Partyflock

Forumonderwerp · 877392
186 volgers · 4466443x bekeken
Waarschuw beheerder
+154-34
donateur
Drugshandel is natuurlijk strafbaar! Pas dus een beetje op je bewoordingen en zorg dat je geen mensen uitlokt om contact op te nemen over de pillen die overal in jouw omgeving ruim verkrijgbaar zijn ;) We gaan dergelijke dubieuze posts afkeuren of bestraffen!

WANNEER JE OP ZOEK BENT NAAR INFORMATIE OVER EEN BEPAALDE PIL, GEBRUIK DAN DE ZOEKFUNCTIE .
(Bespaart jou een hoop zoekwerk en scheelt een hoop dubbele uitleg in het topic)

https://partyflock.nl/topic/1145289:Informatie_over_het_doorgeven_van_testuitslagen

Mensen die het nog niet gelezen hebben of er niet van weten, ik denk dat je heel veel mensen op prijs stelt vanaf heden dus geen namen van test centra te noemen. Alleen onder die voorwaarde kunnen deze vriendelijke mensen voor ons testen.

De Admin

laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
oranje Q, lekker op gedanst zondag.. maar triforces toch nog niet tegen gekomen omgeving eindhoven :o

Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van dirk0202 op dinsdag 19 april 2011 om 14:47:
zit daar niet erg veel speed bij

veelvoorkomend misverstand over pillen, zodra mensen slechte effecten hebben, denken ze dat dat door speed komt. Komt allemaal gewoon door MDMA.
MDMA werkt namelijk niet alleen in op je serotonine-huishouding, maar ook op dopamine en noradrenaline; de 2 neurotransmitters die door speed ook worden aangesproken. Dit effect is bij de MDMA ook zichtbaar doordat je pupillen groot worden, je energie krijgt, je kaken gaan malen, etc.
In minder dan 5% van de pillen tegenwoordig zit speed, en alle mainstream pillen die je hier voorbij ziet vliegen zullen dat niet hebben.
Waarschuw beheerder
-2
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 19 april 2011 om 10:11:
Of je neemt een 160 en breekt hem door de helft probleem opgelost en je bent vaak goedkoper uit.

een halve van 160 is heel wat anders dan een hele van 80.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van GroeneWaasSoundsystem op dinsdag 19 april 2011 om 18:04:
??

ik kan het niet bekrachtigen met medische feiten en bewijzen, maar bij mij en feitelijk iedereen om me heen zie ik enorme verschillen tussen wanneer zij een halve van 160 of een hele van 80 nemen. en dan heb ik het over het moment van inslaan, de manier van opkomen, het gevoel, de duur, etc.

ik heb wel een theorie hierover maar ik vrees dat deze niet verder komt dan mijn ervaringen als 'feiten'.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Hier heb ik dezelfde mening over :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 19 april 2011 om 15:38:
In minder dan 5% van de pillen tegenwoordig zit speed, en alle mainstream pillen die je hier voorbij ziet vliegen zullen dat niet hebben.

Toch leuk dat veel mensen alsnog vragen:
"zit hier veel speed in?
ik: "euh nee, zit er eigenlijk nooit in."
"Ja maar hoe kan het dan dat ik er zo hard op ga?!"

:lol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hier nog steeds eekhoorns :) erg fijn !
donateur

Minder dan 1% zelfs in 2008, geen idee wat 2009 en 2010 wat dat betreft hebben gedaan though. Maar zal wel niet veel meer zijn geworden.. :)
Uitspraak van X-Qlusive K op dinsdag 19 april 2011 om 18:21:
over het moment van inslaan, de manier van opkomen, het gevoel, de duur, etc.

Dat kan verschillen tussen een halve van 160 en een hele van 80 ja.
Uitspraak van Midi-030 op dinsdag 19 april 2011 om 18:59:
"Ja maar hoe kan het dan dat ik er zo hard op ga?!"

Omdat ze dan te weinig van de normale werking af weten :lol: (Y)
Komt allemaal gewoon door MDMA.
MDMA werkt namelijk niet alleen in op je serotonine-huishouding, maar ook op dopamine en noradrenaline; de 2 neurotransmitters die door speed ook worden aangesproken.

