Partyflock

Forumonderwerp · 879088

Waarschuw beheerder
donateur
Eergisteren was ik met een Amerikaan op stap en hij ergerde zich rood-wit-blauw aan al het oranje overal!! De kleur zelf vond hij wel mooi, mah de oranje gekte die heerst vind hij overdreven.
Hij zette me voor de deur af en toen we de straat in kwamen rijden riep hij al; NOOOOOOO!!
Mijn overburen hebben heel fanatiek alles oranje gemaakt. 1st al een beetje voor de nationale straatspeeldag (waar ze ook heel fanatiek mee zijn), mah daarna hebben ze de bomen in een oranje zeil gehuld en is er geen lantaarnpaal bespaard gebleven!! Overal vlaggetjes!!

Bij ons thuis voor hangen 2 rijtjes met vlaggetjes, mah ook de hond loopt al met een oranje sjaaltje en de oranje shirts liggen al klaar om aangetrokken te worden vrijdag.

Dus was mijn vraag; hoe oranje is jullie straat en vind je dat mensen over-fanatiek zijn of vind je t juist garant staan voor een goede dosis gezelligheid???

Let me know :)

Waarschuw beheerder
Bij mij in de buurt is de anjerstraat, en word altijd omgedoopt tot 'oranjerstraat'

Die is altijd heeeeeeeel fanatiek! (Y)
Regelmatig op tv geweest :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 juni 2006 om 12:55:
hoe oranje is jullie straat

Niet............:cheer:
Gelukkig!
Ik hou niet van voetbal en al helemaal niet dat iedereen zijn huis en zichzelf optuigd:nocheer:
Waarschuw beheerder
hier in de straat valt het mee, maar in het centrum..volle gas oranje
Waarschuw beheerder
Het begint te komen. Wil volgende week zelf ook wat vlaggetjes ophangen. Vind het wel gezellig staan!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Puntenbokser op donderdag 8 juni 2006 om 12:56:
en dat zegt een amerikaan, een land waar ze alles overdrijven

Hij houdt van honkbal en snapt de gekte rond t voetbal gewoon niet ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Djind. op donderdag 8 juni 2006 om 12:59:
Wil volgende week zelf ook wat vlaggetjes ophangen. Vind het wel gezellig staan!

:o zondag is de 1e wedstrijd van oranje al!! ;p

Waarschuw beheerder
hoe oranje is jullie straat

niet
Waarschuw beheerder
Aan de overkant van de straat is het één grote oranje massa. Vind het wel gezellig soort van kerst maar dan anders.

:D
Waarschuw beheerder
Doe er zelf overigens niet veel aan, behalve kijken :)

Waarschuw beheerder
Amerikaan

Kut Amerikanen.........

Waarschuw beheerder
kut versieringen!

doe normaal dan doe je al gek genoeg!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 juni 2006 om 13:05:
Kut Amerikanen.........

:s domme NLers ook met hun vooroordelen ;p

Waarschuw beheerder
NIET :vaag:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jillicious op donderdag 8 juni 2006 om 12:58:
hier in de straat valt het mee, maar in het centrum..volle gas oranje

Same here

Waarschuw beheerder
Bij mij in de straat niet, maar op mijn werk is alles al oranje en in de straat van mijn werk ook ( :cheer: volkswijkie he! :D). ik vind het wel gezellig, maar sommigen overdrijven.....3000000 vlaggen over het hele huis :no:

Waarschuw beheerder
donateur
Gelukkig is er in de hele wijk geen vlaggetje te bekennen, heeeerlijk :woop:

lang leve de nuchtere, nette buurt waar je niet nog 3 maanden na de nederlaag van oranje nog naar verbleekte wapperende vlaggetjes hoeft te kijken
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Hier ziet het er altijd hetzelfde uit... weinig oranje :( Had van mij wel gemogen!!!

Waarschuw beheerder
Moet je maar door Sterrenwijk(Utrecht) heenrijden.... Dan zie je pas wat oranje is.....
Waarschuw beheerder
Oranje waar ? hier nergens...tsja dat heb je als je in een zwaar Christelijk dorp woont....voetbal is des duivels :[

Waarschuw beheerder
Tuinzicht in Breda! (Bij het stadion!)
Ieder huis heeft een tent, en ALLES is oranje gekleurd!
Waarschuw beheerder
Hahaha bij ons begint het te komen :p moet zelf ook nog vlaggetjes op hangen...

maar tis wel bizar met de kerst doet niemand hier wat in de buurt en met voetbal is het overal oranje ..

maar ja... wel gezellig ...

:cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
onze straat doet er niet aan mee :( wel jammer want het is natuurlijk heel gezellgi om buiten een beetje op staart voetbal te kijken.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 juni 2006 om 13:00:
zondag is de 1e wedstrijd van oranje al!!

Ohw, ja, zo into voetbal ben ik niet, maar ik zal VOOR zondag nog vlaggetjes ophangen dan. Bedankt voor de tip!

Waarschuw beheerder
ik woon in een appartement met 90 % allochtonen :s
maar je kan nou gelijk zien waar de enigste Nederlander woond :cheer: want mijn balkon valt wel op nu B)

Waarschuw beheerder
ik heb een ballon opgehangen :cheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 juni 2006 om 13:43:
Tuinzicht in Breda! (Bij het stadion!)
Ieder huis heeft een tent, en ALLES is oranje gekleurd!

ja die wijk is het oranjest van heel Ned.
vooral dat cafe op de hoek :respect:

Waarschuw beheerder
LAND HUP HUP HOL....

Nah als die Amerikaan het niet leuk vind dat rot ie maar weer lekker op naar zn eigen 'land'

Typisch nederlands om op deze wijze te laten zien hoe fanatiek je achter oranje staat en degene die er niet van houden zijn gewoon zeikerds.

Ik kan me voorstellen dat je de heeeeeeeeeeeeeeele straat een beetje te veel van het goede vindt, maar als je gaat mierenneuken over 1 vlaggetje dat buitenhangt... zucht.

echt geen reden om je rood-wit-blauw te ergeren

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 juni 2006 om 14:59:
ja die wijk is het oranjest van heel Ned.
vooral dat cafe op de hoek

"Het Hoekske" ;)

Edit: Hoe komt het toch dat mensen uit de omgeving van Dordrecht en Capelle als jij alles in Breda kennen? :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 juni 2006 om 15:10:
Edit: Hoe komt het toch dat mensen uit de omgeving van Dordrecht en Capelle als jij alles in Breda kennen?

dat is heel simpel we stappen in elkaars stad(Y) hadden we het gister nog over:P

Breda of Rotterdam;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 juni 2006 om 15:12:
dat is heel simpel we stappen in elkaars stad hadden we het gister nog over

Breda of Rotterdamlaatste aanpassing 8 juni 2006 15:12

Ojaaa....K1-Girlie! ;)

Klopt wel! Outland is super vet!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 juni 2006 om 15:14:
Ojaaa....K1-Girlie!

Okeeeeeeeeeeeeeeeee dan C@rlos(K)

Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 juni 2006 om 15:14:
Klopt wel! Outland is super vet!

ja toch is altijd wel gezellie daar:D:D:D
Waarschuw beheerder
bij mij in de straat valt het wel mee... dr hangt wel wat.. ons huis is toch wel het meest versiert verder alleen saaie mensen hier :(

bij mn vriendin hangt het helemaal vol :D daar hebben we al wat vrije avondjes gestaan om alles op te hangen en we hebben met zn alle nog over...

Waarschuw beheerder
In Doetinchem... Gekkenhuiss :D
Waarschuw beheerder
Hier in Roffa veel Oranje van Ifoorkoest!!!
Waarschuw beheerder
donateur
in onze straat is een tweedeling... de ene kant heeft allemaal oranje slingers en vlaggen opgehangen en de andere kant, de normale, doet niet mee aan die ongein. (ik zit dus in de laatst genoemde).
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sinnerbabe ©® op donderdag 8 juni 2006 om 15:30:
de andere kant, de normale, doet niet mee aan die ongein.

En die andere kant is "abnormaal"?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 juni 2006 om 15:35:
En die andere kant is "abnormaal"?

niet abnormaal, maar wel een beetje ziek van de oranjegekte.. :p

ik bedoel maar dat je ook NL kunt supporten door gewoon de wedstrijden te volgen en te hopen dat ze het goed zullen doen. Ik hoef daar niet alles voor in oranje te veranderen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sinnerbabe ©® op donderdag 8 juni 2006 om 15:37:
ik bedoel maar dat je ook NL kunt supporten door gewoon de wedstrijden te volgen en te hopen dat ze het goed zullen doen. Ik hoef daar niet alles voor in oranje te veranderen.

Ach ja...het hoort erbij! Toch weer een tikkeltje commercie denk ik!

Vreemd dat de rest van de tijd de meeste mensen geen fuck om voetbal geven, maar met het WK hockey figuren in het stadion "Holland" staan te schreeuwen!

