Partyflock

Forumonderwerp · 877392
187 volgers · 4470546x bekeken
Waarschuw beheerder
+154-34
donateur
Drugshandel is natuurlijk strafbaar! Pas dus een beetje op je bewoordingen en zorg dat je geen mensen uitlokt om contact op te nemen over de pillen die overal in jouw omgeving ruim verkrijgbaar zijn ;) We gaan dergelijke dubieuze posts afkeuren of bestraffen!

WANNEER JE OP ZOEK BENT NAAR INFORMATIE OVER EEN BEPAALDE PIL, GEBRUIK DAN DE ZOEKFUNCTIE .
(Bespaart jou een hoop zoekwerk en scheelt een hoop dubbele uitleg in het topic)

https://partyflock.nl/topic/1145289:Informatie_over_het_doorgeven_van_testuitslagen

Mensen die het nog niet gelezen hebben of er niet van weten, ik denk dat je heel veel mensen op prijs stelt vanaf heden dus geen namen van test centra te noemen. Alleen onder die voorwaarde kunnen deze vriendelijke mensen voor ons testen.

De Admin

laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Daantje^^ op zondag 4 april 2010 om 17:28:
geslaagd weer :d

En die Oranje maantjes die knallen als de gekte :lief:

Uitspraak van verwijderd op zondag 4 april 2010 om 17:37:
(y) vond het leuk!! alles klopte en was prima geregelt..

echt een top nacht:D

Ok dan, goed om te horen :)

Uitspraak van pimsalabim op zondag 4 april 2010 om 18:12:
misschien vind iemand anders het ook interessant, maar ik heb vandaag 2 docus gezien over xtc. Ik vind ze de moeite waard om te kijken

Thanks, ga ze eens bekijken ;)

Uitspraak van Ravert op zondag 4 april 2010 om 20:22:
oude batch vs nieuwe batch duiven:
de lihchtere bovenste is de oude batch, de donkere onderste is de nieuwste batch.
Het is goed te zien dat de nieuwe batch onder hogere druk geperst is. hij is compacter, en de kleur is feller. Bovendien zijn alle randen scherper, en hij glimt iets meer.

Er zijn nu toch al 3 batches van, of niet? Ik dacht dat die lichtere op de foto al de 2e batch was...

Waarschuw beheerder
De nieuwe batch zijn echt prachtdingetjes.

vind ik ook maar vooral prachtig dat de werking prachtig is gebleven .
oranje kersen:
dikke joekels

prima snoepje niet zo goed als rode duif maar dan weer beter als paarse ster ,cijfers zeggen me niet zo veel ervaring wel en vind ze idd wel overeenkomen met de aangegeven waarde van 110-115 net iets meer dan die paarde ster maar klapt niet zo hard als die duif vliegt .Alternatief voor mensen die toch liever niet zo harde inslag willen als oranje manen of duiven .Net waar je voorkeur ligt ik blijf lekker naar het duiven gefladder luisteren en zo nu en dan mss een stukje vruchten gebak erbij als ik naar de duiven hun roekoe luister.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Schaapherder op zondag 4 april 2010 om 17:13:
Blauwe AP

100 mg; spreiding tussen de 93 en 10

Is dit de blauwe AP met of zonder breuklijn, mijn AP komen ook uit de omg. EHV. (zonder breuklijn)
Verder heb ik er nog weinig over gehoort?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SPEEDLOADER op zondag 4 april 2010 om 05:35:
die blauwe diamanten?

Jammer dat ze ook al weer nagemaakkt worden.... :cry:
Weet dat de goede batches er ultiem (Y) mooi uitzien! (scherpe hoekjes)

Uitspraak van Midi-030 op zondag 4 april 2010 om 16:12:
al eerder getest op 70 mg

En dat zijn de copy's geweest... :dood:

Heb ,die ik had gekregen, ze niet weggebracht maar zou er raar
van op kijken als dat er uit zou komen... :jaja:

Had er op Ghosttown maar 1 op en heb die andere maar weggegeven
zo gek als ik was! :roflol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op zondag 4 april 2010 om 22:34:
Wat ik weer een nadeel vond aan het maantje dat ik vannacht wilde breken is dat er een halfje ontstond en 2 of 3..andere deeltjes. Waarvan er natuurlijk ook weer eentje verloren ging

Gewoon in 1 keer droppen..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 april 2010 om 03:37:

Ik ook gedaan kon gelijk toen hij insloeg mijn telefoon uit doen
lezen was onmogelijk 8)
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 april 2010 om 03:37:

Ik weet wat er bij mij gebeurd bij 140+mg en met dat effect maak ik ook niet heel veel zinnigs van het feest mee..best had 3/4e geweest..maar dat gaat wat lastig :lol:
Eigenlijk geef ik voor hoog gedoseerde tabletten daarom de voorkeur aan een driehoekige vorm:) (Y)

Wel koning geworden in zo lang mogelijk over één sms doen. In de High Contrast ermee beginnen en het ergens veeeuul later in de main pas afmaken :P

Gisteren riant kritisch nieuwsberichten lezen en tv kijken :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Zijn er nog mensen met BYY eerste batch....
Aangezien ik er niemand meer over hoor in de buurt :S

de BYY raken op :O
Waarschuw beheerder
byy zijn niet interessant meer.

Het is wachten tot er een drukker het gat tussen de duiven en de manen opvult voor een prijs die meer naar de duiven neigt...
Dat zou voor mij de ideale partypil zijn.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ravert op maandag 5 april 2010 om 12:53:
byy zijn niet interessant meer.

wat een onzin of bedoel je voor jou als handelaar niet meer interessant? want die blauwe yingyangen zijn 1 van de lekkerste die ik ooit heb gehad
Waarschuw beheerder
+1
ik heb ze niet meer, en voor de prijs waarvoor ik ze kon/kan krijgen zijn ze niet interessant meer ;)

voor een vergelijkbare prijs haal ik de manen, en voor een flink lagere prijs haal ik de duiven of kersen.

Bovendien is het risico dat je een BYY van de latere batch haalt vrij groot, en naarmate de tijd verstrijkt wordt dat risico alleen maar groter, omdat de oude batch vanzelf een keer opraakt. En zoals je misschien wel weet is de latere batch een stuk lager gedoseerd dan de eerste batch.

En toegegeven, de BYY (van de 1e batch) zijn inderdaad 1 van de lekkerste die ik ook ooit heb gehad. En toen ze net uitkwamen was de prijs kwaliteit verhouding voor mij in orde. Inmiddels vind ik die achterhaald. De spreidingsrange van de 1e batch BYY vond ik wel erg leuk. Dus als er een drukker weer op die range gaat zitten, kan dat voor mij nog wel eens goed nieuws zijn :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ravert op maandag 5 april 2010 om 12:53:
Het is wachten tot er een drukker het gat tussen de duiven en de manen opvult voor een prijs die meer naar de duiven neigt...
Dat zou voor mij de ideale partypil zijn.

I agree:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ravert op maandag 5 april 2010 om 14:19:
ik heb ze niet meer, en voor de prijs waarvoor ik ze kon/kan krijgen zijn ze niet interessant meer

voor een vergelijkbare prijs haal ik de manen, en voor een flink lagere prijs haal ik de duiven of kersen.

Bovendien is het risico dat je een BYY van de latere batch haalt vrij groot, en naarmate de tijd verstrijkt wordt dat risico alleen maar groter, omdat de oude batch vanzelf een keer opraakt. En zoals je misschien wel weet is de latere batch een stuk lager gedoseerd dan de eerste batch.

Hier precies hetzelfde...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gladdy op zondag 4 april 2010 om 16:26:
Zal mij benieuwen per 100 is de prijs 250 euro...

kan goedkoper :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op maandag 5 april 2010 om 11:37:
Wel koning geworden in zo lang mogelijk over één sms doen. In de High Contrast ermee beginnen en het ergens veeeuul later in de main pas afmaken

hahahahaha :roflol:
Dat klinkt wel erg bekend :lol:

(k)
Waarschuw beheerder
amsterdam niets te vinden :s
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Op dit moment zijn er weer Roze Harten te verkrijgen, en dit is dan in Amersfoort. :)

Normaal gedoseerd. (MDMA)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van marcoadam op maandag 5 april 2010 om 20:19:
amsterdam niets te vinden

Dan ken je niet de juiste mensen als je daar al niks kan vinden
Waarschuw beheerder
Lagere batch BYY was rond de 100mg? Na ja alsnog interessant, zullen alleen wel erg duur zijn :(
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van janes op maandag 5 april 2010 om 20:54:

ik ken ze ook niet, maar hier leer ik ze wel kennen ;-)
Tuurlijk loop je 'n risico, maar tot nu toe gaat 't prima....

(k)
Artiest Maus
Waarschuw beheerder
donateur
ibuprofen :D

Waarschuw beheerder
Hier mooie oranje kersen!

Goed te doen en voor een goede prijs!

Weet iemand al hoeveel MG erin zit?

Greetz
Waarschuw beheerder
donateur
GVD :P niemand heeft meer BYY ouwe batch....
Best wel jammer , zijn Gouwe pillen (Y)
donateur
amsterdam niets te vinden :s

valt wel mee hoor..
ik heb ze niet meer, en voor de prijs waarvoor ik ze kon/kan krijgen zijn ze niet interessant meer ;)

En toegegeven, de BYY (van de 1e batch) zijn inderdaad 1 van de lekkerste die ik ook ooit heb gehad. En toen ze net uitkwamen was de prijs kwaliteit verhouding voor mij in orde. Inmiddels vind ik die achterhaald. De spreidingsrange van de 1e batch BYY vond ik wel erg leuk. Dus als er een drukker weer op die range gaat zitten, kan dat voor mij nog wel eens goed nieuws zijn :D

Ik ben het hier inhoudelijk mee eens, naast het feit dat ik er nog wel wat heb :P
Uitspraak van paulanoniem op maandag 5 april 2010 om 21:26:
Lagere batch BYY was rond de 100mg? Na ja alsnog interessant, zullen alleen wel erg duur zijn :(

Tussen de 96 en onbekend aantal mg. Mijn schatting: niet meer dan 135 meer. Erg duur zijn ze ook niet meer, maar ieder moet voor zichzelf wikken en wegen..dat moet niemand hier voor een ander doen, dat beslist ieder voor zich met z'n eigen portemonnee in z'n hand en z'n mogelijkheden van bereikbare pillen in z'n achterhoofd.
Al met al blijven het goede tikkels die langer hun werk doen dan menig dure cocktail in een club, dus als je het daar tegenover zet, of tegen je uursalaris, valt het wat mij betreft nooit onder de categorie "erg duur". Maar ieder moet zelf weten wat voor referentiepunt ie daar voor aanhoudt, als je voor je eigen gebruik om kwartjes wilt mierenneuken, be my guest (Y) :)

Uitspraak van janes op maandag 5 april 2010 om 20:54:

zo is het.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 april 2010 om 00:28:
Weet iemand al hoeveel MG erin zit?

Ik zou zeggen, als je ze hebt, waarom breng je er niet zelf eens eentje weg (Y) Zou je goed aan doen! Doen anderen ook!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op dinsdag 6 april 2010 om 03:36:
amsterdam niets te vinden

valt wel mee hoor..

ik heb ze niet meer, en voor de prijs waarvoor ik ze kon/kan krijgen zijn ze niet interessant meer

En toegegeven, de BYY (van de 1e batch) zijn inderdaad 1 van de lekkerste die ik ook ooit heb gehad. En toen ze net uitkwamen was de prijs kwaliteit verhouding voor mij in orde. Inmiddels vind ik die achterhaald. De spreidingsrange van de 1e batch BYY vond ik wel erg leuk. Dus als er een drukker weer op die range gaat zitten, kan dat voor mij nog wel eens goed nieuws zijn

Ik ben het hier inhoudelijk mee eens, naast het feit dat ik er nog wel wat heb

zou je niet zeggen dat dat zo is

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
lol 95 mg niks waard duiven zijn ok maar 110
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 4 april 2010 om 09:57:
roze diamantje zijn zeker ok nie slecht voor 92 mg en goedkoop

Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 6 april 2010 om 05:27:
lol 95 mg niks waard duiven zijn ok maar 110

:roflol: :lol:
komt er echt alleen maar kak uit je toetsenbord?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ravert op dinsdag 6 april 2010 om 08:09:

donderdag zullen we het weten ;) zoveel verschil zal er niet zitten tussen de duiven en de kersen!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op maandag 5 april 2010 om 11:37:
Wel koning geworden in zo lang mogelijk over één sms doen. In de High Contrast ermee beginnen en het ergens veeeuul later in de main pas afmaken

:lol: wel respect hoor, dat je daar zin in hebt in zo'n toestand en 't nog afmaakt ook... HELD!
donateur
Uitspraak van Ravert op dinsdag 6 april 2010 om 08:09:

weet je toch..
Uitspraak van Little Jasper Joe op dinsdag 6 april 2010 om 09:47:
donderdag zullen we het weten ;)

hebben we de donderdag niet voor nodig hoor :lol:
Uitspraak van SPEEDLOADER op dinsdag 6 april 2010 om 10:21:
dat je daar zin in hebt in zo'n toestand en 't nog afmaakt ook... HELD!

Beetje volhouden he..misschien is het sterrenbeeld gerelateerd :lol:
Waarschuw beheerder
hier nog steeds de molens..
Ik doe het daar nog wel even mee.
Ook al is de spreiding tussen de 80 en 125 voor mijn prima.
En kosten nu ook helemaal geen drol meer.
Waarschuw beheerder
donateur
al meer mensen wat meer infor over die manen ?
testuitslagen , ervaringen , prijzen :O tell me 8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tsjuk op dinsdag 6 april 2010 om 12:10:
ervaringen ,

vond het een lekker snoepje,.. maar ging een stukje harder van de BYY (Y)
donateur
De beschikbare info lijkt me nog steeds dezelfde als de info die al bekend is. Donderdag of vrijdag komt er iig van mijn zijde één uitslag bij..en hopelijk een range van het lab.

Verder qua ervaring idem aan Lady loco.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 6 april 2010 om 05:27:
duiven zijn ok maar 110

de rode duiven die hier zijn getest zit toch echt wel meer in als 110mg:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tsjuk op dinsdag 6 april 2010 om 12:10:
al meer mensen wat meer infor over die manen ?
testuitslagen , ervaringen , prijzen tell me

maantjes 2.5 per stuk als je er 500 pakt

Waarschuw beheerder
:s wtf!! 3,25 per 500 stuks is mij verteld...

nja, laat ze zowieso links liggen(Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 april 2010 om 12:38:
wtf!! 3,25 per 500 stuks is mij verteld...

nja, laat ze zowieso links liggen

kersen zijn 1.75 dus daar gaat mijn voorkeur nu naar uit!

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
sluit ik me bij aan(Y)
Waarschuw beheerder
Maar hoeveel mg zit er in de manen dan? zijn ze al getest?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Renegade master! op dinsdag 6 april 2010 om 13:18:
Maar hoeveel mg zit er in de manen dan? zijn ze al getest?

Is al verteld Jan, beter lezen ;) 145-160
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 april 2010 om 15:00:
Is al verteld Jan, beter lezen 145-160

Toch vreemd dat er 2 betrouwbare users van hier op het forum ze niet echt geweldig vonden......wel goed, maar niet BYY goed zoals ze eigenlijk horen te zijn

Waarschuw beheerder
En ook betrouwbare users die zeggen dat ze super zijn :) ligt ook denk ik aan de sfeer of de verwachtingen die je ervan hebt. Misschien zijn ze ook wat harder gedrukt (nog niet gevoelt/gekeken).
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ome Bertuz :X op dinsdag 6 april 2010 om 15:04:
Toch vreemd dat er 2 betrouwbare users van hier op het forum ze niet echt geweldig vonden......

toch vreemd dat de meesten blijven zeggen van hoe hoger het mdmda gehalte, hoe beter de pil. ik kan perfect snappen wrm eentje met een hoger mdma gehalte, wat te veel van het goede is voor sommige mensen.

ik merkte bvb ook dat bij de paarse sterren ik het lastiger had bij de opkomst als pakweg de rode hartjes, puur omdat dit aan de hoeveelheid mdma lag.

ik heb persoonlijk ook liever een pilletje met wat minder mdma (+-90/100mg is "ideaal"), dan kan ik het veel beter controleren, zowel bij opkomst, als piek

prijs/kwaliteit verhouding doet ook veel bij de overweging natuurlijk, vergeet dit niet :)

ik betaal persoonlijk ook liever 2€/stuk voor eentje van 100mg, als pakweg 3,25€ voor eentje van 140mg...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Little Jasper Joe op dinsdag 6 april 2010 om 12:49:
kersen zijn 1.75 dus daar gaat mijn voorkeur nu naar uit!

[x] Want it
[ ] Hate it

*kijkt naar inbox*