Partyflock

Forumonderwerp · 879579
32 volgers · 140326x bekeken
Waarschuw beheerder
+3-1
donateur
hier is nog volgens mij nog geen topic over!
drop hier alles over early hardstyle :)

het gaat hier over de periode 1998 -2002
laatste aanpassing door een beheerder
Artiest {SHOWLIST artist 45388, 24849}
Waarschuw beheerder
was het wat?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 22 november 2008 om 15:32:
De absolute grens is 2004 maar alle artiesten zijn gevraagd om niet verder te gaan dan 2003. Juist deze periode kenmerkt de opkomst van deze sound en het typische geluid dat de basis vormde voor de huidige stijl.

Er werden ook platen van 2004/2005 gedraait... Not Enuff, Shizzle my Dizzle en Dominating.. NotEnuff was erg vet, maar die andere hadden echt niet gehoeven :x

Maar sfeertje...SFEERTJE!!! Oooh goddelijk!! Niemand stond stil en het was serieus echt té vet voor woorden. Ben in m'n eentje vanuit Roosendaal gegaan en de terugreis was ook al drama..Maar het was het 10x waard!! Echt topavond gehad :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Marcell. op zondag 23 november 2008 om 20:35:
Not Enuff, Shizzle my Dizzle en Dominating

Alles wat ik niet had hoeven horen dus?
Uitspraak van WesselW op zondag 23 november 2008 om 20:12:
Had je toch naar F1rst match moeten gaan

Was het inderdaad wat?
Artiest {SHOWLIST artist 54244, 48876}
Waarschuw beheerder
Ja, ik vond t echt geniaal!

Dat viel me inderdaad op dat er ook wel iets nieuwere (lees 05 maximaal geloof ik) maar dat waren maar enkele uitzonderingen en ik geloof dat de alphatwins daar pas mee begonnen, vooral in het begin was het echte early :D Gizmo vond ik een beetje een vreemd setje hebben(volgens mij begon ie wat softer dan early) de rest was super vet.
Zeker de moeite waard

Waarschuw beheerder
Gizmo zeker weer The 6th Gate draaien, zoals ie het ooit presteerde op de laatste Qlubtempo in de HMH, haha.

Apres skiiiiiuuuuhhh
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 23 november 2008 om 23:16:
Gizmo zeker weer The 6th Gate draaien, zoals ie het ooit presteerde op de laatste Qlubtempo in de HMH, haha.

Serieus? :lol:
Waarschuw beheerder
Apres skiiiiiuuuuhhh

It's Time To Burn :lol:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
vind 6th gate wel vet nummer eigenlijk:)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Miss Thunderpussy remix is wel vet (y)

Origineel is te kut, net als die kut rmx van the bountyhunter....
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 182, 681, 1669}
Artiest Dynamike
Waarschuw beheerder
donateur
voor die tijd (2000) was het anders best een vernieuwende sound binnen de commerciële stromingen (vooral duister) .. dat ze het daarna uitmelken is weer een ander verhaal .. als je scoort in de hitlijst moet je met een album komen en een cheesy " live " act .. maar van dat laatste weten ze vooral in België alles af :p als ik me niet vergis was The 6th Gate hun 3e nummer want ze zijn in 1998 opgericht ..

Google trouwens maar eens op Pieter-Jan Verachtert .. toen hij scoorde met deze track was hij pas 19 en inmiddels heeft hij geld genoeg .. daar is dan weer een boek over verschenen (hoe je rijk wordt) .. dan doe je toch iets goed B)

Artiest Storage
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van WesselW op zondag 23 november 2008 om 21:22:
Gizmo vond ik een beetje een vreemd setje hebben

QT 2006 draaide ie ook Time To Burn, 6th Gate...ach vind t wel wat hebben, als je dat tussendoor draait (Y)

Gizmo zeker weer The 6th Gate draaien, zoals ie het ooit presteerde op de laatste Qlubtempo in de HMH

lees jouw reactie nu pas :P

Uitspraak van AjJay op maandag 24 november 2008 om 09:13:
It's Time To Burn

lees dees ook nu pas :lol: hehe

Uitspraak van Marcell. op zondag 23 november 2008 om 20:35:
Maar sfeertje...SFEERTJE!!! Oooh goddelijk!! Niemand stond stil en het was serieus echt té vet voor woorden. Ben in m'n eentje vanuit Roosendaal gegaan en de terugreis was ook al drama..Maar het was het 10x waard!! Echt topavond gehad

ik was TE moe om nog heen te gaan, echt onwijs balen... :nocheer:

en weer dus gaat Storage weer niet naar een feestje waar ze "zijn" muziek draaien :bloos: :lol:
GVD, zondag zo gebaald toen ik de reacties las... :cry:
Waarschuw beheerder
Nou wat ik ervan gehoord heb is het gewoon weer een hitjesparade geweest. Elke DJ draaide ongeveer wat je kon verwachten.
Had ook niet anders verwacht eerlijk gezegd.
Luna had nog aardige plaatjes gehad hoorde ik, en Clive King veel Scot Project uiteraard.

