Partyflock

Forumonderwerp · 877392
185 volgers · 4486943x bekeken
Waarschuw beheerder
+154-34
donateur
Drugshandel is natuurlijk strafbaar! Pas dus een beetje op je bewoordingen en zorg dat je geen mensen uitlokt om contact op te nemen over de pillen die overal in jouw omgeving ruim verkrijgbaar zijn ;) We gaan dergelijke dubieuze posts afkeuren of bestraffen!

WANNEER JE OP ZOEK BENT NAAR INFORMATIE OVER EEN BEPAALDE PIL, GEBRUIK DAN DE ZOEKFUNCTIE .
(Bespaart jou een hoop zoekwerk en scheelt een hoop dubbele uitleg in het topic)

https://partyflock.nl/topic/1145289:Informatie_over_het_doorgeven_van_testuitslagen

Mensen die het nog niet gelezen hebben of er niet van weten, ik denk dat je heel veel mensen op prijs stelt vanaf heden dus geen namen van test centra te noemen. Alleen onder die voorwaarde kunnen deze vriendelijke mensen voor ons testen.

De Admin

laatste aanpassing door een beheerder
Artiest {SHOWLIST artist 51763, 51588}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op donderdag 13 januari 2011 om 12:17:
daar wat van binnenkrijgen is niet slecht als je wat gaat gebruiken.

En hoe lang moet je dat dan van tevoren nemen?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 januari 2011 om 10:32:
Voeding die rijk is aan magnesium

Dat was wel waar ik op doelde ja...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bart1981 op donderdag 13 januari 2011 om 13:29:

Ja, dat vraag ik mij ook af:)

En op welke manier zorgt magnesium er dan voor dat je kaakspanningen enigszins verdwijnen?
Waarschuw beheerder
donateur
ik kan de foto van de blauwe appie niet vinden
kan iemand hem misschien even poster of sturen (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tsjuk op donderdag 13 januari 2011 om 14:08:
ik kan de foto van de blauwe appie niet vinden
kan iemand hem misschien even poster of sturen

Hij was hier al ergens gepost. Op deze foto is het de onderste van de drie (logisch:p)

[img width=604 height=446]http://i53.tinypic.com/fjdvts.png[/img]
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Mr.Knots op donderdag 13 januari 2011 om 14:08:
En op welke manier zorgt magnesium er dan voor dat je kaakspanningen enigszins verdwijn

Magnesium is een mineraal die o.a. spierkramp tegen gaat. Het heeft een gunstige werking op de spieren, waardoor je minder snel een constante samentrekking, (melk)verzuring en zo kramp in spieren krijgt. Het heeft ook een ontspannende werking bij stress en speelt dus een rol bij de zenuw werking.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op donderdag 13 januari 2011 om 12:17:
140? Oof.. that's legendary.

i know.. Hoog Kwaliteit!! was al bang toen ik het postte. Kneep m'n buttcheaks al samen toen ik het hoorde

Ze schijnen hier goed aan te slaan in de regio en prijs/kwaliteit is ook zeker in orde. Testuitslag krijgen jullie sowieso van me tegoed om het legendarische '140 mg'-schandaal uit de weg te werken
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mr.Knots op donderdag 13 januari 2011 om 14:19:
hier al ergens gepost. Op deze foto is het de onderste van

Krijg gewoon trek van die foto joh.... Bar hoor!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 januari 2011 om 09:34:
contact kwam aanzetten met nog wat witte vlindertjes, maar die zijn al aardig oud of niet?:P weet iemand exacte uitslagen ervan

De vlinders staan hier bekend als 2CB. (omg. Leeuwarden). Ook wel eens leuk, daar niet van.
donateur
Dat zijn doorgaans de gele toch. Roze van 3 jaar terug waren met MDMA. Er zijn vrij veel diverse vlinders (ander vlinder opdrukje!), dus op basis van alleen "wit" en "vlinder" valt er allicht nog niet zoveel te zeggen ;)

Iets met testen en devies.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 13 januari 2011 om 16:09:
Hi,

Ik zit soms op gekke feesten.

:roflol:

Goede marketing, dingen zeggen waar wij ons mee kunnen associëren :lol:

"gekke feesten" :roflol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mr.Knots op donderdag 13 januari 2011 om 14:08:
En op welke manier zorgt magnesium er dan voor dat je kaakspanningen enigszins verdwijnen?

Magnesium is er om bekend dat het spieren kan helpen ontspannen. Hoe precies weet ik ook niet. Maar goed je kaak wordt natuurlijk ook aangestuurd door spieren, dus ja daar werkt de magnesium dan ook op.

