Partyflock

Forumonderwerp · 877392
186 volgers · 4487941x bekeken
Waarschuw beheerder
+154-34
donateur
Drugshandel is natuurlijk strafbaar! Pas dus een beetje op je bewoordingen en zorg dat je geen mensen uitlokt om contact op te nemen over de pillen die overal in jouw omgeving ruim verkrijgbaar zijn ;) We gaan dergelijke dubieuze posts afkeuren of bestraffen!

WANNEER JE OP ZOEK BENT NAAR INFORMATIE OVER EEN BEPAALDE PIL, GEBRUIK DAN DE ZOEKFUNCTIE .
(Bespaart jou een hoop zoekwerk en scheelt een hoop dubbele uitleg in het topic)

https://partyflock.nl/topic/1145289:Informatie_over_het_doorgeven_van_testuitslagen

Mensen die het nog niet gelezen hebben of er niet van weten, ik denk dat je heel veel mensen op prijs stelt vanaf heden dus geen namen van test centra te noemen. Alleen onder die voorwaarde kunnen deze vriendelijke mensen voor ons testen.

De Admin

laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 4 januari 2011 om 14:48:
Zomer 2006 nog fel gele driehoekige mitsu's gehad (of zat er een x-je op?), anyhoe...waren ook niet verkeerd.

Klopt! Gele Xjes waren dit! :kwijl: 140mg volgens mij...

[img width=324 height=261 cacheid=00119116002f11c630bc90211a02bb4243]http://www.pillreports.com/images/fullsize/3383.jpg[/img]

kent iemand de beige smilies nog? Komen ook uit deze tijd! (l)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Daan Loesoe op dinsdag 4 januari 2011 om 15:11:
helemaal omdat de jumbo voor de gemiddelde persoon eigenlijk veel te heftig is.

De jumbo is er niet meer. Tenminste, hij wordt niet meer geproduceerd. De opvolger van de jumbo is de eekhoorn.
Hiervan is de prijs/kwaliteit ook zeker niet klote. Echter hangt het natuurlijk ook van je eigen kanalen af ;)
Waarschuw beheerder
Omgeving nijmegen de Qs en de Blauwe Albert hein.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Koos-matroos op dinsdag 4 januari 2011 om 13:40:
Driehoekige mitsus, donker blauw

Yes, die heb ik gehad!:D

Maar niemand hier kan dus antwoord geven op de vraag: "waarom zijn de blauwe Mitsubushi's zulke legendarische pillen?"

Jammer jammer jammer:(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mr.Knots op dinsdag 4 januari 2011 om 15:33:
waarom zijn de blauwe Mitsubushi's zulke legendarische pillen

Als we dat wisten dan waren er nu wel weer loepzuivere replica's ;)
Waarschuw beheerder
Maar niemand hier kan dus antwoord geven op de vraag: "waarom zijn de blauwe Mitsubushi's zulke legendarische pillen?"

Ik denk dat die pillen uit de beginperiode van de XTC-tijd van heel veel mensen die ze hier de hemel in prijzen komen. Net als de Salmiakjes. En als iets net nieuw voor je is dan is het altijd leuker.
donateur
Uitspraak van spac3D op dinsdag 4 januari 2011 om 15:22:
Klopt! Gele Xjes waren dit! :kwijl: 140mg volgens mij...

95-105mg hoorde ik destijds :O Maar zijn ook wel zeker op twee momenten in de tijd drukken van geweest, waarvan ik er één heb gehad (zat een behoorlijke periode tussen als ik me niet vergis..dus ze waren een keertje "terug van weggeweest" , dacht ik :P ) dus zou best kunnen dat het allebei waar is geweest :P

Denk dat je een deel van je antwoord zelf al hebt gegeven:
Uitspraak van Mr.Knots op maandag 3 januari 2011 om 21:20:
Misschien was het een enorme oplage waardoor heel Nederland ze had of zo?

