Partyflock

Forumonderwerp · 877392
186 volgers · 4487920x bekeken
Waarschuw beheerder
+154-34
donateur
Drugshandel is natuurlijk strafbaar! Pas dus een beetje op je bewoordingen en zorg dat je geen mensen uitlokt om contact op te nemen over de pillen die overal in jouw omgeving ruim verkrijgbaar zijn ;) We gaan dergelijke dubieuze posts afkeuren of bestraffen!

WANNEER JE OP ZOEK BENT NAAR INFORMATIE OVER EEN BEPAALDE PIL, GEBRUIK DAN DE ZOEKFUNCTIE .
(Bespaart jou een hoop zoekwerk en scheelt een hoop dubbele uitleg in het topic)

https://partyflock.nl/topic/1145289:Informatie_over_het_doorgeven_van_testuitslagen

Mensen die het nog niet gelezen hebben of er niet van weten, ik denk dat je heel veel mensen op prijs stelt vanaf heden dus geen namen van test centra te noemen. Alleen onder die voorwaarde kunnen deze vriendelijke mensen voor ons testen.

De Admin

laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Flexxo op zondag 2 januari 2011 om 20:06:
140 mg.

welke kwaliteit zijn ze? :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 2 januari 2011 om 20:51:
welke kwaliteit zijn ze?

HOOG kwaliteit natuurlijk :lol:
Waarschuw beheerder
:lol: ik zat er op te wachten! :9
Artiest {SHOWLIST artist 51763, 51588}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 2 januari 2011 om 16:27:
groene eekhoorn heb ik halfje van op bij Qountdown toen ik al aardig heen was, dus niet echt getest, komen met HardBass wel <3

Zijn er ook mensen die de bruine bomen apart van de groene eekhoorns hebben getest? Dus die kunnen zeggen of hier nog veel verschil tussen zit?
Verwacht van niet, want beide bijna hetzelfde gedoseerd (bruine bomen iets hoger volgens mij), maar goed je weet het nooit..

Waarschuw beheerder
Vrienden van mij hebben ze getest, maar dan weer geen bruine boompjes, hun kunnen dus ook niet voor je vergelijken :'(
donateur
Denk dat er ook niemand kan zijn die ze heeft getest met een week of 6 ertussen, toch wel aardig om er minstens zo'n periode tussen te laten om het een beetje betrouwbaar te kunnen vergelijken. Maar zit ongeveer hetzelfde in ja. Bij de eekhoorns wordt wel een spoortje MDEA gerapporteerd, bij de bruine bomen niet.
Waarschuw beheerder
een spoor van MDEA? :o Komt dit door slecht schoongemaakte apparatuur? of een klein "foutje" bij de productie van MDMA? Kan me geen recente batch MDEA snoepjes voor de geest halen... Vreemd! Neem aan dat "sporen" de 1mg bij lange na niet halen en daarom dus niet gemeld worden? :) Wel interessant!
donateur
Uitspraak van spac3D op maandag 3 januari 2011 om 01:31:
Neem aan dat "sporen" de 1mg bij lange na niet halen en daarom dus niet gemeld worden? :)

Een getal kon er niet bij genoemd worden, maar 't zou wel eens een paar mg kunnen zijn op zich. Kwantificeren zullen ze MDEA wel niet kunnen, kunnen ze met MDA tenslotte ook niet :S :/ zelf niet als het om een zuiver sample gaat (kristal/poeder)
Komt dit door slecht schoongemaakte apparatuur?

Lijkt me niet want
Kan me geen recente batch MDEA snoepjes voor de geest halen

dat dus.
of een klein "foutje" bij de productie van MDMA?

Who knows, maar niet zo waarschijnlijk. Zoals een van de chemici hier laatst ergens zei (norco?), er zijn weinig syntheses naar MDMA waar je ook MDEA zou kunnen produceren.
Wel interessant!

Dat wel ja. Maar lijkt me iig niet veel om je druk over te maken, vroeger zat het er tenslotte ook wel eens in. En "spoortje" zegt ook wel genoeg imo :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
oke (y)

Ja zorgen maak ik me niet! :9 Vraag me alleen af hoe het er in komt! Maar dat is pure nieuwsgierigheid. Net als de groene canadezen en groen/blauwe chanels waar ook sporen van ketamine in zou zitten! :)

Hopelijk komt er wel weer eens een MDEA pil op de markt... Alweer veels te lang geleden... :(
donateur
Uitspraak van spac3D op maandag 3 januari 2011 om 01:50:
Net als de groene canadezen en groen/blauwe chanels waar ook sporen van ketamine in zou zitten! :)

