Partyflock

Forumonderwerp · 878214
1902x bekeken
Waarschuw beheerder
kheb de laatste tijd als ik :lijn: dat ik vet last van me maag krijg, kan dan egt niet eens meer op me zij liggen ofzo :s hoe kan het dat ik dat eerst niet had en nu wel? en wat kan ik er aan doen?
Waarschuw beheerder
je sloopt je lichaam
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ninanaomi :bye: op zondag 4 juni 2006 om 13:11:
nog meer :lijn:

heb ik gedaan, maar helpt niet :s haha

maar hoe kan dat dan dat ik daar zo last van heb de laatste tijd? vreet t je maag egt op ofzo :S
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
[img width=500 height=375 cacheid=0013a20a00174fd597d44eec1a016f57ab]http://www.mijnalbum.nl/Foto=TPITXXT6[/img]
Redelijk kansloos als je dat zo op partyflock zet.

:[

Waarschuw beheerder
donateur
laat die pep eens liggen voel je je gelijk stukken beter (F)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 juni 2006 om 13:28:

redelijk?!?! behoorlijk kansloos

Waarschuw beheerder
Neem je bommetjes?

als dat het geval is, zou ik maar ff naar een arts gaan. Kan komen door (ik zeg KAN!! dus niet zeker!!!) door gaten in je maagwant of beginnende perforaties. je kan ook rennie proberen gaat het dan over dan komt het mogleijk door de zuurgraad die te hoog is. In alle gevallen toch maar ff een arts raadplegen, die zijn dr niet voor niks.

greetzz

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 juni 2006 om 13:29:
redelijk?!?! behoorlijk kansloos

ook goed ;-)
Waarschuw beheerder
dat vind jij!! en ik vind wijfen die zichzelf half naakt op pf zetten en proberen heel geil te kijken en zichzelf heel mooi vinden kansloos! :) dus ieder zijn ding he...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 juni 2006 om 13:28:

Nee dat is stoer.
Waarschuw beheerder
als dat het geval is, zou ik maar ff naar een arts gaan. Kan komen door (ik zeg KAN!! dus niet zeker!!!) door gaten in je maagwant of beginnende perforaties. je kan ook rennie proberen gaat het dan over dan komt het mogleijk door de zuurgraad die te hoog is. In alle gevallen toch maar ff een arts raadplegen, die zijn dr niet voor niks.

toch nog iemand die normaal kan antwoorden! dank je.. :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Patjevdh op zondag 4 juni 2006 om 13:33:
dat vind jij!! en ik vind wijfen die zichzelf half naakt op pf zetten en proberen heel geil te kijken en zichzelf heel mooi vinden kansloos! dus ieder zijn ding he...

Zie liever dat, dan zo'n stoer snuivend meisje..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 juni 2006 om 13:35:
Zie liever dat, dan zo'n stoer snuivend meisje..

Thanks (F)

Waarschuw beheerder
dat vind jij!! en ik vind wijfen die zichzelf half naakt op pf zetten en proberen heel geil te kijken en zichzelf heel mooi vinden kansloos! dus ieder zijn ding he...

Gewoon jarloers.... :[

Waarschuw beheerder
donateur
dat vind jij!! en ik vind wijfen die zichzelf half naakt op pf zetten en proberen heel geil te kijken en zichzelf heel mooi vinden kansloos

vind dat juist leuk om te zien ;p
niet zo een boerin met pep in haar neus niet om aan te zien(F)

Waarschuw beheerder
hmmz je hele profiel staat in het teken van 'jongens, ik zit er aan hoor!'

Maar jah ik zou ook naar de dokter gaan. En dan natuurlijk wel gewoon zeggen dat je dus met snuiven last krijgt. anders krijg je weer van die vage verhalen over eten enzo misschien.. Heb je er geen last van als je nuchter bent? Of heb je het dan ook weleens?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 juni 2006 om 13:39:
Gewoon jarloers.... :[

haha, als dat zo was, zou ik geen drugs gebruiken en proberen om net zo mooi te worden als jouw! ik hoef mezelf niet zo geil mogelijk op pf te zetten op de hoop dat mensen me dan beter vinden, ik blijf liever mezelf! en ja.. dat is dus die snuivende boerin :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 juni 2006 om 13:41:
Heb je er geen last van als je nuchter bent? Of heb je het dan ook weleens?

als ik aan de :lijn: zit en de dag erna verder niet...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Patjevdh op zondag 4 juni 2006 om 13:49:
ik hoef mezelf niet zo geil mogelijk op pf te zetten op de hoop dat mensen me dan beter vinden, ik blijf liever mezelf! en ja.. dat is dus die snuivende boerin

ik doe mezelf niet beter en mooier voor,
ik ben zo gewoon :D:p
En dat ken jij blijkbaar niet hebben,want dan denk jij meteen dat mensen het doen om mooi gevonden te worden.
Waarschuw beheerder
donateur
Als je toch wil gebruiken en van je klachten af wil is er een oplossing: speed in je aders spuiten!

