Partyflock

Forumonderwerp · 877392
187 volgers · 4467779x bekeken
Waarschuw beheerder
+154-34
donateur
Drugshandel is natuurlijk strafbaar! Pas dus een beetje op je bewoordingen en zorg dat je geen mensen uitlokt om contact op te nemen over de pillen die overal in jouw omgeving ruim verkrijgbaar zijn ;) We gaan dergelijke dubieuze posts afkeuren of bestraffen!

WANNEER JE OP ZOEK BENT NAAR INFORMATIE OVER EEN BEPAALDE PIL, GEBRUIK DAN DE ZOEKFUNCTIE .
(Bespaart jou een hoop zoekwerk en scheelt een hoop dubbele uitleg in het topic)

https://partyflock.nl/topic/1145289:Informatie_over_het_doorgeven_van_testuitslagen

Mensen die het nog niet gelezen hebben of er niet van weten, ik denk dat je heel veel mensen op prijs stelt vanaf heden dus geen namen van test centra te noemen. Alleen onder die voorwaarde kunnen deze vriendelijke mensen voor ons testen.

De Admin

laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
-1
even voor de duidelijkheid, van een pilletje ga je niet dood , mits je een gewone hart conditie hebt.
Dit wil ook niet zeggen als je een zwak hart hebt je er gegarandeert dood aan gaat.

pillen = hoge hartslag --> dus met zwak hart niet verstandig
pillen+alcohol = hoge hartslag+verdunt bloed --> nog slechter zelf voor gezonde mensen !

Dit is geen bangmakerij en ook geen onzin,als je het niet wil geloven mij een zorg.
maar kom later niet klagen....
gebruik verstandig !
laatste aanpassing
  → als beheerder
Waarschuw beheerder
Goed, dan gaan we in het kader van Schoenmaker hou je bij je leest weer over tot de orde van de dag en laten we het geven van medische adviezen over aan de dames en heren artsen.

Vanaf nu dus gaarne geen (goedbedoelde) medische adviezen aangezien dit hiervoor niet de juiste plek is.
Artiest {SHOWLIST artist 51763, 51588}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MaikThaRia op woensdag 20 april 2011 om 17:54:
Ik denk de oude, heb er exact nog 3 van liggen

Hmmm het zou volgens mij wel door moeten gaan voor de nieuwe....
Nou ja van wat ik begrepen heb ontlopen ze elkaar niet veel. Niet echt een testcentrum in de buurt, anders had ik hem wel ingestuurd.

Lijkt dan wel weer veel op deze waarvan gezegd is dat het de nieuwe batch is zie ik nu:
[img width=120 height=130]http://www.fotosuploaden.nl/afbeeldingen/1302759970.jpg[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
als je hem ff op de pont gooit, kan ik hem daar oppikken ga morgen als t goed is toch naar testcentrum in utrecht :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Daantie op maandag 18 april 2011 om 22:33:
[albumelement id=80909536]{element is niet toegankelijk}

Deze bedoelde ik gisteren

Niemand informatie over deze? Dan breng ik er binnenkort even 1 weg.
Volgens de delert zit er ongeveer hetzelfde in als roze diamandjes.
Laat ik het meteen weten als ik het weet :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bart1981 op woensdag 20 april 2011 om 10:11:
Kan bijna niet geloven dat er in de nieuwe batch groene canadezen rond de 165mg zou zitten.
Dan zou betekenen dat ze nog een stuk geconcentreerder zijn dan de groene eekhoorntjes. Want de eekhoorntjes zijn nog wel een stukje groter dan de canadezen.

edit:
Is dit nou de oude of de nieuwe batch?

Zouden de nieuwe moeten zijn. Hier ook liggen :)
Zijn stukje donkerder groen dan mn eekhoorntjes, maar wel met meer wit erin.
En ze zijn net zo hard geloof ik als de eekhoorntjes...

