Partyflock

Forumonderwerp · 877392
184 volgers · 4439712x bekeken
Waarschuw beheerder
+154-34
donateur
Drugshandel is natuurlijk strafbaar! Pas dus een beetje op je bewoordingen en zorg dat je geen mensen uitlokt om contact op te nemen over de pillen die overal in jouw omgeving ruim verkrijgbaar zijn ;) We gaan dergelijke dubieuze posts afkeuren of bestraffen!

WANNEER JE OP ZOEK BENT NAAR INFORMATIE OVER EEN BEPAALDE PIL, GEBRUIK DAN DE ZOEKFUNCTIE .
(Bespaart jou een hoop zoekwerk en scheelt een hoop dubbele uitleg in het topic)

https://partyflock.nl/topic/1145289:Informatie_over_het_doorgeven_van_testuitslagen

Mensen die het nog niet gelezen hebben of er niet van weten, ik denk dat je heel veel mensen op prijs stelt vanaf heden dus geen namen van test centra te noemen. Alleen onder die voorwaarde kunnen deze vriendelijke mensen voor ons testen.

De Admin

laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 juli 2011 om 15:59:
Dit wist ik al wel maar zijn er verder geen factoren?

Nee na mijn weten niet.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 juli 2011 om 14:57:
Verspreid over hoe lang? Ik ben persoonlijk van mening dat dit geen nut meer heeft om zoveel te pakken. Ik merk er iig nauwelijks meer wat van na de 3e.

Ben wel van mening dat als je het bij je hebt en je bent aan het knallen je idd makkelijk de volgende pakt.

Enne je hebt dan geluk dat je geen dip hebt. Ik heb de dag erna gewoon nergens zin in. Kan me dan de hele dag vermaken door alleen maar op de bank te zitten. Tv hoeft niet eens aan.

Vanaf 5u aant snoepen geweest tot ongeveer 23:00
Laatste snoepje had in principe niet gehoeven, maar ging er wel nog ff wat harder van :)

Scheelt misschien dat ik wel normaal kan slapen erna... (slaappil)
Ochtend beetje sloom etc, middag wel weer redelijk normaal :)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Yozzman op woensdag 6 juli 2011 om 17:56:
Scheelt misschien dat ik wel normaal kan slapen erna... (slaappil)

Als je een slaappil nodig hebt, dan heb je dus al een slaapprobleem en kun je dus NIET normaal slapen. Normaal slapen is als je kunt slapen zonder hulpmiddelen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Yozzman op woensdag 6 juli 2011 om 17:56:
Vanaf 5u aant snoepen geweest tot ongeveer 23:00

Ik kan me dat lastig voorstellen. Ik heb bij de 3e namelijk al dat ik er bijna niks meer van voel. :P Maar het zou natuurlijk altijd kunnen! :D
Weet niet exact hoeveel er exact in Q-dancejes zit maar ik had iig paarse triforce. Wellicht dat het daardoor komt dat je er meer kan pakken?

Ik kan altijd slapen na pillen, ik kan zelfs knallend gewoon slapen. :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 juli 2011 om 14:36:
Tja, ik vraag me dan vaak af. Zijn dat alleen maar pillen geweest? Niet samen met alcohol of andere dingen? Weinig vocht misschien? Als ik wat op heb loop ik constant aan een flesje water te nippen.

Voor zover ik weet had ze wat bier op. En niet belachelijk veel.
Maar het is wel een klein en iel meisje.

Ik zou er zo in iedergeval niet bij willen lopen. Veel mensen hadden het er over.
En het gebeurt vaker dat ze bij de EHBO komt.

Het jammere van zo iemand is dat ze de trip/space van de mensen verpest met wie ze er was.
Waarschuw beheerder
Weet iemands iets over witte zonder opdruk?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van StefanS op woensdag 6 juli 2011 om 19:14:
Weet iemands iets over witte zonder opdruk?

Paracetamol?

Zware gebruikers hier :P bij 1,5 tot 2 heb ik toch un lekker feestje!
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 juli 2011 om 18:27:
ik kan zelfs knallend gewoon slapen.

