Partyflock

Forumonderwerp · 877392
185 volgers · 4492192x bekeken
Waarschuw beheerder
+154-34
donateur
Drugshandel is natuurlijk strafbaar! Pas dus een beetje op je bewoordingen en zorg dat je geen mensen uitlokt om contact op te nemen over de pillen die overal in jouw omgeving ruim verkrijgbaar zijn ;) We gaan dergelijke dubieuze posts afkeuren of bestraffen!

WANNEER JE OP ZOEK BENT NAAR INFORMATIE OVER EEN BEPAALDE PIL, GEBRUIK DAN DE ZOEKFUNCTIE .
(Bespaart jou een hoop zoekwerk en scheelt een hoop dubbele uitleg in het topic)

https://partyflock.nl/topic/1145289:Informatie_over_het_doorgeven_van_testuitslagen

Mensen die het nog niet gelezen hebben of er niet van weten, ik denk dat je heel veel mensen op prijs stelt vanaf heden dus geen namen van test centra te noemen. Alleen onder die voorwaarde kunnen deze vriendelijke mensen voor ons testen.

De Admin

laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op dinsdag 2 maart 2010 om 23:45:
Net als de opmerking "goed zoeken" van weinig waarde is ;)

idd, je hoeft bijna geeneens te zoeken. kwestie van op de juiste plaats kijken, antwoord ligt dichterbij dan de meeste denken;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 maart 2010 om 01:23:
De echte klappers van vroeger waren de blauwe mitsu's driehoeken

mhua.. ze waren goed idd maar er waren wel meer die echt goed waren.
die driehoeken zijn niet meer te krijgen jammer genoeg

ligt eraan, er zijn er nog wel een aantal denk ik. geloof dat er wel wat in de ronde gaan van Duitse makelarij, maar die waren niet denderend meen ik te hebben gelezen.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van DOOD-LOOD op woensdag 3 maart 2010 om 01:18:
je bedoeld zo'n stukkie origami met manitol en een paar kruimels coke?

echte goeie is idd zeer schaars (maar wel te krijgen)

moet je ook aan de caps kunne komen. die kun je niet zo 1,2,3 bij de tip-top of dump halen;)

:lol: wel bij de smartshop (echte shop of online bestellen)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van {-Party Squad-} :facepalm: op dinsdag 2 maart 2010 om 16:17:
Nieuwe yangs zijn er al

nieuwe batch duiven

nieuwe sterren

Zijn de uiterlijke kenmerken anders dan vorige batches? Kan iemand daar wat meer over zeggen? (of kom je hier alleen dmv laten testen achter?)

Ben namelijk wel op zoek naar goeie knallers van 100+... Beste kans met oude duiven van 130mg als ik het goed lees, of die van 110 voor een leuk prijsje (en evt paarse sterren).
Heb nog wat van 69-85mg maar die vind ik eigenlijk net iets te licht (en ja dan pak ik dus ook 1,5). Kan pm.
Waarschuw beheerder
even terug men eigen foto'tje posten hier, gezien er velen vragen naar de sterren, en de verschillen

boven : 1e batch
onder : 2e batch

[img width=640 height=480 cacheid=00110f37002e65af90ca5bdc1a02a36d07]http://i45.tinypic.com/2qnz8s3.jpg[/img]

de 2e batch komt sneller in dan de 1e, heb het zelf getest. zijn wat brozer van structuur en breken makkelijker
komt door minder bindmiddel dat gebruikt is neem ik aan, vandaar ook wat meer/duidelijkere witte spikkels
donateur
moet je ook aan de caps kunne komen. die kun je niet zo 1,2,3 bij de tip-top of dump halen;)

gewoon op eBay hoor gap, dat is nog simpeler dan de tip-top of dump..
Uitspraak van 2C-Bever op woensdag 3 maart 2010 om 01:51:
:lol: wel bij de smartshop (echte shop of online bestellen)

dat ook inderdaad.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op dinsdag 2 maart 2010 om 23:45:
95 á max 130.

jij moet beter weten;)
Uitspraak van the_rule_of_cool op woensdag 3 maart 2010 om 07:34:
boven : 1e batch
onder : 2e batch

ik heb een batch, die duidelijk donkerder is dan de vorige batch...maar wel even dik!!!
die op de foto, zijn anders van kleur, en qua dikte zit er verschil in:/
Uitspraak van actief op dinsdag 2 maart 2010 om 23:34:
maar dat lukt niet als ik aan 1 vriend wat verkoop, want dat is niet eerlijk tegenover de rest van mijn vriendengroep...

