Partyflock

Forumonderwerp · 877392
185 volgers · 4453679x bekeken
Waarschuw beheerder
+154-34
donateur
Drugshandel is natuurlijk strafbaar! Pas dus een beetje op je bewoordingen en zorg dat je geen mensen uitlokt om contact op te nemen over de pillen die overal in jouw omgeving ruim verkrijgbaar zijn ;) We gaan dergelijke dubieuze posts afkeuren of bestraffen!

WANNEER JE OP ZOEK BENT NAAR INFORMATIE OVER EEN BEPAALDE PIL, GEBRUIK DAN DE ZOEKFUNCTIE .
(Bespaart jou een hoop zoekwerk en scheelt een hoop dubbele uitleg in het topic)

https://partyflock.nl/topic/1145289:Informatie_over_het_doorgeven_van_testuitslagen

Mensen die het nog niet gelezen hebben of er niet van weten, ik denk dat je heel veel mensen op prijs stelt vanaf heden dus geen namen van test centra te noemen. Alleen onder die voorwaarde kunnen deze vriendelijke mensen voor ons testen.

De Admin

laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [NL]Kleine Stoeipoes op vrijdag 1 april 2011 om 13:12:
heeft iemand misschien informatie over sonics? zijn beetje witte pillen met een sonichoofd erop

Ze zijn raar wit... beetje bruinig er door heen
geloof dat deze 67mg waren wat ik me herinner en klein beetje speed

Als ik het wel heb is deze door mij zelf eens weg gebracht
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Hey luitjes, net het testresultaat [Brijder Haarlem] binnen gekregen van een Triforce'je (vergezeld van waarschuwing + verhaal dat die doden o.a. komen door dit soort hoog gedoseerde pillen, en dat er zelfs pillen met 200, 230 en 270mg waren :frusty:), en mijn schatje kwam uit op 178mg MDMA, en gelukkig helemaal zonder bijproducten (y)!

Owja, ik spotte op Pillreports in de comments ook nog een resultaat dat ik hier niet had gespot:
Posted on March 31, 2011, 10:21 pm by partyanimal187
GOT MY RESULTS FROM JELLINEK ARTIS

176MG CLEAN NO BULLSHIT IN IT!!

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Gister een blauwe swirl getest, prima pil voor me gevoel rond de 130mg maar heb er een weg gebracht.
dus woord vervolgd.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 1 april 2011 om 14:15:
178mg MDMA, en gelukkig helemaal zonder bijproducten (y)!

dat trekt de 168mg weer tot rond de 175 ..dusja klopt het idd :)
niks gezegd over dat ik hoger had verwacht..bedankt mannen...
ik zal er volgende week ook ff 1 naar de tester brengen
Waarschuw beheerder
iemand al die nieuwe canadezen voorbij zien komen? ben ik wel benieuwd naar :)
de 'oude' canadezen zijn nog altijd m'n favo's, hoorde dat de 'nieuwe' op ~160 zouden zitten.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van X-Qlusive K op vrijdag 1 april 2011 om 16:05:
die nieuwe canadezen voorbij zien komen

daar heb ik dus ook wat over gehoord " als t goed is" krijg ik ze morgen toch echt wel mijn favo's van 2010

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 1 april 2011 om 14:15:
vergezeld van waarschuwing + verhaal dat die doden o.a. komen door dit soort hoog gedoseerde pillen, en dat er zelfs pillen met 200, 230 en 270mg waren

meteen even goede uitleg gegeven?:)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 1 april 2011 om 13:26:
Vond zelf de allereerste druk nog altijd t mooiste by far (ook van andere logo's) denk dat ik die de mooiste van 2010 vind.