Dan heb je nog geen kennis gemaakt met nakkie!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 6 juli 2011 om 18:31:
Voor zover ik weet had ze wat bier op. En niet belachelijk veel.
Maar het is wel een klein en iel meisje.

Ik zou er zo in iedergeval niet bij willen lopen. Veel mensen hadden het er over.
En het gebeurt vaker dat ze bij de EHBO komt.

Het jammere van zo iemand is dat ze de trip/space van de mensen verpest met wie ze er was.

Ja dat is zeker jammer, want je gaat je toch zorgen maken. Vind het toch vreemd dat ze zo snel plat gaat hoor. :S

Uitspraak van Stef :/ op woensdag 6 juli 2011 om 20:52:
Dan heb je nog geen kennis gemaakt met nakkie!

Dat wil ik voorlopig ook niet. :P Maar we zijn hier ook in het pillen topic he. ;) :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 juli 2011 om 14:19:
Ik heb op Wish in een uurtje of 7/8 3 triforce op. Mensen verklaren je voor gek, anderen geloven je niet.

Correctie in zes uur ;P Liegbeest :lol:
Ik geloof je wel hoor hehe (Y)

Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 juli 2011 om 14:19:
liep niet rond als een zombie

Ik zeg niks.... :bloos:

Uitspraak van [B.O.T]Deluuusiion op woensdag 6 juli 2011 om 11:50:
Van de zware pilletjes pak ik sowieso altijd maar halfjes

:lol: zo zwaar zijn ze nou ook weer niet maar jah.... Halfjes WTF.... :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van T@lletje Triforce op woensdag 6 juli 2011 om 23:47:
Ik zeg niks....

Er liepen ergere rond hoor. Ik was nog gewoon normaal. :P

Uitspraak van T@lletje Triforce op woensdag 6 juli 2011 om 23:47:
Correctie in zes uur Liegbeest
Ik geloof je wel hoor hehe

6 uur ook goed. :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 juli 2011 om 23:53:
Ik was nog gewoon normaal.

jaaa dat denken we allemaal maar is niet erg schat ;P

Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 juli 2011 om 23:53:
6 uur ook goed

(f)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van T@lletje Triforce op woensdag 6 juli 2011 om 23:57:
jaaa dat denken we allemaal maar is niet erg schat

Ik kon in ieder geval nog normaal praten en lopen. :D:P
Waarschuw beheerder
Als 80-90 mg pak is dat perfect, 100 mg is al goed wazig en 180(ofzo) mg dan kun je me opvegen. Ben wel blij met deze lage tolerantie als ik zie wat sommige mensen wegtikken..
Artiest {SHOWLIST artist 92459, 85812}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Yozzman op maandag 4 juli 2011 om 15:36:
Zijn de ervaringen hetzelfde dan?

Dat werd gezegd idd. Kan er alleen zelf niet over oordelen want heb de rotonde nog niet mogen ervaren helaas.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 juli 2011 om 13:13:
er is ook ekt maar 1 pillenfabriek hier in NL

Als je goed leest..

Uitspraak van T.iim-! op maandag 4 juli 2011 om 00:11:
Uitspraak van Hyper73/Vannie Nessie op donderdag 30 juni 2011 om 17:18:
de opvolger van die groene canadees ,die rotonde

Vind het enerzijds wel frapant dat ze 1 jaar lang geen canadezen maken en dan vervolgens met een nieuwe druk komen en op hetzelfde moment een nieuwe (die rotonde) op de markt brengen?

snap ik niet waarom je over fabrieken begint...
Waarschuw beheerder
Hi iedereen,
Zijn paarse smileys een beetje goed????
tnx!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 6 juli 2011 om 18:00:
Als je een slaappil nodig hebt, dan heb je dus al een slaapprobleem en kun je dus NIET normaal slapen. Normaal slapen is als je kunt slapen zonder hulpmiddelen.