Wacht eigenlijk ook op iemand met een test uitslag :P
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Yozzman op woensdag 20 april 2011 om 20:09:
Wacht eigenlijk ook op iemand met een test uitslag

Waarom niet zelf naar een testcentrum ?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 april 2011 om 19:19:
als je hem ff op de pont gooit, kan ik hem daar oppikken ga morgen als t goed is toch naar testcentrum in utrecht :lol:

Ben bang dat als ik dat doe, dat de pontvaarder zelf binnen de kortste keren de mooiste rit van zijn leven heeft :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van dora op woensdag 20 april 2011 om 20:29:
Waarom niet zelf naar een testcentrum ?

heb er niet zoveel liggen ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Yozzman op woensdag 20 april 2011 om 21:02:
heb er niet zoveel liggen

ik ken het probleem. idee is wel wanneer ik weer wat geregeld krijg om de boel te laten testen nu ik een kind heb. vroeger ging ik daar wat makkelijker mee om :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van dora op woensdag 20 april 2011 om 21:08:
ik ken het probleem. idee is wel wanneer ik weer wat geregeld krijg om de boel te laten testen nu ik een kind heb. vroeger ging ik daar wat makkelijker mee om

Zullen vast genoeg van in omloop zijn, test zal vast wel goedkomen.
Zijn iig goede pillen, maar hou gewoon van getalletjes :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van StarShine op woensdag 20 april 2011 om 08:31:
^ je praat wel heel makkelijk en aanstekelijk over een pilletje wat je echt niet moet doen maat. luister, je geeft verkeerde advies, tis net alsof je zegt stap gewoon de dood in. tuurlijk, ik heb ook geen zwak hart ik kan het wel handelen en heb trouwens ook nooit overgegeven, bij mij is het een volle enthousiasme als het begint, net een baby. maar als je zwak hart heb, heb je limits voor bepaalde sensaties. wat jij hier beweert gebaseerd nadat het schrifteijk bewezen te hebben verkregen, is ook een feit dat het pas schriftelijk wordt nadat het feit op tafel komt. maar de feit is juist bij mensen met een slecht hart een pil niet echt verantwoord is. dus waarom volhouden op feiten als je weet dat je eraan dood kan gaan, en jij die as het ware opzet geeft om het te doen tegen een persoon met een slecht hart.. make a U turn, je hersenen functioneren niet goed als het gaat om advies maat. denk aan het woord verantwoordelijkheid bij sociale interpretaties.

nou ken je wel komen met eem tegenwerping, maar ik hoop dan wel dat je begrijp dat je wellicht een aansporing tot op je geweten kan hebben wanneer iemand met een slecht hart jouw advies volgt.;)

Wow zeg... jij bent wel erg wijs!
Alleen moet je misschien de volgende keer als je je mond open trekt eerst even goed kijken waar je het nou precies over gaat hebben. En wat hoofdletters gebruiken, misschien zelfs wel een paar keer op enter drukken?!

Enige advies wat mensen altijd moeten opvolgen is : GOED naar je lichaam luisteren...

Uitspraak van Daantie op woensdag 20 april 2011 om 19:24:
Volgens de delert zit er ongeveer hetzelfde in als roze diamandjes.
Laat ik het meteen weten als ik het weet :)

Die roze diamantjes waren dik in orde! Geen hoge dosis maar wel gewoon prima space :p

O.T
Morgen als alles goed gaat witte Motorola binnen en gelijk morgen avond maar even proberen weg te brengen!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Daantie op woensdag 20 april 2011 om 19:24:

Nouja ik wil er zeker wel eentje in de verzameling stoppen :P
vind deze echt wel geinig moet ik zeggen ! ben zeker niet de enige met de gedachte hierover O:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bart1981 op woensdag 20 april 2011 om 19:01:
Hmmm het zou volgens mij wel door moeten gaan voor de nieuwe....
Nou ja van wat ik begrepen heb ontlopen ze elkaar niet veel. Niet echt een testcentrum in de buurt, anders had ik hem wel ingestuurd.