+1
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 1 april 2011 om 13:26:
Vond zelf de allereerste druk nog altijd t mooiste by far (ook van andere logo's) denk dat ik die de mooiste van 2010 vind.

ik vind het een van de beste logo's, maar de eerste druk was naar mijn mening niet de mooiste. als ik me kan herinneren had de 3e of 4e druk het mooiste logo en de beste kleur.

maar desalniettemin staan ze op de 2e plek in m'n toplijst van 2010 :)

Waarschuw beheerder
zat trouwens vanochtend de krant te lezen.. stond er dit:

bij 1 van de doden is maar liefst 4x de dodelijke hoeveelheid xtc aangetroffen in zijn lichaam.

en nog een paar van die grappige opmerkingen van ouders: mijn kind gebruikt geen drugs, het was vast z'n 1e keer en kreeg wss te maken met een te grote dosis.

:rot:

Artiest The Dabbler
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [NL]Kleine Stoeipoes op vrijdag 1 april 2011 om 13:12:
heeft iemand misschien informatie over sonics? zijn beetje witte pillen met een sonichoofd erop

Geen bijzondere pillen. Niet heel erg sterk, denk dat die 67 mg wat Tsjuk zei wel kan kloppen. Of er speed in zit, weet ik niet.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 1 april 2011 om 16:52:
de krant

Telefaal zeker? :/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Heeft er hier iemand ooit gehoord van oranje blancos? Kreeg ze van de week in mijn handen geduwd en er werdt gezegt 150/160mg MDMA. Ik geloof er vrij weinig van omdat ik er totaal niets over lees en hoor verder. alvast bedankt
donateur
Uitspraak van Kontra-indication op vrijdag 1 april 2011 om 07:59:
4-MMA is 4-methylmethamfetamine, niet 4-methoxymethamfetamine.
Een belangrijk verschil in dezen,

Zo zie je maar dat ik ook ngo wat beter moet lezen, gezien het feit dat e.a. op het eerste gezicht wel correct leek wat em-de-m-A had gepost, was ik er vanuit gegaan dat ie z'n huiswerk idd goed had gedaan. Blijkbaar zat idd dit kleine foutje er nog in ja. Wel wezenlijk verschil idd. Niet opgemerkt. Blame it on the long flight home from Miami.
omdat 4-MMA meer op mephedrone lijkt en PMMA meer op PMA (wat ook weleens in XTC-tabletten opduikt en voor problemen zorgt).

Ja ik dacht al, 4-MMA had toch meer met Meph te maken, maar toen ik wel ff snel terug vond dat een 4MMA afkorting daarbij kon passen had ik dat idee weer naar de achtergrond gedrukt en vermoed dat het dan toch klopte zoals het er stond. Maar wel bijna, maar net niet helemaal dus :)
Uitspraak van Cor.S op vrijdag 1 april 2011 om 15:11:
178mg MDMA, en gelukkig helemaal zonder bijproducten (y)!

dat trekt de 168mg weer tot rond de 175 ..dusja klopt het idd :)

Nou, als je het middel over 2 uitslagen 173mg dan, maar wtf maken die 2, 5 of zelfs 10mg in godsnaam uit :lol: Both 168 en 178mg; het is allebei gewoon HOOG gedoseerd te noemen :)

OT: geen idee eigenlijk wat er nu in de buurt is :Bloos: zelfs voor Miami was ik niet echt up to date meer wbt wat er nu in de buurt is, en ben dat nu nog steeds niet :O :S Eens navragen :P
Waarschuw beheerder
groene eekhoorntjes en ah'tjes niemand slechte ervaringen mee toch? gewoon veilig?
zekere voor onzekere in deze tijd met die berichten:p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op vrijdag 1 april 2011 om 19:07:
Nou, als je het middel over 2 uitslagen 173mg dan, maar wtf maken die 2, 5 of zelfs 10mg in godsnaam uit :lol: Both 168 en 178mg; het is allebei gewoon HOOG gedoseerd te noemen :)