Klopt idd, maar ik kan meestal niet slapen... Dus voor de ontspanning is een slaappil wel goed :)

Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 juli 2011 om 18:27:
Ik kan me dat lastig voorstellen. Ik heb bij de 3e namelijk al dat ik er bijna niks meer van voel. Maar het zou natuurlijk altijd kunnen!
Weet niet exact hoeveel er exact in Q-dancejes zit maar ik had iig paarse triforce. Wellicht dat het daardoor komt dat je er meer kan pakken?

3e voel ik uiteraard ook minder dan de 1e :P
Maar voel hem nog steeds wel :)
Pak alleen als het lekkere vage gevoel wegzakt...

Uitspraak van T.iim-! op donderdag 7 juli 2011 om 00:27:
Dat werd gezegd idd. Kan er alleen zelf niet over oordelen want heb de rotonde nog niet mogen ervaren helaas.

Zelf alleen de canadees gehad 1x 1ptje en dat was thuis :)
Was lekker vaag iig, meer dan bv van de eekhoorntjes.
Heb nog liggen voor keer naar een feest, ff kijken alleen wanneer...
Zelfde geld voor de bruine bomen, die wil ik bewaren voor een dikke vette indoor party :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Stereotype op donderdag 7 juli 2011 om 00:23:
Als 80-90 mg pak is dat perfect, 100 mg is al goed wazig en 180(ofzo) mg dan kun je me opvegen. Ben wel blij met deze lage tolerantie als ik zie wat sommige mensen wegtikken..

Hier hetzelfde. Wel handig, hoef ik ten minste geen hele ladingen mee naar een feest te nemen ;)

Waarschuw beheerder
+2
Wat is er nou erg aan een halfje??
Sommige mensen moeten tegen zichzelf beschermd worden.En kunnen beter halfjes pakken(Y)

Maar het is natuurlijk best wel stoer om te zeggen ik heb van het weekend 5 pillen op :s
Waarschuw beheerder
+2
Uitspraak van actief op donderdag 7 juli 2011 om 17:57:
Maar het is natuurlijk best wel stoer om te zeggen ik heb van het weekend 5 pillen op :s

Ik had van het weekend 1 pil op verdeeld over 2 dagen, dat is pas stoer!
Waarschuw beheerder
+5
Sommige mensen moeten tegen zichzelf beschermd worden.En kunnen beter halfjes pakken

Helemaal nix..

En cker de laatste jaren met al die 150+ knallers, pak altijd halfjes op feestjes/festivals
Vind het beter, krijg ik niet zo klap, maar komt het rustig op, en als ik aanvul blijft het op een constant niveau :)
Waarschuw beheerder
+6-1
Maar het is natuurlijk best wel stoer om te zeggen ik heb van het weekend 5 pillen op

Waarschijnlijk hetzelfde type volk dat het ook stoer vind om een klein kratje Bavaria weg te tikken en daarna met piepende banden naar huis te rijden. Vooral als je het dan ook nog nodig vindt om te gaan beweren dat mensen die minder pakken zielig of kansloos zijn. Zal wel een gebrek aan zelfvertrouwen zijn, als je je eigenwaarde moet baseren op het aantal milligrammen MDMA dat je wegwerkt op een feestje. Echt een treurige zaak. :S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Towel op donderdag 7 juli 2011 om 18:30:
Ik had van het weekend 1 pil op verdeeld over 2 dagen, dat is pas stoer!

Wow... Dat dat nog kan in deze tijd :lol:

Uitspraak van Koos-matroos op donderdag 7 juli 2011 om 18:30:
Helemaal nix..

En cker de laatste jaren met al die 150+ knallers, pak altijd halfjes op feestjes/festivals
Vind het beter, krijg ik niet zo klap, maar komt het rustig op, en als ik aanvul blijft het op een constant niveau

Ik vind dat iedereen het lekker zelf moet weten. De een vind een halve relaxt de ander gaat voor een hele. Boeiend. Het gaat erom wat je er zelf van vind en hoe je het zelf ervaart.

Maja sommige mensen willen er zo scheef mogelijk bij lopen :rot:

En een avond met halfjes dan heb je over het algemeen een relaxte fijne avond (Y)
laatste aanpassing
Werkzaam bij Tryfecta Events
Waarschuw beheerder
Deze discussie is een beetje zinloos, dit is straks verwijten over en weer maken.

