Partyflock

Forumonderwerp · 877536

Patrick Kluivert was vanmiddag een onverwachte gast op het jeugdcomplex van Ajax. De spits van Valencia kwam kijken bij zijn zevenjarige zoon, die momenteel in de jeugd van de club voetbalt. De topscorer aller tijden van Oranje liet weten open te staan voor een terugkeer naar Ajax.

Kluivert volgt de club waar hij de jeugdopleiding doorliep en van 1994 tot 1997 als prof actief was nog altijd, al kan hij niet alle wedstrijden live bekijken. "Maar de topwedstrijden tegen Feyenoord, PSV en AZ kijk ik wel als dat mogelijk is."

"Ik heb het nu erg naar mijn zin in Spanje, dus het is niet aan de orde, maar het zou mooi zijn om mijn carrière af te sluiten bij Ajax, waar ik ben begonnen. Dan speel ik met mijn zoon bij dezelfde club. Fantastisch!" aldus de Amsterdammer vandaag tegenover de officiele website van Ajax.

De 79-voudige international beleeft twee moeizame seizoenen. Bij Newcastle United werd hij na één seizoen bedankt voor zijn inzet, maar ook bij zijn huidige club Valencia wordt er getwijfeld of zij hem nog wel willen behouden.

Ik heb nog steeds een groei-poster van hem op me kamer hangen!!

:respect:KLUIVERT:respect:
Uitspraak van Richard op donderdag 1 juni 2006 om 16:27:
Weet niet of je AJAX - utrecht nog kan herinneren of Utrecht uit

ik kan me ook nog een bekerfinale herinneren :X
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 juni 2006 om 21:43:
All-Time Dutch Squad Topscorers Goals
1) Patrick Kluivert 40
2) Dennis Bergkamp 37
3) Faas Wilkes 35
4) Johan Cruijff 33
4) Abe Lenstra 33
6) Beb Bakhuys 28
7) Kick Smit 26
Marco van Basten 24

Zegt wel genoeg lijkt me..

idd :)

Kluivert is een doodgooier misschien wilt "Heracles 4" hem hebben, pff maar ik denk dat ie bij Ajax weinig kans heeft
duurd nog wel ffies denk
in iedergeval niet komend seizoen
der staat al een top spits:D

_O_ Huntelaar _O_