Inderdaad (Y) Zelf ook vaak benoemd dacht ik zo ;P
Uitspraak van P P op dinsdag 19 april 2011 om 14:51:
Naar mijn weten absoluut niet

Klopt, tot dusver geen testresultaten met vermelding van amfetamine erbij.
Uitspraak van P P op dinsdag 19 april 2011 om 14:51:
niet slapen komt niet per definitie door speed!

true.
Uitspraak van dirk0202 op dinsdag 19 april 2011 om 14:54:
nou mij is verteld dat die triforces net wat minder mg bevatten dus vanwaar dan?

De hoogste uitslagen van de tri-forces zitten idd een paar mg onder de hoogste uitslagen van de eekhoorns. Maar ja, wat die eekhoorns betreft, de laatste batch daarvan is een batch met verschil in hoogte onderling, die gemiddeld genomen wat dunner zijn. Derhalve zit er ook wat minder in. Die batch zou op ~140mg gedoseerd zijn, ene exemplaar wat meer dan het andere, dat blijft natuurlijk :) In dat geval zijn de tri-forces weer hoger gedoseerd; als je ze tegenover die laatste batch zet. Blijkbaar is er één uitslag van 149mg geweest van die tri-forces, maar de rest wat ik iig heb vernomen is allemaal tussen de 168-182.. Moet erbij zeggen dat ik nog niet superveel uitslagen heb vernomen, maar dat is wat zo her en der een beetje langs vliegt. Dus bij deze noem ik het even ter informatie ;)

Uiteindelijk maakt het allemaal niet zoveel uit, beide tabletten zijn gewoon hoog gedoseerd. Als je geen daverende tolerantie hebt van teveel gebruiken dan moet je op beide tabletten gewoon prima kunnen gaan. Die paar mg meer of minder doet het hem ook allemaal niet, zijn meer factoren die je ervaringen zullen beïnvloeden dan het feit of er 10mg meer of minder in zit. Wat voorop staat is dat ze beide idd schoon worden bevonden bij labtests. Geen speedbijmenging.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
[img width=800 height=600 cacheid=0011b9b4002f442a5d6abb5a1a02c1f30c]http://img560.imageshack.us/img560/8189/img00362201104191941.jpg[/img]

Een ontzettende kutfoto, I know... Maar kwam deze tegen onder in m'n la.
Heb ze nog nooit op volgens mij, ze zien er akelig vies uit en er zijn ook meerdere berichten over, wie weet wat dit is?

Bekend onder de naam "groene swirl".

Bovenkant een swirl, groen van kleur met donkere stippen, onderkant 1 breeklijn met een ® teken.
Waarschuw beheerder
thanks voor al de reactie´s heb al een hele tijd die eekhoorns gehad en nu kwamen die triforce voorbij wilde gewoon even het een en ander weten dan gaan we van deze lekker genieten dit festival seizoen!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Hawaiiaan op dinsdag 19 april 2011 om 19:44:
Heb ze nog nooit op volgens mij, ze zien er akelig vies uit en er zijn ook meerdere berichten over, wie weet wat dit is?

Bekend onder de naam "groene swirl".

Bovenkant een swirl, groen van kleur met donkere stippen, onderkant 1 breeklijn met een ® teken.

zijn dat nog ouden van bijna 2 jaar terug ?
daar zat mephedrone in toen
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van X-Qlusive K op dinsdag 19 april 2011 om 18:21:
ik heb wel een theorie hierover