:lol: de pillen zijn je zoveel waard, dat je je als een egoist gaat gedragen naar je eigen vrienden toe:S
en hier doen alsof je ze zo uit een schap kunt trekken;)

weird so....

(n)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 maart 2010 om 08:03:
de pillen zijn je zoveel waard, dat je je als een egoist gaat gedragen naar je eigen vrienden toe
en hier doen alsof je ze zo uit een schap kunt trekken

denk dat het hem er meer om gaat dat hij niet de een wat kan geven en de ander niet ,bovendien blijken vrienden nu eenmaal anders over zaken te denken als het pillen betreft .ik zeg niet dat het in igo zijn geval idd zo is maar we hebben toch allemaal wel eens meegemaakt dat je de een wat geeft en opeens vraagt de een naar de ander wat .
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
in "een" vriendenkring zijn er ook altijd een paar, die hun eigen spullen geregelt hebben(Y)
als wij met zn allen naar een feest gaan, zorgen we er met elkaar voor dat er genoeg is,.. voor iedereen!
waarom zou je lekker in je eentje willen genieten van een vreselijk goed pilletje, als je dat ook samen met je vrienden kunt doen:/
de markt is momenteel meer dan prima, dus angst dat je niks goeds meer kunt vinden is echt onzin...!!
nee hoor, dat soort egoistische akties, komen bij ons iig NIET voor(Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 maart 2010 om 09:07:
in "een" vriendenkring zijn er ook altijd een paar, die hun eigen spullen geregelt hebben
als wij met zn allen naar een feest gaan, zorgen we er met elkaar voor dat er genoeg is,.. voor iedereen!
waarom zou je lekker in je eentje willen genieten van een vreselijk goed pilletje, als je dat ook samen met je vrienden kunt doen
de markt is momenteel meer dan prima, dus angst dat je niks goeds meer kunt vinden is echt onzin...!!
nee hoor, dat soort egoistische akties, komen bij ons iig NIET voor

heb je helemaal gelijk in! ik had laatst ook 50 BYY voormezelf geregeld en heb ik er maar meteen 200 voor de hele vriendengroep geregeld. Is echt niet chill anders , heb je zelf van die turbo dingen en de rest van die kut dingen :rot:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 maart 2010 om 08:52:
denk dat het hem er meer om gaat dat hij niet de een wat kan geven en de ander niet ,bovendien blijken vrienden nu eenmaal anders over zaken te denken als het pillen betreft .ik zeg niet dat het in igo zijn geval idd zo is maar we hebben toch allemaal wel eens meegemaakt dat je de een wat geeft en opeens vraagt de een naar de ander wat .

thx voor understanding.

het zit namelijk zo: onze vriendengroep bestaat uit 12 personen, maar dit jaar gaan er ook weer vrienden van vrienden mee die ik 1 a 2x per jaar zie.. dus die willen dan ook allemaal..
daarom moet ik gewoon even een streep trekken hier, ik heb gewoon wat anders geregeld voor hun... noem dat maar egoistisch, maar meerdere vrienden hebben zoiets al eerder gedaan, en ik snap dat.

normaal doe ik heus niet moeilijk over een pilletje, normaal vraag ik er ook geen geld voor aan vrienden..
geloof me ik ben heus geen egoist..

nu ik er over na denk haha :lol: met defqon laatste 10 minuten had ik nog ff 50 euro munten gehaald en van die munten alleen maar water gekocht hahaha! stond ik daar met een doos vol water, ben ik maar uit gaan delen, ik was wel goed van de kaart trouwens toen!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 3 maart 2010 om 09:36:
normaal doe ik heus niet moeilijk over een pilletje, normaal vraag ik er ook geen geld voor aan vrienden..