En dat om een hele of een halve
Waarschuw beheerder
donateur
Sommige mensen moeten tegen zichzelf beschermd worden.En kunnen beter halfjes pakken(Y)

helemaal niks :)

eerder slikte ik ook wel is 5 / 6 pillen op een feest zelfs x 9 :S :bloos:
toen gebruikte ik het ook elk weekend
tot ik begon in te zien dat dat niet helemaal de bedoeling is :P
toen tijdje mee gestopt
en toen wat rustiger aan gedaan en niet meer elk weekend
en heb nu genoeg aan 2 op een feest soms zelfs 1
maar ik moest nog wel vaak kotsen van een hele van 180mg als ze inklappen :S
en nu ben ik overgegaan op halfjes
werkt perfect zo :D
en ook een stuk verstandiger :lol:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kontra-indication op donderdag 7 juli 2011 om 18:32:
Waarschijnlijk hetzelfde type volk dat het ook stoer vind om een klein kratje Bavaria weg te tikken en daarna met piepende banden naar huis te rijden. Vooral als je het dan ook nog nodig vindt om te gaan beweren dat mensen die minder pakken zielig of kansloos zijn. Zal wel een gebrek aan zelfvertrouwen zijn, als je je eigenwaarde moet baseren op het aantal milligrammen MDMA dat je wegwerkt op een feestje. Echt een treurige zaak.

Die mensen moeten zijn eigen gewoon kapot rijden tegen een boom :lol:
Zoeizo onder invloed rijden van... :loser:

Uitspraak van P P op donderdag 7 juli 2011 om 18:40:
Deze discussie is een beetje zinloos, dit is straks verwijten over en weer maken.

En dat om een hele of een halve

Idd (Y)

En 2 halve is ook een hele :lol:
laatste aanpassing
  → als beheerder
Waarschuw beheerder
+4
Uitspraak van P P op donderdag 7 juli 2011 om 18:40:

Om die reden is er dus ook het één en ander geveegd. Laten we elkaar wel respectvol blijven behandelen. Of iemand nu een halve of een hele (of geen) naar binnen kegelt zegt niets over de sexuele voorkeur van die persoon. Iemand die een halve naar binnen kegelt kent misschien zijn/haar grenzen en dat dient gerespecteerd te worden.
Waarschuw beheerder
+1-4
Uitspraak van actief op donderdag 7 juli 2011 om 18:46:
En 2 halve is ook een hele

Behalve met eieren. (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op donderdag 7 juli 2011 om 18:49:
Of iemand nu een halve of een hele (of geen) naar binnen kegelt zegt niets over de sexuele voorkeur van die persoon.

:lol:

Ik pak sinds een half jaar ook halfjes, ik voel me dan veel beter omdat ik niet té hard ga:D
Zo heb ik me tijdens Awakefest van 16.30-23.00 toppie gevoeld, iets wat me op hele niet gelukt zou zijn:)

Nog steeds Triforce hier gelukkig, ben wel benieuwd wat de "nieuwe" gaan worden aangezien de Triforce en de Q er al een tijdje zijn...
Waarschuw beheerder
Halfjes en kwartjes :)
Licht eraan hoe ik me voel etc....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op donderdag 7 juli 2011 om 21:19:
nieuwe

Eekhoorn?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Kontra-indication op donderdag 7 juli 2011 om 19:37:
Behalve met eieren.

Idd, dan moet je er twee op hebben. Hahaha....

OT: Vroeger was the sky the limit. Nu moet ik maar even kijken wat het gaat worden op Decibel. Begin igg wel met een hele... ff lekker inknallen :jaja:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
-2
,,beter zo ?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kontra-indication op donderdag 7 juli 2011 om 18:32:
Waarschijnlijk hetzelfde type volk dat het ook stoer vind om een klein kratje Bavaria weg te tikken en daarna met piepende banden naar huis te rijden.

Jij bent echt koning :respect: Heerlijk :blinky:
laatste aanpassing