Partyflock

Forumonderwerp · 877392
185 volgers · 4443367x bekeken
Waarschuw beheerder
+154-34
donateur
Drugshandel is natuurlijk strafbaar! Pas dus een beetje op je bewoordingen en zorg dat je geen mensen uitlokt om contact op te nemen over de pillen die overal in jouw omgeving ruim verkrijgbaar zijn ;) We gaan dergelijke dubieuze posts afkeuren of bestraffen!

WANNEER JE OP ZOEK BENT NAAR INFORMATIE OVER EEN BEPAALDE PIL, GEBRUIK DAN DE ZOEKFUNCTIE .
(Bespaart jou een hoop zoekwerk en scheelt een hoop dubbele uitleg in het topic)

https://partyflock.nl/topic/1145289:Informatie_over_het_doorgeven_van_testuitslagen

Mensen die het nog niet gelezen hebben of er niet van weten, ik denk dat je heel veel mensen op prijs stelt vanaf heden dus geen namen van test centra te noemen. Alleen onder die voorwaarde kunnen deze vriendelijke mensen voor ons testen.

De Admin

laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 31 maart 2011 om 10:01:
mdma heeft maar 2 uur effect

Wow ouwe, zo kort heb ik echt nog nooit meegemaakt! Ik zit zo rond de 4u met echt harde space, daarna langzaam wegzakken.

Ik moet wel zeggen dat ik altijd, en zonder uitzonderingen, grote intervallen had tussen gebruiksmomenten. Misschien dat daardoor de space elke keer wat langer blijft?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 31 maart 2011 om 10:01:
Een feest van 10 tot 7 is 9 uur lang, mdma heeft maar 2 uur effect, dus met 2 keer halfies kom je maar tot halverwegen.

Misschien dat je dan echt gewoon terug moet gaan bouwen naar lagere dosis voordat je heel je tolerantie verneukt :p Kan echt wel meer effect uiy minder MDMA halen:P
Waarschuw beheerder
Weer twee doden door gevaarlijke XTC in Zuid Limburg
31-03-2011 | 15:11 | Regio Limburg Zuid

Afgelopen week zijn in Zuid Limburg twee jonge mensen overleden na het gebruik van XTC. Daarmee komt het aantal drugsdoden tengevolge van XTC-gebruik in dit gebied deze maand op drie, en in het laatste half jaar op vier. Drie van de vier slachtoffers zijn afkomstig uit Sittard-Geleen. Het vierde slachtoffer viel in Maastricht te betreuren.

Een 20-jarige man uit Margraten overleed afgelopen zaterdag in Maastricht aan de gevolgen van een overdosis XTC. Een eveneens 20-jarige vrouw uit Sittard overleed in de nacht van dinsdag op woensdag na gebruik van XTC. Eerder deze maand overleed een 29-jarige man uit Sittard na XTC-gebruik. In november 2010 overleed in Geleen een 29-jarige inwoner van die plaats aan een overdosis XTC.

Toxicologisch onderzoek heeft in de eerste drie gevallen uitgewezen dat er sprake is geweest van XTC-tabletten met een hoge dosering MDMA (het actieve bestanddeel van XTC) en/of PMMA (een vervuiling in XTC). De werking van deze tabletten ligt een stuk hoger dan bij de tabletten die doorgaans op de markt verkrijgbaar zijn. Bij verkeerd gebruik kunnen deze tabletten dodelijk zijn. De XTC-pillen met PMMA worden vooral aangetroffen in Zuid-Limburg. Pillen met hoge doseringen MDMA komen in het hele land voor.

Naar aanleiding van deze drie recente sterfgevallen heeft de regiopolitie Limburg Zuid het onderzoek naar de handel- en productie van XTC geïntensiveerd. Een speciaal rechercheteam is vrijgemaakt om dit onderzoek te verrichten.

Eerder deze maand waarschuwde de instelling voor preventie- en zorgverslaving in Limburg, Mondriaan, al voor de aanwezigheid XTC-pillen met hoge doseringen MDMA en PMMA. De politie sluit zich bij deze waarschuwing aan en roept XTC-gebruikers op om zeer terughoudend te zijn met het gebruik van deze harddrug.

Waarschuw beheerder
+1
lekker dan, door die mongolen die pmma in tabletten proppen wordt xtc ook even meteen in het kwaadste daglicht gezet..

(N)
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van verwijderd op donderdag 31 maart 2011 om 15:46:
lekker dan, door die mongolen die pmma in tabletten proppen wordt xtc ook even meteen in het kwaadste daglicht gezet..

