkomen mooi gaan hossen in de plaatselijke bar of bij de Toppers ofzo. Stijgt het gemiddeld IQ ook meteen en zijn platen als Shizzle My Dizzle ook verleden tijd.

Bij die Early Hardstyle-feestjes is het trouwens vrijwel altijd hetzelfde liedje, wie er ook draaien. De bekende namen spelen gewoon op safe omdat ze bang zijn kritiek te krijgen, maar volgens mij is die angst ongegrond. De liefhebber WIL juist onbekende platen, en het massavolk dat gewoon komt om te feesten of omdat er bekende namen staan kent volgens mij toch totaal niets. Ook geen Incoming of Scream of andere platen die wij als hitje bestempelen.
Ik denk dat er geen verschil zit tussen een Frontliner of Headhunterz die alleen totaal nieuwe promo's draaien die niemand kent, of een dj die alleen maar superonbekende early plaatjes gaat draaien. Het resultaat is hetzelfde: Nauwelijks iemand weet wat er gedraaid wordt. Staat het publiek te mokken bij een Headhunterz? Nope.

Waarschuw beheerder
donateur
Daaruit kunnen we wel concluderen dat t niet slim is, met je buurmeisje naar n feest gaan.

Maar dat ff terzijde

:lol: flauw....

Uitspraak van Earase op zondag 30 november 2008 om 16:34:
Nauwelijks iemand weet wat er gedraaid wordt

laat staan dat 90% vh publiek weet wat een dj op het moment van optreden werkelijk doet.....want dan vallen ook een hoop bekende dj's door de mand (6)

Uitspraak van Edutainment op zaterdag 29 november 2008 om 21:46:
in de topic juist gerefereerd wordt naar een bepaalde sound, en die is niet per defintie afhankelijk van het releasejaar. (Maar het kan er wel een hoop over zeggen.)

true, ik heb t er weleens met mn vrienden over gehad... die vinden de huidige hs vet, maar ik juist de ouwe sound :D
waarom? opzich is dat niet echt te omschrijven, veel nummers klinken gewoon lekkerder dan de huidige hs (hoewel ik toch aardig wat releases van dit jaar vet vind :D )
Daarnaast is er nog 1 groot verschil te kennen tussen de ouwe sound en de huidige sound, (bijna) alle platen van deze tijd hebben een break na de inloop terwijl de ouwe hs juist doorknalt na de inloop. Dit is iets wat ik zelf als muziekliefhebbende dj erg vet vind! Doormixen!!! :D

Maaja de "grote" bekende dj's spelen gewoon op safe, logisch.

Uitspraak van Earase op zondag 30 november 2008 om 16:34:
Ik denk dat er geen verschil zit tussen een Frontliner of Headhunterz die alleen totaal nieuwe promo's draaien die niemand kent, of een dj die alleen maar superonbekende early plaatjes gaat draaien. Het resultaat is hetzelfde: Nauwelijks iemand weet wat er gedraaid wordt.

100% waar, tegenwoordig draait het bij dj's dan ook om hun producties ipv van hun draaikunsten.
Als jij vette tracks uitbrengt, dan verwacht het publiek dus dat jij vet "draait"...
Geweldig een Headhunterz die 1uur lang zijn eigen platen draait, waarbij ie platen inmixed op momenten waarvan ik denk "klinkt mooi" ownee niet! :rot:
maar 90% vh publiek merkt t niet en vindt het alleen maar vet als ze weer een promo hebben gehoord, of hebben opgenomen met hun telefoon... (N)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dynamike op zaterdag 29 november 2008 om 20:00:
volgens mij hoor je nog eerder dat spul wat wij willen horen op een trance-classics feest waar de laatste dj's iets harder mogen draaien

Ik zal de aankomende Trance energy de gehele avond in de Classics zaal te vinden zijn iig! :)

Op TE 2002 en 2003 toen Cosmic Gate wereldsets draaide, en toen er nog een Hardtrance zaal was met Kai Tracid, dat waren nog eens tijden!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Zou ik trouwens nooit doen, met mn buurmeisje naar n feest. Laatst haddne 2 zussen dat wél gedaan, bij I Love Techno, en we weten allemaal waar die auto geëindigd is, tegen een brugpijler. Daaruit kunnen we wel concluderen dat t niet slim is, met je buurmeisje naar n feest gaan.

volgens mij solliciteer je weer naar een tijdelijk verbanning van PF jongeman! ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 november 2008 om 17:21:
Ik zal de aankomende Trance energy de gehele avond in de Classics zaal te vinden zijn iig!