.... waarom dan wel bij die beroemde BYY???
en die 12 mensen zijn zelf niet in staat om voor eigen gebruik iets te regelen? laat staan vrienden van vrienden?:/
wat ik net zei, bij ons zorgt iig iedereen voor eigen spullen en als er geedeelt moet worden, word daar niet moeilijk over gedaan..
feestje pak je met zn allen, en genieten ook:D
noem dat maar egoistisch

dan wel kinderachtig...;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 maart 2010 om 09:42:
en die 12 mensen zijn zelf niet in staat om voor eigen gebruik iets te regelen? laat staan vrienden van vrienden?:/
wat ik net zei, bij ons zorgt iig iedereen voor eigen spullen en als er geedeelt moet worden, word daar niet moeilijk over gedaan..
feestje pak je met zn allen, en genieten ook:D

ik vraag geen geld voor de byy omdat ik ze niet verkoop.. ik heb nou goede knallers en daar wil ik gewoon wat zuiniger op doen, anders zijn ze zo op.

jawel dat zijn ze wel, die gaan trouwens al veel langer en vaker naar feesten dan ik.
ze hebben nu iets geregeld dus problem solved

en als we eenmaal daar staan en ze hebben iets nodig dan delen we met zijn allen hoor, ik heb alleen geen zin om 30 knerten voor te schieten:P

ik ben naar de dokter, peace.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 maart 2010 om 09:42:
.... waarom dan wel bij die beroemde BYY???

ik laat ze liever links liggen, lees; koop liever 2 sterren of +- 100mg-ers voor 6-7 euro.

Uitspraak van actief op woensdag 3 maart 2010 om 09:46:
ik heb alleen geen zin om 30 knerten voor te schieten

dus je struikelt over geld.

Waarschuw beheerder
ik vraag geen geld voor de byy omdat ik ze niet verkoop.. ik heb nou goede knallers en daar wil ik gewoon wat zuiniger op doen, anders zijn ze zo op.

ok, hier kan ik me iid prima in vinden..(Y) i understand now 8)
ik ben naar de dokter, peace

me too, ff afk :) ciaooo
Waarschuw beheerder
Ik ben principieel; ik deel niks (gratis) uit. Vrienden kunnen vantevoren aangeven wat en hoeveel ze willen overnemen, dan mats ik ze door ze de inkoopprijs te laten betalen. Zouden ze zelf gaan zoeken zijn ze waarschijnlijk duurder uit en nu doe ik die moeite voor hen. En de voorfinanciering O:)

Vooraf overnemen en aftikken graag, ik neem niks extra's mee naar binnen, behalve voor mezelf en mijn meisje. Ik loop anders het risico dat IK buiten blijf staan. Al zouden ze dan wel zo solidiar zijn om ook weer naar buiten te komen (hoop ik :p O:))

De vriendenkring is ook te groot om sinterklaas te spelen en de rest regelt meestal nada. Vandaar dit principe. Ik moet ze ook kopen en krijg ze ook niet voor niets. Niks mis mee op deze manier. Duidelijk en iedereen kan zich hier in vinden. Zij een goede deal, wij allen een top avond. En ik zorg wel dat we de komende tijd niks tekort komen ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 maart 2010 om 09:54:
dus je struikelt over geld

blijkbaar heeft ie t niet, dus kan ie dr ook niet over struikelen :P
Waarschuw beheerder
Witte molens hiero...
Waarschuw beheerder
donateur
Ik geef ook niks gratis weg, ook niet aan vrienden. Vraag bijv. voor een BYY geen 5 euro, maar dan 4. Stukje boven inkoopsprijs, maar vind het wel best. Doe er ook moeite voor........soms eentje weg geven aan een mattie als je samen ergens op de tribune loopt te spacen gebeurd natuurlijk wel ghehe
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Koos-matroos op dinsdag 2 maart 2010 om 19:10:
Geloof mij maar dat er in Zeeland genoeg te vinden is..
En ik woon nog niet eens in onze Provincie hoofdstad maar opt platteland
Sterren, Ying yangs, mercedesen, Net zoals in de rest van Nl..