jajoh, je heb ook gelijk..wat loop ik ook te jammeren...:P

btw..waarom worden er bij die waarschuwingen niet de pillen + logo getoond die slecht zijn..
heb nog niet op het nieuws gezien welke het daadwerkelijk zijn!
want dat lijkt me het duidelijkst..ipv alleen waarschuwingen dat er slechte zijn..
donateur
Ja, omdat zij in feite vinden dat je met de huidige markt (nu dan weer) alles maar moet laten testen, ipv varen op logo'tjes, omdat dat toch minder zeggend is. Naar wat ik gisteren van een artikeltje op het nieuws begreep, was het eerst alleen die witte klaver die ze in de picture hadden, voor wat betreft "slechte pillen met vervuilingen", maar daarna werd gezegd dat ze het nu al over 10 verschillende logo's kunnen hebben. Ze vinden de juiste route dus eerder dat meer mensen weer hun spul gaan laten testen, zodat ze er echt zeker van zijn, ipv te varen op logo'tjes wat dus toch minder veelzeggend is.
Waarschuw beheerder
ik snap wat je bedoelt...!!

maar na 3/4x dezelfde zijn ingeleverd, nemen ze de X niet meer in beslag om te laten testen...
dus gaan mensen weer varen op logo's of heb ik het nu fout...

het gaat erom dat je "nieuwe" logo'tjes moet testen..de bestaande zijn al ruim getest..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van No One Excluded op vrijdag 1 april 2011 om 19:01:
Heeft er hier iemand ooit gehoord van oranje blancos? Kreeg ze van de week in mijn handen geduwd en er werdt gezegt 150/160mg MDMA. Ik geloof er vrij weinig van omdat ik er totaal niets over lees en hoor verder. alvast bedankt

Ja deze heb ik vorig jaar ook gehad. Flinke pillen met alleen een breeklijn. Voor de zekerheid even met de EZtest checken maar ik kreeg van mijne een chille space/ energieboost

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kaaskoekje op vrijdag 1 april 2011 om 20:32:
Ja deze heb ik vorig jaar ook gehad. Flinke pillen met alleen een breeklijn. Voor de zekerheid even met de EZtest checken maar ik kreeg van mijne een chille space/ energieboost

Kreeg ze ook aangeboden ik heb gezegd ga eerst maar testen.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op vrijdag 1 april 2011 om 19:07:
OT: geen idee eigenlijk wat er nu in de buurt is :Bloos: zelfs voor Miami was ik niet echt up to date meer wbt wat er nu in de buurt is, en ben dat nu nog steeds niet :O :S Eens navragen :P

Beste man, dit is al niet meer on topic! De titel is gewijzigd remember?!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op vrijdag 1 april 2011 om 02:20:
als iemand mij vraagt

Dank je (Y)
omdat 4-MMA meer op mephedrone

Ik bedoelde dus idd 4-MMC = mephedrone Dank je wel :D
Uitspraak van Kontra-indication op vrijdag 1 april 2011 om 11:10:
Zou helemaal mooi zijn als de Telefaal het had opgenomen op de voorpagina 'XTC met poly-acrylaat veroorzaakt dodelijke slachtoffers in Zuid-Limburg - politiek staat aan de zijlijn en kijkt toe'.

+1
maar dat doen ze niet, anders wordt het te moeilijk voor ze :rot:
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 1 april 2011 om 16:52:
4x de dodelijke hoeveelheid xtc

:roflol: zitten ze toch wel op een kilo'tje M ofso...laat me niet lachen
Ja ik dacht al, 4-MMA had toch meer met Meph te maken

Dat zeg ik :lol:

Uitspraak van Cor.S op vrijdag 1 april 2011 om 19:37:
btw..waarom worden er bij die waarschuwingen niet de pillen + logo getoond die slecht zijn..

Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op vrijdag 1 april 2011 om 19:57:
was het eerst alleen die witte klaver die ze in de picture hadden, voor wat betreft "slechte pillen met vervuilingen

Klaver en kruis (+) 1000% pm(m)a ! :yes:
Stond met foto en testresults op jellinek.nl
De foto bestond uit 3 verschillende pillen.
De 3e weet ik niet meer of het 't hart of de ster was.
Iig 1 vd 2 pm(m)a :yes:

De foto is om een vage reden weggehaald....Beetje erg tegenstrijdig imho :[

ooit gehoord van oranje blancos?