Waarschuw beheerder
donateur
haha, als dat zo was, zou ik geen drugs gebruiken en proberen om net zo mooi te worden als jouw! ik hoef mezelf niet zo geil mogelijk op pf te zetten op de hoop dat mensen me dan beter vinden, ik blijf liever mezelf! en ja.. dat is dus die snuivende boerin

Misschien zijn die mensen ook zichzelf...

Waarschuw beheerder
oeoeo nasty shit.....pep is ook niet echt goed voor je lichaampje.

Neem je bommetjes?

greetzz

volgens mij rotten je tanden ook uit je bek als je het op je tandvlees smeert
Waarschuw beheerder
maar wat is er anders aan dan als je met :bier: in je hand staat of een :lijn: ?? de 1 kiest voor bier en de ander een lijn, ieder zijn ding en als iemand dat niet kan accepteren is dat egt zijn eigen probleem!! en waarom zeikt iedereen elkaar altijd zo af? om er zelf beter van te worden???!

Waarschuw beheerder
maar als je snuift, komt het toch niet in je maag terecht? Of heb ik dat verkeerd.. Want dan zou het toch eerder een te hoog zuur gedoe zijn in je maag.Als je bommetjes neemt kan ik me voorstellen dat je gaten in je maag maakt.

Waarschuw beheerder
donateur
Waarom wel accepteren dat je aan de pep zit (en foto plaatsen), en een half naakte foto niet...

Hmzzzz :s

Zoals je zegt ieder zijn ding....toch :d

Maar succ6 met je maag :flower:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Patjevdh op zondag 4 juni 2006 om 13:58:
maar wat is er anders aan dan als je met in je hand staat of een ?? de 1 kiest voor bier en de ander een lijn, ieder zijn ding en als iemand dat niet kan accepteren is dat egt zijn eigen probleem!! en waarom zeikt iedereen elkaar altijd zo af? om er zelf beter van te worden???!

Het gaat er niet om DAT je het doet, maar eerder dat je het zo op je profiel zet.. Vind iedereen een beetje minderwaardig denk ik. Dat je het doet moet jij weten, is jouw leven.. maar ik snap het nut niet van waarom je je profiel in snuif style hebt

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 juni 2006 om 14:00:
Waarom wel accepteren dat je aan de pep zit, en een half naakte foto niet...

:jaja:

;-)
Artiest Magic-D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 juni 2006 om 13:59:
maar als je snuift, komt het toch niet in je maag terecht?

Dus waar denk jij dat t terrecht komt? Wat erin gaat, moet eruit, en er is maar 1 weg;)Je neus zit toch ook aangesloten op je keel, en waar zou die heen gaan??8)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 juni 2006 om 13:54:
ik ben zo gewoon :D:p
En dat ken jij blijkbaar niet hebben,want dan denk jij meteen dat mensen het doen om mooi gevonden te worden.

nou, ik ben blij voor je dat je jezelf helemaal fantastisch vind!
en ik kan heel veel hebben, maar jij begint als eerts te zeiken dat je een suivend meisje kansloos vind!! kan JIJ dat soms niet hebben? wil je het zelf misschien ook, maar durf je het niet of ben je bang dat je mooie hoofdje iets minder mooi word?!

Waarschuw beheerder
oowjah thanx! daar had ik niet aan gedacht.. dacht vraag het maar ff, voordat ik domme dingen ga zeggen haha

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Patjevdh op zondag 4 juni 2006 om 14:05:
wil je het zelf misschien ook, maar durf je het niet of ben je bang dat je mooie hoofdje iets minder mooi word?!

Misschien is ze wel gewoon verstandig.. Denk ik voeg die optie maar even toe, die was je vergeten ertussen te zetten
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 juni 2006 om 14:00:
Waarom wel accepteren dat je aan de pep zit (en foto plaatsen), en een half naakte foto niet...