Magnesium staat in voor de ontspanning van de spieren

Magnesium is nodig voor de activering van honderden enzymen in het lichaam, waarvan de meesten ook vitamine B6 bevatten. Dit is meteen de reden waarom een tekort aan dit mineraal dikwijls dezelfde symptomen vertoont als een tekort aan vitamine B, namelijk stuipen, spastische samentrekkingen van de spieren, prikkelbaarheid, slapeloosheid en overgevoeligheid voor geluiden.
Rol van magnesium in het lichaam
In het lichaam is dit mineraal belangrijk voor de opwekking van energie, het aanmaken van eiwitten, de werking van de spieren en zorgt het voor een goede ontvangst van zenuwimpulsen door de zenuwen.

Magnesium heeft op de spieren het tegenovergesteld effect van kalk. Calcium zorgt immers voor het samentrekken van de spieren, terwijl magnesium instaat voor het ontspannen van de spieren.

Tijdens stress hebben we een grotere behoefte aan dit mineraal. In stressvolle situaties trekken spieren zich ongecontroleerd samen. Dit is bijvoorbeeld zo als je last hebt van een trillend ooglid, zonder dat je er enige controle over hebt. De inname van magnesium vergroot de behoefte aan calcium, en andersom.
Welke voedingsmiddelen bevatten dit mineraal
Voedingsmiddelen die een hoog gehalte aan magnesium hebben, zijn onder andere noten, bonen, volkoren producten en groene groenten.
Wie heeft behoefte aan supplementen
Als je veel alcohol drinkt, vergroot je magnesiumbehoefte. Als je daarnaast regelmatig last hebt van oncontroleerbare spiersamentrekkingen, prikkelbaarheid, slapeloosheid of je bent overgevoelig voor geluiden, kan je supplementen innemen.

Het is zeer belangrijk om steeds calcium samen met magnesium in te nemen. Het innemen van één stof, vergroot immers de behoefte aan het andere mineraal. Best neem je niet meer dan 500mg per dag in, omdat het een laxerend effect heeft, wat tot diarree leidt.

laatste aanpassing
donateur
Hmm, kan die post ineens niet editten dus dan maar zo, maar dat van die blauwe is niet bevestigd staat op die link ook.
donateur
Uitspraak van Bart1981 op donderdag 13 januari 2011 om 13:29:
daar wat van binnenkrijgen is niet slecht als je wat gaat gebruiken.

Oh ik doe 's avonds na het eten, voor het uitgaan. Ehm, tussen 20 en 22 ofzo dus ergens, beetje afhankelijk ook van wanneer er gegeten wordt.
Verspreid over de dag je magnesium pakken (zoals volgens het potje, 3x1tje) is ook goed, maar ik denk er vaak pas ergens vlak voor het uitgaan aan, dus dan is dat al te laat hé :)
Waarschuw beheerder
Nieuwe appeltjes zijn ook nice :)

[img width=300 height=203 cacheid=0011950b002f16c6f4270cee1a02bbe6aa]https://album.partyflock.nl/80233986.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 januari 2011 om 11:37:
aan de andere kant, ik ervaar het niet als vervelend ofzo... vond het alleen interessant dat de 1 er meer last van heeft als de ander

Ik vind het ook niet echt vervelend, heb het meestal alleen als ik stevig aan de m zit.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Oxygene op donderdag 13 januari 2011 om 16:01:
http://www.pillreports.com/index.php?page=display_pill&id=22960

exact zelfde logo alleen dan wit grijzig, heb ze zelf niet in huis, dus kan ook niet testen hou het lekker bij me groene eekhoorns/bruine bomen :P
zijn sowieso oude blijkt dat ie ze ergens onderin uit de la had gevist. werd mij toen verteld rond de 140 mg. maar blauwe hd zijn 140 mg, en toch echt stukje sterker, dus ik hou het op 100,
zijn degene die ik voor het eerst gebruikt hebt, alleen had deze contact ze opeens ook weer :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op donderdag 13 januari 2011 om 00:28:
dat zou dan ook in mg's

Heb zelf ook een x met een ander tabletje een uitslag gehad van amfetamine in %.
Maar dat is heel mooi als ze meer bekend staat als 120-130mg mdma.
Waarschuw beheerder
laatste x dat ik gebruikte beetje last van mn maag en heel de tijd kleine boertjes laten, daar nog wat aan te doen?
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 januari 2011 om 17:14:
Heb zelf ook een x met een ander tabletje een uitslag gehad van amfetamine in %.

