Partyflock

Forumonderwerp · 877392
184 volgers · 4438365x bekeken
Waarschuw beheerder
+154-34
donateur
Drugshandel is natuurlijk strafbaar! Pas dus een beetje op je bewoordingen en zorg dat je geen mensen uitlokt om contact op te nemen over de pillen die overal in jouw omgeving ruim verkrijgbaar zijn ;) We gaan dergelijke dubieuze posts afkeuren of bestraffen!

WANNEER JE OP ZOEK BENT NAAR INFORMATIE OVER EEN BEPAALDE PIL, GEBRUIK DAN DE ZOEKFUNCTIE .
(Bespaart jou een hoop zoekwerk en scheelt een hoop dubbele uitleg in het topic)

https://partyflock.nl/topic/1145289:Informatie_over_het_doorgeven_van_testuitslagen

Mensen die het nog niet gelezen hebben of er niet van weten, ik denk dat je heel veel mensen op prijs stelt vanaf heden dus geen namen van test centra te noemen. Alleen onder die voorwaarde kunnen deze vriendelijke mensen voor ons testen.

De Admin

laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
edit
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Stereotype op donderdag 7 juli 2011 om 22:25:
Waarschijnlijk hetzelfde type volk dat het ook stoer vind om een klein kratje Bavaria weg te tikken en daarna met piepende banden naar huis te rijden.

LOL :P
Klein kratje is toch niks man! ;)

Toch weinig mensen aan de canadeesjes... @ Pillreport ook niet echt veel...
Zelf dan maar keer goed testen ^^

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Yozzman op vrijdag 8 juli 2011 om 17:04:
Toch weinig mensen aan de canadeesjes... @ Pillreport ook niet echt veel...
Zelf dan maar keer goed testen ^^

Canadeesjes zijn goed. Kan er ook aankomen nu maar mijn voorkeur gaat momenteel toch uit naar paarse tri-force. :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van StefanS op woensdag 6 juli 2011 om 19:14:
Weet iemands iets over witte zonder opdruk?

Blanco's? Tegen mij vertelde iemand dat ze aardig goed zijn. Maar laat eerst maar testen voor de zekerheid.
Waarschuw beheerder
Iemand bekend met roze/rode met david sterren?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 8 juli 2011 om 17:59:
Canadeesjes zijn goed. Kan er ook aankomen nu maar mijn voorkeur gaat momenteel toch uit naar paarse tri-force.

Waarom eigenlijk? Vanwege de dosering?
Of vanwege de space?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Yozzman op vrijdag 8 juli 2011 om 19:20:
Of vanwege de space?

ik wordt er idd te :vaag: van voor op een feest, net als die gele hartjes overigens, allebei teveel space voor op een feest:rot:
Waarschuw beheerder
Ik ga liever voor de teletubies, die hebben iets minder space. Als ik een triforce pak dan krijg ik EKTE space maar als ik dan een halve pak dan heb ik een klein beetje space.

space.... ohnee... peace...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Towel op vrijdag 8 juli 2011 om 23:18:
Als ik een triforce pak dan krijg ik EKTE space maar als ik dan een halve pak dan heb ik een klein beetje space

Is dat niet juist het kutte van fast forwards, jumbo's, eekhoorns, q's, triforces en andere +140mg klappers van het moment?
Lijkt mij dat je of te hard/wazig gaat of dat je space te weinig echt doorpakt.

Lijkt wel of dat roze swirls, jodensterren en roze outpressed hartjes juist om deze reden prima feestpilletjes waren.
Waarschuw beheerder
Hee.. iemand bekend met witte dolfijntjes? Wil even goed inslaan voor de zomer.. Zonde als t laffe pilletjes zijn. Hoorde zo'n 140 mg? Kan iemand dat bevestigen?
Waarschuw beheerder
+2-1
Uitspraak van N Joy op zaterdag 9 juli 2011 om 02:41:
Hee.. iemand bekend met witte dolfijntjes? Wil even goed inslaan voor de zomer.. Zonde als t laffe pilletjes zijn. Hoorde zo'n 140 mg? Kan iemand dat bevestigen?

ik zou gewoon tri-force aanschaffen.. dan heb je een goede zomer.

Waarschuw beheerder
+2
Uitspraak van N Joy op zaterdag 9 juli 2011 om 02:41:

Als je toch wil inslaan kun je net zo goed ff langs het testcentrum gaan. (Y)
Waarschuw beheerder
+4
Uitspraak van .Onbekend op zaterdag 9 juli 2011 om 03:38:
dan heb je een goede zomer.

Een goede zomer heb je pas met goed weer....
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Towel op zaterdag 9 juli 2011 om 11:31:
Een goede zomer heb je pas met goed weer....