Lijkt dan wel weer veel op deze waarvan gezegd is dat het de nieuwe batch is zie ik nu:

Wat die canadezen betreft gaat om een nieuwe batch
eerst was dr die van een half jaar terug
toen is dr eentje gekomen die stuk groter was en platter,waar t logo ook stuk groter was die heb ik toen ingeleverd ,uitslag 164
Nu is dr dus weer een nieuwe batch die weliswaar veel op die allereerste lijkt maar toch verschilt.
Heb die ook weggebracht en kwam 159 uit als uitslag.

hij glimt meer als die oude is net iets anders van kleur en als ik de reacties zo lees hier, doet ie t nog beter.
bij mijn weten is de oude batch long gone (uitgezonderd natuurlijk die ,die mensen bewaard hebben )
ik zal even proberen een goede foto te maken van alle drie en die dan te posten ,dan is t verschil goed te zien.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Yozzman op woensdag 20 april 2011 om 20:09:
Uitspraak van Bart1981 op woensdag 20 april 2011 om 10:11:
Kan bijna niet geloven dat er in de nieuwe batch groene canadezen rond de 165mg zou zitten.
Dan zou betekenen dat ze nog een stuk geconcentreerder zijn dan de groene eekhoorntjes. Want de eekhoorntjes zijn nog wel een stukje groter dan de canadezen.

edit:
Is dit nou de oude of de nieuwe batch?

Zouden de nieuwe moeten zijn. Hier ook liggen
Zijn stukje donkerder groen dan mn eekhoorntjes, maar wel met meer wit erin.
En ze zijn net zo hard geloof ik als de eekhoorntjes...

Wacht eigenlijk ook op iemand met een test uitslag

zoals hierboven vermeld 159
het grote verschil is dat die nieuwe batch een stuk steviger is en meer glimt ,de mensen die de oude canadezen gehad hebben weten nog wel dat deze wel wat stof gaven en wel eens een bovenkantje los liet dat is bij de laatste batch dus niet t geval al met al een veel beter geperst ptje dan die van een half jaar terug daarbij opgeteld de werking en inhoud ,maakt t voor mij tot een van de betere ptjes .
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op dinsdag 19 april 2011 om 23:29:
Die tri-forces zijn er tenslotte 'net', dus dat zal je vast niet op heel veel ervaringen ermee baseren....zo wel...ja dan zijn dat toch ook al teveel ervaringen in korte tijd; waardoor het ook verklaarbaar is dat ze minder hard "klappen"...to-le-ran-tieee

idd..! bloedvervelend die mensen.
"jaaa, ik had vorige week 2 eekhoorns ingenomen, en afgelopen zaterdag 2 tiforces. vond die eekhoorns echt veeeel harder man.. triforces waren niet zo heel chill."
dan denk ik al meteen: :')
.. kan je 't wel 31x gaan uitleggen, maar die figuren zullen het nooit snappen, tot m'n grote ergenis.
Uitspraak van ? op woensdag 20 april 2011 om 22:11:
GOED naar je lichaam luisteren...

(Y)(Y)
laatste aanpassing
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 april 2011 om 23:44:
dd..! bloedvervelend die mensen.
"jaaa, ik had vorige week 2 eekhoorns ingenomen, en afgelopen zaterdag 2 tiforces. vond die eekhoorns echt veeeel harder man.. triforces waren niet zo heel chill."
dan denk ik al meteen: :')
.. kan je 't wel 31x gaan uitleggen, maar die figuren zullen het nooit snappen, tot m'n grote ergenis.

Het erge daarna is weer, dat mensen dit soort conclusies van dergelijke mensen dan overnemen, en omdat ze wat gelezen hebben de tri-forces dan als minder bombarderen..