Allicht zijn veel van die hoog gedoseerde rakkers van nu voor de mensen die ze nu (+/- voor het eerst) nemen, net zo legendarisch als dat die blauwe voor ons toen waren :P

Ik hoop dat er iemand weer aan de slag gaat met die driehoek vorm:D puntje afbreken en terugstoppen in zakje en +/- 2/3e nemen, dat ging vaak mooi :D
Hangt er natuurlijk wel een beetje vanaf wat er dan ingestopt wordt O:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Midi-030 op dinsdag 4 januari 2011 om 15:22:
Tenminste, hij wordt niet meer geproduceerd

Uitspraak van Midi-030 op dinsdag 4 januari 2011 om 15:22:
De jumbo is er niet meer. Tenminste, hij wordt niet meer geproduceerd. De opvolger van de jumbo is de eekhoorn.
Hiervan is de prijs/kwaliteit ook zeker niet klote. Echter hangt het natuurlijk ook van je eigen kanalen af

ok dan zal ik dat binnekort wel merken, iig thnx dan bewaar ik die laatste die ik heb mooi.
heb ze altijd ruim onder de gemiddeld genoemde bedragen kunnen krijgen dus dat zit wel goed :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op dinsdag 4 januari 2011 om 15:45:
Allicht zijn veel van die hoog gedoseerde rakkers van nu voor de mensen die ze nu (+/- voor het eerst) nemen, net zo legendarisch als dat die blauwe voor ons toen waren

:yes:(Y)

Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op dinsdag 4 januari 2011 om 15:45:
Ik hoop dat er iemand weer aan de slag gaat met die driehoek vorm puntje afbreken en terugstoppen in zakje en +/- 2/3e nemen, dat ging vaak mooi
Hangt er natuurlijk wel een beetje vanaf wat er dan ingestopt wordt

Inderdaad! Was me dat even handig :respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Daan Loesoe op dinsdag 4 januari 2011 om 15:47:
heb ze altijd ruim onder de gemiddeld genoemde bedragen kunnen krijgen dus dat zit wel goed :)

Moet zeggen dat ik weinig prijzen voorbij zie komen, dus weet niet wat onder jouw genoemde bedragen verstaan wordt. Maar in ieder geval mag je in je handjes klappen dan ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van mrmenno op dinsdag 4 januari 2011 om 15:44:
Salmiakjes

:yes: mijn eerste :respect:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
van de week aardig wat roze/rode duifjes gevonden
erg blij mee vond het altijd een heerlijk snoepje

volgens mij lagen ze ergens rond de 120...?

grtz
Waarschuw beheerder
oke bedankt voor de bevestiging
Waarschuw beheerder
Iemand die iets weet over lichtblauwe, ronde, redelijke platte (geen "tonnetjes" zoals de welbekende bomen dus, meer paracetamolvorm, wel iets kleiner), pillen zonder logo, zonder breeklijn, vrij rustig geperst en daardoor vrij kruimelig bij breken?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van -$NIELS$- op dinsdag 4 januari 2011 om 16:11:
rond de 120..

Perfecte dosering

als je het aan mij vraagt zeker :)
altijd super gevoel en ook nog een beetje bij de les (A)

grtz
Waarschuw beheerder
Uitspraak van D128894 op dinsdag 4 januari 2011 om 16:27:
Iemand die iets weet over lichtblauwe, ronde, redelijke platte (geen "tonnetjes" zoals de welbekende bomen dus, meer paracetamolvorm, wel iets kleiner), pillen zonder logo, zonder breeklijn, vrij rustig geperst en daardoor vrij kruimelig bij breken?

Ik denk dat ik deze half jaartje terug een keer had..
Kan me herinneren dat ik het troep vond, een vriend had er 1tje naar testcentrum gebracht, zal ff vragen of hij de resultaten nog ergens heeft :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van RedDove op dinsdag 4 januari 2011 om 17:17:
Ik denk dat ik deze half jaartje terug een keer had..
Kan me herinneren dat ik het troep vond, een vriend had er 1tje naar testcentrum gebracht, zal ff vragen of hij de resultaten nog ergens heeft :)

Cheers!
Waarschuw beheerder
Yes, die heb ik gehad!

Jammer jammer jammer

Die blauwe dingen waren voor die tijd volgens mij het beste wat er op dat moment te krijgen was en ze waren tevens overal verkrijgbaar vandaar de bekendheid misschien. Ik heb toch het idee dat de pillen van een jaar of 2 terug toch gewoon veel beter waren als nu ook al zijn er nu pillen met 165+++ (Dit is na mij gevoel). Dit denk ik omdat de werking nu veel korter is terwijl er hogere doseringen zijn dan 2 jaar terug.

