Hahahah bij een "Early" Hardstyle FEEST zie je vooral FEESTgangers HELAAS hahahaha. Ik snap het ook niet waarom ik HELAAS feestgangers zie op een FEEST???!!!
Als je echt niet wil storen aan een plaatje wat een hit is geworden , of een plaatje waarvan het jaartal net 1 jaartje hoger ligt dan dat de absolute grens ligt voor dat feest ga je toch lekker je eigen cd-tje downloaden of je eigen feestje organiseren zonder feestgangers hahaha
we komen de échte early straks nog een andere naam aan het geven want mensen die de HS van nu kennen vinden dat van 2004 en 2005 al early ..
early hardstyle classics ofzo
Ik vond't wel meevallen met de hitjesparade en mij maakt het eigenlijk niet uit als er soms naar een iets nieuwer trackje gegrepen word (aangezien ik eigenlijk die early hardstyle periode niet echt heb meegemaakt, enkel van oude livesetjes) ik kan me voorstellen dat sommigen echt alleen to 03 willen horen, maar over een paar trackjes zeuren van een hele avond vind ik toch wel zuur. Bij dit feest hebben eigenlijk alleen de Alpha Twins zich er echt "schuldig" aan gemaakt.
vind ik niet...oude italiaanse platen waren kneiterhard..reversed bass is niet iets van 2003 en later.
Ik vind van Deepack eigenlijk niks Early's bijzonder. Alleen Carambola - Blue Horizons (Deepack Remix) is vet.
Als je echt niet wil storen aan een plaatje wat een hit is geworden , of een plaatje waarvan het jaartal net 1 jaartje hoger ligt dan dat de absolute grens ligt voor dat feest ga je toch lekker je eigen cd-tje downloaden of je eigen feestje organiseren zonder feestgangers hahaha
Is iemand van jullie bekend met de DJ Dean remix van Hunter, Lauks & Paris - What's up?
Hahahah bij een "Early" Hardstyle FEEST zie je vooral FEESTgangers HELAAS hahahaha. Ik snap het ook niet waarom ik HELAAS feestgangers zie op een FEEST???!!!
ga je toch lekker je eigen cd-tje downloaden
Daaruit kunnen we wel concluderen dat t niet slim is, met je buurmeisje naar n feest gaan.
Maar dat ff terzijde
Nauwelijks iemand weet wat er gedraaid wordt
in de topic juist gerefereerd wordt naar een bepaalde sound, en die is niet per defintie afhankelijk van het releasejaar. (Maar het kan er wel een hoop over zeggen.)
Ik denk dat er geen verschil zit tussen een Frontliner of Headhunterz die alleen totaal nieuwe promo's draaien die niemand kent, of een dj die alleen maar superonbekende early plaatjes gaat draaien. Het resultaat is hetzelfde: Nauwelijks iemand weet wat er gedraaid wordt.
volgens mij hoor je nog eerder dat spul wat wij willen horen op een trance-classics feest waar de laatste dj's iets harder mogen draaien
Zou ik trouwens nooit doen, met mn buurmeisje naar n feest. Laatst haddne 2 zussen dat wél gedaan, bij I Love Techno, en we weten allemaal waar die auto geëindigd is, tegen een brugpijler. Daaruit kunnen we wel concluderen dat t niet slim is, met je buurmeisje naar n feest gaan.
Ik zal de aankomende Trance energy de gehele avond in de Classics zaal te vinden zijn iig!
Op TE 2002 en 2003 toen Cosmic Gate wereldsets draaide, en toen er nog een Hardtrance zaal was met Kai Tracid, dat waren nog eens tijden!
volgens mij solliciteer je weer naar een tijdelijk verbanning van PF jongeman!
Dus als jullie de afstand geen probleem vinden dan zal ik het eens met de eigenaar overleggen.
volgens mij solliciteer je weer naar een tijdelijk verbanning van PF jongeman!
Ik zal de aankomende Trance energy de gehele avond in de Classics zaal te vinden zijn iig!
Eens kijken wat de line-up daar wordt. Dat is mijn voorwaarde.
kortom .. het wordt tijd voor weer een Return To Forever want het is alweer bijna een jaar geleden en het area hosten op DFS was helaas geen succes .. locatie?
Kefee de Splinter in Venlo?
Soms kun je nog eens verrast worden. Ik ben naar Trance ClassiXX in de Matrixx geweest een tijd geleden en daar stodnen Jochen Miller vs. Cor Fijneman echt een hele dikke set weg te geven, terwijl ik van tevoren helemaal niet had verwacht dat hun echt een set gingen draaien met platen die ik super goed vind.
Dit concept wordt iig veel en veel beter begrepen dan hardstyle classics, dat kan ik je wel vertellen. Voor mij geldt dus niet echt de line up regel in dit geval. Ik zou sowieso toch wel gaan denk ik, en nu dus echt 100% zeker.
maar venlo is nog steeds ver weg voor mij