Kan zomaar een nieuw logo'tje worden :P

Dance Safe (Y)
Waarschuw beheerder
iemand ervaring met bruine bomen?
en oranje achtige mickey mouse 2cb
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Iemand ervaring met paarse hartjes?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van (6)Gek_Kaboutertje(6) op zaterdag 2 april 2011 om 03:21:
iemand ervaring met bruine bomen?

Wat ik gehoord heb zouden die 200-210 mg moeten zijn, als ik het goed heb onthouden.

Uitspraak van wVw op zaterdag 2 april 2011 om 01:19:
De foto is om een vage reden weggehaald....

Snap ik wel eigenlijk.
Als je een paar logo's neerzet van tabletten die gevaarlijk zijn, denken mensen (retards) automatisch dat al het andere ongevaarlijk is.
Kan ook andersom zijn, dat er nu al zoveel logo's van tabletten met PMMA bekend zijn dat het niet meer overzichtelijk is om foto's te plaatsen.
Je kunt geen poster met 20 verschillende kleuren/logo's onthouden, plus dat er misschien ook goede tabletten zijn met dezelfde kleur + logo combinatie (alhoewel dat laatste geen overweging zal zijn bij officieel beleid natuurlijk :P).
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kontra-indication op zaterdag 2 april 2011 om 10:07:
Wat ik gehoord heb zouden die 200-210 mg moeten zijn, als ik het goed heb onthouden.

Nee, dat zijn de uitschieters. Het gemiddelde zit op 190mg, niet verkeerd natuurlijk :)
Waarschuw beheerder

Ik zie er altijd vrij veel voorbij komen, maar deze had ik ook nog niet gehoord.
Misschien heten ze "blanco's" omdat er geen MDMA inzit? :p
Kzou ze niet kopen ;-)
Waarschuw beheerder
-1
donateur
hahaha iedereen vraagt aan mij hoe of wat het met pillen zit :P
me maatjes komen naar me toe en snoepen uit mijn vooraad.. omdat ik alles laat testen :roflol:
hahahah grappig !
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
weeeet iemand nog toevallig de hoeveelheid mdma/eventuele spreiding van de gele stiertjes/redbulletjes? :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tsjuk op vrijdag 1 april 2011 om 13:51:
geloof dat deze 67mg waren wat ik me herinner en klein beetje speed

59-98mg mdma schoon
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
btw de tri-force vind ik dezelfde kleur paars hebben als de paarse sterren

mooi dingen:)
Waarschuw beheerder
Kwam deze hier nog tegen in de omgeving Zeeland
Iemand toevallig die iets meer hierover weet ??
[img]http://img163.imageshack.us/i/dsc00308yv.jpg/[/img]

Uitspraak van Cor.S op zaterdag 2 april 2011 om 17:09:
btw de tri-force vind ik dezelfde kleur paars hebben als de paarse sterren

mooi dingen

Kun je hier ff vergelijken aangezien ze er beide tussen liggen :)
Kleine verzameling in de loop der jaren..
[img]http://img811.imageshack.us/i/dsc00309uf.jpg[/img]

Geen idee waarom de foto's niet werken ????
even de link in je adresbalk invoeren, kun je ze wel zien
laatste aanpassing
donateur

175-206 oid.
Uitspraak van Party sinners op zaterdag 2 april 2011 om 11:44:
Het gemiddelde zit op 190mg, niet verkeerd natuurlijk :)

Inderdaad en zeker niet verkeerd natuurlijk :) Dat is eigenlijk nog een understatement :) In 2008 waren we blij als we met 2 tabletten 190mg konden scoren :D

Als je een paar logo's neerzet van tabletten die gevaarlijk zijn, denken mensen (retards) automatisch dat al het andere ongevaarlijk is.