Verder zijn de q's en de blauwe driehoeken(wiebertje) op dit moment toch erg lekker te doen.
Waarschuw beheerder
Ik hoop dat er iemand weer aan de slag gaat met die driehoek vorm puntje afbreken en terugstoppen in zakje en +/- 2/3e nemen, dat ging vaak mooi
Hangt er natuurlijk wel een beetje vanaf wat er dan ingestopt wordt

Er zijn hier in de omgeving op dit moment de rode en witte driehoek x van die gele in omloop alleen bevat de witte slechts 95 mg en de rode 112 mg. Ze zijn idd makkelijk als je geen hele snoepjes wilt nemen. Had alleen wat meer inhoud mogen hebben van mij.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
bomen eekhoorns diamanten vliegt allemaal voorbij hier.Mogen zeker niet klagen op het moment.
Waarschuw beheerder
+1
ik heb een reportje gevonden hier: http://www.pillreports.com/index.php?page=display_pill&id=628

met onderaan een tekstje:Volksgezondheid waarschuwt voor bijzonder gevaarlijke drugtablet
In het kader van het “Early Warning System” werden wij gisteren op de hoogte gebracht
van de analyseresultaten van een tablet met een hoge dosis MDMA, afkomstig uit de
provincie Namen (24/10/2005). Deze analyse werd uitgevoerd door het provinciaal
Instituut voor Hygiëne en Bacteriologie in Bergen.
Hieronder vindt U de beschrijving van deze tablet :

Vorm : driehoekig
Kleur : blauw - turquoise
Logo : Mitsubishi
Breuklijn : neen
Zijde : 10,58 mm
Gemiddelde dikte : 3,94 mm
Gemiddeld gewicht : 328,6 mg
Gemiddeld gehalte aan MDMA : 152,8 mg MDMA (46,5% per tablet
Gemiddeld gehalte aan MDEA : 5,59 mg (1,7%\ MDEA per tablet
Gemiddeld gehalte aan MDA : minder dan 3,29 mg (<1% MDA per tablet

misschien helpt het jo!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
heb iets gehoord over " Blauwe Roofvogels" vanuit Haarlem....aantal MG onbekend
Waarschuw beheerder
bij mij in de buurt is het enige wat me word aangeboden nog steeds hooguit 70/80 mg.. en nog voor 5 eurie ook :s
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Daff op dinsdag 4 januari 2011 om 20:28:
bij mij in de buurt is het enige wat me word aangeboden nog steeds hooguit 70/80 mg.. en nog voor 5 eurie ook :s

In Rotterdam is echt wel iets meer te vinden dan dat... daar vind je ongetwijfeld pillen van HOOG kwaliteit (sorry jongens...:')) blijven zoeken...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1
moet je toch beter zoeken.

In Rotterdam e.o. gaan er zeker weten een hoop verschillende van 100+ tot zelfs rond de 200mg rond.
overigens vind ik 5e/st best een aardige prijs als je er bijv. 10st koopt. Als je er 100 haalt is 5e/st misschien wat te gortig...

Hangt net van de pil/sterkte af en jouw budget natuurlijk. En de insteek van je dealer.

Ik zie hier in de buurt als beste de bomen rond gaan. En nog wel een aantal andere soorten van min of meer vergelijkbare sterkte.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Daff op dinsdag 4 januari 2011 om 20:28:

In Rotterdam zeker genoeg keus. Ik weet dat er in ieder geval nog blauwe kersjes ronddwalen, bruine bomen en eekhoorntjes. sowieso 100+ en zwaar stijgende ;)
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 51763, 51588}
Waarschuw beheerder
Hmmm bruine bomen of groene eekhoorns.. Wat gaat de keuze worden? Lastige keuze. Misschien moet de prijs maar bepalend worden...
donateur
Waarschijnlijk zul je voor de eekhoorns minder kwijt zijn. Ander voordeel is de dubbele breeklijn. Maar tis altijd ff kijken wat voor jouw situatie geldt natuurlijk :)
Uitspraak van Ravert op dinsdag 4 januari 2011 om 20:56:
overigens vind ik 5e/st best een aardige prijs als je er bijv. 10st koopt.