Dat zou wel die apparatuur geweest kunnen zijn, want er wordt wel regelmatig keta getest natuurlijk. En in deze gevallen werd het dan ook gekwantificeerd op 1 mg. Dat is hier niet. Lijkt me vrij sterk dat er bijv. vlak ervoor iets met (uitsluitend) EA getest zou zijn, want dat is er bijna niet, want net wat je zegt
Uitspraak van spac3D op maandag 3 januari 2011 om 01:50:
Hopelijk komt er wel weer eens een MDEA pil op de markt... Alweer veels te lang geleden... :(

Daarom denk ik dat het in dit geval niet aan
slecht schoongemaakte apparatuur

ligt, maar in die gevallen die jij opnoemt bijv. wel.

Maar goed, zijn slechts mijn gedachten ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van RedDove op zondag 2 januari 2011 om 06:59:
Maakt het eigenlijk nog uit of je verschillende soorten pillen slikt op 1 avond?

Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op zondag 2 januari 2011 om 16:40:
Nee, maar het voegt ook niet veel toe,

Tsja, antwoord op deze vraag had ik ook kunnen raden....zelfs dromen:)
Waarschuw beheerder
-3
Q.dance xtc en Albert Heijn xtc hier in de buurt.
Er hoeft niet geklaagd te worden in Schalkwijk. :)
Waarschuw beheerder
Tienduizenden xtc-pillen gevonden

Gisteravond heeft de politie duizenden xtc-pillen in een huis in Geleen gevonden. Drie personen zijn gearresteerd in verband met de pilletjes. Het gaat om beide bewoners en een vrouw uit Heerlen.

De 41-jarige bewoner werd gistermiddag samen met de 27-jarige vrouw uit Heerlen aangehouden toen ze samen in een auto zaten. De man werd gepakt op verdenking van bezit van en handel in harddrugs. De auto werd doorzocht, maar daar bleek geen drugs in te liggen.

Een bezoekje aan het huis van de man leverde meer op. Agenten vonden 8,5 kilo xtc-tabletten. De 38-jarige andere bewoonster van het huis werd daarbij ook aangehouden.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van .Onbekend op maandag 3 januari 2011 om 16:40:

Gisteravond heeft de politie duizenden xtc-pillen in een huis in Geleen gevonden. Drie personen zijn gearresteerd in verband met de pilletjes. Het gaat om beide bewoners en een vrouw uit Heerlen.

De 41-jarige bewoner werd gistermiddag samen met de 27-jarige vrouw uit Heerlen aangehouden toen ze samen in een auto zaten. De man werd gepakt op verdenking van bezit van en handel in harddrugs. De auto werd doorzocht, maar daar bleek geen drugs in te liggen.

Een bezoekje aan het huis van de man leverde meer op. Agenten vonden 8,5 kilo xtc-tabletten. De 38-jarige andere bewoonster van het huis werd daarbij ook aangehouden.

:(
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van BreeZe op zondag 2 januari 2011 om 01:16:
Blauwe kersen... iemand?

113mg was mn uitslag
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van .Onbekend op maandag 3 januari 2011 om 16:40:

Mijn nachtapotheker kocht blijkbaar zijn meuk van hem, daar gaan een lading bruine bomen :(
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van joelles op maandag 3 januari 2011 om 18:01:
daar gaan een lading bruine bomen :(

Is het zeker dat daar de bruine bomen vandaan kwamen dan?
Waarschuw beheerder
Mijn nachtapotheker kocht blijkbaar zijn meuk van hem, daar gaan een lading bruine bomen :(

Oei, dat wordt een gezellige nieuwjaarsborrel dan bij Politie Limburg-Zuid :lol: Zonde hoor! :(
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Bart1981 op maandag 3 januari 2011 om 18:05:

Geen idee of ze precies daar vandaan kwamen, waarschijnlijk een tussenpersoon, maar toch erg zonde voor zulk kwalitatief goede pillen.