Uitspraak van Ome Bertuz :X op dinsdag 2 maart 2010 om 17:12:
Tuurlijk is er genoeg te krijgen, maar je moet wel de juiste telefoonnummers hebben.....

Je kunt wel de straat op gaan en aan iedereen vragen of ie wat verkoopt, maar dat is ook zo wat........

De opmerking 'er is genoeg te krijgen' is dus behoorlijk relatief........

:)
Waarschuw beheerder
volgens mij is het zo, van links naar rechts 1e, 2e en 3e batch.
in die volgorde heb ik ze tenminste gehad..
[img width=533 height=400 cacheid=00000023002126c5a25a40e71a02a37147]http://pic100.picturetrail.com/VOL917/4262955/9008470/383635873.jpg[/img]
[img width=533 height=400 cacheid=00000023002126d36e6cdb821a02a37147]http://pic100.picturetrail.com/VOL917/4262955/9008470/383635882.jpg[/img]

links weegt 342mg, midden 284mg en rechts 322mg.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder

en opeens heb je een heleboel vrienden ,
de optie niet voor vrienden van vrienden is toch heel logisch.
Bovendien blijken die mensen vaak niet thuis te zijn als je zelf eens wat zoekt zelfs bij vrienden kun je dat wel eens meemaken helaas
Waarschijnlijk is hij ook door schade en schande wijs geworden .
Vooral in de periode dat er weinig goeds was .

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Picoaliso op woensdag 3 maart 2010 om 11:16:

Same story here
Waarschuw beheerder
echte goeie is idd zeer schaars (maar wel te krijgen)

idd wel (moeilijk) te krijgen, ik had 2 maanden geleden nog super goed spul, maar die gene verkocht geen krijtjes:rot:

wel bij de smartshop (echte shop of online bestellen)

ok dat wist ik niet, toch maar n's checken dan:P

Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op woensdag 3 maart 2010 om 08:02:
gewoon op eBay hoor gap, dat is nog simpeler dan de tip-top of dump..

miss wel simpeler maar in de dump/tip-top hangen geen Cam-ara's;) daarom liever een winkel.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 maart 2010 om 08:03:
de pillen zijn je zoveel waard, dat je je als een egoist gaat gedragen naar je eigen vrienden toe:S
en hier doen alsof je ze zo uit een schap kunt trekken;)

Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 maart 2010 om 08:52:

+ wanneer is iemand een vriend? als ik moet gaan zoeken voor lijkt het erop dat die "vriend" er niet veel moeite voor wil doen.
maarja dit hoeft natuurlijk niet zo te zijn;)

Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 maart 2010 om 09:07:
in "een" vriendenkring zijn er ook altijd een paar, die hun eigen spullen geregelt hebben(Y)
waarom zou je lekker in je eentje willen genieten van een vreselijk goed pilletje, als je dat ook samen met je vrienden kunt doen:/
nee hoor, dat soort egoistische akties, komen bij ons iig NIET voor(Y)

dat is zeker helemaal waar, is alleen klote dat het altijd de zelfde zijn die ervoor opdraaien. ik geef me vrienden ook vaak genoeg wat te snoepen op een feest omdat ik dan met z'n "allen" een goed feest beleef, maar op den duur word het steeds vaker 'oooo D. die heeft toch wel wat bij zich, dan hoef ik niks mee te nemen +geen kans om gepakt te worden'. ik heb dan wel altijd voldoende bij me doordat ik me goed voorbereid, maar is het dan niet een keer zaak dat die mensen zich ook goed voorbereiden? ik geef het altijd op tijd aan wanneer ik me zaakjes ga regelen, dus kunnen die mensen zich toch ook indekken?

mijn conclusie: zorgen voor elkaar: Ja, maar er moet een grens zijn.