Eens. Tuurlijk, het kan ook voor 40, 35 of misschien wel 30, maar het is geen gekke prijs voor dat aantal.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op dinsdag 4 januari 2011 om 21:43:
Waarschijnlijk zul je voor de eekhoorns minder kwijt zijn. Ander voordeel is de dubbele breeklijn. Maar tis altijd ff kijken wat voor jouw situatie geldt natuurlijk :)

voor zover ik om me heen zie zijn de prijzen vrijwel gelijk. maar dat is natuurlijk weer per persoon en per aantal anders.

Waarschuw beheerder
Ik ben voor de eekhoorns en bruine bomen even veel kwijt. een lekker prijsje van 3 pleuro per stuk :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 januari 2011 om 22:20:
Ik ben voor de eekhoorns en bruine bomen even veel kwijt. een lekker prijsje van 3 pleuro per stuk :)

Per stuk? Bij een afname van? Als je dat echt PER STUK betaald dan heb jij een hele lieve dealer of zijn jullie hele goede vrienden!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Nieuwe batch Q dance gesignaleerd

Waarschuw beheerder
Toen ik ze haalde had ik van beide 25 stuks gehaald, haal ook altijd voor me vrienden. Weet niet vanaf hoeveel ik ze voor die prijs krijg :p
Ik ben er iig zeker blij mee :yes:
Waarschuw beheerder
Heb voor de jumbo' de eerste keer 3e per stuk betaald de 2e keer 2.50 beide keren 50stuks voor onze groep. Zeeeer mooie prijs:)

Waarschuw beheerder
Hier zijn ook de groene eekhoorntjes, ongeveer voor dezelfde prijs als wat hierboven genoemd staat.

Waarschuw beheerder
Valt het trouwens iemand op dat die bruine bomen ondanks ze heel hoog gedoseert zijn toch bijna niet naar MDMA ruiken ? Zou dit kunnen komen omdat ze gecoat zijn ofzo ?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 januari 2011 om 12:44:
Valt het trouwens iemand op dat die bruine bomen ondanks ze heel hoog gedoseert zijn toch bijna niet naar MDMA ruiken ? Zou dit kunnen komen omdat ze gecoat zijn ofzo ?

Denk 't wel.
Wat ik wel heb gemerkt van de bruine bomen is dat de bovenlaag van de stempel eraf valt (dus een hele dunne schijf). Weet niet wat de oorzaak hiervan kan zijn? Zal wel een fout zijn met het stempelen? Niet dat dit 50% voorkomt, maar het viel me wel op.

De eekhoorntjes daarentegen ruiken zwaar naar anijs! echt een sterke geur hebben die dingen als ik met mn neus boven de zak hang
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder

Zijn niet gecoat ligt waarschijnlijk aan de laatste stap van de schoonmaak.

Uitspraak van Midi-030 op woensdag 5 januari 2011 om 12:55:
Wat ik wel heb gemerkt van de bruine bomen is dat de bovenlaag van de stempel eraf valt (dus een hele dunne schijf). Weet niet wat de oorzaak hiervan kan zijn? Zal wel een fout zijn met het stempelen?

Te weinig bindmiddel gebruikt voor die hoeveelheid stof.

echt een sterke geur hebben die dingen als ik mn neus in de zak steek :D

Haha al wous als je het ruikt!:P
Waarschuw beheerder
Valt het trouwens iemand op dat die bruine bomen ondanks ze heel hoog gedoseert zijn toch bijna niet naar MDMA ruiken ?

Jazeker! Viel mij ook op! Ging bijna twijfelen (totdat ik ze had genomen :D)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
hoi hier is alleen maar rommel speed pillen witte zonder stempel
Waarschuw beheerder
Voornamelijk Blauwe Bomen en Rode Duifjes, vooral over de bomen ben ik zeeer goed te spreken :P

Waarschuw beheerder
Hier In de buurt
Eekhoorns...
& Albert Heijns ...

Eekhoorn doet t erg goed... AlbertHeijn ng niet geprobeert

Waarschuw beheerder
Wat ik wel heb gemerkt van de bruine bomen is dat de bovenlaag van de stempel eraf valt (dus een hele dunne schijf).

klopt, hier heb ik ook 'last' van, heb zo'n bovenlaagje bekeken, en hier lijkt haast geen mdma in te zitten, lijkt er haast bovenop geplakt zegmaar
als je ze in je zak hebt bij een feestje valt de bovenkant er bij 3 die ik meehad allemaal eraf. maar ze doen het er niet minder om (L)
Waarschuw beheerder
Hier nog steeds voorzien van de blauwe bomen (L)