Tis sowieso echt treurig dat er mensen dood gaan omdat de producent besluit PMMA in hun pillen te doen.. Maar vind het ook een beetje eigen schuld dikke bult. We weten allemaal dat de mensen die deze drugs produceren nou eenmaal niet de meest betrouwbare zijn, anders zouden ze wel een andere vorm van inkomsten hebben, niet dan? Het is en blijft je eigen fucking verantwoordelijkheid om de dingen die je tot je neemt te testen of informatie dr over te krijgen op bijvoorbeeld PF.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Alain D op donderdag 31 maart 2011 om 15:33:
Een 20-jarige man uit Margraten overleed afgelopen zaterdag in Maastricht aan de gevolgen van een overdosis XTC

Erm, dus hij had iets van 4 gram op ?

Een echte overdosis XTC is toch amper tot niet mogelijk ?
Waarschuw beheerder
Iemand ervaring(of info) met gele teletubbies? Zijn 120mg..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 31 maart 2011 om 16:17:
Een echte overdosis XTC is toch amper tot niet mogelijk ?

The LD50 of MDMA ranges from about 100-300 mg/kg
bron:http://thedea.org/technicalFAQ.html

bij bij een persoon van 70 kg zou de dodelijke overdosis tussen 7 en 21 GRAM mdma in je lichaam liggen. dan moet je wel heel erg gek doen wil je daaraan komen.

en per keer zou het :
10-20 mg/kg (oral.) zijn
dus in een keer 700mg - 1400 mg aan mdma slikken. lijkt me sterk dat iemand dat doet

zal eerder door uitdroging of een mix van (andere) drugs komen
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Het is gewoon heel slechte journalistiek.
Vermeld er dan bij wat de oorzaak was, nu scheren ze PMMA en een hoge dosering xtc over 1 kam.
Ik denk dat de oorzaak eerder ligt in slechte pillen (PMMA) dan aan pillen die zuiver zijn en een hoge concentractie MDMA bevatten.

Het zou ook nog kunnen door het combineren van meerdere soorten drugs die de lichaamstemperatuur gevaarlijk hoog opstuwen.
Maar goed wel erg triest dat dit nog steeds gebeurd.
Waarschuw beheerder
-1
Ik drink eerst een fles sterke drank op neem dan een klein nakje tegen het slingeren sosa nauutlijk en dan als ik op de fiets zit naar het feest kaan ik zon apparaat op en ben ik suprrrrrr.

ik wil ook eens overdosis mdma maar dat is nog niet zo gemakkelijk.
ik krijg het wel voor elkaar met die kristallen maar dan gaat ik kotsen en gaat ik door ??? dus wat is dan overdosisi
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Lijkt me niet geheel toevallig dat het weer in Zuid-Limburg is.
D'r is daar gewoon troep in omloop (n).
Waarschuw beheerder
ik heb vant weekend ff die groene eekhoorns getest :)

nam 1 in 1 keer,
togh van 11 tot de volgende dag 9 uur smorgens goed het padje kwijt geweest,
maar ik gebruik ook maar eens in de 4 á 5 maanden :D

toevallig deze keer 2 keer.
maar die groene eekhoorns zijn zeker goed te doen.
rustig opbouwend en bij mij een piek van rond de 3-4 uur :O
waarschijnlijk omdat ik ineens een hele nam.

maar verder geen foute opmerkingen over die eekhoorns!
zijn echt goed te doen.
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op donderdag 31 maart 2011 om 16:32:
Vermeld er dan bij wat de oorzaak was, nu scheren ze PMMA en een hoge dosering xtc over 1 kam.
Ik denk dat de oorzaak eerder ligt in slechte pillen (PMMA) dan aan pillen die zuiver zijn en een hoge concentractie MDMA bevatten.

Dat denk ik dus ook.
Op wikipedia staat:Polymethylmethacrylaat (PMMA) is een polymeer van methylmethacrylaat. Deze transparante thermoplast is beter bekend onder de handelsnamen Perspex en Plexiglas.
Plexiglas heeft wel heel weinig met drugs te maken en dat is dus zeker geen XTC.
Het lijkt mij verstandig dat de pil meteen omschreven wordt dat kan ik nog niet terug vinden. Misschien iemand?

Waarschuw beheerder
Pmma is para-methoxymethamfetamine ;)

Waarschuw beheerder

dat dus!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 31 maart 2011 om 17:09:
Pmma is para-methoxymethamfetamine

Oke dan zat ik niet goed.
Bij hogere doses echter de bijwerkingen en het gevaar van de dood zijn net zo ernstig als die van PMA zelf. [3]

Maar valt ook nog tegen
donateur
Uitspraak van gerrit2 op donderdag 31 maart 2011 om 17:04:
Op wikipedia staat:Polymethylmethacrylaat (PMMA)

Je moet inderdaad deze
Uitspraak van verwijderd op donderdag 31 maart 2011 om 17:09:
Pmma is para-methoxymethamfetamine ;)

PMMA hebben.