Uitspraak van {-Party Squad-} :facepalm: op woensdag 3 maart 2010 om 10:01:
Ik ben principieel; ik deel niks (gratis) uit. Vrienden kunnen vantevoren aangeven wat en hoeveel ze willen overnemen, dan mats ik ze door ze de inkoopprijs te laten betalen. Zouden ze zelf gaan zoeken zijn ze waarschijnlijk duurder uit en nu doe ik die moeite voor hen. En de voorfinanciering O:)

(y) de zon gaat voor niks op;)

Vooraf overnemen en aftikken graag, ik neem niks extra's mee naar binnen, behalve voor mezelf en mijn meisje. Ik loop anders het risico dat IK buiten blijf staan. Al zouden ze dan wel zo solidiar zijn om ook weer naar buiten te komen (hoop ik :p O:))

idd, of ze moeten de prijs betalen die in gaat na het fouilleeren;) denk dat er meer binnen blijven dan de meesten zullen denken. heb het 1 keer mee gemaakt en toen was er 1 maat die mee terug ging, die mag ik dan ook met recht een maat noemen.

De vriendenkring is ook te groot om sinterklaas te spelen en de rest regelt meestal nada. Vandaar dit principe. Ik moet ze ook kopen en krijg ze ook niet voor niets. Niks mis mee op deze manier. Duidelijk en iedereen kan zich hier in vinden. Zij een goede deal, wij allen een top avond. En ik zorg wel dat we de komende tijd niks tekort komen ;)

(y) niks aan toe te voegen.
dit neemt niet weg dat ik ook vaak genoeg wat gratis geef, maar dit is meestal wanneer we met 2-3 man zijn en die gene mij ook vaker hebben bijgestaan (dat zijn er ook maar een paar)
Waarschuw beheerder
die driehoeken zijn niet meer te krijgen jammer genoeg

heb er hier nog een paar liggen :D

maar die bewaar ik mooi :D

Waarschuw beheerder
Ik ben principieel; ik deel niks (gratis) uit. Vrienden kunnen vantevoren aangeven wat en hoeveel ze willen overnemen, dan mats ik ze door ze de inkoopprijs te laten betalen. Zouden ze zelf gaan zoeken zijn ze waarschijnlijk duurder uit en nu doe ik die moeite voor hen. En de voorfinanciering

Vooraf overnemen en aftikken graag, ik neem niks extra's mee naar binnen, behalve voor mezelf en mijn meisje. Ik loop anders het risico dat IK buiten blijf staan. Al zouden ze dan wel zo solidiar zijn om ook weer naar buiten te komen (hoop ik )

De vriendenkring is ook te groot om sinterklaas te spelen en de rest regelt meestal nada. Vandaar dit principe. Ik moet ze ook kopen en krijg ze ook niet voor niets. Niks mis mee op deze manier. Duidelijk en iedereen kan zich hier in vinden. Zij een goede deal, wij allen een top avond. En ik zorg wel dat we de komende tijd niks tekort komen

:yes: :yes: :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 maart 2010 om 11:26:
en opeens heb je een heleboel vrienden ,
de optie niet voor vrienden van vrienden is toch heel logisch.
Bovendien blijken die mensen vaak niet thuis te zijn als je zelf eens wat zoekt zelfs bij vrienden kun je dat wel eens meemaken helaas
Waarschijnlijk is hij ook door schade en schande wijs geworden .
Vooral in de periode dat er weinig goeds was .

het is gelukkig niet moeilijk om het te vermijden, zijn bijna altijd de zelfde:P hahaha

"vriend": "yo goos heb jij misschien wat te snoepen, ik had geen tijd om wat te regelen"
ik: "is goed joh, hier neem er maar 2 mee joh"
ik: "heb jij effe een peukie voor mij? die van mij liggen nog in de auto"
"vriend": "nee man ik heb er nog maar 4, moet ik de hele avond nog mee doen"

zo herkenbaar voor de meeste denk ik;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van DOOD-LOOD op woensdag 3 maart 2010 om 11:30:
dat is zeker helemaal waar, is alleen klote dat het altijd de zelfde zijn die ervoor opdraaien. ik geef me vrienden ook vaak genoeg wat te snoepen op een feest omdat ik dan met z'n "allen" een goed feest beleef, maar op den duur word het steeds vaker 'oooo D. die heeft toch wel wat bij zich, dan hoef ik niks mee te nemen +geen kans om gepakt te worden'. ik heb dan wel altijd voldoende bij me doordat ik me goed voorbereid, maar is het dan niet een keer zaak dat die mensen zich ook goed voorbereiden? ik geef het altijd op tijd aan wanneer ik me zaakjes ga regelen, dus kunnen die mensen zich toch ook indekken?

mijn conclusie: zorgen voor elkaar: Ja, maar er moet een grens zijn.

:yes: word!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DOOD-LOOD op woensdag 3 maart 2010 om 11:39:
"vriend": "yo goos heb jij misschien wat te snoepen, ik had geen tijd om wat te regelen"

ik ; hoezo je was toch gisteren nog op visite bij me
vriend : uh doe nou niet zo moeilijk man
ook een veel gehoorde is
He man hebbie nog wat ,ik wil er best voor betalen
mensen die flex zijn weten wat het kost en vragen alleen of je wat hebt en wat dat kost ,diezelfde mensen vragenvolgende keer niet meer want dan hebben ze dat geregeld als je begrijpt wat ik bedoel .
Oplossing : geef ze aan je vriendin ( mits je een goede keuze heb gemaakt en ze niet zelf opsnoept c.q verkoopt ,in een ver verleden ook al meegemaakt hoor )want het is mij opgevallen dat het veel lastiger is om van een vrouw een snoepie te bietsen

Waarschuw beheerder
heb jij effe een peukie voor mij? die van mij liggen nog in de auto"

jij rijd toch geen auto ???????
:lol:
Waarschuw beheerder
donateur
iemand uit omgeving weert/eindhoven met lekkere p's mag mij best ff pben btw :)
Waarschuw beheerder
Ik moet ze ook kopen en krijg ze ook niet voor niets. Niks mis mee op deze manier. Duidelijk en iedereen kan zich hier in vinden. Zij een goede deal, wij allen een top avond. En ik zorg wel dat we de komende tijd niks tekort komen

Zo doe ik het ook,, en ik neem zelfs voor maten mee naar binnen omdat ze het niet durven meestal.. Nu ben ik daar wel goed in (H) maar ik denk als ik een keer gepakt wordt staan er maar 1 of 2 maten je bij...Echte maten ;)

Ik heb zelfs meegemaakt op I(L)TECHNO toen ik 250 hartjes mee naar binnen nam.. kwamen vrienden van vrienden en kennissen zeuren over 5 euro per p'tje!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 maart 2010 om 11:59:
Oplossing : geef ze aan je vriendin ( mits je een goede keuze heb gemaakt en ze niet zelf opsnoept c.q verkoopt ,in een ver verleden ook al meegemaakt hoor )want het is mij opgevallen dat het veel lastiger is om van een vrouw een snoepie te bietsen

dat is idd een hele goeie. zal ehm onthouden:P

Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 maart 2010 om 12:01:
jij rijd toch geen auto ???????
:lol:

ik laat me altijd rijden jewaitut:P

Waarschuw beheerder
1e, 2e en 3e batch.

:d zie je wel... ik wist het!
zo herkenbaar voor de meeste denk ik

:roflol: idd, zoals het nu zegt.... heeeel herkenbaar!
Uitspraak van Little Jasper Joe op woensdag 3 maart 2010 om 12:41:
250 hartjes mee naar binnen nam.. kwamen vrienden van vrienden en kennissen zeuren over 5 euro per p'tje!

:O woow, ff 250 stuk mee naar binnen genomen????? scary moment hah;)
maar voor op een feest, is 5 euro een mooie prijs(Y) is het niet goed? dan zoeken ze maar ff verder...:)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DOOD-LOOD op woensdag 3 maart 2010 om 12:48:
ik laat me altijd rijden jewaitut

ik ook maar toch liever berijden ,krijg je meestal ook nog dat peukie.:lol:
beetje off topic zo en wel erg slap
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Little Jasper Joe op woensdag 3 maart 2010 om 12:41:
Zo doe ik het ook,, en ik neem zelfs voor maten mee naar binnen omdat ze het niet durven meestal

Ik wil best voor wat zorgen bij m'n vrienden maar eenmaal onderweg moet iedereen z'n eigen tikkels meenemen. In A.dam krijg je tot 5 tikkels PP niks van de politie...maar een halfje erover heen en je wordt aangemerkt als dealer en zit je een nacht in de cel. Dus dan kun je beter je tikkels opdelen voordast je de deur uitgaat.
Waarschuw beheerder

Is de derde batch net zo goed als de andere...recentelijk getest?
Waarschuw beheerder
geef ze aan je vriendin

:roflol: Die maakt er dan meteen een handeltje van :p :yes: Die schroomt zich echt niet om er fors wat bovenop te gooien. Graag of niet zegt ze dan O:) Kan ik nog wat van leren ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van {-Party Squad-} :facepalm: op woensdag 3 maart 2010 om 13:26:
Uitspraak van Hyper73 op woensdag 3 maart 2010 om 11:59:
geef ze aan je vriendin

Die maakt er dan meteen een handeltje van Die schroomt zich echt niet om er fors wat bovenop te gooien. Graag of niet zegt ze dan Kan ik nog wat van leren

:roflol: zei ik toch ,ken er nog zo een .
heb dat al vaker meegemaakt enige nadeel kan zijn dat je dan ook bij haar moet wezen daarvoor ,komen we weer op eerder genoemd punt je moet wel de goede hebben . :yes:
Zo niet weet je dat ook meteen ,dat noemen we nou een win-win situatie .;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
kwaliteit is vandaag de dag ver te zoeken

:yes: klopt helemaal , in 1.5 maand 3x coke laten testen, 1x 30 %, 1x 33% en 1X 49 % :dood:

:offtopic: :)

Waarschuw beheerder
het is mij opgevallen dat het veel lastiger is om van een vrouw een snoepie te bietsen

daar heb ik hele andere ervaringen mee ;-)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 maart 2010 om 14:56:
daar heb ik hele andere ervaringen mee

x2;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 maart 2010 om 09:54:
dus je struikelt over geld.

nee ik struikel niet over geld, meer over mijn voorraad byy.
meestal zeg ik gewoon ah weet je wat, regel jij de volgende x een knert dan zit het wel goed, maarja je krijgt natuurlijk geen byy terug.

Uitspraak van Pauluzzz86 op woensdag 3 maart 2010 om 10:10:
blijkbaar heeft ie t niet, dus kan ie dr ook niet over struikelen :P

hier weer het antwoord:
Uitspraak van actief op dinsdag 2 maart 2010 om 17:33:
ach, je moest eens weten

zullen we de discussie achter ons laten?

trouwens, aankomende zaterdag ga ik het weer voor het eerst doen sinds oud en nieuw!:cheer:
heb er zin in!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 maart 2010 om 13:46:
1x 30 %, 1x 33% en 1X 49 %

mooi ruk! en daar betaal je dan de hoofdprijs voor zeker?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 3 maart 2010 om 15:13:
trouwens, aankomende zaterdag ga ik het weer voor het eerst doen sinds oud en nieuw!
heb er zin in!

:d en het word je gegund!!
have fun(Y)

Waarschuw beheerder
klopt helemaal , in 1.5 maand 3x coke laten testen, 1x 30 %, 1x 33% en 1X 49 %

:offtopic:

kwaliteit in de meeste delen van het land sterk gedaald hier ligt het ook rond de 55 %
Waarschuw beheerder
in 1.5 maand 3x coke laten testen, 1x 30 %, 1x 33% en 1X 49 %

Wat ik me al langer afvraag: wat heeft een coke/sos/snats gebruiker liever:

rond de 50 euro betalen voor (fors) versneden meuk (40% ) of iets meer dan het dubbele betalen voor kwaliteits spul (zeg 80% of meer).

In het laatste geval werk je geen/minder troep als melkpoeder, lidacoine, en ander versnijdspul naar binnen, wat brandt als de hel in je neus. Coke hoort toch eerder zijdezacht te zijn voor het neusje ?!

Waarom dan toch (fors) versneden meuk kopen? Is dat omdat goede echt niet is aan te komen?!? Of is dat verkeerde zuinigheid? Of niet getest voor je kocht? Kan natuurlijk ook ;)

Nu weer on topic, dit is pillen :p
laatste aanpassing