Op TE 2002 en 2003 toen Cosmic Gate wereldsets draaide, en toen er nog een Hardtrance zaal was met Kai Tracid, dat waren nog eens tijden!

dat geloof ik graag :D
ik denk dat als je op trance feesten een ouwe hs zaal zou doen, dat dr dan zeker veel mensen opaf komen :D

Uitspraak van verwijderd op zondag 30 november 2008 om 17:24:
volgens mij solliciteer je weer naar een tijdelijk verbanning van PF jongeman!

druk jij ff op het vlopje (6) :lol: hehe
Waarschuw beheerder
donateur
kortom .. het wordt tijd voor weer een Return To Forever want het is alweer bijna een jaar geleden en het area hosten op DFS was helaas geen succes .. locatie?

Waarschuw beheerder
Kefee de Splinter in Venlo? Locatie is ongeveer net zo groot als daar in Utrecht alleen met als voordeel dat dr n vaste schare publiek is die over t algemeen ook op hardstyle feesten present zijn. En t ligt echt midden in t centrum...

heb dr n paar keer hardstyle moeten draaien, maar ook trance, techno en hard trance, en alleen positieve reacties gehad...

Dus als jullie de afstand geen probleem vinden dan zal ik het eens met de eigenaar overleggen. Enige beperking is de openingstijd van 2200-0400 maar dat moet opzich lang genoeg zijn toch?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 november 2008 om 20:24:
Enige beperking is de openingstijd van 2200-0400 maar dat moet opzich lang genoeg zijn toch?

Ja joh... moet ook nog terug rijden ;)
Waarschuw beheerder
Dus als jullie de afstand geen probleem vinden dan zal ik het eens met de eigenaar overleggen.

Goed te doen vanuit Nijmegen.
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 november 2008 om 17:24:
volgens mij solliciteer je weer naar een tijdelijk verbanning van PF jongeman!

Hoezo dat ''weer''? ;)
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 november 2008 om 17:21:
Ik zal de aankomende Trance energy de gehele avond in de Classics zaal te vinden zijn iig!

Eens kijken wat de line-up daar wordt. Dat is mijn voorwaarde.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van d'un tableau historique op zondag 30 november 2008 om 20:38:
Eens kijken wat de line-up daar wordt. Dat is mijn voorwaarde.

Soms kun je nog eens verrast worden. Ik ben naar Trance ClassiXX in de Matrixx geweest een tijd geleden en daar stodnen Jochen Miller vs. Cor Fijneman echt een hele dikke set weg te geven, terwijl ik van tevoren helemaal niet had verwacht dat hun echt een set gingen draaien met platen die ik super goed vind.

Dit concept wordt iig veel en veel beter begrepen dan hardstyle classics, dat kan ik je wel vertellen. Voor mij geldt dus niet echt de line up regel in dit geval. Ik zou sowieso toch wel gaan denk ik, en nu dus echt 100% zeker.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dynamike op zondag 30 november 2008 om 20:05:
kortom .. het wordt tijd voor weer een Return To Forever want het is alweer bijna een jaar geleden en het area hosten op DFS was helaas geen succes .. locatie?

Dat zeker :)

Kefee de Splinter in Venlo?

Wat een eind :9
Maar dat heb ik er voor een echt early hs feest wel voor over.