Werd al veel te vroeg te hard en te nieuw gedraaid. Dat nieuwe had sowieso nooit gemogen.
Shizzle, Not E-Nuff, Dominating :gaap: Vind het slecht wat Alpha2 hebben laten zien. Vroegah konden de jongens het zo goed. Boek ze dan niet meer voor early denk ik dan.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Djazper op maandag 24 november 2008 om 22:53:
Nou wat ik ervan gehoord heb is het gewoon weer een hitjesparade geweest.

Valt zwaar mee, je was er niet eens bij :P
Je kan wel wat hitjes verwachten maar deepack bijvoorbeeld draaide geen prophecy of here's johnny wat toch duidelijk de hits van hun zijn van toen.
Verder werd er meer Tracid Traxx gedraaid dan ik verwachtte , aangezien er geen een dj echt wat met dat label te maken had.
Alpha twins draaide misschien iets " te nieuw " spul maargoed dat boeide me niet zolang ze geen 2006 tot 08 draaien is het voor mijn doen oude hardstyle en dat hoor je zo goed als nergens meer. Dan zijn er misschien 5 x per jaar zulke feestjes en dan gaat men zeuren over een " hitjesparade"
Kheb zoveel nummers gehoord die ik niet eens kende

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van WesselW op donderdag 27 november 2008 om 15:21:
Valt zwaar mee, je was er niet eens bij
Je kan wel wat hitjes verwachten maar deepack bijvoorbeeld draaide geen prophecy of here's johnny wat toch duidelijk de hits van hun zijn van toen.
Verder werd er meer Tracid Traxx gedraaid dan ik verwachtte , aangezien er geen een dj echt wat met dat label te maken had.
Alpha twins draaide misschien iets " te nieuw " spul maargoed dat boeide me niet zolang ze geen 2006 tot 08 draaien is het voor mijn doen oude hardstyle en dat hoor je zo goed als nergens meer. Dan zijn er misschien 5 x per jaar zulke feestjes en dan gaat men zeuren over een " hitjesparade"

als ik was geweest had ik me ook niet drukgemaakt over eventueel "verkeerde" plaatjes....
netzoals ik het wel leuk vind als Gizmo platen draait als 6th Gate & Time To Burn :D
gvd klotezooi dat ik t gemist heb! :frusty:
Waarschuw beheerder
Ja dat wel... liever zulke platen dan te nieuwe platen!

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben niet echt een zeikerd :P
mijn avond is echt niet verpest als ik een paar "te nieuwe" plaatjes voorbij hoor komen hoor ;p
Waarschuw beheerder
Sinds X-qlusive Germany zeik ik ook eigenlijk nooit meer
Waarschuw beheerder
Probleem is gewoon dat een hoop dj's iedere keer weigeren zich aan het concept te houden.
Zelfs als ze letterlijk wordt gevraagd om zich op een bepaalde periode te richten, doen ze dat niet.
Dat zou eigenlijk een keer afgestraft moeten worden, maarja......
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Djazper op maandag 24 november 2008 om 22:53:
Nou wat ik ervan gehoord heb is het gewoon weer een hitjesparade geweest

:aai: Zit niet zo te zeiken man, je bent er amper geweest..
Waarschuw beheerder
Valt zwaar mee, je was er niet eens bij

+1 :)
Waarschuw beheerder
Valt zwaar mee, je was er niet eens bij :P

Dat zeg ik toch ook niet? :9 Ik mag mijn mening toch geven? :)
Als ik dan deze verhalen hoor en wat de rest globaal heeft gedraaid, dan weet ik alweer hoelaat het is. Dat leert de ervaring ondertussen wel. DJ's kunnen zich gewoon niet aan het concept houden. Komt elke keer weer naar voren. Zonde gewoon.

maargoed dat boeide me niet zolang ze geen 2006 tot 08 draaien is het voor mijn doen oude hardstyle en dat hoor je zo goed als nergens meer.

