Prison Break natuurlijk 
Prison break.. verslavend 
&

&
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 juni 2006 om 23:24:wentworth miller!!
Lost qua mysterie en verhaal. Prison break qua aktie en verhaal.
Beiden zij top series!!! Toch kijk ik meer uit naar het kijken van een aflevering van Lost dan PB!!!
Beiden zij top series!!! Toch kijk ik meer uit naar het kijken van een aflevering van Lost dan PB!!!
Uitspraak van verwijderd op zondag 18 juni 2006 om 18:21:lost natuurlijk geen twijfel mogelijkecht een mindtwister (ben aan het w88 op seizoen 4
Kan je lang wachten, aangezien ze in Amerika net klaar zijn met seizoen 2 uitzenden...
Ik vind ze allebei steengoed
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 juni 2006 om 23:22:Kan je lang wachten, aangezien ze in Amerika net klaar zijn met seizoen 2 uitzenden
haha nee man gewoon ff torrent.to bezoeken donderdagavond staat meestal een nieuwe klaar in de states zijn ze volgen s mij al een seizoen verder
Ik heb Prison Break volledig gezien (tot wat nu in US uitgezonden is.
En ik heb Lost seizoen 1+2 volledig gezien.
En ik ga toch echt voor Lost als betere serie.
Omdat Prison break gewoon elke x alles fout gaat waarna je denkt dat ze hier nooit meer uit komen, maar uiteindelijk toch alles weer goed gaat......
Lost blijft me uitdagen hoewel hier het nadeel is dat het wel erg complex wordt misschien.
Beide superb serie... ik ben hierdoor helemaal serieverslaafd geworden.
Van het weekend beginnen aan Veronica Mars
En ik heb Lost seizoen 1+2 volledig gezien.
En ik ga toch echt voor Lost als betere serie.
Omdat Prison break gewoon elke x alles fout gaat waarna je denkt dat ze hier nooit meer uit komen, maar uiteindelijk toch alles weer goed gaat......
Lost blijft me uitdagen hoewel hier het nadeel is dat het wel erg complex wordt misschien.
Beide superb serie... ik ben hierdoor helemaal serieverslaafd geworden.
Van het weekend beginnen aan Veronica Mars
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 juni 2006 om 15:53:haha nee man gewoon ff torrent.to bezoeken donderdagavond staat meestal een nieuwe klaar in de states zijn ze volgen s mij al een seizoen verder
Niet dus, in de States zijn ze net klaar met 2. Seizoen 3 begint daar 4 oktober 2006. Dus voordat seizoen 4 komt ben je zeker anderhalf jaar verder.
Lost zeker weten
Lost is veel beter in elkaar gezet en heeft veel meer diepgang (complexe verhaallijnen), betere acteurs.. Die gast van Prison break mag dat een onwijs lekker ding zijn, acteren kan ie niet!
Prsion Break is wel heel spannend, maar erg macho-achtig en Amerikaans..
Uitspraak van --best1979-- op dinsdag 20 juni 2006 om 16:53:Lost blijft me uitdagen hoewel hier het nadeel is dat het wel erg complex wordt misschien.
dat is juist mooi! het wordt steeds gekker en ingewikkelder..
Uitspraak van dirty john op vrijdag 23 juni 2006 om 13:48:uhu
We heten ook nog is allebei Leon
ongelooflijk!