Hmzzzz :s

Zoals je zegt ieder zijn ding....toch :d

ik accepteer dat best wel, als diegene daar gelukkig van word... maar dan moet diegene ook mijn eigen ding laten doen en er niet over zeiken!

maar mensjes, ik zou jullie allemaal van jullie probleem afhelpen en zou hem eraf halen, zodat jullie allemaal lekker verder kunnen gaan met jullie eigen leven :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
hahaha ben inderdaad bang dat ik mijn lichaam er naar de klote van gaat.
Ik vind het best dat je het doet,maar zoals anderen het al zeggen jou PF is echt in snuif style.... vind je het gek dat mensen er dan op reageren.

Dat is toch logisch,je proficeert er toch alleen mee?

(F)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Nou hierboven loop je het nog min of meer af te zeiken hoor :s

Word jij gelukkiger? Nu je een s foto van jezelf (snuivend) op PF heb staan :vaag:

:s
laatste aanpassing
Uitspraak van Patjevdh op zondag 4 juni 2006 om 13:09:
dat ik vet last van me maag krijg

Moet je t is een keer op een stuk vlees leggen (vetzonde ;)) en dan de volgende dag kijken, stuk waar je t op heb gelegd is dan helemaal verzuurd ofso.

haha, als dat zo was, zou ik geen drugs gebruiken en proberen om net zo mooi te worden als jouw! ik hoef mezelf niet zo geil mogelijk op pf te zetten op de hoop dat mensen me dan beter vinden, ik blijf liever mezelf!

(Y) :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
Is dit het "te koop lopen met snuiven vs. te koop lopen met je lichaam-topic"?

Sorry ik dacht dat het hier over maagklachten door speed ging, maar ik zit schijnbaar verkeerd...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Don Junk a.k.a. Powder Tripkabouter™ op zondag 4 juni 2006 om 14:12:
Moet je t is een keer op een stuk vlees leggen (vetzonde ) en dan de volgende dag kijken, stuk waar je t op heb gelegd is dan helemaal verzuurd ofso.

Op ten duur merk je het vanzelf wel aan je botje en je slijmvliezen, heb je geen vlees voor nodig.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van voortschrijdend gemiddelde op zondag 4 juni 2006 om 14:13:
Is dit het "te koop lopen met snuiven vs. te koop lopen met je lichaam-topic"?

Sorry ik dacht dat het hier over maagklachten door speed ging, maar ik zit schijnbaar verkeerd

Is idd volgens mij een strijd geworden om 'mooiste flocker vs hardste snuiver'

Ik kijk niet geil en ik sta ook niet snuivend op foto's

hmm wat voel ik me heerlijk burgerlijk met mijn profiel!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 juni 2006 om 14:08:
Ik vind het best dat je het doet,maar zoals anderen het al zeggen jou PF is echt in snuif style...

kan best begrijpen dat mensen denken dat ik het om het 'stoer' doen doe, maar ik zie het gewoon niet anders dan dat iemand met een biertje in zijn hand staat! maar ik moet ook begrijpen dat t voor andere mis niet zo is...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 juni 2006 om 14:17:
hmm wat voel ik me heerlijk burgerlijk met mijn profiel!

:D

Inderdaad, ik vind die ratjes veel leuker om naar te kijken :lief:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 juni 2006 om 14:17:
Ik kijk niet geil

heb ik ergens neer gezet dat ik wel of niet geil kijk?

zij haalde erbij dat ik geil op me fotos keek....
Dus ja.. Tis maar wat voorn draai je er zelf aan geeft.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 juni 2006 om 14:10:
Nou hierboven loop je het nog min of meer af te zeiken hoor :s

ik ben niet zo'n iemand die zo maar tegen iemand ga lopen zeiken over hun dingen die ze doen, moeten ze allemaal lekker zelf weten... ik ben niet zo iemand die zich beter voelt als een ander! ik mag iedereen, maar wat een ander kan kan ik ook! :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van voortschrijdend gemiddelde op zondag 4 juni 2006 om 14:19:
Inderdaad, ik vind die ratjes veel leuker om naar te kijken

Zeker dank je wel! ben het helemaal met je eens! haha

Uitspraak van verwijderd op zondag 4 juni 2006 om 14:20:
heb ik ergens neer gezet dat ik wel of niet geil kijk?

neej dat heb ik jou niet horen zeggen, maar was wel even een makkelijke omschrijving als je begrijpt wat ik bedoel. aangezien mooie foto's van mooie mensen in dit topic 'geilkijkende foto's' word genoemd

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Patjevdh op zondag 4 juni 2006 om 14:23:
ik mag iedereen, maar wat een ander kan kan ik ook!

Dus dan verlaag je jezelf naar het niveau van een ander, maakt je niet beter dan de ander dan :no:

Maar goed het gaat hier over je maag :d
laatste aanpassing