Je hebt mensen die met zo,n pil s,nachts het zonnetje zien hoor..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van JGL op vrijdag 8 juli 2011 om 23:43:
Is dat niet juist het kutte van fast forwards, jumbo's, eekhoorns, q's, triforces en andere +140mg klappers van het moment?
Lijkt mij dat je of te hard/wazig gaat of dat je space te weinig echt doorpakt.

Lijkt wel of dat roze swirls, jodensterren en roze outpressed hartjes juist om deze reden prima feestpilletjes waren.

wordt je wel lekker vaag in de kop van ja, gewoon lekker door smikkelen:lol:
ik prefereer zelf gewoon pure m
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zaterdag 9 juli 2011 om 04:55:
Als je toch wil inslaan kun je net zo goed ff langs het testcentrum gaan

Ja.. Goed plan, maar in tijd nood (a)
Waarschuw beheerder
Beetje geluk zit ie gewoon in de database...

Zelf ook gedaan, wel zo relaxed :)
Is je voorraad tenminste gechecked...
No trouble here, flying safe!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van JGL op vrijdag 8 juli 2011 om 23:43:

Zijn inderdaad goede ptjes alleen hoorde van de davidsterren dat daar toch flink wat mensen van moesten kotsen. Denk dat het aan het bindmiddel ofzo lag. Want veel m zat er niet in.

Ma de zwaardere zijn ook goed gewoon halvje meenemen. neem je 2 zware mee heb je 3,5 lichte bij je.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Yozzman op vrijdag 8 juli 2011 om 19:20:
Waarom eigenlijk? Vanwege de dosering?
Of vanwege de space?

Ik vind Canadeesjes precies goed voor op een feest. Af en toe lekker spacen maar toch goed energiek. Je zal niet moeten gaan zitten want denk wel dat je dan te ver spaced. Tri-force zijn redelijk spacend voor op een feest. Bij wish 5 uur in een zitzak gezeten. :P
Waarschuw beheerder
Lol 5u op zitzak :P
Dan moet je jezelf er eigenlijk gewoon uittrekken...
Of je mede party genoeten ;) Zonde van je feest xD
Laatste keer was ik aan de qtjes, werd ook rustig van.
Wel genoten, maar weinig stampen. Hopenlijk volgende keer meer energie!
Deze maand mss een canadees :)

Waarschuw beheerder
Ik ben eruit geweest! Had mezelf eindelijk overeind en liep richting een tent. Geen id welke, toen we voor de ingang stonden zei ik "zullen we weer gaan zitten?" Nja de rest is geschiedenis. :P Idd zonde van het feest maar ook met medezitzakgenoten leuk kunnen ouwehoeren over niks.:D
Waarschuw beheerder
+2
Verwarrend allemaal die uitwerkingen van die verschillende tabletjes...

Kan iemand een lijstje maken welke drukje welke uitwerking geeft? Of misschien kunnen we gezamenlijk een lijstje maken? Dan weet ik welke ik moet slikken op welk feestje!

Alvast bedankt voor de moeite ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Towel op maandag 11 juli 2011 om 18:28:
Verwarrend allemaal die uitwerkingen van die verschillende tabletjes...

Kan iemand een lijstje maken welke drukje welke uitwerking geeft? Of misschien kunnen we gezamenlijk een lijstje maken? Dan weet ik welke ik moet slikken op welk feestje!

Dit heeft geen nut omdat bij iedereen weer de werking anders is heeft te maken met wat je die week hebt gegeten, hoe je jezelf voelt lichamelijk maar ook geestelijk. Wat je gewicht is etc etc etc. Dus er zijn veel te veel factoren die gelijk moeten zijn om het zelfde te voelen zoals beschreven staat.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Towel op maandag 11 juli 2011 om 18:28:
Dan weet ik welke ik moet slikken op welk feestje!

We laten het de organisaties gewoon bij hun feest vermelden! Gewoon omdat het kan! :roflol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op maandag 11 juli 2011 om 18:45:
We laten het de organisaties gewoon bij hun feest vermelden! Gewoon omdat het kan!