Uitspraak van spac3D op maandag 3 januari 2011 om 18:06:
Zonde! :(

Waarschuw beheerder
+1

nee, die komen absoluut niet uit het zuiden.

hoeveel weegt 1 bruine boom tabletje ??
zo rond de 350 a 400mg? zit je toch al zo rond de 22500 tabletten volgens mij.
uitgaande van die 8.5kg inbeslaggenomen rotzooi.

aardig wat!
Waarschuw beheerder
moa die is aardig de sjaak

Waarschuw beheerder
113mg was mn uitslag

en 115 mg van mijn uitslag (oranje kesren zaten daar ook op)

:no: en tis volgens mij ook niet zeker dat het de bruine bomen zijn,.... toch?!

anyway,.....sunde :no: en dom....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 januari 2011 om 19:21:
en dom....

dom?.. dat kan iedereen overkomen hoor lijkt me:lol: risico van het vak.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 januari 2011 om 19:36:
dom?..

euh,..ja?? blijkbaar niet "goed" gegaan lijkt mij? :lol:
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 januari 2011 om 19:36:
risico van het vak.

dat dan weer wel!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van keepsmiling op zondag 2 januari 2011 om 21:10:
HOOG kwaliteit natuurlijk

Zullen we met zijn allen afspreken deze grap niet meer te maken? Hij is wat mij betreft een beetje uitgemolken :yes:

We moeten denk ik met iets nieuws komen...het is wachten op de nieuwe internetdealer :d

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mr.Knots op maandag 3 januari 2011 om 20:19:
het is wachten op de nieuwe internetdealer

tot die tijd moeten er toch grappen gemaakt worden :(
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 januari 2011 om 18:51:
zo rond de 350 a 400mg?

Over de 400mg. 404-424 kwam er bij mij op de weegschaal uit.
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 januari 2011 om 20:49:
tot die tijd moeten er toch grappen gemaakt worden :(

Andere moet toch ook mogelijk zijn? :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 december 2010 om 11:15:
jodensterren/davidsterren zijn hetzelfde en de testresultaten van dit jaar zijn als volgt.
groen 130/140
geel 120/130
roze 90
en er is nu ook een witte die rond de 100 zou liggen en een blauwe die tussen de 180 en 200 zit.
allemaal mdma schoon

Ik heb ze tweede kerstdag uitgeprobeerd die blauwen. Maar 't zijn geen jodensterren maar 5puntige sterren, pentagrammen dus.

Ik zal je zeggen, die dingen zijn nooit 180, ik heb er 3,5 van weggesnoept, over een relatief korte tijd.. dus ik zeg eerder 70 of 80 mg..

--edit--

Ik moet erbij zeggen dat ik dat baseer op eerdere ervaringen waarvan ik de hoeveelheid wel wist.. Daarbij had ik hier veel van nodig om bij 't effect in de buurt te komen ;)!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Welke? :lol:
donateur
Uitspraak van Oxygene op maandag 3 januari 2011 om 21:03:
Maar 't zijn geen jodensterren maar 5puntige sterren, pentagrammen dus.

Ik zal je zeggen, die dingen zijn nooit 180, ik heb er 3,5 van weggesnoept, over een relatief korte tijd.. dus ik zeg eerder 70 of 80 mg..

Kortom, je hebt het over totaal andere tabletten dan waar het over gaat in de post die je quote...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bartblij op zondag 2 januari 2011 om 18:23:
ben zojuist ff m'n archiefzakje ingedoken waar ik 1 felblauwe heb teruggevonden (precies dezelfde als op jouw foto met die witte spikkeling) en een 4-tal die meer naar donkerblauw neigen. ik kan me ook nog herinneren dat er een iets lichtere / vale versie van die donkerblauwe is uitgekomen...

ik dacht dat die 135mg om die felblauwe ging. ik heb ook nog v/d 2e of 3e batch weggebracht en kreeg toen een uitslag van tussen de 120 a 125 terug.

En waarom zijn ze uiteindelijk zo legendarisch? Het aantal mg kan het niet zijn dus.

Misschien was het een enorme oplage waardoor heel Nederland ze had of zo?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mr.Knots op maandag 3 januari 2011 om 20:19:
Zullen we met zijn allen afspreken deze grap niet meer te maken? Hij is wat mij betreft een beetje uitgemolken

(Y)

Waarschuw beheerder
+1
Hier in de buurt gaan de Q's rond, oude batch van 160-174mg dan.. :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mr.Knots op maandag 3 januari 2011 om 21:20:
En waarom zijn ze uiteindelijk zo legendarisch? Het aantal mg kan het niet zijn dus.

Het kan zijn dat mijn geheugen me in de steek laat maar waren er niet een aantal jaar geleden (6?) dubbele blauwe mitsu's??

Nogmaals het kan zijn dat mijn geheugen me in de steek laat maar die dingen waren wel zwaar....
Waarschuw beheerder
+1
Vorige week trouwens blauwe vlinders laten testen op 58 mg MDMA.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ? op maandag 3 januari 2011 om 23:33:
Het kan zijn dat mijn geheugen me in de steek laat maar waren er niet een aantal jaar geleden (6?) dubbele blauwe mitsu's??