Zo help je dus mythes de wereld in gerrit2 ;) Straks denkt iedereen dat er momenteel plexiglas in pillen zit :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op donderdag 31 maart 2011 om 17:22:
Zo help je dus mythes de wereld in gerrit2 Straks denkt iedereen dat er momenteel plexiglas in pillen zit

Nee dat is ook niet m,n bedoeling.
Welkom terug trouwens (y)

Waarschuw beheerder
+2
Uitslagen binnen van ingeleverde Q laatste batch en Tri-force:

1. Paarse Tri-force(tabletgewicht 316 mg) inhoud werkzame stof: 168 mg MDMA
2. Oranje Q-dance (tabletgewicht 300 mg) inhoud werkzame stof: 162 mg MDMA

tabletgewicht door personeel testcentrum bepaalt.

verder zuivere xtc-pillen, ook belangrijk gezien al die nare nieuws-berichten(y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik vroeg of er iemand bekend was met melodietjes?
graag antwoord want ik ga ze morgen halen als het goeie blijken te zijn
Waarschuw beheerder
Die PMMA pillen zijn: Witte klavertjes --> http://www.trimbos.nl/nieuws/persberichten/2010/waarschuwing-voor-gevaarlijke-xtc

Thanks Squirrie
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 31 maart 2011 om 17:26:

Tja zoals verwacht, mooie uitslagen (Y)
Thnx voor de resultaten te posten
Uitspraak van DaveRaveTeef op donderdag 31 maart 2011 om 15:57:
anders zouden ze wel een andere vorm van inkomsten hebben,

Die hebben nog wel een andere vorm van inkomsten or :)
Uitspraak van DaveRaveTeef op donderdag 31 maart 2011 om 15:57:
Het is en blijft je eigen fucking verantwoordelijkheid om de dingen die je tot je neemt te testen of informatie dr over te krijgen op bijvoorbeeld PF.

idd

Dat is een feit, punt is zoals hierboven al staat dat als je een OD Mdma wil hebben je toch echt al gekke dingen moet gaan doen, om uberhoud een OD te krijgen.

Waarschijnlijk is het van de PMMA (wat gewoon zware troep is) of een coctail van verschillende soorten dope
Waarschuw beheerder
Lekker berichtje weer :s Al moet ik zeggen dat ALS het een dealer is die het wist en verkocht heeft als xtc, het ook niet de eerste dealer is die onzin verkoopt..

Meid hier uit de buurt vroeg me vanmiddag nog over paarse hartjes, of ik daar ervaring mee had.. "Schijnen 230mg te zijn". Nou dat is bij mij serieus al meteen een facepalm, want ik zag ze een paar pagina's terug hier staan, hoogstwaarschijnlijk dezelfden, en daar werd vermoed 110-120. Serieus hekel aan dat "Nee, maar ik weet zeker, 230mg, mn dealer zei dat!!" gebabbel.. dan zou dat ptje toch allang uit elkaar moeten vallen..

Nu we 't er toch over hebben, weet iemand al een echte uitslag van die paarse hartjes? Ben er nu wel benieuwd naar.. of heeft anders iemand een formule waarmee je dealer-waardes kunt omrekenen naar realistische waardes? :P
donateur
Uitspraak van Oxygene op donderdag 31 maart 2011 om 18:42:
f heeft anders iemand een formule waarmee je dealer-waardes kunt omrekenen naar realistische waardes? :P

Schier onmogelijk gezien de praatjes van de één groter zijn dan die van de ander :P

vanmiddag nog over paarse hartjes, of ik daar ervaring mee had.. "Schijnen 230mg te zijn". Nou dat is bij mij serieus al meteen een facepalm, want ik zag ze een paar pagina's terug hier staan, hoogstwaarschijnlijk dezelfden, en daar werd vermoed 110-120. Serieus hekel aan dat "Nee, maar ik weet zeker, 230mg, mn dealer zei dat!!" gebabbel.. dan zou dat ptje toch allang uit elkaar moeten vallen..

