vanavond weer naar de graafschap.... ben benieuwd of ze van die hatelijke 0 af komen...
op papier het beste team, presteren? ho maar... maarja ze hebben nog 36 wedstrijden
hallo, wij werden aangevallen door jullie, althans, dat probeerden jullie.
moeten wij dan wachten?
en ik wist niks van een afspraak, weet alleen dat er een vol blik bier naar mijn kop kwam. en toen op die gozer gespronegn die dat deed en getrapt. en jullie gingen op de tippel. dus wie was er nou laf. lopen in je eigen stad en je kameraden achterlaten terwijl ze klappen en trappen krijgen
en jullie waren met genoeg man, jullie hebben er voor gezorgd dat ze met ze 3en waren, meer respect voor die 3 dan die wankertjes die weglopen.
Er was wat in aantocht. Maarja komt goed allemaal
Ik was zelf ook niet op het station.
zat gewoon rustig bier te drinken, hoor lawaai.
confro met jullie was wel het laatste wat ik had verwacht gisteravond.
maar jullie wisten ook dat er weer 200 op eigen vervoer waren. dan weet je ook dat ongeveer de helft tot 3 kwart met de auto komt, en de rest dus met de trein.
dus dan is het niet raar dat er heel wat op het station staan. magoed het was weer een gezellige uitwedstrijd.
jammer dat deze wedstrijd maar 1x per jaar is.
lopen in je eigen stad en je kameraden achterlaten terwijl ze klappen en trappen krijgen
heb op het station gestaan, en bij mijn weten hadden die 3 a geen bierblikje vast en ze hebben geen trappen of klappen gehad want ik stond er toch niet ver vanaf?
en wij waren met 20 zoals de afspraak was, 20 tegen 20.
maar communiceren is bij jullie ook moeilijk niet?
maar goed dit gaat weer nergens over, dus ik houd er over op
volgens mij wist bijna niemand van een of andere afspraak, we waren gewoon daar en zagen opeens een paar vvv'ers op ons af komen. ja en wat doe je dan?
oke, daar geef k je gelijk in, maar dan had degene die gebeld heeft jullie wel ff kunnen informeren en dat hebt ie niet gedaan. maar goed er is helemaal niets gebeurt dus waar maken we ons druk om.