Dat boeit mij wel als ik naar zo'n feest ga (Waar er overigens nog veel meer van moeten komen):) Early HS is t/m 2002, max. 2003 en dan ook niet verder. Er was een concept, en zelfs daar kunnen de DJ's zich nog niet eens aan houden.

Dat is persoonlijk natuurlijk.

Je kan wel wat hitjes verwachten maar deepack bijvoorbeeld draaide geen prophecy of here's johnny

Dat is ook verre weg van early HS, dus goed dat ze inzien dat ze dat niet moeten draaien.

Ik vind het gewoon jammer dat altijd dezelfde oude hitjes worden gedraaid en dat DJ's zich nog niet eens aan het concept kan houden :)
Ik laat mijn avond er ook zeker niet door verneuken, maar kan me wel storen aan verkeerde platenkeuze, omdat dat nu al zovaak is gebeurd.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Djazper op donderdag 27 november 2008 om 17:50:
Dat is ook verre weg van early HS.

Maar beiden zijn regelmatig gedraaid onder het mom Early Hardstyle, ook door de beide heren zelf.

Ik vind van Deepack eigenlijk niks Early's bijzonder. Alleen Carambola - Blue Horizons (Deepack Remix) is vet.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van d'un tableau historique op donderdag 27 november 2008 om 17:52:
Maar beiden zijn regelmatig gedraaid onder het mom Early Hardstyle, ook door de beide heren zelf.

Ja, ook Deepack hield zich er lang altijd niet aan. Dit heeft toch niks met early HS te maken? Die sound is zó anders.

Uitspraak van d'un tableau historique op donderdag 27 november 2008 om 17:52:
Carambola - Blue Horizons (Deepack Remix)

Idd vet!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
we komen de échte early straks nog een andere naam aan het geven want mensen die de HS van nu kennen vinden dat van 2004 en 2005 al early ..

early hardstyle classics ofzo :rot:
Waarschuw beheerder
Dat was dus ook mijn punt :9
Waarschuw beheerder
donateur
.
Waarschuw beheerder
22.00 - 22.45: Sunny D
**. Shithead - Shithead

22.45 - 23.30: The Prophet
01. Space Frog & The Grim Reaper - Follow Me (Derb emix)
**. Unknown Analog - Shall My Energizer
**. Psycho Hardstylerz - The G@me
**. Technoboy - Tales From A Vinyl
**. Megamind - Taub
**. Analogic Disturbance - Wait A Second (Rave Mix)
Missed a few forgot to tracklist in the start but remembered his opener

23.30 - 00.15: Clive King
01. ID
02. ID
03. Arome - Scream
04. Twisters Silence - Listen To Me mama (Scot Project Remix)
05. Vortex & Arpa's Dream - Incoming
06. Pep 'N' Up - Time And Space
07. Yoda Inc - Definitely (Scot Project Remix)
08. Warmduscher - Hardcore Will Never Die
09. Kai Tracid - Trance & Acid (Derb Mix)

00.15 - 01.00: Davide Sonar
01. DJ Theo & Louis Brain - Trashin' Madness
02. Psycho Hardstylerz - The G@me
03. Julian DJ & Davide Sonar - Are You Ready
04. Jimmy The Sound - M.O.D.U.L.O.
05. Bullock - Phat Beat Slim
06. ID
07. ID
08. Davide Sonar & Julian DJ - Go Go Go
09. Analogic Disturbance - Dusky Noises
10. Davide Sonar & Julian DJ - Techno Noise
11. Brain Ovulation - Only Kick
12. Limpar - Rejected (Analogic Disturbance Mix)

01.00 - 01.45: Gizmo
01. ID
02. ID
03. Wharp Brothers - We Will Survive
04. ID
05. Derb - Derb
06. Tom-X - Cocaine
07. Arome - Hands Up (DJ Scot Project Remix)
08. ID
09. ID
10. ID

01.45 - 02.30: Luna
01. Shithead - Shithead
02. Showtek - Seid Ihr Bereit
03. DHHD - The Anthem
04. DHHD - Rush
05. Tuneboy - Sexbusters
06. Builder - Skyscraper
07. Jimmy The Sound - L.O.G.I.C.O.
08. ZX - Scream
09. Bison Meets The Quackers - I Got Tonight