Ooehhh..hate that :O (Y)

Uitslagen binnen van ingeleverde Q laatste batch en Tri-force:

tabletgewicht door personeel testcentrum bepaalt.

verder zuivere xtc-pillen, ook belangrijk gezien al die nare nieuws-berichten(y)

Netjes..nog een spreiding gehoord van beide?
Waarschuw beheerder
had de tri-force wel hoger verwacht eigenlijk...
of ben ik nou de enige die dat had verwacht...

wachten op meer uitslagen..
  → als beheerder
Waarschuw beheerder
Voor het nieuwsbericht over de doden is een ander topic waar jullie inhoudelijk kunnen reageren: https://vip.partyflock.nl/topic/1114264:Weer_twee_xtc_doden

Per abuis waren een aantal berichten verwijderd, dit is hersteld. Mijn excuses!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Nee, maar ik weet zeker, 230mg

toevallig die meid uit het xtc top5 topic?:lol:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Midi-030 op woensdag 30 maart 2011 om 20:08:
Nee zelf niet. Kreeg ze pas op de vrijdag (donderdag is inlevermoment in Utrecht).
Wilde ze afgelopen maandag bij August de Loor inleveren, maar daar zijn al meedere ingeleverd.
Morgen zal ik mijn eigen ook nog wegbrengen naar het TC, maar ondanks dat zullen er morgen genoeg komen lijkt mij. In ieder geval 1

Ben benieuwd :D

Waarschuw beheerder

laatste batch

Laatste batch hebben vreemd kleurtje en ze glimmen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Cor.S op donderdag 31 maart 2011 om 19:02:

Hoeveel hoger dan ??

160+ Is meer dan voldoende
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 31 maart 2011 om 15:46:

En dat gebeurd dus altijd :( Je zag 't al aankomen.
Uitspraak van Alain D op donderdag 31 maart 2011 om 15:33:
Weer twee doden door gevaarlijke XTC

met PM(M)A, maar dat zijn ze vergeten erbij te zetten.
Er word weer over 1 kam geschoren...(N)
Er spelen zoveel zaken een rol...

Idd (Y) dat ten 1e, en dit
Uitspraak van beppe op donderdag 31 maart 2011 om 16:42:
Lijkt me niet geheel toevallig dat het weer in Zuid-Limburg is.

ten 2e !
Uitspraak van vage-henk op donderdag 31 maart 2011 om 16:28:
bij bij een persoon van 70 kg zou de dodelijke overdosis tussen 7 en 21 GRAM mdma in je lichaam liggen. dan moet je wel heel erg gek doen wil je daaraan komen

Daarom geloof ik het ook niet dat ze zeggen overdosis M maw het moeten dus pm(m)a vervuilde tabs geweest zijn :yes:
De lichamelijke conditie kan een rol spelen met een overdosis mdma.
Als je epilepsie, suiker of iets anders onbekends hebt kan de uitwerking idd dodelijk zijn ja, maar een gezond mens moet eruuuuug ver gaan om gestrekt te gaan imo
Uitspraak van gerrit2 op donderdag 31 maart 2011 om 17:34:
Die PMMA pillen zijn: Witte klavertjes

..en kruisjes en hartjes als ik die klaas op PR moet geloven.....ook weer z'n typisch verhaal :vaag:
Uitslagen binnen van ingeleverde Q laatste batch en Tri-force

Gelukkig ook nog goed nieuws :D
paarse hartjes

Lijkt me ook een erg goed boontje, maar 230? :rot:

OT:
Op PR stond een oranje LOVE hartje, dus er zijn rood/roze, gele en oranje.
Zelf had ik 2 tomtom handjes waarvan ik er 1 heb weggebracht.(Had er maar 2)
Resultaat is 160 mg wat mij zeer verbaasde :[
Er was mij eerder 123 gemeld namelijk :vaag: verhaal?!

Arrivederci :P
Waarschuw beheerder
230mg in de paarse hartjes is natuurlijk overdreven haha. zou rond de 160 moeten zijn ook.. heb er vandaag 1 weggebracht :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 31 maart 2011 om 23:47:
Zo loopt het woord XTC weer een deukje op

BEHOORLIJK MEE EENS :YES:
Uitspraak van verwijderd op donderdag 31 maart 2011 om 23:47:
PMMA = 4 MethoxyMethAmphetamine ofwel 4-MMA ofwel para-Methoxymethamphetamine

Geloof 't niet helemaal hoor, maar dat laat ik lekker aan !¤ eM 2C³ ¤! over :P

Ciao
donateur
Uitspraak van wVw op donderdag 31 maart 2011 om 23:59:
PMMA = 4 MethoxyMethAmphetamine ofwel 4-MMA ofwel para-Methoxymethamphetamine