Ik ook. :p

- Als je een halfje pakt, zul je meestal een hele doorbijten of op een andere lompe manier halveren. Daarmee maak je de stevige structuur van de tablet kapot, waardoor deze in je maag bijna meteen uit elkaar valt. Zal dus sneller opkomen en een iets hogere piek geven, wat je ervaart als harder gaan.
- Hooggedoseerde tabletten zit natuurlijk meer MDMA in per stukje tablet. Ook hierdoor wordt de MDMA sneller afgegeven in je maag en opgenomen door je lichaam. Dus een tweede reden waarom je van een halfje van 160 mg sneller en iets harder gaat dan van een hele van 80 mg.
- Ten laatste zul je nooit precies de helft nemen, altijd wat meer of wat minder. Waarschijnlijk onthoud je het beter als je van een halfje erg hard ging, want dat is op zo'n moment onverwacht. Het is dus ook een kwestie van selectief onthouden. :p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op dinsdag 19 april 2011 om 19:41:
In dat geval zijn de tri-forces weer hoger gedoseerd

eekhoorns klappen duidelijk harder dan de triforce , evenwel prima ptje
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kontra-indication op dinsdag 19 april 2011 om 20:38:
Ik ook.

- Als je een halfje pakt, zul je meestal een hele doorbijten of op een andere lompe manier halveren. Daarmee maak je de stevige structuur van de tablet kapot, waardoor deze in je maag bijna meteen uit elkaar valt. Zal dus sneller opkomen en een iets hogere piek geven, wat je ervaart als harder gaan.
- Hooggedoseerde tabletten zit natuurlijk meer MDMA in per stukje tablet. Ook hierdoor wordt de MDMA sneller afgegeven in je maag en opgenomen door je lichaam. Dus een tweede reden waarom je van een halfje van 160 mg sneller en iets harder gaat dan van een hele van 80 mg.
- Ten laatste zul je nooit precies de helft nemen, altijd wat meer of wat minder. Waarschijnlijk onthoud je het beter als je van een halfje erg hard ging, want dat is op zo'n moment onverwacht. Het is dus ook een kwestie van selectief onthouden.

volledig met je eens ;) daarom vond ik die witte/groene daviddsterren ook perfecte meiden-tabletten: niet al te sterk, en een héle dus niet meteen die zieke rush.
Waarschuw beheerder
Wie kent die oude batch Canadeesjes nog?
Daar heb ik er toevallig nog 3 van liggen, maar die klappen ook ontiegelijk hard in, hoe zit het met de 2e batch ervan?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MaikThaRia op dinsdag 19 april 2011 om 21:27:
Wie kent die oude batch Canadeesjes nog?
Daar heb ik er toevallig nog 3 van liggen, maar die klappen ook ontiegelijk hard in, hoe zit het met de 2e batch ervan?

2e batch is sterker, dus als jij vind dat de 1e batch hard inklapt, dan kan je er donder op zeggen dat de 2e batch dit ook zal doen :)

vind persoonlijk canadezen niet choquerend hard inslaan ofzo. ze komen goed binnen maar het is geen explosie van geweld..
Waarschuw beheerder
Vriend van me heeft een lichte vorm van hartritmestoornis, alleen bij onverwachte inspanning heeft hij hier wat last van. Hij gebruikt vaak softdrugs maar heeft nog nooit een pilletje genomen omdat hij denkt dat het fout kan lopen. Is er hier iemand die er ervaring mee heeft? Hij zou het namelijk graag doen maar is niet op de hoogte van de risco's.

Artiest {SHOWLIST artist 121077, 62474}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hawaiiaan op dinsdag 19 april 2011 om 19:44:

ik heb ze wel 1 keer gehad bij thunderdome 2009!
mephedrone zit der in ja 140 mg ofzoo?
maar je wordt er wel lekker koekie van:P
Waarschuw beheerder
+2-2
Uitspraak van Viktorrrr op dinsdag 19 april 2011 om 22:56:
Vriend van me heeft een lichte vorm van hartritmestoornis, alleen bij onverwachte inspanning heeft hij hier wat last van. Hij gebruikt vaak softdrugs maar heeft nog nooit een pilletje genomen omdat hij denkt dat het fout kan lopen. Is er hier iemand die er ervaring mee heeft? Hij zou het namelijk graag doen maar is niet op de hoogte van de risco's.