Nogmaals het kan zijn dat mijn geheugen me in de steek laat maar die dingen waren wel zwaar....

Kan me ook nog wel donker blauwe driehoeken herinneren aan het einde van de zomer in 2006... pfff die dingen waren ook echt onhandig groot!!! Had er toen 1 op een feestje gekregen van een bekende... pfff met een maatje 1/3 afgebeten en echt als een raket! :p Was wel pas de 5de x mdma ofzo, dus ik had nog niet zoveel nodig. :) Helaas die grote nooit meer te pakken gekregen! :(
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van spac3D op dinsdag 4 januari 2011 om 02:45:
Kan me ook nog wel donker blauwe driehoeken herinneren aan het einde van de zomer in 2006... pfff die dingen waren ook echt onhandig groot!!! Had er toen 1 op een feestje gekregen van een bekende... pfff met een maatje 1/3 afgebeten en echt als een raket! :p Was wel pas de 5de x mdma ofzo, dus ik had nog niet zoveel nodig. :) Helaas die grote nooit meer te pakken gekregen! :(

Dik en groot ja en een vaal blauwe kleur... Ben benieuwd of meer mensen zich deze kunnen herinneren!
Uitspraak van mrmenno op dinsdag 4 januari 2011 om 00:16:
Vorige week trouwens blauwe vlinders laten testen op 58 mg MDMA.

Daar heb je dus niet veel aan,

Deze week uitslag van de Q-dance (3e batch)
En bruine boompjes.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van spac3D op dinsdag 4 januari 2011 om 02:45:
Kan me ook nog wel donker blauwe driehoeken herinneren aan het einde van de zomer in 2006... pfff die dingen waren ook echt onhandig groot!!! Had er toen 1 op een feestje gekregen van een bekende... pfff met een maatje 1/3 afgebeten en echt als een raket! Was wel pas de 5de x mdma ofzo, dus ik had nog niet zoveel nodig. Helaas die grote nooit meer te pakken gekregen!
laatste aanpassing 4 januari 2011 02:45

Uitspraak van ? op dinsdag 4 januari 2011 om 10:00:
Dik en groot ja en een vaal blauwe kleur... Ben benieuwd of meer mensen zich deze kunnen herinneren!

<<--------- Dat zijn de eerste Driehoekige mitsus, donker blauw 2005 of 2006 was het, 170-180 mg
En idd een stuk hoger dan 3hoekige die daarna kwamen o.a de lichtblauwe variant van 140 mg
donateur
Uitspraak van Koos-matroos op dinsdag 4 januari 2011 om 13:40:
<<--------- Dat zijn de eerste Driehoekige mitsus, donker blauw 2005 of 2006 was het, 170-180 mg

De eerste waren er sowieso in 2005, niet pas in 2006 :) Anders had ik ze in 2005 nooit mee kunnen hebben op vakantie :lol: (gelijk einde discussie wat het vakantie part betreft)

Ik ging ze toen ophalen...helemaal in Venlo, eerste keer was denk ik zo rond mei 2005, kan een maandje later zijn geweest though:P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op dinsdag 4 januari 2011 om 14:02:
De eerste waren er sowieso in 2005

Sowieso,... 17 december 2005, ik herinner me het als de dag van gister. We hadden toen de blauwe en ook paars/rode mitsu's bij ons op Innercity. Was ons verteld dat deze nog "beter" waren. Eerste x vergeet je nooit meer.. :lief:
Zomer 2006 nog fel gele driehoekige mitsu's gehad (of zat er een x-je op?), anyhoe...waren ook niet verkeerd.
laatste aanpassing
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 4 januari 2011 om 14:48:
Zomer 2006 nog fel gele driehoekige mitsu's gehad (of zat er een x-je op?),

X-je erop denk ik ja, die heb ik ook nog gehad! :P
Uitspraak van Midi-030 op dinsdag 4 januari 2011 om 14:49:
blauwe mitsu genomen op Decibel Outdoor in Gorinchem. 20 aug 2005.

Denk dat ik ze op Awakenings Festival 2005 had, maar weet niet zeker..kan ook nog paarse HD geweest zijn, die had ik wel daarvoor ergens.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van keepsmiling op zondag 2 januari 2011 om 21:10:
Uitspraak van LeonM:) op zondag 2 januari 2011 om 20:51:
welke kwaliteit zijn ze?

HOOG kwaliteit natuurlijk

haha goud
Waarschuw beheerder
qua prijs/kwaliteit zijn de AH'tjes zeker een van de betere van het moment
helemaal omdat de jumbo voor de gemiddelde persoon eigenlijk veel te heftig is.

maar van allebei genoeg hier