Geloof 't niet helemaal hoor, maar dat laat ik lekker aan !¤ eM 2C³ ¤! over :P

Dit klopt wel :)(Y

Hoewel als je het helemaal -(chrono)logisch- neerzet het natuurlijk zo moet staan:
PMMA = para-Methoxymethamphetamine, ofwel 4-MMA wat voluit 4-MethoxyMethAmphetamine is.
  → als beheerder
Waarschuw beheerder
Hier moet ik toch even de geachte lezers en lezeressen de helpende hand toeprikken. Het wordt allemaal veel te wetenschappelijk met al die officiële benamingen. Kunnen we het gewoon op pMma houden? Leest veel makkelijker. ;)
donateur
Uitspraak van actief op vrijdag 1 april 2011 om 00:28:
Kunnen we het gewoon op pMma houden? Leest veel makkelijker. ;)

Uiteraard, maar als iemand mij vraagt of het zo klopt dan reageer ik daar natuurlijk wel even op :) PMMA is de meest common name en idd het makkelijkst te gebruiken om het er over te hebben (ipv 4-MMA of de volledig uitgeschreven versies)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op vrijdag 1 april 2011 om 02:20:
Uiteraard, maar als iemand mij vraagt of het zo klopt dan reageer ik daar natuurlijk wel even op :) PMMA is de meest common name en idd het makkelijkst te gebruiken om het er over te hebben (ipv 4-MMA of de volledig uitgeschreven versies)

Zeer gewaardeerd kerel! (Y) Natuurlijk, als iemand iets vraag dan moet je netjes antwoord geven! Zo hoort het immers. Maar je weet, ik ben blond dus al die chemische benamingen snap ik allemaal niet. En nu acht ik het niveau van de gemiddelde Partyflocker wel hoog in hoor, dus waarschijnlijk ben ik de enige die het niet volgen kan. Maar ja, gezien mijn functie is het wel geinig als ik het ook kan volgen. JWT?! ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op vrijdag 1 april 2011 om 00:19:
PMMA = para-Methoxymethamphetamine, ofwel 4-MMA wat voluit 4-MethoxyMethAmphetamine is.

:no:
4-MMA is 4-methylmethamfetamine, niet 4-methoxymethamfetamine.
Een belangrijk verschil in dezen, omdat 4-MMA meer op mephedrone lijkt en PMMA meer op PMA (wat ook weleens in XTC-tabletten opduikt en voor problemen zorgt).

:lol: LOL @ polyacrylaat :')
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van DaveRaveTeef op vrijdag 1 april 2011 om 08:08:
Niet zo heel raar dat ze daar op kwamen, PMMA is een veel gebruikte polymeer

Toch vind ik het een typisch voorbeeld van 'schoenmaker, blijf bij je leest'. :p
Zou helemaal mooi zijn als de Telefaal het had opgenomen op de voorpagina 'XTC met poly-acrylaat veroorzaakt dodelijke slachtoffers in Zuid-Limburg - politiek staat aan de zijlijn en kijkt toe'. :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kontra-indication op vrijdag 1 april 2011 om 11:10:
Zou helemaal mooi zijn als de Telefaal het had opgenomen op de voorpagina 'XTC met poly-acrylaat veroorzaakt dodelijke slachtoffers in Zuid-Limburg - politiek staat aan de zijlijn en kijkt toe'. :lol:

Whaha idd, ik had het ze zo zien doen :') net zoals die verhalen dat er glasscherven in pillen zouden zitten :lol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kontra-indication op vrijdag 1 april 2011 om 11:10:
Toch vind ik het een typisch voorbeeld van 'schoenmaker, blijf bij je leest'. :p

Zou helemaal mooi geweest zijn zo op 1 april :p
Waarschuw beheerder
heeft iemand misschien informatie over sonics? zijn beetje witte pillen met een sonichoofd erop

Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op donderdag 31 maart 2011 om 18:59:
Netjes..nog een spreiding gehoord van beide?

Nee niet gehoord, ik denk dat die nog niet bekend is.

Uitspraak van Cor.S op donderdag 31 maart 2011 om 19:02:

Nee ik had '175' verwacht, niet hoger of zo. En gezien spreiding denk ik dat de 'claim' aardig overeen komt. Idd nog ff wat uitslagen afwachten.

Uitspraak van verwijderd op donderdag 31 maart 2011 om 21:20:
Laatste batch hebben vreemd kleurtje en ze glimmen.

Ja ze hebben idd een mooie fel oranje kleur, beetje glad/smooth, en idd bijna glimmend (niet helemaal vind ik maar snap je punt).
Vind het zelf vooral fijn dat er nog steeds een constante hoeveelheid MDMA inzit (162 in dit specifieke geval dus).
Vond zelf de allereerste druk nog altijd t mooiste by far (ook van andere logo's) denk dat ik die de mooiste van 2010 vind.
laatste aanpassing