Niet echt verstandig. Als je het chill vindt dat je vrienden oud en gelukkig worden kun je zulke vragen trouwens beter aan je huisarts stellen, niet op een forum vol doorgesnoven lui die denken dat er nog steeds speed in XTC zit... Alles boven het niveau 'Hoe knoop ik zo efficiënt mogelijk een vuilniszak dicht' gaat veel mensen hier al boven de pet namelijk. (Y)

'Als ik last krijg van mijn hart gewoon drie bier en anderhalve blauwe mitsu, dan heb je nergens meer last van JWZ!' :rot:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kontra-indication op dinsdag 19 april 2011 om 23:18:
Niet echt verstandig. Als je het chill vindt dat je vrienden oud en gelukkig worden kun je zulke vragen trouwens beter aan je huisarts stellen, niet op een forum vol doorgesnoven lui die denken dat er nog steeds speed in XTC zit... Alles boven het niveau 'Hoe knoop ik zo efficiënt mogelijk een vuilniszak dicht' gaat veel mensen hier al boven de pet namelijk.

'Als ik last krijg van mijn hart gewoon drie bier en anderhalve blauwe mitsu, dan heb je nergens meer last van JWZ!'

Haha ja je hebt wel gelijk, thanks for the advice!

Waarschuw beheerder
:lol: thanks
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Viktorrrr op dinsdag 19 april 2011 om 22:56:

afraden ! met een zwak hart niet doen en al helemaal niet icm alcohol !
vorig jaar iemand dood zien gaan op festival , wist niet dat ie een zwak hart had...dus gebruik je hart verstandig je hebt er maar 1 van !
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 19 april 2011 om 21:03:
eekhoorns klappen duidelijk harder dan de triforce

De cijfers liegen niet, verder blijft staan wat ik al eerder uiteen zette; dus het hangt er wel vanaf welke eekhoorn je tegenover de tri-forces zet. De space ervaring kan altijd weer anders zijn. Maar op hoeveel ervaringen heb je dit 'uitgemeten'? Die tri-forces zijn er tenslotte 'net', dus dat zal je vast niet op heel veel ervaringen ermee baseren....zo wel...ja dan zijn dat toch ook al teveel ervaringen in korte tijd; waardoor het ook verklaarbaar is dat ze minder hard "klappen"...to-le-ran-tieee
Waarschuw beheerder
Iemand ervaring met oranje rotondes?
Hoeveel mdma?

Thnx!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sjeff... op dinsdag 19 april 2011 om 23:25:
afraden ! met een zwak hart niet doen en al helemaal niet icm alcohol !
vorig jaar iemand dood zien gaan op festival , wist niet dat ie een zwak hart had...dus gebruik je hart verstandig je hebt er maar 1 van !

Je hebt een vriend/kennis zien doodgaan door een pilletje? :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Viktorrrr op woensdag 20 april 2011 om 00:06:
Je hebt een vriend/kennis zien doodgaan door een pilletje? :(

Vorig jaar is er oa. iemand overleden op TimeWarp :(
(meer festivallen situaties ben ik zelf niet van op de hoogte)
https://partyflock.nl/topic/1108236:Bezoekster_34_jaar_Time_Warp_overleden

Die had een zwak hart en heeft toen pillen gebruikt heel spijtig dat je zo misschien je laatste feest moet meemaken.
Wat hiervboven al werd gezegd, je hebt er maar 1 van..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van mr. Qu3st op woensdag 20 april 2011 om 00:47:
heel spijtig dat je zo misschien je laatste feest moet meemaken

Lijkt me vreselijk om zo je vriendin te verliezen.
Missschien heeft ze wel kinderen? Leeftijd van 34.

Uitspraak van Appie29 op woensdag 20 april 2011 om 00:01:
Iemand ervaring met oranje rotondes?
Hoeveel mdma?