Anyways, zijn hier ook in de omgeving, 3 toegevoegd aan collectie, maar zelf nog niet geprobeerd. Anyway, zou dat gebeuren dan volgt er natuurlijk een gepast en gewogen waarde-oordeel ;)
Waarschuw beheerder
donateur
mijn laatste keer dat ik genomen heb is za 26 februari 2011 geweest :P (mdma)
Dus als ik aan de tri zou gaan zijn dat de wereldpillen !!!
Maar doe ik de week erop een paar eeks zijn dat dus klote pillen :roflol:

Ach ja je hebt ze er altijd tussen die wel zo denken
er niet van uitgaat dat er enig herstel nodig is voor een leuk effect (Y)
nee dat ligt niet aan me lichaam ! die pillen zijn niet goed :roflol: :lol: hahaha :$
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tsjuk op donderdag 21 april 2011 om 01:15:
nee dat ligt niet aan me lichaam ! die pillen zijn niet goed :roflol: :lol: hahaha :$

Valt mij sowieso op dat men altijd de schuld bij iets (of iemand) anders zoek/neerlegt ipv bij zichzelf te raden gaan. Het ligt aan de pillen, aan de omstandigheden, aan de barman, aan de portier, aan de dealert, aan PF aan ALLES, behalve aan de persoon zelf. ;) JWZ!

Waarschuw beheerder
Denk dat na moh, asot en daydream de meeste gebruikers (waaronder ik) wel weten hoe de vork in de steel zit.
Als is het natuurlijk altijd leuk om te lezen hoe mensen die eens in de zoveel tijd wat nemen. het ervaren .

trusten

Waarschuw beheerder
Welke is nou de nieuwe?

[img width=320 height=167 cacheid=0002d252000697c2b2947a231a02c204db]http://i55.tinypic.com/aw9b7k.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 21 april 2011 om 01:51:
Welke is nou de nieuwe?

Als je het mij vraagt de middelste :-#
nee maar ik geloof dat Links de nieuwste is :$

Uitspraak van actief op donderdag 21 april 2011 om 01:23:
JWZ!

Ja vorig jaar op masters had er eentje genomen....
Godverdomme lassie !! jou schuld , Voelde niets :@ daar ging me avond :roflol: :lol:
de week ervoor had er NIETS mee te maken natuurlijk (EnLassieIsmaarEenVoorbeeld)

JWZ... idd :roflol:
Peace !! trusten Mede fokkers (K)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Tsjuk op donderdag 21 april 2011 om 02:28:
nee maar ik geloof dat Links de nieuwste is :$

Vind de rechter er nieuwer en mooier uitzien.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 21 april 2011 om 02:56:
Vind de rechter er nieuwer en mooier uitzien.

ja zover ik me kan herinneren ( defqon1 vorig jaar )
had ik canadezen en die waren toch echt die kleur groen ( rechts )
Dus dan lijkt mij dat die linker het nieuwste is :P we weten het morgen haha :D

ik ga nu echt pitten :bye: CiaowzZzZzZz
Waarschuw beheerder
de rechtse is nieuw

links is de oude =]
Waarschuw beheerder
Ot bleke batch q tjes en zeldaunits
Waarschuw beheerder
Welke is nou de nieuwe?

rechts.
OT: nieuwe cana's! zien er SMAKELIJK uit, ruiken lekker naar anijs, wat wil je nog meer :kwijl:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
[img width=200 height=600 cacheid=000bc7d00021e674dd1e9a701a02c20592]http://img856.imageshack.us/img856/7454/canadees.jpg[/img]

Deze heb ik :)
Niet mijn foto, maar zijn toch weer anders dan die van boven
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
[img width=320 height=167 cacheid=0002d252000697c2b2947a231a02c20709]http://i55.tinypic.com/aw9b7k.jpg[/img]

Die linker lijkt meer op wat ik vorig jaar zomer had volgens mij.. Maar durf niet met zekerheid te zeggen.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van X-Qlusive K op donderdag 21 april 2011 om 07:40:
OT: nieuwe cana's! zien er SMAKELIJK uit, ruiken lekker naar anijs, wat wil je nog meer