02.30 - 03.30: Deepack Vs Isaac
01. Marc Et Claude - Loving You (Isaac Mix)
02. Deepack - Drop Out
03. Vortex & Arpa's Dream - Incoming
04. ID
05. Dj Dean - Ballanation Episode 2
06. Hardstyle Masterz - Age Of Reverse Bass
07. Dj Isaac - On The Edge
08. Deepack - 100%
09. Hardheadz - Wreck This Place
10. JTS - Bow C Bow
11. Deepack - Down Low
12. Spy-Kore - House In The Pause
13. Warmduscher - Hardcore Will Never Die
14. Schwarzende - The Censored Theme
15. Claudio Diva - Ultimo Impero

03.30 - 04.15: Alpha Twins
Lost 80% of Alpha Twins' set Cry
Some I remember:
01. Geal - Losing My Feeling 2002 (The Beholder & Balistic Remix)
02. Speedwave - Junior (Hardstyle Masterz Remix)
03. ID
04. Narcotixx - HC Impression
**. Duro vs The Prophet - Shizzle My Dizzle
**. Duro vs The Prophet - Not E-Nuff (Rough mix)
**. Pavo vs Zany - S.E.X
Ending:
**. Southstylers - A Bit Crushing
**. Raine - Dominating
**. Pavo & Zany - Here We Go

04.15 - 05.00: Tuneboy
01. TNT - First Match
02. Hardstyle Masterz - Age Of Reverse Bass
03. Citizen - Toxic
04. Droid - Focus (Reversebass Mix)
05. Tuneboy - Demolition
06. TNT - Freakuency
07. The KGB's - Disco Fan (Hardstyle Girl Mix)
08. Tuneboy - Sexbusters

Voor de duidelijkheid O:)

maargoed Djazper ik begrijp je punt en je hebt inderdaad gelijk dat dat deel van onbekende nummers persoonlijk is.
Ik vond't wel meevallen met de hitjesparade en mij maakt het eigenlijk niet uit als er soms naar een iets nieuwer trackje gegrepen word (aangezien ik eigenlijk die early hardstyle periode niet echt heb meegemaakt, enkel van oude livesetjes) ik kan me voorstellen dat sommigen echt alleen to 03 willen horen, maar over een paar trackjes zeuren van een hele avond vind ik toch wel zuur. Bij dit feest hebben eigenlijk alleen de Alpha Twins zich er echt "schuldig" aan gemaakt.
Waarschuw beheerder
Het valt me opzich nog redelijk mee dit :) Zitten vette platen bij :)
Toch vind ik deze tracklisten bestaan uit de hitjes die altijd al gedraaid worden. Zelfde als HC afsluiters op HS feesten.
Die set van David Sonar en Clive King is wel vet :)
Set van Luna, Deepack, Isaac is precies hetzelfde als ze altijd al doen.

Uitspraak van WesselW op donderdag 27 november 2008 om 20:31:
Alpha Twins zich er echt "schuldig" aan gemaakt.

Idd.

Uitspraak van WesselW op donderdag 27 november 2008 om 20:31:
Narcotixx - HC Impression

Die kicks zijn echt te vet :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
blij dat ik niet gegaan ben :)
Waarschuw beheerder
donateur
weinig verrassingen idd .. of het moeten al de ID's zijn :p
Waarschuw beheerder
Set van The Prophet, Davide Sonar, Alpha Twins & Tuneboy zijn grotendeels bagger en Luna moet eens een keer wat andere plaatjes draaien.
Enige vette set op het eerste gezicht is die van Clive King (zoals altijd), maarja zijn inderdaad geen schokkende plaatjes.
Set van Gizmo kan leuk zijn geweest, zo te zien ook wel wat minder bekend spul gedraaid gezien alle ID's.

Waarschuw beheerder
early hardstyle wordt net als early rave, op feesten ga je alleen nog de hitjes horen. daar valt toch niks meer aan te doen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 november 2008 om 10:09:
early hardstyle wordt net als early rave, op feesten ga je alleen nog de hitjes horen. daar valt toch niks meer aan te doen.