Prima pillen! Helemaal schoon en rond de 130mg.
Kan ze prima in 1x wegtikken, space is lekker, niet te hard, niet te zacht:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van mr. Qu3st op woensdag 20 april 2011 om 00:47:
Die had een zwak hart en heeft toen pillen gebruikt

Prima om mensen te waarschuwen voor de risico's, maar je moet geen onzin gaan verkopen. Er is nooit algemeen bekend gemaakt wat er nou precies is gebeurd met die vrouw op TimeWarp. Het is dus onzin nu een half jaar naderhand ineens te doen alsof het vaststaat dat het door MDMA kwam (daarnaast is het ook disrespect tegenover de familie, ook al zullen die hier niet rondhangen, maar toch). Als er al drugs in het spel was, is het veel waarschijnlijker dat het door amfetamine of cocaïne kwam. Maar zoals ik al zei: Het is nooit officieel bekend gemaakt dus het heeft helemaal geen zin om er verder over te speculeren.
Waarschuw beheerder
-2
^ je praat wel heel makkelijk en aanstekelijk over een pilletje wat je echt niet moet doen maat. luister, je geeft verkeerde advies, tis net alsof je zegt stap gewoon de dood in. tuurlijk, ik heb ook geen zwak hart ik kan het wel handelen en heb trouwens ook nooit overgegeven, bij mij is het een volle enthousiasme als het begint, net een baby. maar als je zwak hart heb, heb je limits voor bepaalde sensaties. wat jij hier beweert gebaseerd nadat het schrifteijk bewezen te hebben verkregen, is ook een feit dat het pas schriftelijk wordt nadat het feit op tafel komt. maar de feit is juist bij mensen met een slecht hart een pil niet echt verantwoord is. dus waarom volhouden op feiten als je weet dat je eraan dood kan gaan, en jij die as het ware opzet geeft om het te doen tegen een persoon met een slecht hart.. make a U turn, je hersenen functioneren niet goed als het gaat om advies maat. denk aan het woord verantwoordelijkheid bij sociale interpretaties.

nou ken je wel komen met eem tegenwerping, maar ik hoop dan wel dat je begrijp dat je wellicht een aansporing tot op je geweten kan hebben wanneer iemand met een slecht hart jouw advies volgt.;)
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 51763, 51588}
Waarschuw beheerder
Kan bijna niet geloven dat er in de nieuwe batch groene canadezen rond de 165mg zou zitten.
Dan zou betekenen dat ze nog een stuk geconcentreerder zijn dan de groene eekhoorntjes. Want de eekhoorntjes zijn nog wel een stukje groter dan de canadezen.

edit:
Is dit nou de oude of de nieuwe batch?
[img width=200 height=600 cacheid=000bc7d00021e674dd1e9a701a02c1f8e2]http://img856.imageshack.us/img856/7454/canadees.jpg[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van StarShine op woensdag 20 april 2011 om 08:31:
nou ken je wel komen met eem tegenwerping, maar ik hoop dan wel dat je begrijp dat je wellicht een aansporing tot op je geweten kan hebben wanneer iemand met een slecht hart jouw advies volgt.

Hij geeft toch ook geen slecht advies:rot:
Hij geeft alleen aan dat je soortgelijke vragen beter niet hier kunt stellen maar aan je huisarts;)

Ik heb gelukkig nog 'n paar eekhoorntjes van de oude batch:lief:
Verders in de buurt: Triforce en Witte YingYangs (120 mg wordt erbij vermeld, niet getest btw)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
+1
donateur
nou ken je wel komen met eem tegenwerping, maar ik hoop dan wel dat je begrijp dat je wellicht een aansporing tot op je geweten kan hebben wanneer iemand met een slecht hart jouw advies volgt.;)

Wanneer het advies van een leek gevolgd word zegt dit meer over degene die het advies opvolgt dan over degene die het advies geeft. Juridisch gezien is er dan ook géén sprake van "aansporing tot", temeer daar deze term in de wetboeken niet voorkomt.

Medische kwesties dien je aan een medicus voor te leggen en niet in een forum waar je niet uit mag gaan van enige medische graad die men voor een gedegen advies dient te hebben.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
+2
donateur
je praat wel heel makkelijk en aanstekelijk over een pilletje wat je echt niet moet doen maat. luister, je geeft verkeerde advies

Kontra-indication geeft geen advies, hij stelt slechts vast dat de vrouw in kwestie een half jaar geleden is overleden en dat er (naast het feit dat ze hartproblemen had) nooit bekend is gemaakt óf, en zo ja, wélke drugs ze heeft gebruikt. Dus elke speculatie hierover is volstrekte onzin.