Idd, en blijkbaar heeft men he tnu over een tiental geïdentificeerde tabletten die gevaarlijk zijn. Men heeft dus liever dat men zelf meer verantwoording nemt en gaat laten testen, dan dat ze specifiek gaan waarschuwen voor tien tabletten, terwijl je daarmee de schijn wekt dat misschien het 11e tablet ermee, dat mensen in handen kunnen krijgen, ook veilig is. Terwijl het zo maar het geval kan zijn, dat dat dan het elfde type is met PMMA erin. Men wil dus dat het devies, testen wordt...

Uitspraak van actief op vrijdag 1 april 2011 om 23:04:
Beste man, dit is al niet meer on topic! De titel is gewijzigd remember?!

Mocht eens in de twee weken toch? :d
Waarschuw beheerder
Iemand bekend met gele teletubbie's/lala's?
Kan niets vinden op pillreports e.d.
Waarschuw beheerder
200-210

Gemiddelde ligt rond de 195 :P
tabletten die gevaarlijk zijn, denken mensen (retards) automatisch dat al het andere ongevaarlijk is

Dan kom ik van mars zeker :LOL:
Tis niet zo moeilijk om 4 logo'tjes te onthouden hoor :P
20 verschillende kleuren/logo's onthouden

Idd maar 't zijn er nog steeds maar 3 tot 4 :yes:
misschien ook goede tabletten zijn met dezelfde kleur + logo combinatie

Op dit moment is er geen teken dat er copycats in 'the lowlands' rondzwerven.
Dat hoge doseringen nu een feit zijn,is het makkelijk om dit gelijk te betrekken in de vervuilde pillenkwestie.
Over het algemeen is bekend wat doseringen in pillen zijn.
Als mensen vanwege hoge doseringen dood gaan, dan zal dat ook kunnen met swirls van 90 mg.
M.a.w. het is maar wat je zelf naar achteren knikkert :yes:
O n the decks vanavond dus Nice WKND (Y)

Uitspraak van *spacerr* op zaterdag 2 april 2011 om 18:24:
Ik heb 2 paarse hartjes, iemand als eens op?...

Outpressed = Goed (Y)
Inpressed = Goed maar er zit een vervuilde batch tussen (jan 2011)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Koos-matroos op zaterdag 2 april 2011 om 18:12:
Kwam deze hier nog tegen in de omgeving Zeeland
Iemand toevallig die iets meer hierover weet ??

die witte versie daarvan was pmma.. toch?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van wVw op zaterdag 2 april 2011 om 18:49:
Idd maar 't zijn er nog steeds maar 3 tot 4

Er zijn hierboven al meerdere mensen die zeggen dat het er al veel meer zijn ondertussen.

Op dit moment is er geen teken dat er copycats in 'the lowlands' rondzwerven.

Je kent misschien wel dat verhaal van de kip en het ei? :)
Waarschuw beheerder
Idd maar 't zijn er nog steeds maar 3 tot 4

En welke dan wel niet?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kontra-indication op zaterdag 2 april 2011 om 19:26:
Je kent misschien wel dat verhaal van de kip en het ei? :)

Ja onderzoekers beweren dat de kip eerder was dan het ei.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 2 april 2011 om 19:21:
ie witte daarvan versie was pmma.. toch?

en op de witte versie zaten sporen van rode kleurstof
Werkzaam bij Tryfecta Events
Waarschuw beheerder
vanacht de paarse triforce zelf maar uitgeprobeerd, heb dr 4 gehad en ik vind ze wel fijn, alleen na een anderhalf uur is het beste eraf en heb bij genomen, maar heb niet echt de x feeling gehad. Beetje matig maar wel lekker!
Waarschuw beheerder
donateur
Tis niet zo moeilijk om 4 logo'tjes te onthouden hoor

Van wat er bekend is idd !
Zullen er wel meer wezen denk ik... :(

Ik blijf me zooi gewoon lekker testen
Weet zoizo waar ik aan toe ben en niet (y)
Waarschuw beheerder
kreeg vandaag een zakje met een paar blauwe blanco's er in.
Vind ze erg licht aanvoelen.
Iemand belend met deze donderdag maar eens wegbrengen eerst.