Waarschuw beheerder
Venlo zou voor mij dus ideaal zijn!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 november 2008 om 20:57:
Soms kun je nog eens verrast worden. Ik ben naar Trance ClassiXX in de Matrixx geweest een tijd geleden en daar stodnen Jochen Miller vs. Cor Fijneman echt een hele dikke set weg te geven, terwijl ik van tevoren helemaal niet had verwacht dat hun echt een set gingen draaien met platen die ik super goed vind.

Dit concept wordt iig veel en veel beter begrepen dan hardstyle classics, dat kan ik je wel vertellen. Voor mij geldt dus niet echt de line up regel in dit geval. Ik zou sowieso toch wel gaan denk ik, en nu dus echt 100% zeker.

Klopt, op die feesten worden er tenminste wel classics gedraaid :jaja: Ben ook al een aantal keer naar die feestjes geweest en het is altijd zeer goed te doen!
Waarschuw beheerder
donateur
Enige beperking is de openingstijd van 2200-0400 maar dat moet opzich lang genoeg zijn toch?

wel maar plaats voor 6 dj's i.p.v. 8 .. maar ook dat mag de pret niet drukken .. beter iets dan niets :yes:
en zowaar dichtbij :p

Waarschuw beheerder
Doe dan 5 djs ivm t feit dat om 3.45 de muziek uit gaat... korter dan n uur draaien is echt kut ;)

Of een uur eerder beginnen natuurlijk...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 november 2008 om 23:12:
Doe dan 5 djs ivm t feit dat om 3.45 de muziek uit gaat... korter dan n uur draaien is echt kut

Vind ik ook, uur is echt minimaal om een lekker setje te kunnen draaien.

Moet ik nog een demo maken ook zeker? O:)

Waarschuw beheerder
neuh

sowieso moet t dan allemaal in overleg maar k stel voor dat iemand anders dan Ernst af sluit, kan die ook n full length setje draaien anders dan vorige 2 keer :D
Waarschuw beheerder
en dan zal ik maar niet beginnen zeker, zoals de vorige X ? :D

(hoi allemaal btw, is even geleden...)

nee hoor, Venlo is mij te ver. ik hoop voor jullie wel dat het iets wordt!

Waarschuw beheerder
Langer onderweg dan vorige x zul je sowieso niet zijn :lol:
Waarschuw beheerder
Je weet t nog!! LOL ja. :)

nou ja achteraf dan, want ter plaatse was ik best wel gaar..
en dan stonden we daar nog eerst een uur te prutsen met z'n allen om alles goed te laten klinken, ik zou niet eens meer weten wat er mankeerde in het begin. ik dacht de monitor?

ik neem gewoon geen risico nu ;)

Waarschuw beheerder
dj apparatuur staat sowieso standaard al klaar en geluid is ook geen probleem....
Waarschuw beheerder
klinkt wel goed natuurlijk. maar venlo is nog steeds ver weg voor mij. ik stel me de rit al voor; in de vroege morgen halfslapend in de auto uren op de snelweg, liever niet.
als ik daar zou kunnen crashen, ja dan ist een ander verhaal..

Waarschuw beheerder
dat is wel te regelen denk k (y)
Waarschuw beheerder
:) dan wordt t een ander verhaal!

thanx in ieder geval (Y)

Waarschuw beheerder
Ozzeris; He's alive!!! ;P
Waarschuw beheerder
and breathing!

en morgen vrij :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van DJ OZZERIS op maandag 1 december 2008 om 00:32:
maar venlo is nog steeds ver weg voor mij

jij bent duidelijk niks gewend .. wij reizen ieder weekend stad en land af om ergens wat mee te krijgen .. dus nie zo mauwe :p
Waarschuw beheerder
Nieuwe edite stem ik voor (Y) Moet binnenkort zelf draaien in die tent, ben benieuwd hoe het is :)
Waarschuw beheerder
@ dynamike:

ik werk tegenwoordig ook in de weekenden, dus veel reizen om te feesten en draaien of party's organiseren zit er op dit moment niet in voor mij, helaas. (mauw, mauw, mauw, etc. enz. ;))

maar dat wordt m'n goeie voornemen voor 2009! zorgen dat dit terugkomt