Derhalve, je kunt nu wel hoog van de toren blazen, maar je schiet je doel volledig voorbij. Het slaat volledig nergens op!
Waarschuw beheerder
Zondag op XXlerator lekker nog even snoepen van de 2e batch eekhoorns.. ben benieuwd hoe ze 't gaan doen in vergelijking met de oudere batch :) Gelukkig binnenkort nog wat bruine bomen :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 20 april 2011 om 10:45:
Wanneer het advies van een leek gevolgd word zegt dit meer over degene die het advies opvolgt dan over degene die het advies geeft. Juridisch gezien is er dan ook géén sprake van "aansporing tot", temeer daar deze term in de wetboeken niet voorkomt.

Advies volgen van randoms op partyflock is sowieso al niet aan te raden.. Als je hier wat langer rond hangt komen ze er vanzelf achter wie hier hun statements kunnen onderbouwen en wie gewoon maar onzin uitkramen :D

Zoals Kontra al zei:
Alles boven het niveau 'Hoe knoop ik zo efficiënt mogelijk een vuilniszak dicht' gaat veel mensen hier al boven de pet namelijk. (Y)

Waarschuw beheerder
-1
niet op een forum vol doorgesnoven lui die denken dat er nog steeds speed in XTC zit... Alles boven het niveau 'Hoe knoop ik zo efficiënt mogelijk een vuilniszak dicht' gaat veel mensen hier al boven de pet namelijk.

:roflol:
uitspraak van t jaar
echter als je goed doorgesnoven bent dan wil het nog wel eens gebeuren dat je juist heel erg gaat nadenken over hoe dat efficienter kan die vuilniszak dichtknopen dat je daar dan uren over doet is in het kader van time management natuurlijk een ramp qua efficiency.
:lol:
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van DaveRaveTeef op woensdag 20 april 2011 om 12:54:
Advies volgen van randoms op partyflock is sowieso al niet aan te raden.. Als je hier wat langer rond hangt komen ze er vanzelf achter wie hier hun statements kunnen onderbouwen en wie gewoon maar onzin uitkramen

+1
eigenlijk is t heel simpel
verhalen die t mooi zijn om waar te zijn zijn t vaak ook
als je gewoon je ptjes laat testen en verder zorgt dat je ,je een beetje aan de spelregels houd wat betreft het gebruik van mdma dan ben je al een heel eind.
als je dingen zeker wil weten dan is t altijd het beste om gewoon te informeren bij de daarvoor bedoelde officiele instanties .
verder geld natuurlijk dat dingen van persoon tot persoon kunnen verschillen .
de een kan op ene bepaald ptje prima gaan terwijl de ander dat echt niet trek .
Daar zijn dan weer zoveel redenen voor te bedenken zowel omstandigheden als de persoon die desbetreffend ptje neemt.
Als je je ptje hebt laten checken en je weet zeker dat het alleen dat bevat wat je wilde gaan nemen (hoeft natuurlijk niet mdma te zijn immers kan iemand ook voor 2cb hebben gekozen b.v.)dan is t verder toch altijd een kwestie van zelf ervaren .

Over t algemeen zijn dr natuurlijk wel zat dingen die voor iedereen gelden,wat de werking en bijwerkingen van bepaalde drugs betreft.
Echter zijn dr ook zat zaken die niet bij iedereen gelijk zijn en om dan af te gaan op ervaringen van anderen is niet altijd t verstandigst,sommige zaken wat betreft het gebruik van drugs moet je toch echt zelf achter komen .

Dr is nu eenmaal altijd een risico verbonden aan t nemen van drugs op t moment dat je besluit om drugs te nemen en die risico"s ook
dan moet je later niet zeuren over desbetreffende bijwerkingen en ellende .

Iedereen is zelf verantwoordelijk voor zn eigen daden ,want niemand dwingt je om drugs te nemen (althans in 99 % van de gevallen niet lijkt me)dat is je eigen keuze dus ook je eigen risico .

Het klinkt mss hard maar als het dan mis gaat omdat blijkt dat iemand daar niet tegen kan of dat ie iets mankeerde dan is dat wel erg sneu maar in mijn optiek die persoon zn eigen schuld.

Helaas word echter veel te vaak de beschuldigende vinger naar xtc gewezen ,terwijl t vaak een combinatie van middelen de oorzaak is als t misgaat. en het ver overschreiden van de normale doseringen tel daar bij op persoonlijke factoren zoals gewicht leeftijd ,algemene toestand en omstandigeheden zoals : temperatuur ,vochtinname en voedselinname ,dan is t duidelijk dat t hee;l lastig is om zomaar te kunnen vaststellen wat de oorzaak is als t mis gaat.

Tevens is het dus ook moeilijk om standaard adviezen te geven.
Toch zijn dr hier wel enkele mensen die wel zinnig advies geven en dat ook nog middels cijfers en wetenschappelijke studies kunnen onderbouwen .

Helaas zijn dr dan ook weer zat mensen die niet de moeite willen nemen omdat te lezen ,met de begronding ;jesus veel te veel tekst
Wat ik wil zeggen is dat de meeste mensen hier helemaal geen uitgebreide goed onderbouwde reactie willen .

Het niveau :tering dit zijn goede pillen ,ga je vet hard van is toch over t algemeen t enige wat mensen vaak willen horen .

Alle info meer dan dat gaat het verstand vaak te boven bij vele .
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Hyper73/Vannie Nessie op woensdag 20 april 2011 om 14:45:
Het niveau :tering dit zijn goede pillen ,ga je vet hard van is toch over t algemeen t enige wat mensen vaak willen horen .

Beter had ik het zelf niet kunnen zeggen. ;P :lol:
Waarschuw beheerder
Iemand enig idee hoeveel de waarde is van een geel hartje. Iemand probeerd mij wijs te maken dat ze beter/fijner zijn dan de oranje q en beide op circa 5,- liggen. Maar gele hartjes hebben toch veel minder MDMA?
Waarschuw beheerder
heb dr eentje weggebracht pas waren 159mg
indikatie was 170 ,maar idd in de buurt van die q
Waarschuw beheerder
Uitspraak van I Aapje I op woensdag 20 april 2011 om 15:45:
Iemand enig idee hoeveel de waarde is van een geel hartje. Iemand probeerd mij wijs te maken dat ze beter/fijner zijn dan de oranje q en beide op circa 5,- liggen. Maar gele hartjes hebben toch veel minder MDMA?

Hoofdprijs!

Waarschuw beheerder
Die hartjes vond ik naar mijn gevoel het lekkerst van alle schijfjes die ik heb gehad in 2010 en 2011!
en de paarse playboys op de 2de plek:P
je ging der zo lekker space van en nergens geen last van erna niet beroert of nix:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bart1981 op woensdag 20 april 2011 om 10:11:
Is dit nou de oude of de nieuwe batch?

Ik denk de oude, heb er exact nog 3 van liggen
Heerlijk voor Queensday
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ponkdilla op woensdag 20 april 2011 om 16:53:
Hoofdprijs!

p.s is het gewoon een Normale prijs !!!

Uitspraak van actief op woensdag 20 april 2011 om 10:45:
Medische kwesties dien je aan een medicus voor te leggen en niet in een forum waar je niet uit mag gaan van enige medische graad die men voor een gedegen advies dient te hebben.

(Y)

Uitspraak van Viktorrrr op woensdag 20 april 2011 om 00:06:
Je hebt een vriend/kennis zien doodgaan door een pilletje?

Door ''een'' pilletje gaat niemand dood, mits er natuurlijk alleen M + Bindmiddel in zit..

Zaterdag Black ga nog eens ff wat 3hoeken Nuttigen waarschijlijk :O Te lang geleden deze jongens :)
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
mmm zaterdag weer. Heb qdancejes en canadeZen maar ben niet super ervaren dus moet even kijken met wat ik zal beginnen, plus dat ik gelezen heb dat mensen de space van de canadees heel erg anders vinden dan die van een q'tje. Dacht zelf aan halve canadees en dan later op de qtjes maar iemand een aanrader?