1 volger · 24394x bekeken
| Betreft: | evenement: Reverze, zaterdag 27 januari 2007 om 20:00 |
Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
dd,1 glaasje champange en een koud buffet,apparte ingang,apparte bar,parking...
Toch mooi niet???
En vorig jaar was da maar 25€ dervoor
ja sorry dat ben ik niet gewend ... hier in nederland is het meestal 55 tot 65 euro met drinken inbegrepen ... en dan heb je veel organisatie's die dan alleen maar: bier, fris, wijn schenken voor dat bedrag ... maar er zijn organisatie's waar je dat bedrag moet betalen en waar alles kunt pakken wat je wil ...
champange en een koud buffet,apparte ingang,apparte bar,parking
zie ik al helemaal zitten
25? Was't ni 30?
Kheb 25 betaald toen ...
ja sorry dat ben ik niet gewend ... hier in nederland is het meestal 55 tot 65 euro met drinken inbegrepen ...
Yep i know,en als je dan ook weet da een egwoon kaartje maar 10€ koste ...dan weet je het wel zeker hé
Als je voor da geld 35 dj's krijgt ..da zie ik bij jullie nog ni gebeuren
zie ik al helemaal zitten
Da zal wel zijn
donateur
Kheb 25 betaald toen ...
egwoon kaartje maar 10€
neje, 20 euro!
donateur
Als je voor da geld 35 dj's krijgt ..da zie ik bij jullie nog ni gebeuren
nee maar wij hebben ook niet zo een gigantisch grote locatie als jullie ...
hoeveel mensen gaan daarin in het sportpaleis ...
kunde da voor ons ook fikse dees jaar
Kzal men ebst doen zenne
nee maar wij hebben ook niet zo een gigantisch grote locatie als jullie ...
Tuurlijk wel,jullie hebbe er toch meerdere zeker hé??
20000 man in het sportpaleis was
Als ze de boveste ring opendoen wel ja
Reverze, het event waar de harde muziekstijlen centraal staan, zal op zaterdag 27 januari 2007 terugkeren naar het Sportpaleis van Antwerpen.
We kunnen je al wel vertellen dat de voorverkoop zal starten op woensdag 4 oktober.
Er vroeg bij zijn is de boodschap, de vorige editie was namelijk 2 weken op voorhand uitverkocht.
Meer info mag je snel verwachten op deze website.
We kunnen je al wel vertellen dat de voorverkoop zal starten op woensdag 4 oktober.
Er vroeg bij zijn is de boodschap, de vorige editie was namelijk 2 weken op voorhand uitverkocht.
Meer info mag je snel verwachten op deze website.
dan moeten we er snel bijzijn ... weet iemand toevallig als MVC in PAAL ook ververkoopadres is .. dan ga ik namelijk daar mijn kaartje halen als ik platen ga kopen ...
anders koop je gewoon je kaart via ticketbox ofzo, afgelopen editie werd ook via ticketbox verkocht.
bassleader vondk te veel volk en met die 3 zalen, de hele tijd mensen die heen en weer lopen wat bepaald irritant was.
1 grote zaal zou beter zijn. Das dan mijn mening
Bassleader was idd druk bezocht,en 3 zalen was perfect,ze hebeb alleen de verkeerde zalen genomen,want de Expo heeft er grotere
zuur..
dan nog maar een maandje wachten
Maar er wel direct bijzijn
October...mss dan ook inneens de line-up dan ???
October...mss dan ook inneens de line-up dan ???
ja 4 oktober meteen kaarten kopen
en hoop idd dat ze de line-up snel bekend maken
laatste aanpassing
Ja, dees jaar ga ik ook als VIP hoor! Vorig jaar hebben ze me daar goed in de ster genomen toen meej da gezeik met die garderobe enzo! Waren dr voor 12u, en konden pas gaan stampen om half 3!! Belachelijk!
Dit jaar lekker als VIP! Aankomen, en jumpen in 5 minuten
Btw: bij Reverze, net als op Bassleader, een dikke tek/schranz-zaal!?
4 oktober meteen kaarten kopen
ik wacht nog een tijdje daarmee hoor
Dit jaar lekker als VIP! Aankomen, en jumpen in 5 minuten
En zo was het maar net
een zaal van 20.000 man volstaat met jumpers
zoveel zal het ni worde man
Btw: bij Reverze, net als op Bassleader, een dikke tek/schranz-zaal!?
Denk het ni,waren allemaal jump/harstyle/hardcore en ook ni appart ingedeeld,gewoon elke area had al die stylen
Denk het ni,waren allemaal jump/harstyle/hardcore en ook ni appart ingedeeld,gewoon elke area had al die stylen
Ja, k weet 't
Maar denk da ze nu wel meer verschil in de areas gooien, hoop ek dan toch! En die hardcore, ja ik vond dat eind met darkraver en vince echt zwaar genieten.. Maar denk nie dat ze dat weer doen, hebben daar veel gezanik over gehad van de Belgische feesters toch? Wnatja, die willen enkel hun ballet-kunsten vertonen natuurlijk
Ach trouwens, kzit me alweer druk te maken/verheugen op 27 januari... Eerst nog ff wat andere leuke feestjes mét schranz en french-tek
ik dacht dat vandaag de tickets kon bestellen
?? das het eerste dak dervan hoor eigelijk ...
HET GELUID?
zal dat dit jaar wel goed zijn?
Ja man,denk ni anders dan vorig jaar,in het verleden al genoeg probs gehad met de buurt daar dus ja ...
darkraver en vince
Was wel lekker,special guest dj Vince seg
En Outblast was ook lekker knallen
Maaaar,Dj Yves was top of the bill met de nice sound of Club X van de good old day's
donateur
das het eerste dak dervan hoor eigelijk
ja, normaal begon de vvk op 1 september, maar om een of andere reden is het verplaatst naar 4 oktober...
En Outblast was ook lekker knallen
die knalt meestal wel hoor
Bwa,ik hoor em al ni te vaak dus vind da ni erg
ik hoor em ok minder dan pakweg 2 a 3 jaar geleden
vind em wel oke , maar eb toch wel andere favo's op dit moment
Maar denk da ze nu wel meer verschil in de areas gooien, hoop ek dan toch! En die hardcore, ja ik vond dat eind met darkraver en vince echt zwaar genieten.. Maar denk nie dat ze dat weer doen, hebben daar veel gezanik over gehad van de Belgische feesters toch? Wnatja, die willen enkel hun ballet-kunsten vertonen natuurlijk
als je naar de reacties bij de vorige reverze kijkt dan zie ik bijna alleen maar zeer positieve dingen over de hardcore sets toen.
hopelijk doen ze het wel weer met hardcore maar dan in een aparte only hardcore zaal
als je naar de reacties bij de vorige reverze kijkt dan zie ik bijna alleen maar zeer positieve dingen over de hardcore sets toen.
hopelijk doen ze het wel weer met hardcore maar dan in een aparte only hardcore zaal