Ben bang van wel ja, niks aan te doen.. , ik denk ook niet dat er nog heel veel mensen op af zouden komen als ze het zonder de hitjes gaan doen. In the sand viel het me nog mee hoeveel man er was vond ik. Als je eerlijk bent kun je toch ook wel zeggen dat het in dit topic ook niet altijd bijzonder druk is..
Zuur, maar het is niet anders

en btw, ik dacht dat ze op GHF konden zeuren....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van WesselW op vrijdag 28 november 2008 om 11:12:
Als je eerlijk bent kun je toch ook wel zeggen dat het in dit topic ook niet altijd bijzonder druk is..

hoe zou dat nou komen? Eerst wordt hier alleen maar gezeikt dat er zo weinig early hardstyle feestjes zijn. En als er vervolgens zo'n feestje is geweest wordt hier alleen maar gezeken dat ze geen échte early draaiden :gaap:

Blijven jullie maar lekker haten en klagen, terwijl ik me gewoon goed ga vermaken op zulke feestjes :bye:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van WesselW op vrijdag 28 november 2008 om 11:12:
Als je eerlijk bent kun je toch ook wel zeggen dat het in dit topic ook niet altijd bijzonder druk is..

Valt me nog mee opzich. Er is gewoon veel minder early HS publiek t.o.v. nieuwe HS.
Waarschuw beheerder
idd, helaas wel :(
Waarschuw beheerder
Er moeten gewoon veel meer van dit soort feestjes komen, en organisatoren moeten gewoon eisen dat er dan ook niet te nieuw wordt gedraaid. Blijkt nogal moeilijk te zijn. En ik denk dat organisatoren zich daar niet aan willen branden, dus moeten er maar kleinschalige feestjes georganiseerd worden zoals Return To Forever enzo :) Maar ook daar zitten risico's aan natuurlijk. Wel de enige manier om die echte oude platen weer eens te horen.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Djazper op donderdag 27 november 2008 om 21:15:
Het valt me opzich nog redelijk mee dit Zitten vette platen bij

ik zou me op en top vermaakt hebben. :D

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 november 2008 om 10:09:
early hardstyle wordt net als early rave, op feesten ga je alleen nog de hitjes horen

is niet meer dan logisch, wil jij als dj een stilstaande vloer voor je hebben? nee! dus dan grijp je naar de hitjes ;) logisch want die platen kent t publiek wel! ;)
Zelf draai ik een combi ervan. Dus deel bekend, en deel onbekend. Maar sowieso platen die ik zelf leuk vind!
Zo hou je het publiek tijdens je setje in beweging, want ze gaan los op de bekende plaatjes, en mocht er dan een onbekende tussenzitten...dan housen ze gewoon door ;)
Als dj kan je niet altijd je eigen ding doen, belangrijkste wat een dj moet doen is: "publiek vermaken" je staat er voor het publiek, niet voor jezelf. Als je wel voor jezelf aan het draaien bent kan je beter op je slaapkamer blijven! ;p

Uitspraak van Marcell. op vrijdag 28 november 2008 om 11:22:

hoe zou dat nou komen? Eerst wordt hier alleen maar gezeikt dat er zo weinig early hardstyle feestjes zijn. En als er vervolgens zo'n feestje is geweest wordt hier alleen maar gezeken dat ze geen échte early draaiden

Blijven jullie maar lekker haten en klagen, terwijl ik me gewoon goed ga vermaken op zulke feestjes

Marcel ik vind dat je hier best wel gelijk mee hebt, nu ook weer na een feestje wordt dr een hoop gejankt over "hitjes"....blijf dan thuis en draai dan voor jezelf de platen die je wil horen... (F)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 november 2008 om 12:06:
Marcel ik vind dat je hier best wel gelijk mee hebt, nu ook weer na een feestje wordt dr een hoop gejankt over "hitjes"....blijf dan thuis en draai dan voor jezelf de platen die je wil horen...

Dat is toch wat de meesten doen? :9
Waarschuw beheerder
Jullie zijn een stelletje jankende wijven die niet eens naar F1rst Match geweest zijn! Ben blij dat jullie er niet waren, jullie zijn vast van die heren die rustig met z'n allen staan te discusseren of dit nummer nu van 31 dec 2003 of van 1 jan 2004 is. Heerlijk publiek was er in de Sand vorige week wat allemaal lossss ging op zowel de onbekendere nummers als de hitjes ( die niet voor niets hitjes zijn geworden ) als zelf een nummertje van 2005!
Waarschuw beheerder
Als ik zo naar de tracklists kijk dan lijkt het allemaal nog wel iets mee te vallen. Alleen Alpha2 een beetje jammer.