Ben toch wel benieuwd dan :yes:
Zien der inderdaad uit om op te vreten :kwijl:
Waarschuw beheerder
Lekker aan de Shrekjes
Werkzaam bij Tryfecta Events
Waarschuw beheerder
-3
afgelopen weekend 1 paars triforcje gehad en ik voelde hjem zeer zeker wel, ook al heb ik nu paar week (maand) kristal of xtc gehad.
Tuurlijk werking was minder, maar dat is volledig mijn eigen schuld, moet ik maar eens een paar weken(maanden) er vanaf blijven. (maar het is zo lekker:P)
Ook aankomend weekend 'paarseieren' eieren zoeken!:lol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
iemand idee over groene playboys? heb namelijk geen idee of ze goed zijn en kan ze nergens op internet vinden, dus ja...
Waarschuw beheerder
veel goede verhalen gehoord over die canadezen! jammer genoeg nog nergens gezien..
gelukkig laten de paarse triforces me niet in de steek :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ? op woensdag 20 april 2011 om 22:11:
Die roze diamantjes waren dik in orde! Geen hoge dosis maar wel gewoon prima space

Klopt, die wilde ik ook. Ze waren alleen op (op 3 na) en kreeg die politie's ervoor in de plaats :p
Waarschuw beheerder
Iemand toevallig bekend met deze?
[img width=640 height=480 cacheid=0011ba19002f44aad965f98a1a02c20e6a]http://oi56.tinypic.com/2zgr9l2.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
Jep, dat zijn de bruine hondekoppen, bevatten hoog kwaliteit mdma.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Towel op donderdag 21 april 2011 om 19:29:
hondekoppen

lol zie er toch echt een stier in
bevatten hoog kwaliteit mdma.

JWZ :woeptidoe:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Jep, dat zijn de bruine hondekoppen, bevatten hoog kwaliteit mdma.

Uitspraak van Norco op donderdag 21 april 2011 om 19:39:

Is mij ook vertelt dat het een stier is, en ze zijn meer oranje/bruin :) weet je toevallig het aantal mg Towel?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Norco op donderdag 21 april 2011 om 19:39:

Zijn het ook maar bruine hondekoppen klinkt natuurlijk vele malen leuker!

Uitspraak van RedDove op donderdag 21 april 2011 om 22:01:
weet je toevallig het aantal mg Towel?

Nope geen benul, ik gok op een leuke 120-140er!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Towel op donderdag 21 april 2011 om 22:16:
Zijn het ook maar bruine hondekoppen klinkt natuurlijk vele malen leuker!

hier in db werd gezegd 180, maarja...word wel meer gezegd...maar met die stiertjes geloof ik die 180 wel
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kontra-indication op donderdag 21 april 2011 om 22:05:
Déjà vu anyone...?

:lol: ik denk alleen de mensen hier die een beetje de boel in de gaten hebben gehouden het afgelopen jaar haha :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MaikThaRia op donderdag 21 april 2011 om 22:30:
Lijkt me onwaarschijnlijk

En waarom dan wel?

Ik had wel een kleine Déjà vu
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kontra-indication op donderdag 21 april 2011 om 22:05:
Déjà vu anyone...?

Ik was het net vergeten :(
Uitspraak van MaikThaRia op donderdag 21 april 2011 om 22:30:
Lijkt me onwaarschijnlijk

Ik had er toch echt een ;)

Hoog kwaliteit is eigenlijk een verboden woord hier geworden :)

Waarschuw beheerder
+1-1
Déjà vu...

Overigens geen tijd gehad om langs tc te gaan met speedy gonzales. Volgende week hopelijk wel tijd :D

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Koos-matroos op donderdag 21 april 2011 om 22:45:
Hoog kwaliteit is eigenlijk een verboden woord hier geworden :)

Kun je tegenwoordig punten voor krijgen ditdat! :roflol: Wel Hoog Kwaliteit Punten, dat dan weer wel.