hehe TM ook goeie jenever drinker geworden
ik laatste tijd teveel jenever..
je word er zo anders van whe
feestje van relleneger veel te veel wodka gezopen, ook goeie sjit.
was al om 4 uur snachts thuis met de fiets...en ik heb niet eens een fiets, dus waar die vandaan kwam?
just remco .....waar haal je t lef vandaan ....die gekke camboertjes zie je nooit nergens ....en de helft van jullie supporters zouden er niet zitten als t leven op t platteland daaro wat voorstelde get a life 18 jarige snotneus
..en de helft van jullie supporters zouden er niet zitten als t leven op t platteland daaro wat voorstelde
Zie Leeuwarden anders vaak genoeg negatief in het nieuws voorbij komen dus weet niet waar jij vandaan komt maar kan beter maar dicht houden als je zo gaat lullen. En voor de rest Feli met de periode cheerzz
1-1 kutzooi!!
kk RBC en kk Maaskant en wat een kk scheids en kk Henk Vos
donateur
Maak je niet zo druk mang, het is maar voetbal
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 9 september 2006 om 10:05:
2> fietspompLWD .....als jij net zo fanatiek bent als op t i net dan gellof ik wel dat je fanatiek bent .....maar bekend om de uitsupporters staan jullie niet echt ..terwijl ik de laatste jaren al minimaal 5 keer op n vol uitvak heb gestaan bij jullie ...en eerlijk is eerlijk ..jullie zitten overal ook wel n t#ring eind vandaan ...en mn reactie was ook op n 18 jarig snotneussie......en negatief in t nieuws ???..sorry hoor den k niet dat iemand in t wereldje zich druk maakt om cambuur supporters ..