Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 juni 2006 om 13:13:Waar blijft die zon nou?
voor jou een vraag..voor mij een weetO:)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 juni 2006 om 13:24:maar goed dat ze bijna op dr knieen hangen
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 juni 2006 om 13:13:Waar blijft die zon nou?
Het lijkt wel herfst!
ga hem ff halen!!
Ik wil ook zon, en ik wil werken op terras!!
Het lijkt wel herfst!
Om chagerijnig van te worden, al die regen! Maar ze voorspellen voor volgende week weer beter weer. Er is nog hoop...
Uitspraak van **delicious** op donderdag 1 juni 2006 om 14:25:ga hem ff halen!!
En ik wil er zitten hihi
Uitspraak van **delicious** op donderdag 1 juni 2006 om 14:25:ga hem ff halen!!
Hey meis hoe is ie?
Ik wil ook bij jou op het terras ziiten..
Waar ga je van de zomer op het terras werken dan?
Dan kom ik zeker ff een borrel bij je drinken..
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 juni 2006 om 14:53:Hey meis hoe is ie?
Ik wil ook bij jou op het terras ziiten..
Waar ga je van de zomer op het terras werken dan?
Dan kom ik zeker ff een borrel bij je drinken..
met mij alles goed, met jou?
Maar dan moet je naar Vlissingen komen naar de dop, en dan ga ik een lekker coctailje voor maken
Uitspraak van **delicious** op donderdag 1 juni 2006 om 14:57:ga ik een lekker coctailje voor maken
Zodra de zon komt, kom ik een cocktailtje bij je drinken op het terras
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 juni 2006 om 13:24:met nadruk op bijna ja tis maar goed dat ze bijna op dr knieen hangen
hier schijnt die volop 
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 juni 2006 om 10:15:this hier anders vet lekker weer.. alleen erg felle zon
idd, de zon is terug!!
laatste aanpassing
Hij KOMT vant weekend!!