echte goeie is idd zeer schaars (maar wel te krijgen)
idd wel (moeilijk) te krijgen, ik had 2 maanden geleden nog super goed spul, maar die gene verkocht geen krijtjes
wel bij de smartshop (echte shop of online bestellen)
ok dat wist ik niet, toch maar n's checken dan
gewoon op eBay hoor gap, dat is nog simpeler dan de tip-top of dump..
miss wel simpeler maar in de dump/tip-top hangen geen Cam-ara's

daarom liever een winkel.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 maart 2010 om 08:03:
de pillen zijn je zoveel waard, dat je je als een egoist gaat gedragen naar je eigen vrienden toe
en hier doen alsof je ze zo uit een schap kunt trekken
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 maart 2010 om 08:52:
denk dat het hem er meer om gaat dat hij niet de een wat kan geven en de ander niet ,bovendien blijken vrienden nu eenmaal anders over zaken te denken als het pillen betreft .ik zeg niet dat het in igo zijn geval idd zo is maar we hebben toch allemaal wel eens meegemaakt dat je de een wat geeft en opeens vraagt de een naar de ander wat .
+ wanneer is iemand een vriend? als ik moet gaan zoeken
voor lijkt het erop dat die "vriend" er niet veel moeite voor wil doen.
maarja dit hoeft natuurlijk niet zo te zijn
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 maart 2010 om 09:07:
in "een" vriendenkring zijn er ook altijd een paar, die hun eigen spullen geregelt hebben
als wij met zn allen naar een feest gaan, zorgen we er met elkaar voor dat er genoeg is,.. voor iedereen!
waarom zou je lekker in je eentje willen genieten van een vreselijk goed pilletje, als je dat ook samen met je vrienden kunt doen
de markt is momenteel meer dan prima, dus angst dat je niks goeds meer kunt vinden is echt onzin...!!
nee hoor, dat soort egoistische akties, komen bij ons iig NIET voor
dat is zeker helemaal waar, is alleen klote dat het altijd de zelfde zijn die ervoor opdraaien. ik geef me vrienden ook vaak genoeg wat te snoepen op een feest omdat ik dan met z'n "allen" een goed feest beleef, maar op den duur word het steeds vaker 'oooo D. die heeft toch wel wat bij zich, dan hoef ik niks mee te nemen +geen kans om gepakt te worden'. ik heb dan wel altijd voldoende bij me doordat ik me goed
voorbereid, maar is het dan niet een keer zaak dat die mensen zich ook goed
voorbereiden? ik geef het altijd op tijd aan wanneer ik me zaakjes ga regelen, dus kunnen die mensen zich toch ook indekken?
mijn conclusie: zorgen voor elkaar: Ja, maar er moet een grens zijn.
Ik ben principieel; ik deel niks (gratis) uit. Vrienden kunnen vantevoren aangeven wat en hoeveel ze willen overnemen, dan mats ik ze door ze de inkoopprijs te laten betalen. Zouden ze zelf gaan zoeken zijn ze waarschijnlijk duurder uit en nu doe ik die moeite voor hen. En de voorfinanciering 

de zon gaat voor niks op
Vooraf overnemen en aftikken graag, ik neem niks extra's mee naar binnen, behalve voor mezelf en mijn meisje. Ik loop anders het risico dat IK buiten blijf staan. Al zouden ze dan wel zo solidiar zijn om ook weer naar buiten te komen (hoop ik
)
idd, of ze moeten de prijs betalen die in gaat na het fouilleeren

denk dat er meer binnen blijven dan de meesten zullen denken. heb het 1 keer mee gemaakt en toen was er 1 maat die mee terug ging, die mag ik dan ook met recht een maat noemen.
De vriendenkring is ook te groot om sinterklaas te spelen en de rest regelt meestal nada. Vandaar dit principe. Ik moet ze ook kopen en krijg ze ook niet voor niets. Niks mis mee op deze manier. Duidelijk en iedereen kan zich hier in vinden. Zij een goede deal, wij allen een top avond. En ik zorg wel dat we de komende tijd niks tekort komen 

niks aan toe te voegen.
dit neemt niet weg dat ik ook vaak genoeg wat gratis geef, maar dit is meestal wanneer we met 2-3 man zijn en die gene mij ook vaker hebben bijgestaan (dat zijn er ook maar een paar)