Uitspraak van Partycrasher :bounce: op zaterdag 29 november 2008 om 08:28:
Jullie zijn een stelletje jankende wijven die niet eens naar F1rst Match geweest zijn! Ben blij dat jullie er niet waren, jullie zijn vast van die heren die rustig met z'n allen staan te discusseren of dit nummer nu van 31 dec 2003 of van 1 jan 2004 is. Heerlijk publiek was er in de Sand vorige week wat allemaal lossss ging op zowel de onbekendere nummers als de hitjes ( die niet voor niets hitjes zijn geworden ) als zelf een nummertje van 2005!

Zozo jij hebt je oordeel snel klaar...

Er zijn mensen die naar feesten gaan puur om te genieten van een bepaalde muzieksoort. En de muziek bepaalt voor hen voor het grootste gedeelte of het feest wel of niet geslaagd is. Er zijn ook mensen die het geen moer interesseert en die overal een feestje van bouwen. Ieder z'n ding toch? Ik ben van mening dat je als feestganger best een beetje kritisch mag zijn. Door de organisatie wordt een bepaald beeld geschetst van muziek die gedraaid zal worden en daar moeten djs zich gewoon aan houden.

Ik kan me nog goed herinneren dat iedereen zo'n zin had in X-qlusive Germany, jaren terug alweer. Allemaal Duitse djs die de Duitse sound zouden komen laten horen. Uiteindelijk waren de Duitse plaatjes aan het einde van de avond op 1 hand te tellen. Ik vind dat niet kunnen. Als bezoeker betaal je ergens voor toch? Als je naar Marco Borsato gaat dan mag je toch ook verwachten dat je geen Schlagermuziek te horen krijgt?

Maar goed... het hangt gewoon een beetje af van de instelling waarmee je naar een feest gaat. Vroeger was ik ook altijd zo kritisch. Tegenwoordig wil ik gewoon een leuke avond hebben en heb ik een wat lager verwachtingspatroon. Ik snap het van beide kanten wel.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Partycrasher :bounce: op zaterdag 29 november 2008 om 08:28:

lol als je een concept afspreekt met de djs moeten die zich daaraan houden immers het publiek verwacht dat, early hardstyle en platen uit 2005 gaat niet samen, heeft ook niks met early te maken, ongeacht wat jij daarvan vindt.

zoals ik het ook zie zijn er geen onbekende nummers gedraaid op first match..maakt ook verder niet uit ik had me ook wel vermaakt, vermaak me al als ik 1 oud nummer hoor dus tja:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 29 november 2008 om 10:10:
zoals ik het ook zie zijn er geen onbekende nummers gedraaid op first match..

Ja maja wat is onbekend? Voor ons is weinig onbekend denk ik. Maar hoe ligt dat voor de gemiddelde feestganger?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 29 november 2008 om 10:10:
als je een concept afspreekt met de djs moeten die zich daaraan houden immers het publiek verwacht dat, early hardstyle en platen uit 2005 gaat niet samen, heeft ook niks met early te maken, ongeacht wat jij daarvan vindt.

hier ben ik het wel mee eens, ik kan me herinneren dat ik hier een stukje tekst heb gequote over "uiterlijk 2004" etc
en als dj's zich daar dan niet aanhouden is dat eigenlijk wel jammer....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van AjJay op zaterdag 29 november 2008 om 09:53:
Er zijn mensen die naar feesten gaan puur om te genieten van een bepaalde muzieksoort.

En juist die vind je hier, terwijl bij de Hardstylefeesten en zelfs de ''Early'' Hardstyle feesten je vooral de feestgangers ziet helaas.
Waarschuw beheerder
Hahahah bij een "Early" Hardstyle FEEST zie je vooral FEESTgangers HELAAS hahahaha. Ik snap het ook niet waarom ik HELAAS feestgangers zie op een FEEST???!!!

Als je echt niet wil storen aan een plaatje wat een hit is geworden , of een plaatje waarvan het jaartal net 1 jaartje hoger ligt dan dat de absolute grens ligt voor dat feest ga je toch lekker je eigen cd-tje downloaden of je eigen feestje organiseren zonder feestgangers hahaha
Waarschuw beheerder
donateur
als je de Q-Dance-forum-periode nog had meegemaakt zou je weten waarom er in deze topic een bepaalde denkwijze wordt toegepast .. en dat kun je respecteren of niet .. maar ga in het laatste geval dan gewoon elders vertellen hoe je er over denkt en laat hier lekker iedereen miepen .. want je krijgt je gelijk toch niet :devil: