| Betreft: | evenement: Reverze, zaterdag 27 januari 2007 om 20:00 |
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Maar denk da ze nu wel meer verschil in de areas gooien, hoop ek dan toch! En die hardcore, ja ik vond dat eind met darkraver en vince echt zwaar genieten.. Maar denk nie dat ze dat weer doen, hebben daar veel gezanik over gehad van de Belgische feesters toch? Wnatja, die willen enkel hun ballet-kunsten vertonen natuurlijk
Maar denk da ze nu wel meer verschil in de areas gooien, hoop ek dan toch! En die hardcore, ja ik vond dat eind met darkraver en vince echt zwaar genieten.. Maar denk nie dat ze dat weer doen, hebben daar veel gezanik over gehad van de Belgische feesters toch? Wnatja, die willen enkel hun ballet-kunsten vertonen natuurlijk
hier ga ik zeker bij aanwezig
hahaha,ja man,da ging precies vlotjes hé
als je naar de reacties bij de vorige reverze kijkt dan zie ik bijna alleen maar zeer positieve dingen over de hardcore sets toen.
hopelijk doen ze het wel weer met hardcore maar dan in een aparte only hardcore zaal zo heeft ieder zen ding en is everybody happy
Ja, kweet nie.. Begint veel op NL-feestje te lijken en we gaan niet voor niks naar Belgie natuurlijk!
haha ja opeens werd men bericht een keer of 5 gepost...
En tjah een aparte zaal met HC hoeft eigenlijk niet voor mij, gewoon op het eind in de grote zaal ff je laatste druppels energie eruit met alle mooie effecten en decors
op het eind in de grote zaal ff je laatste druppels energie eruit
dé vrouwensnack bij uitstek
Kaassouflé, dé vrouwensnack bij uitstek
een idee wanneer de line-up bekend word gemaakt? heb wel zin in een early rave are
zn dat vinden jullie lekker ?
ziet er mss ni uit mor het is verdome lakker lakker
Das zeker man,het ziet er mss ni uit mor het is verdome lakker lakker
iedereen wacht natuurlijk met spanning op de line