Wel raar, maar ok, we nemen dan maar aan dat het zo is en dat het kan :) Tis toch ook wel gebruikelijk (geweest) dat als er wat mg's amf. in zaten dat ze dat ook als zodanig rapporteerden. Is natuurlijk voor de 'consument' een wat onhandige situatie, om de hoeveelheid MDMA in mg's te gaan vertellen maar de hoeveelheid amf. in een percentage. Alsof de meeste mensen zelf nog weten hoeveel hun tablet exact woog:/

Maar goed, jij kunt er ook niks aan doen natuurlijk ;) (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rammend Hard Gaan op donderdag 13 januari 2011 om 17:33:
beetje last van mn maag en heel de tijd kleine boertjes laten

is normaal, heb ik ook altijd wel eigenlijk.
als jij genoeg bier drinkt ga je toch ook boeren en misselijk worden? je lichaam is gewoon bezig tegen dat 'gif' dat je lichaam binnendringt te werken. gooi er nog wat bij en geheid dat je gaat kotsen :bah:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op donderdag 13 januari 2011 om 17:34:
Alsof de meeste mensen zelf nog weten hoeveel hun tablet exact woog

Ja precies dat wist ik ook niet maar ik liet em testen om te checken of er geen mccp in zat bleek uiteindelijk een uitslag van zoveel % amfetamine met zoveel mg cafeïne.
Dus heb verder nooit meer er bij nagedacht om te vragen hoeveel amfetamine het in mg zou zijn omdat ik mdma verwachtte en niks anders.
Speed en andere drugs was voor mij zwaar taboe alleen xtc deed ik.
Maar nu lijkt het mij wel lekker om op mijn volgende feest een xtc pil met amfetamine erin te knallen.
Maar die zijn er dus haast niet.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 januari 2011 om 17:51:
Maar nu lijkt het mij wel lekker om op mijn volgende feest een xtc pil met amfetamine erin te knallen.
Maar die zijn er dus haast niet.

Die zijn er gewoon niet..
En als je er al eentje vind waar nog wat restjes amph. in zitten dan is het meestal zo weinig dat
je er niet eens iets van voel...
Maar zeg now zelf het heeft toch ook geen toegevoegde waarde om pep in pillen te doen..
Als je speed wil snuif het gewoon, en als je dat vies vind, maak je maar een paar bommetjes

Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 januari 2011 om 17:51:
mccp

McPP ;)
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op donderdag 13 januari 2011 om 16:17:
Maar je bent weer uit de cel dus?

ff Vakantie toch..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Koos-matroos op donderdag 13 januari 2011 om 18:09:
mccp

McPP

http://www.jellinek.nl/informatie_en_advies/vraag_en_antwoord/vraag/504/Wat-is-mCCP
:rot: staan ze allebei door elkaar vermeld, en mCCP bestaan idd niet :(
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Anders gewoon capsules pakken en daar wat MDMA en pep indoen, heb je hetzelfde in principe.

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Mr.Knots op donderdag 13 januari 2011 om 14:19:
Op deze foto is het de onderste van de drie (logisch

:LOL: die dingen zien er zo mooi uit,.. lijkt wel nep :P
nou ja ok het broodje wel

het ging me ook om het broodje 8) ach, eigenlijk eet ik altijd wel gezond!
Potje magnesium tabletten kopen bij Etos/Kruidvat/de Tuinen/DA idd. Zijn er ook in combinatie met Zink en Calcium

g`domme... nog meer van dat spul?? :lol: kheb al melatonine gehaald ivm stoppen met roken&blowen..(en dat spul meurt:S naar amoniak)
daarnaast extra ijzer, en eventueel extra vit.c!

en het belangrijkste waar ik vandaag mee gestart ben... mijn champix kuur (voor 12 weken)

nog ff en ik moet een speciaal pillen doosjes gaan kopen :lol: tis iig helemaal niks voor mij al die rondjes :rot:
Ik zit soms op gekke feesten.
En dan blijft het niet alleen bij zuipen

jonge,... wij gaan alleen naar normale feesten(Y) gekke feestjes?? zijn alleen voor gekke mensen 8)
Mail mijn bron:

meaning yourself....;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 januari 2011 om 18:49:
tis iig helemaal niks voor mij al die rondjes

Die van de etos zijn groot en langwerpig. Hoop dat je een beetje kan slikken.. (Wat fout :D)

Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op donderdag 13 januari 2011 om 16:23:
Er zijn sowieso ook gele met 2C-B, die staan mss niet op PR. Heb die wel in m'n map zitten en is 2C-B :)

Jap beetje dun tabletje met een breeklijntje achterop en volgens mij ook nog een rondje of r ofzo aan een kant van de breeklijn.. Maar dat weet ik niet meer zeker :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [R]AWSTYLE! op donderdag 13 januari 2011 om 18:48:
Anders gewoon capsules pakken en daar wat MDMA en pep indoen, heb je hetzelfde in principe.

helemaal mee eens pik,lekker zelf doseren/samen stellen ideaal (vind ik teminsten)
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op donderdag 13 januari 2011 om 15:51:
Dat zijn doorgaans de gele toch. Roze van 3 jaar terug waren met MDMA. Er zijn vrij veel diverse vlinders (ander vlinder opdrukje!), dus op basis van alleen "wit" en "vlinder" valt er allicht nog niet zoveel te zeggen

dit kan ik gelukkig bevestigen ;)

17 - 21 mg

Waarschuw beheerder
Uitspraak van schnappie ? op donderdag 13 januari 2011 om 15:22:
De vlinders staan hier bekend als 2CB. (omg. Leeuwarden). Ook wel eens leuk, daar niet van.

Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op donderdag 13 januari 2011 om 15:51:
Dat zijn doorgaans de gele toch.

in die gele zit 15 mg 2cb..zijn wel zeker al een jaar "oud"
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 januari 2011 om 09:26:
meende niet dat het leeftijd gebonden was..?

is het ook niet..laat het hier nu verder bij ;)
donateur
nou ja ok het broodje wel

het ging me ook om het broodje 8) ach, eigenlijk eet ik altijd wel gezond!

Haha, dat zal wel ja ;)
ach, eigenlijk eet ik altijd wel gezond!

Kan niet hetzelfde zeggen, maar ik doe m'n best :P
g`domme... nog meer van dat spul?? :lol:

Weet je hoeveel potjes er hier staan? :lol:

Hmm, melatonine staat naast me trouwens. Achterlijke potten zijn dat :lol: 1500 mini tabletjes, geen idee of er uiteindelijk niet 1488 inzitten :lol:
tis iig helemaal niks voor mij al die rondjes :rot:

zitten weinig ronde tussen hier 8)
Uitspraak van DaveRaveTeef op donderdag 13 januari 2011 om 19:11:
p beetje dun tabletje met een breeklijntje achterop en volgens mij ook nog een rondje of r ofzo aan een kant van de breeklijn.. Maar dat weet ik niet meer zeker :p

Klopt helemaal!
Hoop dat je een beetje kan slikken.. (Wat fout :D)

8) epic!
Die van de etos zijn groot en langwerpig

Een aantal van de kruidvat ook :O Oh, eh, dit voor die andere foute zin is ook wel cool erbij 8) (Y) Groot en langwerpig (Y) :lol:

Uitspraak van thisismypf op donderdag 13 januari 2011 om 20:59:
Dat zijn doorgaans de gele toch. Roze van 3 jaar terug waren met MDMA. Er zijn vrij veel diverse vlinders (ander vlinder opdrukje!), dus op basis van alleen "wit" en "vlinder" valt er allicht nog niet zoveel te zeggen

dit kan ik gelukkig bevestigen ;)

17 - 21 mg

Had jij het over de witte of gele?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik heb iets gehoord over de nieuwe blauwe swirl. Er zit 20mg MDA in en 120mg MDMA
weet iemand daar iets van. Deze kunnen nog hoog scoren op de markt..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
+1
Zou de eerste tablet in tijden zijn met MDA geloof ik.
Eerder werd vermeld dat er en smiley zou zijn met MDA maar na een test was het niks.

Waarschuw beheerder
Kortom gewoon die blauwe swirl laten testen als hij er is :)
Ben benieuwd, anders kan deze inderdaad hoog gaan scoren

Artiest Bladezzz
Waarschuw beheerder
Uitspraak van StarShine op vrijdag 14 januari 2011 om 02:04:
heb iets gehoord over de nieuwe blauwe swirl. Er zit 20mg MDA in en 120mg MDMA

Euhmm....zou dat niet beetje zonde zijn..?

Waarschuw beheerder
pffff hier in groningen moeilijk goeie pillen te krijgen waar wel goeie???

Waarschuw beheerder
-2
ik heb iets gehoord

Er zit 20mg MDA in en 120mg MDMA

hoe helpt je fabeltjes de wereld in :D
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 januari 2011 om 08:42:
pffff hier in groningen moeilijk goeie pillen te krijgen

neu :s groningen heeft echt helemaal niks :/

Waarschuw beheerder
-1
ff he......
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 januari 2011 om 08:47:
neu

betekend NIET dat ik op zoek ben :S:S

krijg er verdomme wat van... ongevraagt via pb "aanbiedingen" ontvangen...
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 januari 2011 om 09:34:
ongevraagt via pb "aanbiedingen" ontvangen...

23 CM getraind vlees? Of valt het tegen? :lol:
Waarschuw beheerder
hoi hier in almelo ook niks kutzooi
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 januari 2011 om 09:34:
ongevraagt via pb "aanbiedingen" ontvangen

Ze hangen nog net niet rond etenstijd aan de telefoon...

'ja goede avond. U spreekt met camel44, namens hoog kwaliteit BV mag ik u deze geweldige aanbieding doen!'

Lol