1 volger · 64310x bekeken
Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Nee idd... Van mij mag het wel tikkie minder (behalve in het weekend, als ik naar het water kan)
Haha juistem..dit is niet grappig meer..
Hmm, ruil maar niet met mij....
Zal ik dan maar niet doen ook dan
ik opende mijn benen en toen vlogen er vliegen uit
4 tot 20 augustus vakantie
Geniet ervan man!
Ik kreeg net een vriendschapsverzoek van Megadick. Met een foto van een dude in een ballenknijper met een paar sportsokken erin gedouwd. Geniaal.
Afwijzen of aannemen?
tja lastige keuze... ene kant denk ik BAH.... andere kant maakt het je weer nieuwsgierig wie er achtersteekt!
allemaal een leuk weekend gehad???
Ja heerlijk. Vrijdag lekker niks gedaan. Zaterdag naar Rotterdam Alexandrium geweest, me helemaal ziek gekocht aan nieuwe kleren/schoenen
Zaterdagavond hadden we etentje met 2 vrienden, van 7 tot half 12 lekker getafeld en toen nog bij ons thuis een borrel gedronken op het dakterras.
Zondag verjaardag van de opa van mijn lovie, dus daar lekker gezeten met de BBQ aan (gelukkig precies tussen de buien door, heel veel mazzel gehad).
Jullie nog iets spannends gedaan?
Ja heerlijk.
Klinkt als een lekker weekend
Vrijdag kwam er een vriendin bij me eten..en savonds even de kroeg in geweest.. zaterdag iemand helpen verhuizen.. en savonds lekker op bed met een filmpje.. zondag lekker wezen zwemmen..
spannend was het niet vooral relaxed!
lekker naar de jappanner geweest, en relaxed op de bank.
gisteren even gewerkt, maar daarna heerlijk gegeten en op bed gelegen!
altijd fijn!
Nu maar eens douchen en richting werk gaan.......hoort er weer bij
Mmm zaterdag uiteten geweest bij de Jap..voor het eerst met stokjes gegeten, ging best goed
wat een toeval.....
Hebben jullie trouwens meegekregen wat er op de LoveParade is gebeurd? Vreselijk, echt vreselijk.
Ik heb er nog steeds geen woorden voor
Leuk.. ik ga ook
Ik ook
Leuk! Als je me voorbij ziet stuiteren, trek me maar aan mijn vestje/poncho (ligt eraan of het droogblijft
Voorspellingen zijn goed (genoeg)
X
ROCKIT was top! Heerlijk gefeest de hele dag 
Congrats! Enjoy moppie
Pff, volgende week vrijdag op vakantie, maar hoe dichter het bij komt, hoe moeilijker het is om me naar mijn werk te slepen.
Een nieuwe liefde
Congrats! Enjoy moppie
Pff, volgende week vrijdag op vakantie, maar hoe dichter het bij komt, hoe moeilijker het is om me naar mijn werk te slepen.
ROCKIT was top! Heerlijk gefeest de hele dag
Ja was zeker super feestje
Volgende week Dance Valley.. heb er zin in
volgende week vrijdag op vakantie
Lekker hoor waar ga je heen? Snap dat dan de laatste dagen om te werken erg zwaar zijn
Een nieuwe liefde
Geniet ervan!!!

![BlaZe [ JM ]](/images/user/100245_3758840.jpg)

![[img width=334 height=500]http://94.100.122.25/988600001-988650000/988626601-988626700/988626609_5_Lugy.jpeg[/img]](http://94.100.122.25/988600001-988650000/988626601-988626700/988626609_5_Lugy.jpeg)