Ik kom niet uit "Holland"! NEDERLAND that is!
Waarschuw beheerder
Gelukkig is er bij ons in de straat geen vleugje oranje te bekennen! Ik vind het op de één of andere manier heel goedkoop en lelijk staan!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 juni 2006 om 15:07:
Nah als die Amerikaan het niet leuk vind dat rot ie maar weer lekker op naar zn eigen 'land'

zo is dat (y)
moet je hun zien met hun sporten hoe gek ze zijn :s
"Het Hoekske" ;)

:yes:
Edit: Hoe komt het toch dat mensen uit de omgeving van Dordrecht en Capelle als jij alles in Breda kennen?

tja :x

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 juni 2006 om 15:12:
Breda of Rotterdam;)

breda natuurlijk :[
Uitspraak van Sinnerbabe ©® op donderdag 8 juni 2006 om 15:30:
n onze straat is een tweedeling... de ene kant heeft allemaal oranje slingers en vlaggen opgehangen en de andere kant, de normale, doet niet mee aan die ongein. (ik zit dus in de laatst genoemde).

waarom doe je niet mee dan ?
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 juni 2006 om 15:39:
Ik kom niet uit "Holland"! NEDERLAND that is!

iedereen moet maar eens beseffen dat HOLLAND GODVERDOMME HET HARDSTE IS B)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 juni 2006 om 15:57:
HOLLAND GODVERDOMME HET HARDSTE IS

Holland is Den Haag, Rdam, Adam!

Ik woon niet in "Holland"! ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 juni 2006 om 15:07:

Geloof me, we zullen m wel ff leren wat gezelligheid is ;)
Hij speelt hier bij de plaatselijke honkbalclub en bij honkbal heb je heel gezellig publiek, dat natuurlijk ook van voetbal houdt. :)

Leuk om te zien dat er mensen zijn die ook van dit soort gezelligheid houden :cheer:

En als ik in een straat woonde met 90 % allochtonen had k de straat van top tot teen versierd!! :lol:

K las gister in de spits een leuk stukje over een marokkaan die ook fanatiek voor NL is....LEUK!! 8)

Waarschuw beheerder
Hier miss 5 huizen maar :( die vlaggetjes hebben maar heb aan de andere kant van onze straat nog niet gekeken :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 juni 2006 om 15:59:
Holland is Den Haag, Rdam, Adam!

Ik woon niet in "Holland"! ;)

dat weet ik kerel.
maar het is hetzelfde.
op feesten roept iedereen HOLLAND HOLLAND.

kijk als ze Nederland roepen klinkt het weer niet :D
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 juni 2006 om 16:03:
En als ik in een straat woonde met 90 % allochtonen had k de straat van top tot teen versierd!! :lol:

hahaha ik hb een grote ned. vlag voor mn raam gwehangen.
en een foto van bush :roflol: nee dah was een geintje.
hopen dat ze mn raam niet in gooien 8)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 juni 2006 om 16:03:
K las gister in de spits een leuk stukje over een marokkaan die ook fanatiek voor NL is....LEUK!! 8)

ja das symphatiek toch :respect:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 juni 2006 om 16:20:
ja das symphatiek toch

jah dat was iets over dat iemand eerder had gezegd dat voetbal kijken niet gezond is en daar had hij op gereageerd dat het wel goed is, omdat iedereen de straat op gaat als NL wat heeft gewonnen :P
Zeker sympathiek :jaja:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 juni 2006 om 16:24:
ah dat was iets over dat iemand eerder had gezegd dat voetbal kijken niet gezond is en daar had hij op gereageerd dat het wel goed is, omdat iedereen de straat op gaat als NL wat heeft gewonnen :P
Zeker sympathiek :jaja:

dat maak je niet vaak mee. symphatieke allochtonen die voor ned. zijn.
en het is waar als ned. heeft gewonnen gaat iedereen als een dolle stier de straat op.

ik zelf, paar jaar geleden. ik reed in mn auto en ned. had gewonnen. er liepen mensen op straat. met slingers vlaggen en toeters weet ik veel wat nog meer.
ik remde hard stapte uit en iedereen ging juichen naar elkaar :roflol: prachtig geweldig :D

Waarschuw beheerder
donateur
jah leuk is dat he!!!
Afgelopen zondag ook met jong oranje, we waren allemaal wel blij met de 2-0, mah bij de 3-0 gingen we compleet uit ons dak :P wat zijn wij NLers toch gezellige mensen B)
Waarschuw beheerder
Ik kwam gister een marrokaanse man tegen op straat van ongeveer 50 jaar en die had een grote oranje tulband om zijn hoofd :respect: