A.s maandag!
Wie er gaat winnen weet ik al!
zal ik het vertellen?
Veel kijk plezier!
Ga zeker weer kijken
super maar ga niet meer op dit forum kijken want er vast wel weer eentje die zijn mond voorbij praat, dit keer wil ik echt niet weten wie er gaat winnen!!
Verder vind ik Kim echt sexy
Dat was toch dat manwijf?
bah dat vind ik dus echt de lelijkste..
Vind er dit x niet echt mooie tussen zitten eerlijk gezegd!
Ja. Als je 't zo wil noemen. Ze heeft gewoon 'n mannelijke uitstraling
Hihi, oeps, haal mijn reactie wel weg. Je leek me niet echt ANTM-publiek
Nu de rest nog even en iedereen is weer happy Toch kut dat ik het me weer herinnerde
ik heb heel snel gescrold dus niks gelezen hoe kon het er nou wel op zijn?? heb alle zenders bij af gezapt zal wel heel dom bezig geweest zijn kut!! iemand herhaling wanneer??
ik heb heel snel gescrold dus niks gelezen hoe kon het er nou wel op zijn?? heb alle zenders bij af gezapt zal wel heel dom bezig geweest zijn kut!! iemand herhaling wanneer??
Ja. Als je 't zo wil noemen. Ze heeft gewoon 'n mannelijke uitstraling.
Misschien ligt het daar dan aan... Kan me dr niet meer herinneren.... (Hou ook niet zo van blond)
A.s maandag!
Wie er gaat winnen weet ik al!
zal ik het vertellen?
Veel kijk plezier!
Vind Kyle wel leuk!laatste aanpassing 12 juni 2006 22:55
Ben benieuwd naar volgende week.. dan krijgen ze een metamorfose en krijgt waarschijnlijk de helft van de meiden een korte coupe (wat ik altijd heel erg zonde vind !).
*ben naam kwijt*
Die Brenda is idd net een gozer
maar ben we benieuwd naar *ben naam kwijt* met d'r wenkbrauwen.. wat ze eraan gaan doen
Cassandra wordt kortgeknip geloof ik. Echt cool, dan kan ze opeens wel janken
Maar Bre, Cassandra en Nik zie ik ook wel ver komen..
Ontzettend irritant eigenlijk, kan je goed zien dat het Amerikaans is. Nederlanders hadden allang gezegd tegen haar: "doe nou is even normaal zeg"
Rtl 5 ook. Alleen lopen ze volgens mij een week achter. Afgelopen zaterdag ging t in elk geval over de 1ste aflevering terwijl de 2de die maandag ervoor al geweest was...
Mannen en voetbal*zucht*
beetje jammer, want dan had er iemand anders mee kunnen doen die eht wel echt wilde
Uitspraak van BabyBandit op dinsdag 27 juni 2006 om 22:01:
want je moet je door niemand laten veranderen
Je haar afknippen verandert verder weinig aan je hoor. Bovendien had ze het vantevoren kunnen weten, beetje jammer, want dan had er iemand anders mee kunnen doen die eht wel echt wilde.
ahh een echte heer haha
maarre liepen die herhalingen trouwens niet achter? d8 dat ik dat een x ergens had gelezen..
Niet echt nee...
Jij waarschijnlijk, je vind dat je het overal maar mee eens moet zijn, want het is een 'standpunt'?
Maar BabyBandit vind het ook wel knap dat zij zich aan haar standpunt heeft gehouden, en de knipbeurt heeft geweigerd
Please correct me if I'm wrong
steeds wacht op een uitleg van wat ze nu probeert te zeggen...
Maar BabyBandit vind het ook wel knap dat zij zich aan haar standpunt heeft gehouden, en de knipbeurt heeft geweigerd
Ipv anderen voor meeloper uit te maken
No spang
Terecht dat ze er uitging, had nog geen mooie foto van d'r gezien. hoop dat Bre ver komt, leuke meid is dat
Ondanks haar karakter blijf ik een zwak houden voor Lisa
Haar arrogantie komt voor een groot deel ook doordat ze echt oliedom is, anders had ze wel door hoe vervelend ze is. Ik hoop dat ze snel met beide benen op de grond gezet wordt en naar huis mag...
Tyra Banks is toch ook begonnen als +Size model?!
![[img width=240 height=180]http://img.timeinc.net/ew/dynamic/imgs/041210/14206__model_l.jpg[/img]](http://img.timeinc.net/ew/dynamic/imgs/041210/14206__model_l.jpg)
Klasse van Nik dat ze het op karma houdt... Ik geloof daar zelf ook wel in.
ANTM laat door middel van het programma ook de persoonlijkheden van de modellen zien, en haar persoonlijkheid bevalt me totaal niet
Ja, hoe Jayla ook in de camera stond te praten over Nik. Dat ze haar haatte enzo. Echt sick!
Maar ze komt tot haar prestatie door naar alle waarschijnlijkheid de tekst van Nik te gebruiken.
Niet erg collegiaal en nu blijkt wel dat ze ook niet erg origineel kan zijn.
Inderdaad jammer dat Kyle eruit is, vond haar wel erg mooi
Zo geweldig ziet ze er ook niet uit vind ik..Beetje rare tandjes enzo..
Hihiiii ... en Nik over door de modder met d'r billen bloot ... hahahaaa, was funny!! maar wel gewoon doorgaan
Jayla beetje jammer om dat allemaal zo voor de camera te zeggen...
Shittt ik vond haar echt de moooiste!
goed werk van kim
Hihiiii ... en Nik over door de modder met d'r billen bloot ... hahahaaa, was funny!! maar wel gewoon doorgaan
Dat was lachen idd. Nik mag van mij wel winnen.
en die lisa pist gewoon in der luier!! haha
Wie is er uit gegaan vandaag? Heb t niet gezien.
Niemand! Het ging tussen Jayla en Nicole. Tyra zei dat ze allebei hun koffers moesten pakken... (traantjes kwamen al natuurlijk) en toen voegde ze eraan toe: "want jullie gaan allemaal naar Londen!"laatste aanpassing 31 juli 2006 22:40
Nou, ik zou strontziek van die Lisa worden als ik met haar in 1 huis zou moeten wonen. Wat een vreselijk irritant wijf is dat. Die doet echt alles om maar aandacht te krijgen.
Voorlopig is ze America's next topmodel en verdient ze bakken geld terwijl jij dr af zit te zeiken hier in het topic...
Ja maar zij wint toch niet die lisa of wel?
even lekker niet iets intellectueels.
![[img width=17 height=16]http://i26.photobucket.com/albums/c114/Tekno_zin/Smiley_Think.gif[/img]](http://i26.photobucket.com/albums/c114/Tekno_zin/Smiley_Think.gif)
![[img width=20 height=20]http://i26.photobucket.com/albums/c114/Tekno_zin/Smiley_Wacko.gif[/img]](http://i26.photobucket.com/albums/c114/Tekno_zin/Smiley_Wacko.gif)
Had verwacht dat Jayla eruit zou gaan, vond de foto van Lisa mooier eigenlijk ....
Ben ik niet met je eens Tassel!
Nicole vind ik juist leuk....
Ze doet af en toe een beetje raar, maar daar hou ik juist wel van....
Maar ze is echt vreselijk.. net als met die duiven.. hoe erg kan je je aanstellen
Ja nouja als je daar bang voor bent kan gebeuren toch..
Als jij ergens bang voor bent ga je er ook niet koeltjes bijzitten als je er mee geconfronteerd word!
Ik vind Nicole cool!
Tuurlijk kan dat, maar je moet professioneel zijn
Maarre....... Hoor ik dit zeggen door iemand die ook als de dood is voor duiven????
Dat was jij toch natas?
maar.....vogels zijn juist super relax! Altijd even vriendelijk enz
Ja ik schijt ook in mijn broek voor duiven Daarom vind ik juist dat als je model enz bent of wilt worden je professioneel moet zijn Bang of niet
Beetje jammer dat Bre er wederom weer een ronde doorgekomen is ....
Takke ****
ik vind Bre mooiere fotos hebben dan Jayla..
En was die aflevering nog niet vergeten waarin Jayla zich echt als een psychopaat gedroeg...
POh ik heb me wederom weer ziek gelachen..
Of eerst de nederlandse toch
Op naar America's Next top Model 2007..
Ik ben vanaf het begin al voor Nik!