Legalize it! :P
Waarschuw beheerder
ik space op elk snoepje.. op sommige trip ik zelfs... overal hekken,en het lijkt alsof ik in een doolhof ben.. en een hele erge drang om te gaan zitten
Waarschuw beheerder
Ik trip nooit... Zie geen rare dingen etc :P
Ook al snoep ik aardig wat :)
Waarschuw beheerder
Ik space meestal ook nooit en trip hem helemaal nooit maar op masters zag ik toch overal banken staan in de zaal van de main. Maar als het goed is zaterdag op de triforce zonder breeklijn. Zaterdag lekker knallen bij free festival
Waarschuw beheerder
Ik ben maar 1 keer een beetje vaag geweest.
Bij asot500 leek het af en toe of me mede party-gangers me riepen en ik zag de cameraboom heel even aan voor een heks die door de zaal vloog :vaag:
Toen had ik ook gewoon teveel gepakt, ik heb de hele nare eigenschap om alles op te vreten wat ik op zak heb haha
Gelukkig kunnen ze nu lekker zelf meenemen en gebeurt me dat niet nog een keer.
Verder heb ik eigenlijk altijd het o zo bekende heerlijk gelukzalige gevoel en een enorme grijns van oor tot oor 8)
Waarschuw beheerder
Heeft iemand al iets gehoord over oranje mcdonalds? Zelfde drukker als paarse playboys? Over de playboys was ik altijd erg tevreden.

Waarschuw beheerder
weeg ongeveer 75 kilo. Kan je denk je een drie kwart q-dance droppen? Of ga ik dan veelste hard? Heb geeen tolerantie

Waarschuw beheerder
Zou halfje pakken, ga je niet hard genoeg kan je altijd bijpakken.
Deze afgelopen week ook 3/4e Q gedropt, en ging veeelste hard, weet niks meer. En werd wakker met een zuigzoen in mn nek en een paar keihard uitlachende vrienden :p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 juli 2011 om 22:37:
Zou halfje pakken, ga je niet hard genoeg kan je altijd bijpakken.
Deze afgelopen week ook 3/4e Q gedropt, en ging veeelste hard, weet niks meer. En werd wakker met een zuigzoen in mn nek en een paar keihard uitlachende vrienden

Ja van een halfje voelde ik hem bij Intents wel goed maar als ik een halfje heb bijgepakt ben ik altijd bang dat als ik bijpak dat ik te hard ga, heb jij daar een tip voor of hoe doe jij dat altijd?

Waarschuw beheerder
Ik pak gewoon weer halfjes bij, maar je kan ze ook in kwartjes voor bijnemen.
maar halfjes volstaat wel denk ik.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 juli 2011 om 23:02:
Ik pak gewoon weer halfjes bij, maar je kan ze ook in kwartjes voor bijnemen.
maar halfjes volstaat wel denk ik.

Zullen het zien zaterdag, to be continued.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 juli 2011 om 22:37:
Deze afgelopen week ook 3/4e Q gedropt, en ging veeelste hard, weet niks meer

Haha dus jij bent ook voor de bijl gegaan!
Waarschuw beheerder
Dit weekend hele triforce gepakt (laatste batch), ging onwijs hard, maar echt lekker hard (niet te hard dus).

Waarschuw beheerder
Mijn 1e was een groene Canadees. Ik wilde die eerste gewoon in zijn geheel, zoals die bedoeld was! Weet alles nog en ging ontzettend lekker. Geen moment spijt dat ik een hele ha gepakt! Weeg 67kg btw.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 juli 2011 om 00:35:
Mijn 1e was een groene Canadees. Ik wilde die eerste gewoon in zijn geheel, zoals die bedoeld was! Weet alles nog en ging ontzettend lekker. Geen moment spijt dat ik een hele ha gepakt! Weeg 67kg btw.

ohhh, ik raakte me een partij in paniek.

Waarschuw beheerder
Ik space wel eens zo hard dat het lijkt alsof ik trip ondanks dat ik dan die typische euforische gevoelens ervaar:vaag:
Van die ene sta ik ook vaker te zitten, echt raar:S
Alleen weet ik niet precies wat er in die pillen zit, laat ze namelijk nooit testen:)
Ow, en halve pillen doe ik niet aan:lol: Een hele of niks:jaja:
Uitspraak van DaveRaveTeef op maandag 11 juli 2011 om 19:20:
Haha:D

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op dinsdag 12 juli 2011 om 01:06:
Alleen weet ik niet precies wat er in die pillen zit, laat ze namelijk nooit testen:)
Ow, en halve pillen doe ik niet aan:lol: Een hele of niks:jaja:

Ik hoop niet voor je dat je ooit een verkeerde in handen krijgt;)

Uitspraak van actief op dinsdag 12 juli 2011 om 01:06:
sta ik ook vaker te zitten

Baas, ik zit ook altijd rondjes te lopen!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 juli 2011 om 01:16:
Ik hoop niet voor je dat je ooit een verkeerde in handen krijgt;)

Dan hoop ik voor jou dat jij nooit auto gaat rijden!:O
Heb je dat bord 18 opmerkingen terug niet gezien....
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op dinsdag 12 juli 2011 om 01:20:
Heb je dat bord 18 opmerkingen terug niet gezien....

Jawel maar ik draag altijd een pletterpet jwt(h)